Google AdWords. Managing Your Advertising Program

- Autor:
- Anastasia Holdren
- Promocja Przejdź


- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 220
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Google AdWords. Managing Your Advertising Program
Do people really click the handful of text ads that accompany Google search results? Absolutely. Growth of Google AdWords continues to increase, as does online advertising in the United States. This book shows you how each piece of Google’s advertising platform works, focusing on areas that impact the performance and cost of your ad campaigns.
Learn how to create an AdWords account, and then dive into the particulars of setting up your first campaign, optimizing keywords, writing effective ads, and tracking conversions. Most advertisers don’t understand how AdWords works. This book gives you an edge.
- Learn the advantages of proper account structure based on tightly knit themes
- Understand AdWords auction and the importance of keyword Quality Score
- Determine your preferred bidding model and daily ad budget
- Evaluate campaign performance by timeframe, keyword, and other criteria
- Hone your keyword list whenever search queries trigger your ads
- Add negative keywords to filter out irrelevant queries
- Outperform competitors and organic search results with targeted ad copy
- Determine conversion goals, and use AdWords tools to track them
Wybrane bestsellery
-
Jeżeli potrzebujesz wsparcia pozwalającego błyskawicznie przejść proces konfiguracji konta i uruchomić kampanię reklamową w systemie Google AdWords, znajdziesz je w tej książce. Dowiesz się, jak dobierać słowa kluczowe i je optymalizować oraz jak skonstruować reklamę czy ustawić parametry jej wyś...
Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.40 zł
39.00 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
W sieci zabezpieczeń, które stworzyliśmy dla ochrony naszych danych, najsłabszym elementem jest zawsze czynnik ludzki. Hackerzy, zarówno etyczni, jak i nie, korzystają z wachlarza sztuczek opierających na „hackowaniu osobistym” i pozwalających przekonać innych do ujawnienia haseł, prz...
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Ta książka jest praktycznym przewodnikiem dla programistów aplikacji internetowych, architektów oprogramowania, menedżerów technicznych i inżynierów. Wyjaśniono w niej, w jaki sposób stosować architekturę mikrousług do frontendu aplikacji. Pokazano najważniejsze zalety mikrofrontendów, takie jak ...
Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum...
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak w...
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce odkryjesz, jak bardzo niebezpieczne są media społecznościowe i dlaczego, aby móc zarabiać pieniądze, muszą działać na szkodę społeczeństwa. Dowiesz się, jak wywoływane są uzależnienia, przez które ludzie wariują. Stopniowo tracą też swoją indywidualność. Anonimowość w środowisk...
Dziesięć powodów, dla których powinieneś natychmiast usunąć swoje konta z mediów społecznościowych Dziesięć powodów, dla których powinieneś natychmiast usunąć swoje konta z mediów społecznościowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogran...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Książka, dzięki której zaczniesz wreszcie sprzedawać w Social Media. Niewielu przedsiębiorców potrafi za pomocą postu na Facebooku czy Instagramie zhakować umysł czytelnika. Autor publikacji zdradza dziesiątki sztuczek i strategii, dzięki którym zmienisz znudzonych obserwatorów w oddanych klientó...
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%)
Kup polskie wydanie:
Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie
- Autor:
- Anastasia Holdren
23,40 zł
39,00 zł
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-493-2174-1, 9781449321741
- Data wydania ebooka:
-
2011-11-03
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 13.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 13.8MB
- Kategorie:
Technologie webowe » Pozycjonowanie (SEO/SEM)
Biznes IT » Social Media
Spis treści książki
- Google AdWords
- Dedication
- SPECIAL OFFER: Upgrade this ebook with OReilly
- Foreword
- Preface
- Terminology Used in This Book
- Conventions Used in This Book
- Attribution and Permissions
- Safari Books Online
- How to Contact Us
- Acknowledgments
- 1. Getting Started
- Introduction to Google AdWords
- Where Ads Can Appear
- Googles Networks
- Creating a Google Account
- Creating an AdWords Account
- Managing Account Access
- Setting Up Your First Campaign
- 2. Understanding the Auction
- How the AdWords Auction Works
- What Is Quality Score?
- Why Does Quality Matter?
- How Is Quality Score Calculated?
- Where to Find Quality Score
- How to Improve Quality Score
- 3. Account Structure
- How AdWords Accounts Are Organized
- Why Structure Matters
- Your Organization Strategy
- Service Providers
- Brick and MortarNon-Ecommerce
- Ecommerce
- Common Pitfalls
- Pitfall 1: Duplicate Keywords
- Pitfall 2: Competing, Non-Duplicate Keywords
- Pitfall 3: Budget Hogs
- 4. Navigating Your Account
- Interface Overview
- Home Tab
- Campaigns Tab
- The Tree View
- The Roll-Up Tabs
- Campaigns Roll-Up Tab
- Ad Groups Roll-Up Tab
- Settings Roll-Up Tab
- Ads Roll-Up Tab
- Keywords Roll-Up Tab
- Dimensions Roll-Up Tab
- Display Network Roll-Up Tab
- Ad Extensions Roll-Up Tab
- Autotargets Roll-Up Tab
- Interface Overview
- Opportunities
- Ideas
- Campaign Bid Simulator
- Analyze Competition
- Tools and Analysis
- Change History
- Ad Preview and Diagnosis
- Billing
- Transaction History
- Billing Settings
- Billing Profile
- My account
- Account Access
- Notification Settings
- Preferences
- Thats the Tour!
- 5. Campaign Settings
- Introduction to Campaign Settings
- Locations and Languages
- Location Targeting
- Advanced Location Options
- Location Targeting
- Languages
- Networks and Devices
- Bidding and Budget
- Delivery Method
- Ad Extensions
- Advanced Settings
- Schedule: Start Date, End Date, Ad Scheduling
- Ad Delivery: Ad Rotation, Frequency Capping
- Demographic
- Social Settings
- Keyword Matching Options
- Automatic Campaign Optimization (Display Network only)
- Experiment
- IP Exclusions
- 6. Keywords
- How Keywords Fit Into the AdWords Auction
- Organizing Keywords
- How Keywords Fit Into the AdWords Auction
- Keyword Match Types
- Broad Match
- Broad Match Modifier
- Phrase Match
- Exact Match
- Negative Keywords
- Negative Phrase-Matched Keywords
- Negative Exact-Matched Keywords
- Which Match Types Are Best?
- Keyword Rules and Editorial Guidelines
- How to Manage Keywords
- Editing with Google Spreadsheets
- Keyword Status
- Managing Negative Keywords
- Keyword Details Reports
- How to Use the Keyword Tool
- Using Google Insights for Search
- 7. Writing Ads
- Ad Text Requirements
- AdWords Ad Policies
- How to Create and Edit Ads
- How to Write Powerful Ads
- How to Use Dynamic Keyword Insertion
- 8. Making Ads Stand Out
- Ad Extensions
- Location Extensions
- Location Extensions Versus AdWords Express
- Product Extensions
- Sitelinks
- Call Extensions
- Social Extensions
- Mobile App Extensions
- 9. The Google Display Network
- Introduction to the GDN
- The Display Network Tab
- Display Keywords
- Placements
- Topics
- Interests & Remarketing
- Display Campaigns Tools
- The Placement Tool
- DoubleClick Ad Planner
- Contextual Targeting Tool
- Top 10 GDN Tips
- 10. Additional Ad Formats
- Image and Flash Ads
- The Display Ad Builder
- Image and Flash Ads
- Video Ads
- Mobile Ads
- Image and Video Tips
- 11. Bids, Budgets, and Billing, Oh My
- How Bidding Works
- Manual Maximum CPC bidding
- Automatic Bidding
- Enhanced CPC Bidding
- CPM Bidding
- Conversion Optimizer
- AdWords Discounter and Smart Pricing
- How Bidding Works
- How to Decide What to Bid
- Understanding Billing Options
- Applying Promotional Credits
- Monthly Invoicing
- Click Fraud
- 12. Measuring Success
- What Are Your Goals?
- Conversion Tracking
- Search Funnels
- Google Analytics
- Setting Up Google Analytics
- 13. Agency Topics
- Managing AdWords Accounts for Clients
- The My Client Center
- Manager Defined Spend
- Third Party Policy
- AdWords Editor
- Google Engage
- Google Certification
- And Finally, Good Luck!
- Glossary
- About the Author
- SPECIAL OFFER: Upgrade this ebook with OReilly
- Copyright
O'Reilly Media - inne książki
-
FinOps brings financial accountability to the variable spend model of cloud. Used by the majority of global enterprises, this management practice has grown from a fringe activity to the de facto discipline managing cloud spend. In this book, authors J.R. Storment and Mike Fuller outline the proce...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Edge AI is transforming the way computers interact with the real world, allowing IoT devices to make decisions using the 99% of sensor data that was previously discarded due to cost, bandwidth, or power limitations. With techniques like embedded machine learning, developers can capture human intu...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why is it difficult for so many companies to get digital identity right? If you're still wrestling with even simple identity problems like modern website authentication, this practical book has the answers you need. Author Phil Windley provides conceptual frameworks to help you make sense of all ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
Python was recently ranked as today's most popular programming language on the TIOBE index, thanks to its broad applicability to design and prototyping to testing, deployment, and maintenance. With this updated fourth edition, you'll learn how to get the most out of Python, whether you're a profe...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
305.15 zł
359.00 zł(-15%) -
With the accelerating speed of business and the increasing dependence on technology, companies today are significantly changing the way they build in-house business solutions. Many now use low-code and no code technologies to help them deal with specific issues, but that's just the beginning. Wit...
Building Solutions with the Microsoft Power Platform Building Solutions with the Microsoft Power Platform
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Companies are scrambling to integrate AI into their systems and operations. But to build truly successful solutions, you need a firm grasp of the underlying mathematics. This accessible guide walks you through the math necessary to thrive in the AI field such as focusing on real-world application...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
DevOps engineers, developers, and security engineers have ever-changing roles to play in today's cloud native world. In order to build secure and resilient applications, you have to be equipped with security knowledge. Enter security as code.In this book, authors BK Sarthak Das and Virginia Chu d...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
With the increasing use of AI in high-stakes domains such as medicine, law, and defense, organizations spend a lot of time and money to make ML models trustworthy. Many books on the subject offer deep dives into theories and concepts. This guide provides a practical starting point to help develop...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why are so many companies adopting GitOps for their DevOps and cloud native strategy? This reliable framework is quickly becoming the standard method for deploying apps to Kubernetes. With this practical, developer-oriented book, DevOps engineers, developers, IT architects, and SREs will learn th...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Learn the essentials of working with Flutter and Dart to build full stack applications that meet the needs of a cloud-driven world. Together, the Flutter open source UI software development kit and the Dart programming language for client development provide a unified solution to building applica...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Google AdWords. Managing Your Advertising Program Anastasia Holdren (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.