×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

StartWithXML: Making the Case for Applying XML to a Publishing Workflow

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
StartWithXML: Making the Case for Applying XML to a Publishing Workflow Mike Shatzkin, Brian O'Leary, Laura Dawson - okladka książki

StartWithXML: Making the Case for Applying XML to a Publishing Workflow Mike Shatzkin, Brian O'Leary, Laura Dawson - okladka książki

StartWithXML: Making the Case for Applying XML to a Publishing Workflow Mike Shatzkin, Brian O'Leary, Laura Dawson - audiobook MP3

StartWithXML: Making the Case for Applying XML to a Publishing Workflow Mike Shatzkin, Brian O'Leary, Laura Dawson - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
45
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (534,65 zł najniższa cena z 30 dni)

649,00 zł (-15%)
551,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(534,65 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Publishers face a "Copernican change." Until recently, the book was"the sun" of a publishing solar system, and all other opportunitieswere subsidiary rights revolving as planets around it. Now, theintellectual property is the sun, and the book becomes just one of theorbiting opportunities. To be successful in the 21st centuryenvironment, publishers must produce agile content: content that canbe rendered in different forms without great additional expense. XMLprovides both a path to agility and opens opportunities for currentand future digital content revenue streams.



StartWithXML is an industry-wide project to understand and spread theknowledge publishers need to move forward with XML. It's about thebusiness issues driving the "why" of XML and the technical andorganizational issues, strategies, and tactics underlying the "how" ofgetting started. This research report takes a pragmatic look at XMLworkflows, addressing questions such as:



  1. Where am I and where do I want to end up?
  2. How much benefit do I want to obtain from content reuse and repurposing?
  3. How much work do I want to do myself?
  4. How much time and money will this take?
  5. What can I do internally to increase my chances of success?

Wybrane bestsellery

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
551,65 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint