Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Excel w biurze i nie tylko. Wydanie III (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Sergiusz Flanczewski
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
400
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

niedostępna

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook

59,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Uprzyjemnij sobie pracę!

  • Gdzie znaleźć polecenia i jak ich używać?
  • Do czego służą konkretne formuły i funkcje?
  • Jak stworzyć szablony i korzystać z nich na co dzień?

Bill Gates w najśmielszych snach nie przypuszczał, że Excel stanie się najpotężniejszą biurową aplikacją na świecie, centrum działań finansowych i rozliczeniowych, generatorem najróżniejszych dokumentów i żelaznym wyposażeniem niemal każdej firmy. Ewolucja Excela jeszcze się nie zakończyła, a każda kolejna wersja przynosi kolejne ułatwienia i możliwości. Ich opanowanie nie jest trudne, ale wymaga nieco samozaparcia, a ten podręcznik może znacznie skrócić cały proces — niezależnie od tego, czy jesteś początkującym użytkownikiem, czy też pracujesz z Excelem od dawna i chcesz po prostu poznać nowe zastosowania programu.

W trzecim już wydaniu tej znakomitej książki znajdziesz informacje o nowej wersji programu, o jego elementach i możliwościach ich wykorzystania. Dowiesz się więcej na temat formuł i funkcji, znacznie przyspieszających pracę na dużych zbiorach liczb. Nauczysz się w dowolny sposób sortować dane lub wyświetlać tylko te, które są Ci akurat potrzebne. Odkryjesz, do czego mogą przydać się makra i jak je utworzyć. Autor pokaże Ci również, jak stworzyć interaktywne skoroszyty, pozwalające błyskawicznie wygenerować różnego typu dokumenty firmowe z aktualnymi danymi. Takie informacje są po prostu bezcenne dla każdego, kto ma do czynienia z pracami biurowymi!

  • Podstawowe informacje o obsłudze arkusza i obiekty Excela
  • Wprowadzanie danych i formatowanie
  • Formuły i funkcje
  • Sortowanie i filtrowanie danych
  • Drukowanie
  • Makropolecenia — pierwszy krok w programowaniu
  • Zmiany zapisu wartości liczbowej na zapis słowny
  • Oferty cenowe i zamówienia
  • Dowód dostawy, rachunki i odsetki
  • Kalendarze i inne operacje na datach
  • Lista obecności i zaświadczenie o zatrudnieniu

Skoroszyty, arkusze, dokumenty… Zrób z nich właściwy użytek!

0 Sergiusz Flanczewski

Zamknij

Wybierz metodę płatności