Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko
- Autor:
- Sergiusz Flanczewski
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 288
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko
Zestaw dodatków do MS Office znacznie ułatwi Ci życie!
- Instalacja i obsługa plików z płyty CD -- od dodatków do szablonów
- Propozycje ułatwień w Excelu -- od zaświadczeń po listy obecności
- Nowe funkcje w Wordzie -- od listy do sumatora
Każdy, kto kiedykolwiek pracował z wykorzystaniem pakietu Microsoft Office, wie, że aplikacja ta w ogromnym stopniu ułatwia wykonywanie wszelkich prac biurowych, takich jak tworzenie dokumentów, tabel, list, zestawień, faktur i grafików. Czy znajdzie się jednak ktoś, kto przyzna, że nigdy nie brakowało mu w Excelu lub Wordzie określonych funkcji czy szablonów, które wydatnie przyspieszyłyby i ułatwiły proces radzenia sobie ze żmudnymi, powtarzalnymi czynnościami?
Książka "Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko" z dołączoną do niej płytą CD odpowiada właśnie na te potrzeby, podpowiadając i wskazując, jak skutecznie oszczędzić cenny czas. Dowiesz się z niej, jak zainstalować proponowane dodatki i szablony do różnych wersji pakietu Office oraz jak używać ich w Twojej codziennej pracy: do tworzenia harmonogramu prac, budowania katalogów i kartotek, obsługi kalkulatorów z wartościami ekonomicznymi oraz zaawansowanych funkcji kalendarza. Dzięki temu podręcznikowi Twoja praca z aplikacjami biurowymi MS Office stanie się szybsza i przyjemniejsza!
- Kalendarz i wyznaczanie dat świąt ruchomych
- Zmiana zapisu cyfrowego na słowny
- Podpisy i dane do podpisów
- Kalkulatory podatkowe i godzin
- Aktualizacja kursów walut NBP
- Procedury wykonywane na arkuszu i komórkach
- Katalogi -- tworzenie, obsługa, aktualizacja
- Szablony skoroszytów, dokumentów i faktur VAT
- Datowanie dokumentów
- Listy, tabele i liczby rzymskie
- Sumator
Odkryj, jak prosta i przyjemna może się stać Twoja praca!
Wybrane bestsellery
-
Office 365 można dostosowywać do swoich potrzeb. Oznacza to, że nie trzeba wykupywać abonamentu na korzystanie ze wszystkich możliwości, jakie dostarcza producent. Z szerokiego pakietu usług klient wybiera te, które sprawdzą się w jego firmie, i tylko za dostęp do nich płaci. Skąd jednak początku...
Wdrożenie Office 365 w małej organizacji krok po kroku Wdrożenie Office 365 w małej organizacji krok po kroku
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)24.74 zł
39.90 zł(-38%) -
Microsoft Office to standard na rynku oprogramowania biurowego, używają go firmy, szkoły, biura i urzędy na całym świecie. Niezależnie, czy chodzi o tworzenie i formatowanie dokumentów tekstowych, gromadzenie, przetwarzanie i wizualizację danych, opracowywanie różnego rodzaju prezentacji biznesow...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.44 zł
49.90 zł(-37%) -
Chyba nikt nie mógł przewidzieć, że komputer i Internet tak szybko staną się nieodłącznymi towarzyszami naszego codziennego życia. Czy tego chcemy, czy nie, nadszedł moment, aby się z nimi zaprzyjaźnić. W przeciwnym razie nadal będziemy tracić mnóstwo czasu na czekanie w kolejkach i „analog...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
30.38 zł
49.00 zł(-38%) -
To praktyczny podręcznik do nauki programowania w języku VBA. Punktem wyjścia jest proces rejestrowania makr oraz rozpoczęcie pracy w edytorze VBE. Dalej omówiono składnię języka VBA, potrzebne obiekty i metody oraz sposoby korzystania z pętli i funkcji, w tym funkcje wbudowane. Pokazano sposoby ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
77.48 zł
149.00 zł(-48%) -
Znakomite szkolenie Excel — tabele przestawne. Kurs video. Raporty i analiza danych zostało zaprojektowane tak, byś po jego zakończeniu potrafił samodzielnie analizować dane za pomocą tabel przestawnych oraz przedstawiać je w formie graficznej na wykresach przestawnych. Przekonaj się, jaki ...
Excel - tabele przestawne. Kurs video. Raporty i analiza danych Excel - tabele przestawne. Kurs video. Raporty i analiza danych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.05 zł
49.00 zł(-55%) -
Poznaj konstrukcje języka VBA i naucz się przeprowadzać obliczenia za jego pomocą. Odkryj zastosowania formantów, zapanuj nad danymi opisującymi datę i czas, dowiedz się, jak radzić sobie z tekstami i wykorzystaj funkcje definiowane przez użytkownika. Przekonaj się też, do czego mogą Ci się przyd...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
50.49 zł
99.00 zł(-49%) -
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje pozwalające na utworzenie i skonfigurowanie bazy danych, a także je podstawowych obiektów, czyli tabel. Odkryjesz, na czym polega genialny pomysł z relacyjnością bazy danych, i nauczysz się ustanawiać relacje między obiektami. Dowiesz się także, jak p...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
14.95 zł
29.90 zł(-50%) -
Niniejsza książka stanowi praktyczny przewodnik po Microsoft Office 2019 oraz 365. Jest to poradnik nie tylko dla początkujących użytkowników, lecz także dla tych doświadczonych, pragnących szybko i w przyjazny sposób poznać funkcje pakietu biurowego firmy Microsoft. Prezentuj...
-
Niniejsza książka to zaktualizowane wydanie kultowego podręcznika, przeznaczonego dla wszystkich użytkowników Excela, niezależnie od stopnia wtajemniczenia. Uwzględniono w nim zmiany wprowadzone w Excelu 2016. Przedstawiono poszczególne możliwości programu, od stosowania szablonów, przez obsługę ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
54.50 zł
109.00 zł(-50%) -
Ta książka pomoże Ci w mig opanować obsługę Accessa 2016 PL. Dowiesz się z niej, dlaczego warto stworzyć swoją bazę danych, jak działa taka baza i jak wyglądają tabele. Odkryjesz, jak wpisywać i zmieniać dane, tworzyć połączenia między tabelami i konstruować zapytania podczas wyszukiwania konkret...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
19.95 zł
39.90 zł(-50%)
Sergiusz Flanczewski - pozostałe książki
-
Ta książka przeznaczona jest zarówno dla osoby zaczynającej dopiero pracę z Excelem, jak i dla praktyka który chciałby poszerzyć swoją znajomość programu. Czytelnik znajdzie w niej wszystko na temat formuł i funkcji. Pozna proces tworzenia makr oraz ich przykładowe zastosowania. Nauczy się jak wy...
-
Dowiesz się stąd, jak wprowadzić do Excela dane i sformatować je tak, by odpowiadały Twoim potrzebom. Nauczysz się szybko odszukiwać odpowiednie informacje zawarte w arkuszach, a także przetwarzać je na różne sposoby za pomocą formuł, funkcji i własnych miniprogramów, co pozwoli Ci zautomatyzować...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
29.50 zł
59.00 zł(-50%) -
Książka Access 2007 PL w biurze i nie tylko to świetny przewodnik po strukturze tej aplikacji, gwarantujący efektywne przyswojenie wiedzy na temat zakładania bazy danych i korzystania z niej. Dowiesz się stąd, jak rozpocząć pracę z programem i gdzie szukać potrzebnych narzędzi. Nauczysz się tworz...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
29.50 zł
59.00 zł(-50%) -
Krok po kroku wprowadzi Cię ona w świat baz danych, przedstawi podstawowe pojęcia, niezbędne do zrozumienia modelu relacyjnego, zaprezentuje interfejs programu Access oraz pokaże, jak za jego pomocą zaprojektować i utworzyć bazę, zarządzać nią i wypełnić ją danymi. Nauczy Cię w praktyce korzystać...(38.50 zł najniższa cena z 30 dni)
38.50 zł
77.00 zł(-50%) -
W trzecim już wydaniu tej znakomitej książki znajdziesz informacje o nowej wersji programu, o jego elementach i możliwościach ich wykorzystania. Dowiesz się więcej na temat formuł i funkcji, znacznie przyspieszających pracę na dużych zbiorach liczb. Nauczysz się w dowolny sposób sortować dane lub...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
29.50 zł
59.00 zł(-50%) -
Książka Linux w biurze i nie tylko dostarczy Ci wszelkich wiadomości o tym właśnie systemie, a konkretnie o jednej z jego odmian: Kubuntu, czyli Ubuntu ze środowiskiem graficznym KDE 4. Dzięki niej dowiesz się, na czym polega istota działania Linuksa, jak zainstalować system (z dołączonej płyty C...(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)
19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Excel w biurze i nie tylko to podręcznik pomagający w opanowaniu Excela 2007 od podstaw po kwestie bardzo zaawansowane. Znajdziesz tu informacje na temat tworzenia, usuwania i dostosowywania nowych arkuszy czy skoroszytów, wprowadzania, edycji i formatowania danych, stosowania formuł i funkcji or...(28.50 zł najniższa cena z 30 dni)
28.50 zł
57.00 zł(-50%) -
Sergiusz Flanczewski proponuje swoim czytelnikom działające przykłady, gotowe do użycia bez żadnych dodatkowych starań, choć przygotowane w taki sposób, by bardziej ambitny użytkownik Excela mógł je bez większych kłopotów uzupełnić o własne pomysły. W książce znajdziesz także opisy procedur kon...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
29.50 zł
59.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Magazyn Literacki Książki
Książka Sergiusza Flanczewskiego "Dodatki i szablony dla MS Office" z założenia ma ułatwić pracę z aplikacjami biurowy Dołączono do niej nawet płytę CD z bardzo ciekawymi dodatkami i szablonami. Dzięki nim z łatwością ustalimy daje I Wielkanocnych dla określonego roku, kilkoma kliknięcia mi dokonamy przeliczeń międzywalutowych na podstawie kursów walut pobranych wprost ze strony NBP, albo szybko obliczymy wartość podatku VAT. Zwykle potrzebne jest do tego żmudna praca. Prościej się nie da!
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-1637-3, 8324616373
- Data wydania książki drukowanej:
- 2011-05-28
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 4339
- Zobacz zawartość nośnika
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Aplikacje biurowe » MS Office
- Serie wydawnicze: Standard
Spis treści książki
- 1.1. Instalowanie dodatku w wersji Excel 2000/XP/2003 (10)
- 1.2. Uruchomienie menu dodatku Helion_EXp2003.xla (13)
- 1.3. Uruchomienie paska narzędzi dodatku Helion_EXp2003.xla (14)
- 1.4. Odinstalowanie dodatku (15)
- 1.5. Instalowanie dodatku w wersji Excel 2007 (16)
- 1.6. Uruchomienie menu dodatku Helion_EX2007.xla (18)
- 1.7. Uruchomienie paska narzędzi dodatku Helion_EX2007.xla (23)
- 2.1. Funkcja Wielkanoc() - wyznaczanie daty świąt Wielkanocnych (26)
- 2.2. Funkcja Slox() - zamiana dodatniej wartości liczbowej na zapis słowny (29)
- 2.2.1. Uwagi dotyczące stosowania funkcji Slox() (29)
- 2.3. Funkcja Slox_m() - zamiana ujemnej wartości liczbowej na zapis słowny (30)
- 2.3.1. Uwagi dotyczące stosowania funkcji Slox_m() (31)
- 3.1. Obsługa formularzy (34)
- 3.2. Uwagi dotyczące obsługi okien dialogowych kalendarza (37)
- 4.1. Podpis (41)
- 4.1.1. Modyfikacja podpisu (43)
- 4.2. Dane do podpisu (46)
- 4.2.1. Wprowadzenie nowego lub modyfikacja istniejącego zapisu w polu listy wyboru (48)
- 4.2.2. Zmiana bieżącego ustawienia (49)
- 4.2.3. Zapis w pozycji daty (50)
- 4.2.4. Parametry podpisu jako dane do wizytówki firmy (50)
- 5.1. Kalkulator podatku VAT (56)
- 5.1.1. Obsługa kalkulatora podatku VAT (57)
- 5.1.2. Modyfikacja stawki podatku VAT (60)
- 5.2. Kalkulator godzin (62)
- 5.2.1. Obsługa kalkulatora godzin (64)
- 5.2.2. Uwagi do obsługi kalkulatora godzin (69)
- 5.3. Kursy walut NBP (69)
- 5.3.1. Obsługa okna dialogowego "Kursy walut NBP" (73)
- 5.3.2. Obsługa kalkulatora dla tabeli A oraz tabeli B (76)
- 5.3.3. Obsługa kalkulatora dla tabeli C (80)
- 6.1. Komentarze (82)
- 6.1.1. Obsługa okna dialogowego "Komentarze" (82)
- 6.2. Wstawianie arkuszy (86)
- 6.2.1. Obsługa procedury wstawiania arkuszy (87)
- 6.3. Usuwanie arkuszy (92)
- 7.1. Usuwanie wierszy (96)
- 7.1.1. Obsługa procedury usuwania wierszy z arkusza (98)
- 7.2. Wyróżnienie komórek kolorem (101)
- 7.2.1. Obsługa okna dialogowego "Wyróżnienie komórek wg wybranej zawartości" (103)
- 7.3. Zmiana wielkości liter (105)
- 7.3.1. Obsługa okna dialogowego "Zmiana wielkości liter" (107)
- 7.4. Podział zawartości komórek (109)
- 7.4.1. Obsługa okna dialogowego "Podział zawartości komórek" (110)
- 7.5. Kopiowanie wierszy (115)
- 7.5.1. Obsługa okna dialogowego "Kopiowanie wierszy" (116)
- 8.1. Obsługa okien dialogowych dodatków typu katalog na przykładzie katalogu adresów (121)
- 8.1.1. Wstawianie informacji z katalogu do arkusza kalkulacyjnego (123)
- 8.1.2. Tworzenie danych katalogu (128)
- 8.1.3. Aktualizacja istniejącego katalogu adresów (130)
- 8.1.4. Praca z formularzem standardowym (131)
- 8.2. Uwagi do katalogów (136)
- 8.2.1. Katalog pracowników (136)
- 8.2.2. Katalog towarów (136)
- 8.2.3. Katalog adresów (138)
- 9.1. Lista obecności (142)
- 9.1.1. Przeznaczenie i budowa skoroszytu (142)
- 9.1.2. Dane o pracownikach (144)
- 9.1.3. Część nagłówkowa listy (145)
- 9.1.4. Część specyfikacji dni miesiąca dla listy obecności (146)
- 9.1.5. Część specyfikacji dni świątecznych dla listy obecności (148)
- 9.1.6. Formatowanie warunkowe (150)
- 9.1.7. Ustawienia wstępne skoroszytu "Lista obecności" (152)
- 9.2. Kartoteka obecności (153)
- 9.2.1. Przeznaczenie i budowa skoroszytu (153)
- 9.2.2. Arkusz "Ewrok" (154)
- 9.2.3. Formatowanie warunkowe komórek zawierających nazwy dni tygodnia (156)
- 9.2.4. Wyznaczenie dni świątecznych w kartotece (159)
- 9.2.5. Formatowanie warunkowe komórek zawierających oznaczenia dni świątecznych (162)
- 9.2.6. Obszar komórek tworzących zestawienie nieobecności (163)
- 9.2.7. Obsługa arkusza "Ewrok" (164)
- 9.2.8. Ustawienia wstępne skoroszytu "Rok" (165)
- 9.3. Kalendarz UNI (167)
- 9.4. Zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach (172)
- 9.4.1. Przeznaczenie i budowa skoroszytu (172)
- 9.4.2. Arkusz "Zaświadczenie" (173)
- 9.4.3. Aktualizacja obszaru danych dokumentu za pomocą dodatku "Katalog pracowników" (176)
- 9.4.4. Wydruk zaświadczenia (178)
- 9.5. Faktura VAT (179)
- 9.5.1. Przeznaczenie i budowa skoroszytu (179)
- 9.5.2. Część nagłówkowa faktury (179)
- 9.5.3. Tworzenie części specyfikacji towarów (185)
- 9.5.4. Część sumująca faktury (189)
- 9.5.5. Inne rozwiązania arkusza "Faktura" (190)
- 9.5.6. Ustawienia wstępne skoroszytu "Faktura" (190)
- 9.6. Dowód dostawy (192)
- 9.6.1. Przeznaczenie i budowa skoroszytu (192)
- 9.6.2. Arkusz "Dowód" (193)
- 9.6.3. Obsługa arkusza "Dowód" (195)
- 9.6.4. Tworzenie części specyfikacji towarów - "Dowód dostawy" (198)
- 10.1. Instalowanie dodatku w wersji Word 2000/XP/2003 (205)
- 10.2. Uruchomienie menu dodatku Helion_Word (207)
- 10.3. Uruchomienie paska narzędzi dodatku Helion_Word (208)
- 10.4. Odinstalowanie dodatku (210)
- 10.5. Instalowanie dodatku w wersji Word 2007 (210)
- 10.6. Uruchomienie menu dodatku Helion_Word2007 (212)
- 10.7. Uruchomienie paska narzędzi dodatku Helion_Word2007 (216)
- 11.1. Obsługa procedury zamiany wartości numerycznej na zapis słowny (220)
- 11.2. Uwagi do konwersji zapisów (221)
- 12.1. Okno dialogowe kalendarza (223)
- 12.1.1. Obsługa okna dialogowego kalendarza (225)
- 12.2. Okno dialogowe "Kalkulator dat" (227)
- 12.2.1. Obsługa okna dialogowego "Kalkulator dat" (228)
- 12.3. Okno dialogowe "Wykaz świąt" (230)
- 12.3.1. Obsługa okna dialogowego "Wykaz świąt ruchomych" (231)
- 13.1. Podpis (234)
- 13.2. Dane do podpisu (235)
- 13.2.1. Wprowadzanie nowego lub modyfikacja istniejącego zapisu w polu listy wyboru (237)
- 13.2.2. Zmiana bieżącego ustawienia (238)
- 13.2.3. Zapis w sekcji daty (238)
- 14.1. Obsługa okna dialogowego "Lista" (242)
- 15.1. Obsługa okna dialogowego "Kopiowanie" (252)
- 15.1.1. Wprowadzanie tekstu do okna dialogowego "Kopiowanie" (252)
- 15.1.2. Wyprowadzenie tekstu z okna dialogowego "Kopiowanie" do dokumentu programu Word (255)
- 16.1. Okno dialogowe "Rzymskie" (257)
- 16.1.1. Obsługa okna dialogowego "Rzymskie" (258)
- 16.2. Okno dialogowe "Tabela" (259)
- 16.2.1. Obsługa okna dialogowego "Tabela" (261)
- 16.2.2. Uwagi dotyczące obsługi okna dialogowego "Tabela" (265)
- 17.1. Obsługa sumatora (269)
- 17.1.1. Wprowadzanie wartości do sumatora (269)
- 17.1.2. Wprowadzanie kilku wartości z dokumentu programu Word do sumatora (270)
- 17.1.3. Modyfikacje wartości wyświetlanych na taśmie sumatora (271)
- 17.1.4. Wyprowadzanie wartości z taśmy sumatora do dokumentu programu Word (272)
- 17.1.5. Wyprowadzanie wartości sumy do dokumentu programu Word (272)
- 17.1.6. Wyprowadzanie wartości z taśmy sumatora oraz sumy do dokumentu programu Word (273)
Rozdział 1. Instalacja dodatków w aplikacji Excel (7)
Rozdział 2. Funkcje zaimplementowane w dodatku (25)
Rozdział 3. Kalendarz - wprowadzanie dat do arkusza (33)
Rozdział 4. Podpis i dane do podpisu (41)
Rozdział 5. Kalkulatory (55)
Rozdział 6. Procedury wykonywane na arkuszu (81)
Rozdział 7. Procedury wykonywane na komórkach (95)
Rozdział 8. Katalogi (119)
Rozdział 9. Szablony skoroszytów (141)
Rozdział 10. Instalacja dodatków w aplikacji Word (203)
Rozdział 11. Zapis słowny (219)
Rozdział 12. Wprowadzanie dat do dokumentu (223)
Rozdział 13. Podpis i dane do podpisu (233)
Rozdział 14. Lista (241)
Rozdział 15. Kopiowanie (251)
Rozdział 16. Tabele i liczby rzymskie (257)
Rozdział 17. Sumator (267)
Skorowidz (275)
Oceny i opinie klientów: Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko Sergiusz Flanczewski (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.