×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

ActionScript 2.0. Od podstaw Nathan Derksen, Jeff Berg

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
ActionScript 2.0. Od podstaw Nathan Derksen, Jeff Berg - okladka książki

ActionScript 2.0. Od podstaw Nathan Derksen, Jeff Berg - okladka książki

ActionScript 2.0. Od podstaw Nathan Derksen, Jeff Berg - audiobook MP3

ActionScript 2.0. Od podstaw Nathan Derksen, Jeff Berg - audiobook CD

Autorzy:
Nathan Derksen, Jeff Berg
Serie wydawnicze:
Wrox
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.4/6  Opinie: 11
Stron:
872
Druk:
oprawa twarda

Poznaj język programowania Flasha
i tchnij życie w projekty stron WWW

  • Jak dostosować wygląd komponentów Flasha do stylu aplikacji?
  • Jak tworzyć płynne i efektowne animacje, zmieniając szybkość odtwarzania klatek?
  • Jak budować dynamiczne, interaktywne strony WWW za pomocą ActionScript 2.0?

Jesteś użytkownikiem Flasha? Uważasz, że wiesz już wszystko o jego narzędziach graficznych i animacyjnych? A może Twoja wyobraźnia podsuwa Ci pomysły, których realizacja wydaje się niemożliwa? Dodaj do swojego warsztatu znajomość ActionScript 2.0, języka programowania wykorzystywanego we Flashu. Stosując go, nadasz nową jakość swoim projektom. Przekonasz się, że to, co było niemożliwe do wykonania za pomocą narzędzi rysunkowych, stanie się dziecinnie łatwe dzięki ActionScript 2.0. Będziesz mógł kontrolować niemal każdy parametr wszystkich obiektów w prezentacji, pobierać dane z zewnętrznych źródeł, sterować szybkością odtwarzania filmu i wykonywać wiele innych zadań.

"ActionScript 2.0. Od podstaw" to książka będąca wprowadzeniem do programowania w tym języku. Czytając ją, poznasz środowisko programistyczne Flasha i podstawy języka ActionScript. Dowiesz się, czym jest programowanie obiektowe i w jaki sposób korzystać z jego możliwości. Nauczysz się przy użyciu ActionScript kontrolować wartości parametrów klipów filmowych na scenie, sterować ich zachowaniem oraz tworzyć nowe obiekty. Przeczytasz o wstawianiu do prezentacji materiałów graficznych i dźwiękowych pochodzących z zewnętrznych źródeł, danych tekstowych, a także opanujesz sterowanie odtwarzaniem animacji. Znajdziesz tu również informacje o wyszukiwaniu i usuwaniu błędów w kodzie.

  • Zadania panelu Actions
  • Podstawowe elementy języka ActionScript
  • Programowanie obiektowe
  • Projektowanie aplikacji we Flashu
  • Sterowanie klipami filmowymi
  • Korzystanie z komponentów
  • Tworzenie elementów interaktywnych
  • Praca z tekstem
  • Wstawianie do prezentacji elementów multimedialnych
  • Dynamiczne tworzenie elementów graficznych
  • Przetwarzanie plików XML
  • Komunikacja z serwerem i przeglądarką

Pracujesz we Flashu? Wzbogać swoje projekty
o możliwości, jakie daje Ci ActionScript.

Wybrane bestsellery

Zobacz pozostałe książki z serii Wrox

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.