Kotlin. Rusz głową!
- Autorzy:
- Dawn Griffiths, David Griffiths
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Head First - Rusz głową!
- O'Reilly
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 472
- Druk:
- oprawa miękka
-
PDF
Opis
książki
:
Kotlin. Rusz głową!
Kariera Kotlina nabrała rozpędu, gdy w 2017 roku na konferencji Google ogłoszono go jednym z oficjalnie wspieranych języków programowania aplikacji dla Androida. Jest lubiany za zwartą składnię, elastyczność i ścisłą integrację z kodem Javy. Oczywiście odpowiada też kryteriom nowoczesnego i innowacyjnego języka programowania. Jest bardzo dobrym wyborem dla każdego, kto chce się stać profesjonalnym programistą, ale też osoby programujące hobbystycznie będą zadowolone z jego możliwości. Problemów z tym idealnym językiem programowania jest niewiele: trzeba poznać Kotlina, zrozumieć kilka niuansów i nauczyć się kodowania...
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki niej nauczysz się myśleć jak najlepsi programiści i niepostrzeżenie zaczniesz tworzyć wydajny kod w Kotlinie. Autorzy zastosowali najlepsze osiągnięcia psychologii, neurologii i innych nauk o uczeniu się, stąd niecodzienny wygląd i struktura książki. W efekcie zamiast klasycznego podręcznika otrzymujesz polisensoryczne doświadczenie poznawcze zaprojektowane tak, aby już wkrótce Kotlin stał się pewnym, niezawodnym narzędziem w Twoich rękach!
W tej książce między innymi:
- solidne podstawy tworzenia kodu i pisanie pierwszych projektów
- typy sparametryzowane w Kotlinie
- praca na obiektach: dziedziczenie, klasy, kolekcje
- funkcje wyższego rzędu i wyrażenia lambda
- współbieżność wykonywania kodu i najciekawsze rozszerzenia
Kotlin: oto radość z pisania kodu!
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
To dziewiąte wydanie znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowane i uzupełnione o informacje dotyczące Java Platform, Standard Edition 17. Książka rozpoczyna się od solidnej dawki wiedzy o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie, słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku. Krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda i modułów. Poszczególne partie materiału są bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Przejrzysty układ podręcznika, jasny i zrozumiały język dodatkowo ułatwia naukę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja
Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor nie poprzestaje na podstawach i objaśnia także bardziej zaawansowane zagadnienia, dokonuje również przeglądu zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kolejnych wersjach Javy. Ostatnie rozdziały poświęca bardziej złożonym aspektom korzystania z tego języka programowania, w tym funkcjonowaniu mechanizmów odśmiecania pamięci, maszynie wirtualnej Javy i jej kompilatorom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto zaktualizowane i uzupełnione wydanie zwięzłego wprowadzenia do Javy SE 17, przeznaczonego dla profesjonalnych programistów Javy. Przedstawiono w nim wszystkie istotne zagadnienia, łącznie z takimi koncepcjami jak wyrażenia lambda i strumienie, nowoczesnymi konstrukcjami, jak rekordy i klasy zapieczętowane, a także zaawansowanymi technikami programowania współbieżnego. Książka została pomyślana w taki sposób, aby wszystkie ważne zmiany wprowadzone w najnowszej wersji Javy zostały zaprezentowane w esencjonalnej formie. Informacje uporządkowano tak, aby ułatwić szybki dostęp i łatwe zrozumienie potrzebnego zagadnienia. W przewodniku znalazło się też mnóstwo praktycznych informacji wraz z przykładami kodu, pozwalającymi natychmiast przetestować wszystkie nowości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie III Java. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie III
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
119.40 zł
199.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko sprawia, że ta pozycja jest absolutnie wyjątkowym i niezwykle skutecznym podręcznikiem!- Druk
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
89.40 zł
149.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy. To pierwszy tom, w którym opisano podstawy języka i najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika, a także kolekcje, wyrażenia lambda, techniki programowania współbieżnego i funkcyjnego. W tym wydaniu poszczególne zagadnienia zoptymalizowano pod kątem Javy 17, opisano też takie nowości jak bloki tekstu, rozszerzenia konstrukcji switch, rekordy, dopasowywanie wzorców operatora instanceof, klasy zapieczętowane i wiele więcej. Podręcznik zawiera mnóstwo przykładów kodu, obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji czy biblioteki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
To dwunaste, rozszerzone wydanie znakomitego podręcznika do nauki Javy, w pełni przejrzane, poprawione i zaktualizowane (uwzględnia nowości wprowadzone w Javie SE 9, 10 i 11). Ułatwia zdobycie solidnych podstaw języka i płynne przejście do tworzenia programów służących do rozwiązywania konkretnych problemów z takich dziedzin jak matematyka, ekonomia, finanse, tworzenie gier i animacji. W książce precyzyjnie wyjaśniono zasady korzystania z różnych struktur danych i tworzenia algorytmów. Zamieszczono również wskazówki dotyczące ich implementacji i wydajności. Zrozumienie prezentowanych treści jest łatwiejsze dzięki licznym przykładom i ćwiczeniom do samodzielnego wykonania. Znakomitym uzupełnieniem materiału są także uwagi, ostrzeżenia i wskazówki programistyczne, zawierające cenne porady i przemyślenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
(59,90 zł najniższa cena z 30 dni)
59.90 zł
199.00 zł (-70%) -
Promocja
To kolejne, uzupełnione i zaktualizowane wydanie przewodnika po frameworku Spring. Książka jest napisana w zwięzłym, przejrzystym i jasnym stylu, dzięki czemu szybko zrozumiesz zasady pracy ze Springiem i zbudujesz nowoczesną aplikację internetową współpracującą z bazą danych. Pokazano tu techniki programowania reaktywnego, pisania mikrousług, wykrywania usług, wyjaśniono również pracę z API RESTful i zasady wdrażania aplikacji. Nauczysz się też stosować najlepsze praktyki programowania w Springu. Książka jest znakomitą pomocą dla programistów Javy, którzy dopiero zaczynają pracę z tym frameworkiem, a także dla tych, którzy chcą opanować nowe rozwiązania oferowane przez kolejne wersje ekosystemu Springa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które mają pewne doświadczenia z Javą i chcą szybko poznać Kotlina w stopniu pozwalającym na tworzenie aplikacji serwerowych, dla systemu Android i maszyn JVM. Znalazł się tu opis podstawowych cech języka i jego najważniejszych struktur, a następnie przedstawiono bardziej zaawansowane zagadnienia, takie jak tworzenie wysokopoziomowych abstrakcji i języków domenowych. Duży nacisk położono na integrację kodu Kotlin z istniejącymi projektami Java oraz na sposoby wprowadzania Kotlina do aktualnie użytkowanego środowiska. Zaprezentowano kilka przydatnych bibliotek i narzędzi, znakomicie ułatwiających pracę programiście. Nie zabrakło również licznych przykładów kodu, ilustrujących omawiane zagadnienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%)
O autorach książki
Dawn Griffiths jest znakomitą i bardzo doświadczoną programistką oraz autorką wielu książek z serii Rusz głową!. Wraz z mężem Davidem opracowała także animowany kurs wideo The Agile Sketchpad, stanowiący próbę uczenia kluczowych pojęć i technik w sposób zapewniający aktywną pracę mózgu i utrzymanie zaangażowania. Jej pasje to tai chi, bieganie i gotowanie.
David Griffiths jest trenerem Agile, programistą i pracownikiem warsztatu. W wieku 15 lat napisał implementację języka LOGO. Napisał kilka innych książek z serii Rusz głową!. Jego ulubione hobby to spędzanie czasu z ukochaną żoną Dawn.
Dawn Griffiths, David Griffiths - pozostałe książki
-
Promocja
Dzięki tej książce błyskawicznie uzyskasz odpowiedzi na nurtujące programistów pytania o walidację danych w formularzach, testowanie kodu czy powiązanie kodu aplikacji z kodem serwerowym. Dowiesz się również, jak zapewnić sobie możliwość wielokrotnego wykorzystywania kodu i implementacji złożonych operacji w prosty sposób. Znajdziesz tu szereg przykładowych kodów, pogrupowanych tematycznie i dobranych tak, aby ułatwić Ci rozwiązywanie problemów najczęściej pojawiających się podczas pisania aplikacji Reacta. Poszczególne próbki kodu zostały gruntownie objaśnione, dzięki czemu szybko zrozumiesz, w jaki sposób współdziałają komponenty aplikacji Reacta i jego biblioteki. A wtedy w pełni docenisz zalety tego frameworku!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
What will you learn from this book?If you have an idea for a killer Android app, this fully revised and updated edition will get you up and running in a jiffy. You'll go beyond syntax and how-to manuals and learn how to think like a great Android developer. This hands-on book teaches you everything from designing user interfaces to building multi-s- ePub + Mobi pkt
(271,15 zł najniższa cena z 30 dni)
279.65 zł
329.00 zł (-15%) -
Promocja
React helps you create and work on an app in just a few minutes. But learning how to put all the pieces together is hard. How do you validate a form? Or implement a complex multistep user action without writing messy code? How do you test your code? Make it reusable? Wire it to a backend? Keep it easy to understand? The React Cookbook delivers answ- ePub + Mobi pkt
(186,15 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł (-15%) -
Promocja
What will you learn from this book?Head First Kotlin is a complete introduction to coding in Kotlin. This hands-on book helps you learn the Kotlin language with a unique method that goes beyond syntax and how-to manuals and teaches you how to think like a great Kotlin developer. You’ll learn everything from language fundamentals to collections, gen- ePub + Mobi pkt
(211,65 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł (-15%) -
Promocja
Sięgnij po ten nietypowy podręcznik! Możesz uznać jego formę i sposób przekazywania treści za dziwny, ale prędko przekonasz się, że jest wyjątkowo skuteczny. Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie techniki programowania dla Androida. A to wszystko dzięki nowatorskiemu podejściu autorów, którzy uznali, że najszybciej uczymy się wtedy, gdy uwzględnimy specyfikę działania własnego mózgu! Dowiesz się, jak przygotować sobie warsztat pracy, czyli Android Studio. Od razu zaprojektujesz strukturę aplikacji i zbudujesz dobry interfejs. Będziesz swobodnie posługiwał się aktywnościami, intencjami, usługami. Poznasz narzędzia Gradle, ART i ADB, dowiesz się, jak wykorzystywać bazy danych SQLite. A potem będzie jeszcze ciekawiej...- Druk
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Książka, którą trzymasz w rękach, to podręcznik niezwykły, gdyż uwzględnia specyfikę funkcjonowania ludzkiego mózgu i sposób, w jaki najszybciej się uczy. Dzięki nowatorskiemu podejściu autorów nauka pisania aplikacji nie jest nudna: niepostrzeżenie będziesz nabierał coraz większej wprawy. Już w trakcie zapoznawania się z podstawowymi koncepcjami rozpoczniesz pracę w IDE Android Studio. Dowiesz się, jak zaprojektować strukturę aplikacji i jak zbudować idealny interfejs.
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Dzięki tej książce możesz dołączyć do ich grona! Kolejne wydanie z serii „Rusz głową” to gwarancja sukcesu. Zastosowanie nowatorskich technik nauki pozwala na błyskawiczne przyswojenie wiedzy. W trakcie lektury poznasz składnię języka C, dostępne typy zmiennych, sposoby zarządzania pamięcią oraz zasady tworzenia przejrzystego kodu. Ponadto nauczysz się biegle obsługiwać kompilator, korzystać z plików nagłówkowych oraz przesyłać komunikaty między procesami. Dzięki licznym ćwiczeniom bez problemu utrwalisz zdobytą wiedzę. Książka ta jest wprost genialną pozycją dla wszystkich osób chcących wkroczyć w świat języka C. Przyda się również studentom na zajęciach z programowania. Warto ją mieć!
- Druk
Niedostępna
-
Najważniejsze zagadnienia zostały tu zilustrowane za pomocą — nierzadko zabawnych — przykładów z życia codziennego, takich jak analiza statystyk sportowych, wyników gier hazardowych czy testów nowych leków. Dzięki tej książce dowiesz się m.in., jak wybrać optymalny wykres do wizualizacji określonych danych, szybko wskazać wartości reprezentatywne dla danego zbioru danych i za pomocą rachunku prawdopodobieństwa przewidywać skutki powtarzalnych zdarzeń w długich seriach. Z łatwością nie tylko przyswoisz zawartą tu wiedzę, ale i wykorzystasz ją w codziennym życiu!
- Druk
Niedostępna
-
Książkę Head First Ruby on Rails. Edycja polska napisano w oparciu o najnowsze, skuteczne techniki ułatwiające zrozumienie i przyswajanie wiedzy. Dzięki temu szybko i bez trudności nauczysz się tworzyć interaktywne aplikacje internetowe za pomocą tej platformy. Dowiesz się, na czym polega współpraca z bazą danych, integracja z Ajaksem i XML oraz dynamiczne wykreślanie danych. Ponieważ to obrazy najlepiej przemawiają do Twojego umysłu, książka ta została bogato zilustrowana - abyś jak najszybciej poznał możliwości Rails i natychmiast zaczął wykorzystywać je w praktyce.
- Druk
Niedostępna
-
Promocja
Ever wished you could learn C from a book? Head First C provides a complete learning experience for C and structured imperative programming. With a unique method that goes beyond syntax and how-to manuals, this guide not only teaches you the language, it helps you understand how to be a great programmer. You'll learn key areas such as language basi- ePub + Mobi pkt
(152,15 zł najniższa cena z 30 dni)
160.65 zł
189.00 zł (-15%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Nowość Promocja
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
To gruntownie zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika po wdrażaniu i testowaniu kontenerów Dockera. Przedstawia proces przygotowania pakietu aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a także jego testowania, wdrażania, skalowania i utrzymywania w środowiskach produkcyjnych. Zawiera omówienie Docker Compose i trybu Docker Swarm, opis zagadnień związanych z Kubernetes, jak również przykłady optymalizacji obrazów Dockera. W tym wydaniu zaprezentowano ponadto najlepsze praktyki i narzędzie BuildKit, opisano wsparcie obrazów wieloarchitekturowych, kontenerów rootless i uwzględniono wiele innych ważnych informacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób uczynić architekturę oprogramowania wystarczająco plastyczną, aby mogła odzwierciedlać zachodzące zmiany biznesowe i technologiczne. W nowym wydaniu rozbudowano pojęcia zmiany kierowanej i przyrostowej, a także przedstawiono najnowsze techniki dotyczące funkcji dopasowania, automatycznego zarządzania architekturą i danych ewolucyjnych. Zaprezentowano praktyki inżynieryjne umożliwiające ewoluowanie systemów oprogramowania, jak również podejścia strukturalne, w tym zasady projektowe, które ułatwiają zarządzanie tą ewolucją. Opisano ponadto, w jaki sposób zasady i praktyki architektury ewolucyjnej wiążą się z różnymi elementami procesu tworzenia oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian. Wydanie II Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian. Wydanie II
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Właśnie w tym celu powstał ten przewodnik po filozofii oprogramowania. Znajdziesz w nim 21 pragmatycznych reguł, którymi kierują się najlepsi programiści. Dzięki spostrzeżeniom zawartym w książce zmienisz podejście do programowania i szybko się przekonasz, że pozwoli Ci to na pisanie lepszego, czytelniejszego i niezawodnego kodu. Poszczególne reguły zostały zilustrowane jego rzeczywistymi przykładami, ułatwiającymi zrozumienie prezentowanych treści. Ten zajmująco i zabawnie napisany przewodnik nie tylko zainspiruje Cię do programistycznego rozwoju, ale również będzie nieocenioną pomocą przy szkoleniu nowych członków zespołu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
Ebooka "Kotlin. Rusz głową!" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Kotlin. Rusz głową!" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Kotlin. Rusz głową!" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Head First Kotlin: A Brain-Friendly Guide
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5869-0, 9788328358690
- Data wydania książki drukowanej :
- 2020-01-14
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5870-6, 9788328358706
- Data wydania ebooka :
- 2020-01-14 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 200x225
- Numer z katalogu:
- 97246
- Rozmiar pliku Pdf:
- 31.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
- Serie wydawnicze: Head First - Rusz głową! O'Reilly
Spis treści książki
- Dla kogo jest przeznaczona ta książka? (xxii)
- Wiemy, co sobie myślisz (xxiii)
- Wiemy, co sobie myśli Twój mózg (xxiii)
- Metapoznanie - myślenie o myśleniu (xxv)
- Oto co zrobiliśmy (xxvi)
- Przeczytaj to (xxviii)
- Zespół recenzentów technicznych (xxx)
- Podziękowania (xxxi)
- Witamy w Kotliczynie (2)
- Kotlina można używać niemal wszędzie (3)
- Co zrobimy w tym rozdziale (4)
- Instalowanie IntelliJ IDEA (Community Edition) (7)
- Stwórzmy prostą aplikację (8)
- Właśnie utworzyłeś swój pierwszy projekt w Kotlinie (11)
- Dodaj do projektu nowy plik Kotlina (12)
- Anatomia funkcji main (13)
- Dodaj funkcję main do pliku App.kt (14)
- Jazda próbna (15)
- Co możemy nakazać w funkcji main? (16)
- W kółko i w kółko, i w kółko... (17)
- Przykład pętli (18)
- Rozgałęzienia warunkowe (19)
- Używanie if do zwracania wartości (20)
- Aktualizujemy funkcję main (21)
- Stosowanie interaktywnej powłoki Kotlina (23)
- W REPL można wpisywać fragmenty mające wiele wierszy kodu (24)
- Wymieszane komunikaty (27)
- Twój przybornik do Kotlina (30)
- Twój kod potrzebuje zmiennych (32)
- Co się dzieje, kiedy zadeklarujesz zmienną? (33)
- Zmienna zawiera referencję do obiektu (34)
- Typy proste Kotlina (35)
- Jak jawnie zadeklarować typ zmiennej? (37)
- Używaj wartości dostosowanej do typu zmiennej (38)
- Przypisywanie wartości innej zmiennej (39)
- Trzeba skonwertować wartość (40)
- Co się dzieje podczas konwertowania wartości? (41)
- Uważaj na przepełnienie (42)
- Zapisywanie wielu wartości w tablicy (45)
- Tworzymy aplikacje HasłoMator (46)
- Dodaj kod do pliku HasloMator.kt (47)
- Kompilator domyśla się typu tablicy na podstawie jej wartości (49)
- var oznacza, że zmienna może wskazywać na inną tablicę (50)
- val oznacza, że zmienna zawsze będzie wskazywać tę samą tablicę... (51)
- Zamotane referencje (54)
- Twój przybornik do Kotlina (58)
- Napiszmy grę: Kamień, nożyce, papier (60)
- Ogólny projekt gry (61)
- Wybieranie opcji przez grę (63)
- Jak się tworzy funkcje? (64)
- Do funkcji można przekazywać więcej informacji (65)
- Pobieranie informacji z funkcji (66)
- Funkcje, których ciałem jest jedno wyrażenie (67)
- Dodajemy funkcję getGameChoice do pliku Game.kt (68)
- Funkcja getUserChoice (75)
- Jak działają pętle for? (76)
- Zapytaj gracza, jaką opcję wybiera (78)
- Pomieszane komunikaty (79)
- Musimy sprawdzić dane wpisane przez gracza (81)
- Dodajemy getUserChoice do pliku Game.kt (83)
- Dodajemy funkcję printResult do pliku Game.kt (87)
- Twój przybornik do Kotlina (89)
- Typy obiektowe są definiowane przy użyciu klas (92)
- Jak projektować własne klasy? (93)
- Zdefiniujmy klasę Dog (94)
- Jak utworzyć obiekt Dog? (95)
- Jak można odwoływać się do właściwości i funkcji? (96)
- Tworzymy aplikację Piosenki (97)
- Cud tworzenia obiektu (98)
- Jak są tworzone obiekty? (99)
- Za kulisami: Wywoływanie konstruktora (100)
- Dokładniejsze poznawanie właściwości (105)
- Elastyczna inicjalizacja właściwości (106)
- Jak używać bloków inicjalizatora? (107)
- Właściwości MUSZĄ zostać zainicjowane (108)
- Jak można weryfikować wartości właściwości? (111)
- Pisanie własnego akcesora get (112)
- Pisanie własnego akcesora set (113)
- Kompletny kod projektu Psy (115)
- Twój przybornik do Kotlina (120)
- Dziedziczenie umożliwia unikanie powielania kodu (122)
- Co mamy zamiar zrobić? (123)
- Projektujemy strukturę dziedziczenia klas zwierząt (124)
- Używaj dziedziczenia, by unikać powielania kodu w klasach pochodnych (125)
- Co powinny przesłaniać klasy pochodne? (126)
- Możemy pogrupować niektóre zwierzęta (127)
- Dodajemy klasy Canine i Feline (128)
- Sprawdzaj hierarchie klas, używając testu JEST (129)
- Test JEST działa w dowolnym miejscu drzewa dziedziczenia (130)
- Stworzymy parę kotliczyńskich zwierząt (133)
- Deklarujemy klasę bazową oraz jej właściwości i funkcje jako otworzone (134)
- Jak klasa pochodna dziedziczy po bazowej? (135)
- Jak (i kiedy) przesłaniać właściwości? (136)
- Przesłanianie właściwości pozwala na więcej niż tylko określanie wartości domyślnych (137)
- Jak przesłaniać funkcje? (138)
- Przesłonięte funkcje i właściwości pozostają otworzone... (139)
- Dodajemy klasę Hippo do projektu Zwierzęta (140)
- Dodajemy klasy Canine i Wolf (143)
- Która funkcja zostanie wywołana? (144)
- Kiedy wywołujemy funkcję na rzecz zmiennej, wywoływana jest funkcja obiektu (146)
- Typów bazowych można używać w parametrach funkcji i jako typu zwracanego wyniku (147)
- Zaktualizowany kod pliku Animals.kt (148)
- Twój przybornik do Kotlina (153)
- Hierarchia klasy Animal raz jeszcze (156)
- Obiektów niektórych klas po prostu nie powinno się tworzyć (157)
- Abstrakcyjna czy konkretna? (158)
- Klasy abstrakcyjne mogą mieć abstrakcyjne właściwości i funkcje (159)
- Klasa Animal ma dwie funkcje abstrakcyjne (160)
- Jak zaimplementować klasę abstrakcyjną? (162)
- TRZEBA zaimplementować wszystkie abstrakcyjne właściwości i funkcje (163)
- Zaktualizujmy kod projektu Zwierzęta (164)
- Niezależne klasy mogą mieć wspólne zachowania (169)
- Interfejsy pozwalają definiować wspólne zachowania POZA hierarchią klasy bazowej (170)
- Zdefiniujmy interfejs Roamable (171)
- Jak definiować właściwości w interfejsach? (172)
- Zadeklaruj, że klasa implementuje interfejs... (173)
- Jak implementować wiele interfejsów? (174)
- Jak określić, czy stworzyć klasę, klasę pochodną, klasę abstrakcyjną czy interfejs? (175)
- Aktualizujemy projekt Zwierzęta (176)
- Interfejsy pozwalają na stosowanie polimorfizmu (181)
- Gdzie używać operatora is? (182)
- Używaj when do porównywania zmiennej z grupą opcji (183)
- Operator is zazwyczaj wykonuje inteligentne rzutowanie (184)
- Używaj operatora as w celu jawnego rzutowania (185)
- Aktualizujemy projekt Zwierzęta (186)
- Twój przybornik do Kotlina (189)
- Operator == wywołuje funkcję o nazwie equals (192)
- Funkcja equals pochodzi z klasy bazowej Any (193)
- Wspólne zachowania zdefiniowane w klasie Any (194)
- Możemy chcieć, by funkcja equals sprawdzała, czy obiekty są równoważne (195)
- Klasa danych pozwala na tworzenie obiektów danych (196)
- Klasy danych przesłaniają odziedziczone zachowania (197)
- Kopiowanie obiektów danych przy użyciu funkcji copy (198)
- Klasy danych definiują funkcje componentN... (199)
- Tworzymy projekt Przepisy (201)
- Pomieszane komunikaty (203)
- Wygenerowane funkcje używają jedynie właściwości zdefiniowanych w konstruktorze (205)
- Inicjalizowanie wielu właściwości może powodować powstawanie kłopotliwego kodu (206)
- Jak używać domyślnych wartości konstruktora? (207)
- Także funkcje mogą używać wartości domyślnych (210)
- Przeciążanie funkcji (211)
- Zaktualizujmy projekt Przepisy (212)
- Ciąg dalszy kodu... (213)
- Twój przybornik do Kotlina (217)
- Jak usuwać ze zmiennych referencje do obiektu? (220)
- Referencje usuwamy, używając null (221)
- Typów akceptujących null możesz używać wszędzie tam, gdzie typów, które null nie akceptują (222)
- Jak utworzyć tablice typu akceptującego null? (223)
- Jak odwoływać się do funkcji i właściwości typów akceptujących null? (224)
- Dbaj o bezpieczeństwo, używając bezpiecznych wywołań (225)
- Bezpieczne wywołania można łączyć w łańcuch (226)
- Ciąg dalszy historii... (227)
- Bezpiecznych wywołań można używać do przypisywania wartości... (228)
- Używaj let, by wykonywać kod, jeśli wartości będą różne od null (231)
- Stosowanie let z elementami tablic (232)
- Zamiast używać wyrażenia if... (233)
- Operator !! celowo zgłasza wyjątek NullPointerException (234)
- Tworzymy projekt Wartości Null (235)
- Ciąg dalszy kodu... (236)
- Wyjątki są zgłaszane w wyjątkowych sytuacjach (239)
- Przechwytuj wyjątki, używając try i catch (240)
- Użyj finally, by określić czynności, które mają być wykonane zawsze (241)
- Wyjątek to obiekt typu Exception (242)
- Wyjątki można zgłaszać jawnie (244)
- Try i catch to wyrażenia (245)
- Twój przybornik do Kotlina (250)
- Tablice mogą być przydatne... (252)
- ...są jednak rzeczy, których tablice nie potrafią (253)
- Jeśli masz wątpliwości, sięgnij do Biblioteki (254)
- List, Set oraz Map (255)
- Fantastyczne listy... (256)
- Tworzenie listy MutableList... (257)
- Możemy usunąć wartość... (258)
- Można zmieniać kolejność i operować na większych grupach elementów... (259)
- Utwórz projekt Kolekcje (260)
- Listy dopuszczają duplikaty (263)
- Jak tworzyć zbiory? (264)
- Jak zbiory wyszukują duplikaty? (265)
- Kody mieszające i równość (266)
- Reguły przesłaniania funkcji hashCode i equals (267)
- Jak używać klasy MutableSet? (268)
- Aktualizujemy projekt Kolekcje (270)
- Czas na mapy (276)
- Sposoby korzystania z map (277)
- Tworzenie map MutableMap (278)
- Z mapy MutableMap można usuwać elementy (279)
- Mapy Map i MutableMap można kopiować (280)
- Kompletny kod projektu Kolekcje (281)
- Wymieszane komunikaty (285)
- Twój przybornik do Kotlina (287)
- Kolekcje używają typów sparametryzowanych (290)
- Jak jest zdefiniowany typ MutableList? (291)
- Stosowanie parametrów typów w MutableList (292)
- Co można robić ze sparametryzowanymi klasami i interfejsami? (293)
- Oto co mamy zamiar zrobić (294)
- Tworzymy hierarchię klasy Pet (295)
- Definiujemy klasę Contest (296)
- Dodajemy właściwość scores (297)
- Tworzymy funkcję getWinners (298)
- Tworzymy kilka obiektów Contest (299)
- Tworzymy projekt TypySparametryzowane (301)
- Hierarchia typu Retailer (305)
- Definiujemy interfejs Retailer (306)
- Możemy tworzyć obiekty CatRetailer, DogRetailer i FishRetailer... (307)
- Użyj out, by typ sparametryzowany był kowariantny (308)
- Aktualizujemy projekt TypySparametryzowane (309)
- Potrzebujemy klasy Vet (313)
- Tworzenie obiektów Vet (314)
- Użyj in, by typ sparametryzowany był kontrawariantny (315)
- Typ sparametryzowany może być lokalnie kontrawariantny (316)
- Aktualizujemy projekt TypySparametryzowane (317)
- Twój przybornik do Kotlina (324)
- Prezentacja lambd (326)
- Jak wygląda kod lambdy? (327)
- Lambdy można zapisywać w zmiennych (328)
- Wyrażenia lambda mają typ (331)
- Kompilator może wywnioskować typ parametrów lambdy (332)
- Używaj lambdy dostosowanej do typu zmiennej (333)
- Tworzenie projektu Lambdy (334)
- Możesz przekazać lambdę do funkcji (339)
- Wywołanie lambdy w ciele funkcji (340)
- Co się dzieje podczas wywołania funkcji? (341)
- Lambdę można przenieść poza nawiasy ()... (343)
- Aktualizujemy projekt Lambdy (344)
- Funkcje mogą zwracać lambdy (347)
- Piszemy funkcję, która pobiera I zwraca lambdy (348)
- Jak można używać funkcji combine? (349)
- Użyj typealias, by nadać inną nazwę istniejącemu typowi danych (353)
- Aktualizujemy kod projektu (354)
- Twój przybornik do Kotlina (361)
- Kotlin udostępnia sporo funkcji wyższego rzędu (364)
- Funkcje min i max operują na prostych typach danych (365)
- Bliższe spojrzenie na parametry funkcji minBy i maxBy (366)
- Funkcje sumBy i sumByDouble (367)
- Tworzymy projekt Spożywczak (368)
- Poznaj funkcję filter (371)
- Używaj funkcji map, by przekształcać kolekcje (372)
- Co się dzieje podczas wykonywania kodu? (373)
- Ciąg dalszy historii... (374)
- Funkcja forEach działa jak pętla (375)
- Funkcja forEach nie zwraca wyniku (376)
- Aktualizujemy projekt Spożywczak (377)
- Użyj groupBy, by podzielić kolekcję na grupy (381)
- Funkcji groupBy można używać w łańcuchach wywołań (382)
- Jak używać funkcji fold (383)
- Za kulisami: funkcja fold (384)
- Więcej przykładów użycia funkcji fold (386)
- Aktualizujemy projekt Spożywczak (387)
- Pomieszane komunikaty (391)
- Twój przybornik do Kotlina (394)
- Wyjeżdżamy... (395)
- 1. Pakiety i importowanie (416)
- 2. Modyfikatory widoczności (418)
- 3. Klasy wyliczeniowe (420)
- 4. Klasy zapieczętowane (422)
- 5. Klasy zagnieżdżone i wewnętrzne (424)
- 6. Deklaracje obiektów i wyrażenia (426)
- 7. Rozszerzenia (429)
- 8. Return, break i continue (430)
- 9. Więcej zabawy z funkcjami (432)
- 10. Współdziałanie (434)
Wprowadzenie
ROZDZIAŁ 1. Zaczynamy. Szybki skok
ROZDZIAŁ 2. Typy proste i zmienne. Być zmienną
ROZDZIAŁ 3. Funkcje. Wychodzimy poza main
ROZDZIAŁ 4. Klasy i obiekty. Trochę klasy
ROZDZIAŁ 5. Klasy pochodne i bazowe. Stosowanie dziedziczenia
ROZDZIAŁ 6. Klasy abstrakcyjne i interfejsy. Poważny polimorfizm
ROZDZIAŁ 7. Klasy danych. Używanie danych
ROZDZIAŁ 8. Wartość null i wyjątki. Cały i zdrów
ROZDZIAŁ 9. Kolekcje. Zorganizuj się
ROZDZIAŁ 10. Typy sparametryzowane. Odróżniaj wariancję od kontrawariancji
ROZDZIAŁ 11. Lambdy i funkcje wyższego rzędu. Kod używany jak dane
ROZDZIAŁ 12. Wbudowane funkcje wyższego rzędu. Wzmocnij swój kod
Dodatek A. Koprocedury. Współbieżne wykonywanie kodu
Dodatek B. Testowanie. Pociągnij swój kod do odpowiedzialności
Dodatek C. Pozostałości. Dziesięć najważniejszych rzeczy (których nie opisaliśmy)
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie najważniejsze zastosowania transformerów w NLP. Zaczniesz od łatwych w użyciu potoków, następnie przystąpisz do pracy z tokenizatorami, klasami modeli i interfejsu Trainer API, pozwalającymi na trenowanie modeli do konkretnych zastosowań. Dowiesz się również, jak zastąpić interfejs Trainer biblioteką Accelerate, która zapewnia pełną kontrolę nad pętlą treningową i umożliwia trenowanie dużych transformerów od zera!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
ChatGPT wywołał wstrząs w branży technologicznej. Programiści i wynalazcy otrzymali niesamowite możliwości dostępne na wyciągnięcie ręki. Interfejs API OpenAI i towarzyszące mu biblioteki stanowią gotowe rozwiązanie dla każdego twórcy aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Programista za pomocą zaledwie kilku linii kodu może implementować w swoich projektach wyrafinowane funkcje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka pomoże Ci się przygotować do pracy na stanowisku testera oprogramowania, a także zapewni wsparcie podczas wykonywania nowych zadań. Znajdziesz tu dokładne omówienie podstaw testowania, jego różnych rodzajów i poziomów w odniesieniu do zastosowania na różnych etapach pracy nad projektem. Kolejne rozdziały, na podstawie rzeczywistego projektu programistycznego, pokazują znacznie szerszy kontekst pracy testera. Zapoznasz się ze szczegółowymi informacjami o poszczególnych fazach testowania, ich planowaniu, przeprowadzaniu i monitorowaniu. Dowiesz się również, w jaki sposób skorzystać z wniosków z testów podczas planowania rozwoju projektu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Książka stanowi zbiór praktycznych informacji dotyczących najpopularniejszych wzorców projektowych. Lekturę rozpoczniesz od zapoznania się z możliwościami korzystania z wzorców projektowych na platformie Javy. Dowiesz się także, jakich zasad trzeba przestrzegać, aby zapewnić czytelność i łatwość utrzymania kodu Javy. W kolejnych rozdziałach znajdziesz praktyczne wskazówki i przykłady dotyczące stosowania wzorców kreacyjnych, strukturalnych, operacyjnych, a także wzorców współbieżności. Nauczysz się ich używać do praktycznego rozwiązywania problemów często spotykanych podczas projektowania oprogramowania. Końcowy rozdział został poświęcony antywzorcom, a zawarte w nim informacje pomogą Ci w ich identyfikacji i podjęciu najlepszych środków zaradczych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Czym jest inżynieria wymagań? To systematyczne podejście do pozyskiwania i dokumentowania wymagań, a także zarządzania nimi. Polega na zrozumieniu potrzeb i oczekiwań interesariuszy, a następnie opisaniu, za pomocą wymagań, systemu, który je spełnia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się gromadzić publicznie dostępne informacje, korzystać z wiedzy o cyklu życia wrażliwych danych i przekształcać je w informacje wywiadowcze przydatne dla zespołów zajmujących się bezpieczeństwem. Opanujesz proces gromadzenia i analizy danych, poznasz również strategie, które należy wdrożyć podczas poszukiwania informacji z publicznie dostępnych źródeł. Ugruntujesz wiedzę na temat bezpieczeństwa operacyjnego i uświadomisz sobie, w jaki sposób niektórzy używają publicznie dostępnych danych do nielegalnych celów. Książkę tę szczególnie docenią inżynierowie społeczni i specjaliści do spraw bezpieczeństwa, a także kadra kierownicza.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prawdziwa głębia OSINT. Odkryj wartość danych Open Source Intelligence Prawdziwa głębia OSINT. Odkryj wartość danych Open Source Intelligence
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto kompleksowe omówienie sposobów wdrażania najnowszych dostępnych środków zabezpieczających systemy linuksowe. Z książki dowiesz się, jak skonfigurować laboratorium do ćwiczeń praktycznych, tworzyć konta użytkowników z odpowiednimi poziomami uprawnień, chronić dane dzięki uprawnieniom i szyfrowaniu, a także skonfigurować zaporę sieciową przy użyciu najnowszych technologii. Nauczysz się też automatyzować takie czynności jak monitorowanie systemu za pomocą auditd i utwardzanie (hardening) konfiguracji jądra Linux. Poznasz również sposoby ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i skanowania systemów pod kątem luk w zabezpieczeniach. Znajdziesz tu ponadto podpowiedź, jak używać Security Onion do skonfigurowania systemu wykrywania włamań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą - wie o tym, co potrafisz, w czym jesteś biegły? Koledzy z pracy? Klienci? Dziś, w dobie powszechnego dostępu do sieci, urządzeń i narzędzi pozwalających łatwo i szybko się zareklamować, dotarcie do osób, do których chcesz dotrzeć jako specjalista w danym obszarze IT, powinno być proste. Jednak nie każdy potrafi to zrobić ot tak. Naturalnie i bez znacznego nakładu pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
MikroTik, łotewska firma z siedzibą w Rydze, od lat produkuje sprzęt sieciowy. Przystępna cena i świetna jakość sprawiły, że urządzenia sygnowane logo MikroTik zdobyły niezwykłą popularność - po produkty łotewskiej marki sięga się coraz częściej. Jeśli planujesz zmodernizować lub zbudować sieć i chcesz w tym celu użyć urządzeń MikroTik, ta książka Ci w tym pomoże.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierania wskaźników pochodzących z systemów zewnętrznych. Zrozumiesz zasady konfiguracji systemu Prometheus, komponentu Node Exporter i menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Zapoznasz się też z nowymi funkcjonalnościami języka PromQL, dostawców mechanizmu odkrywania usług i odbiorców menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Dokładnie zaprezentowano tu również zagadnienia bezpieczeństwa po stronie serwera, w tym mechanizm TLS i uwierzytelniania podstawowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Oceny i opinie klientów: Kotlin. Rusz głową! Dawn Griffiths, David Griffiths (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)