![Po prostu Flash MX 2004 Katherine Ulrich - okladka książki](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/vbig/ppfm24.jpg)
- Serie wydawnicze:
- Po prostu
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 57
- Stron:
- 712
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Po prostu Flash MX 2004
Podobnie jak wszystkie książki z serii "Po prostu...", również ta ma na celu wyrwanie Cię z trybu pasywnego czytania i zachęcenie do rozpoczęcia pracy z programem. Ćwiczenia zawarte w książce uczą obsługi funkcji programu Flash. Książka jest przeznaczona zarówno dla początkujących użytkowników programu, jak i dla średnio zaawansowanych projektantów.
Początkowe rozdziały odkrywają podstawy tworzenia elementów graficznych z wykorzystaniem unikalnego zbioru narzędzi rysowniczych programu Flash. Następnie nauczysz się przekształcać elementy graficzne w animację. Potem poznasz sposoby tworzenia elementów interfejsu użytkownika, na przykład przycisków. Aby uczynić zawartość strony interaktywną, użyjesz panelu Behaviors do "napisania" podstawowych skryptów w języku ActionScript. W książce znajdują się też informacje o imporcie różnych plików spoza programu Flash -- czyli utworzonych w innych aplikacjach: grafik, dźwięków i klipów wideo -- oraz ich przetwarzania. Zamieszczono także przegląd nowych narzędzi edycyjnych. Na koniec nauczysz się korzystać z funkcji Publish, czyli tworzyć kod HTML, który jest potrzebny do umieszczania filmów Flasha na stronach WWW.
Wybrane bestsellery
-
Jeśli znasz już trochę Flasha, a teraz chcesz poszerzyć swoją wiedzę o znajomość szybko rozwijającej się technologii 3D, sięgnij po książkę „Flash i Actionscript. Aplikacje 3D od podstaw” . Prostym, lecz precyzyjnym językiem przedstawiono w niej najważniejsze kwestie związane z projektowaniem i tworzeniem aplikacji 3D z wykorzystaniem technologii Flash i języka Actionscript, zaprezentowano sposoby używania bezpłatnej biblioteki Away3D oraz pokazano, jak za jej pomocą budować i optymalizować własne rozwiązania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka „Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia” zawiera pełny i szczegółowy opis tego programu. Pomoże Ci nie tylko wtedy, gdy zaczynasz pracę z programem, ale także wtedy, kiedy stosujesz jego zaawansowane funkcje. Wewnątrz znajdziesz mnóstwo wskazówek i praktycznych przykładów, które możesz wykorzystać od razu. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak zintegrować Flasha z innymi programami, aby tworzyć unikalne materiały w tym formacie. Poznasz język ActionScript w jego najnowszej wersji 3.0, dostępnej w odtwarzaczu Flash Player 9 i późniejszych. Znajdziesz tu wiedzę o każdej funkcji, której sprawna obsługa wymaga więcej niż czystej intuicji użytkownika, opisy wszystkich komponentów programu oraz sposoby animowania obiektów i używania gotowych szablonów kodu.
- Druk
Niedostępna
-
Książka ActionScript 3.0. Biblia obszernie i wyczerpująco opisuje ten obiektowy język programowania, służący do budowania nowoczesnych aplikacji internetowych. Znajdziesz tu zarówno niezbędną wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne przykłady, ilustrujące chociażby programowanie z wykorzystaniem klas, używanie tablic i obiektów czy obsługę błędów. Z tym podręcznikiem nauczysz się tworzyć interaktywną zawartość Flasha oraz aplikacje Flex, a także pracować z dźwiękiem, animacją i danymi zewnętrznymi. Zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci na zrealizowanie wszelkich pomysłów dotyczących Twojego programu.
- Druk
Niedostępna
-
Technologie Flash i PHP znane są ze swoich możliwości tworzenia dynamicznych rozwiązań. Flash po stronie klienta, PHP po stronie serwera. Mieszanka Flasha i PHP musi być wybuchowa. I tak właśnie jest! To połączenie powoduje eksplozję nowych możliwości, które wykorzystasz na Twoich stronach WWW. Teraz atrakcyjne i dynamiczne rozwiązania są w zasięgu Twoich rąk.
- Druk
Niedostępna
-
Oficjalna wiedza na temat Adobe Flash CS6! Adobe Flash to technologia, która tchnęła życie w strony internetowe. Mimo upływu lat i agresywnej inwazji HTML5 wciąż ma się dobrze i w wielu dziedzinach jest nie do zastąpienia. Adobe Flash CS6 to kolejna odsłona genialnego narzędzia pozwalającego tworzyć animacje, aplikacje i strony internetowe wyjątk
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik
Niedostępna
-
W książce „Flash iOS Apps Cookbook” bez trudu znajdziesz rozwiązania większości typowych problemów. W trakcie lektury nauczysz się wykrywać położenie urządzenia, odtwarzać pliki multimedialne oraz obsługiwać gesty i technologię multi-touch. Ponadto dowiesz się, jak przekształcić dotychczasowe projekty na takie, które uda się uruchomić na platformie iOS, oraz dostosować rozdzielczość w zależności od urządzenia. Książka ta jest idealną pozycją dla osób chcących przygotować uniwersalną aplikację na różne platformy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych — od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash
Niedostępna
-
Nieocenioną pomocą w nauce posługiwania się środowiskiem okaże się książka „Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0 Interaktywne projekty od podstaw” . Początkujący użytkownicy poznają dzięki niej najnowszą edycję programu Flash, metody używania narzędzi odpowiednich do konkretnych celów, zasady tworzenia różnego rodzaju materiałów, mechanizmy umożliwiające interakcje z użytkownikiem oraz podstawy programowania w języku ActionScript 3.0 i sposoby wykorzystywania go w swoich projektach. Przedstawione w książce informacje poparte są przykładami, co pomaga nie tylko łatwo utrwalić zdobytą wiedzę, lecz również nauczyć się praktycznego stosowania poznanych technik.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw
Niedostępna
-
Książka "Flash CS3/CS3 PL Professional" to podręcznik, który wprowadzi Cię w arkana tej niesamowitej aplikacji. Czytając go poznasz możliwości Flasha - nie tylko te już opisywane, ale także te, których omówienia ciężko znaleźć w jakichkolwiek źródłach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik
Niedostępna
-
Oto Twój indywidualny kurs — Flash CS3 PL. Multimedialny trener. Dzięki jego pomocy naukę możesz dostosować do swoich wymagań i możliwości. Twój osobisty instruktor poprowadzi Cię przez kolejne lekcje, a Ty z łatwością zdobędziesz nowe umiejętności i opanujesz fascynujące możliwości Flasha.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Katherine Ulrich - pozostałe książki
-
Czytając ją, nauczysz się korzystać z narzędzi rysunkowych i animacyjnych, dowiesz się, jak tworzyć obiekty i animować je, a także poznasz podstawowe sposoby budowania elementów interaktywnych za pomocą oferowanych przez Flash narzędzi pomocniczych. Znajdziesz tu także informacje o języku ActionScript, importowaniu do prezentacji elementów utworzonych przy użyciu innych aplikacji, dodawaniu cyfrowego dźwięku i wideo oraz testowaniu i optymalizowaniu animacji pod kątem odtwarzania przez sieć lub z dysku.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka "Flash 8. Klatka po klatce" to przewodnik po najnowszej wersji Flasha. Czytając ją, nauczysz się korzystać z narzędzi rysunkowych i animacyjnych, dowiesz się, jak tworzyć obiekty i animować je, a także poznasz podstawowe sposoby tworzenia elementów interaktywnych za pomocą oferowanych przez Flasha narzędzi pomocniczych.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Flash MX to aplikacja o oszałamiających możliwościach. Dynamiczne prezentacje, łączenie grafiki z dźwiękiem, animacje -- to tylko część zastosowań tego najpopularniejszego narzędzia multimedialnego stworzonego na potrzeby Internetu. Jeśli chcesz wzbogacić swoje strony WWW o atrakcyjne animacje -- po prostu sięgnij po tę książkę. Bez zbędnych opisów
- Druk pkt
Niedostępna
-
Flash jest odpowiedzią na potrzeby projektantów sieciowych, którzy pragną większej ilości grafiki i lepszej nad nią kontroli. Flash umożliwia przesyłanie w sieci grafiki wektorowej. Pliki z grafiką tego typu są bardzo małe; poza tym obrazy wektorowe są skalowalne. Pozwala to uniknąć niekontrolowanych zmian wyglądu strony WWW na przykład w sytuacji,
- Druk pkt
Niedostępna
-
Pragniesz szybko poznać nową wersję Flasha, a przerażają Cię grube, opasłe tomska zalegające księgarskie półki? Chcesz, aby Twoja praca od razu przebiegała sprawnie i wydajnie, bez spędzania nad obszernymi opisami wielu bezowocnych godzin, na co zwyczajnie nie masz czasu? Siegnij po naszą książkę! Zamiast długich wywodów znajdziesz w niej: ilustra
- Druk pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Po prostu
-
Z tej książki dowiesz się, czym jest i jak działa Windows 7, jakie wymagania musi spełniać komputer, by system ten pracował prawidłowo, jak rozpocząć pracę i zapewnić bezpieczeństwo swoim danym. Nauczysz się korzystać z podstawowych funkcji Windows 7, obchodzić się z plikami, folderami, oknami, obsługiwać multimedia i drukarki. Dowiesz się, jak używać programów towarzyszących, takich jak edytory tekstu i grafiki czy kalkulator. Odkryjesz, jak dostosować wygląd ekranu i pasek zadań do swoich upodobań, jak używać funkcji ułatwiających pracę w systemie oraz jak konfigurować optymalne połączenia sieciowe. Po lekturze tej książki będziesz mógł swobodnie poruszać się po całym systemie Windows 7.
- Druk
Niedostępna
-
Sprawdź sam, jak działa OpenOffice! Po co płacić, skoro możesz mieć programy o podobnej funkcjonalności zupełnie za darmo? OpenOffice jest dostępny dla każdego - naprawdę nie ponosisz żadnych kosztów. Programy składające się na pakiet OpenOffice.ux.pl z całkowitym powodzeniem wykorzystasz zarówno w domu, jak i swojej małej firmie. A z tą książką nauczysz się zarówno formatować tekst, jak i generować wykresy, używać funkcji arkusza kalkulacyjnego oraz tworzyć prezentacje w programie Impress.
- Druk
Niedostępna
-
Dzięki tej książce błyskawicznie poznasz możliwości JavaScriptu oraz zaczniesz stosować go w codziennej pracy. Znajdziesz tu wszystkie niezbędne informacje, począwszy od podstaw tworzenia interaktywnej witryny internetowej, a skończywszy między innymi na dodawaniu zaawansowanych funkcji, oferowanych przez bibliotekę jQuery. Już po krótkiej lekturze tchniesz życie w swoje strony internetowe, a jeśli poświęcisz trochę więcej czasu, bez problemu stworzysz efektowną aplikację internetową!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Czy chcesz szybko i łatwo nauczyć się obsługi FrontPage 98? Oszczędzimy Ci długich wywodów zastępując je ilustracjami. Nawet nie zorientujesz się, kiedy zostaniesz ekspertem! Przystępny, ilustrowany wykład poprowadzi Cię krok po kroku przez świat FrontPage, prezentując kolejne jego elementy i wskazując właściwe czynności. Możesz też potraktować tę
- Druk pkt
Niedostępna
-
Piękno - i zarazem niebezpieczeństwo - WWW zawiera się w tym, że każdy może opublikować własne informacje szybko i łatwo. W dzisiejszym świecie komputerowym WWW stanowi najszybciej rozrastający się obszar. Każdego miesiąca dodawane są tysiące nowych stron, zarówno wielkich kompanii, jak i prywatnych użytkowników. Netscape Navigator jest najpopularn
- Druk pkt
Niedostępna
-
Czy chcesz szybko i łatwo nauczyć się CorelDRAW? Oszczędzimy Ci długich wywodów zastępując je ilustracjami. Nawet nie zorientujesz się, kiedy zostaniesz ekspertem! Przystępny, ilustrowany wykład poprowadzi Cie krok po kroku przez polecenia CorelDRAW, prezentując kolejne czynności. Możesz też potraktować tę książkę jako leksykon: znajdź potrzebną in
- Druk pkt
Niedostępna
-
Czy chcesz szybko i łatwo nauczyć się obsługi Windows NT PL? Oszczędzimy Ci długich wywodów zastępując je ilustracjami. Nawet nie zorientujesz się, kiedy zostaniesz ekspertem! Przystępny, ilustrowany wykład poprowadzi Cię krok po kroku przez świat Windows, prezentując kolejne jego elementy i wskazując właściwe czynności. Możesz też potraktować tę k
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka wyjaśnia podstawowe zasady posługiwania się najnowszą wersją sztandarowego arkusza kalkulacyjnego Microsoftu - Excelem 97. To naprawdę potężne narzędzie, ale na szczęście dość łatwe do opanowania nawet dla "zielonego" użytkownika komputera. Jedynym niezbędnym wymogiem jest przynajmniej podstawowa umiejętność obsługi systemu Windows 95. Nie
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książki serii "Po prostu" są unikalnym sposobem na zapoznanie się z pakietem dowolnego oprogramowania. W tym układzie pojedyncza strona - w większości wypadków - zawiera informacje dotyczące konkretnego tematu. Każda strona posiada zwięzłą instrukcję, która krok po kroku pokazuje, jak wykonać określony rodzaj zadania, oraz ilustracje i wyjaśnienia,
- Druk pkt
Niedostępna
-
Piękno - i zarazem niebezpieczeństwo - WWW zawiera się w tym, że każdy może opublikować własne informacje szybko i łatwo. W dzisiejszym świecie komputerowym WWW stanowi najszybciej rozrastający się obszar. Każdego miesiąca dodawane są tysiące nowych stron, zarówno wielkich kompanii, jak i prywatnych użytkowników. Netscape Navigator 3 jest najpopula
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Po prostu Flash MX 2004" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Po prostu Flash MX 2004" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Po prostu Flash MX 2004" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Po prostu Flash MX 2004 (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn Internet KK; 09/04Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Program Macromedia Flash jest zaliczany do grona popularnych narzędzi zapewniających możliwość wzbogacania stron internetowych o elementy interaktywne. Prezentowana książka jest poświęcona najnowszej edycji tego programu, oznaczonej symbolem MX 2004. Jest kierowana zarówno do początkujących użytkowników, zainteresowanych poznaniem poszczególnych funkcji aplikacji, jak i do średnio zaawansowanych projektantów, poszukujących informacji na temat efektywnych metod korzystania z Flasha.
Na wstępie czytelnik poznaje podstawy działania programu oraz zasady pracy z szablonami i dokumentami. Po zapoznaniu się ze środowiskiem pracy może przystąpić do tworzenia i modyfikowania prostych grafik. Kolejnym krokiem jest nauka stosowania warstw wykorzystywanych przy tworzeniu złożonych projektów graficznych. Opanowanie zasad obróbki grafiki jest konieczne przed przystąpieniem do nauki animacji. Omawiane są przy tym techniki oparte na uzupełnianiu zarówno kształtu, jak i klatek. Autorka prezentuje m.in. metody przesuwania elementów graficznych wzdłuż zdefiniowanej ścieżki oraz uczy przekształcania obiektów.
Wśród zgromadzonych materiałów znalazły swe miejsce także porady traktujące o tworzeniu interaktywnych przycisków. Znajdziemy tu również wskazówki w zakresie wykorzystania elementów graficznych przygotowanych za pomocą innych aplikacji.
Warto zwrócić uwagę na fakt, iż zarówno w prezentacjach, jak i w elementach wzbogacających witryny internetowe istotne znaczenie odgrywa dźwięk. W książce omówiony został proces dołączania elementów dźwiękowych do tworzonych projektów, podobnie jak i proces wzbogacania ich o sekwencje wideo.
Ostatni rozdział traktuje natomiast o publikowaniu gotowych projektów w Internecie. Całość uzupełnia dodatek, w którym umieszczono zestawienie skrótów klawiszowych wykorzystywanych w programie. -
Recenzja: Dziennik Łódzki PIO; 11 sierpnia 2004Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Flash po prostu
Flash jest obecnie jedną z najdynamiczniej rozwijających się technologii informatycznych. Najnowsza edycja MX 2004 to prawdziwe wszystko w jednym - potężne narzędzie łączące aplikacje do obróbki grafiki oraz animacji z narzędziami programistycznymi. By się w tym wszystkim nie pogubić, trzeba naprawdę dobrego przewodnika.
Ci, którzy chcą się nauczyć korzystać z tego narzędzia, oraz nieco bardziej zaawansowani użytkownicy, mogą sięgnąć po pozycje wydawnictwa Helion „Po prostu Flash MX 2004”, dzięki której nauczą się pracować z programem i znajdą odpowiedzi na nurtujące ich problemy i pytania.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Flash MX 2004 Visual Quickstart Guide
- Tłumaczenie:
- Tomasz Machnik
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1467-2, 8373614672
- Data wydania książki drukowanej :
- 2004-07-11
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2407
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Flash/ActionScript
- Serie wydawnicze: Po prostu
Spis treści książki
- Podstawy działania programu Flash (26)
- Praca z dokumentami Flasha (30)
- Praca z szablonami dokumentów (33)
- Środowisko edycyjne programu Flash (36)
- Panel Timeline (37)
- Właściwości dokumentu (40)
- Zastosowanie siatki (45)
- Korzystanie z linijek i prowadnic (47)
- Opcja przyciągania obiektów (50)
- Panel Tools (55)
- Oglądanie grafik w różnym powiększeniu (57)
- Panele (60)
- Praca ze zgrupowanymi panelami (63)
- Dostosowanie rozkładu paneli (66)
- Panel Property Inspector (68)
- Korzystanie z panelu pomocy (72)
- Dostosowanie skrótów klawiaturowych (78)
- Panel narzędziowy (84)
- Zastosowanie narzędzia Line (85)
- Ustawianie atrybutów obrysu (87)
- Ustawianie atrybutów wypełnienia (91)
- Korzystanie z narzędzi kształtów geometrycznych (93)
- Używanie narzędzia Pencil (99)
- Zastosowanie narzędzia Pen - linie proste (102)
- Zastosowanie narzędzia Pen - odcinki krzywej (105)
- Zastosowanie narzędzia Paint Bucket (108)
- Praca z narzędziem Brush w trybie Normal (110)
- Korzystanie z narzędzia Text (114)
- Praca z tekstem pionowym (116)
- Ustawianie atrybutów tekstu (118)
- Ustawianie atrybutów akapitu (125)
- Oddzielne łamanie tekstu (129)
- Ustawianie preferencji zaznaczania (132)
- Zaznaczanie linii narzędziem Selection (133)
- Zaznaczanie wypełnień narzędziem Selection (135)
- Zastosowanie zaznaczenia prostokątnego (136)
- Zastosowanie narzędzia Lasso (137)
- Usuwanie zaznaczenia elementów (139)
- Manualna zmiana pozycji elementów (140)
- Numeryczne pozycjonowanie elementów (142)
- Podstawowe czynności edycyjne - wycinanie, kopiowanie, wklejanie (143)
- Edycja istniejących elementów ze wspomaganiem programu (145)
- Przesuwanie węzłów końcowych narzędziem Selection (147)
- Przesuwanie punktów narzędziem Subselection (148)
- Kształtowanie krzywych narzędziem Selection (150)
- Kształtowanie krzywych narzędziem Subselection (152)
- Konwertowanie, usuwanie i wstawianie węzłów (154)
- Kształtowanie wypełnień (157)
- Zmienianie rozmiaru elementów graficznych (159)
- Orientacja elementów graficznych (163)
- Zniekształcanie elementów graficznych (167)
- Zmiana obwiedni zaznaczonych elementów (170)
- Modyfikowanie obrysów (172)
- Zastosowanie narzędzia Eraser w trybie Normal (176)
- Zastosowanie modyfikatora Faucet (177)
- Modyfikowanie kolorów wypełnienia (178)
- Tworzenie jednolitych kolorów - panel Color Mixer (180)
- Tworzenie nowych gradientów (184)
- Tworzenie palet kolorów (189)
- Praca z gradientami (192)
- Modyfikowanie przypisanych gradientów (194)
- Przenoszenie atrybutów z jednego elementu graficznego do innego (197)
- Konwertowanie linii na wypełnienia (198)
- Zrozumieć grupowanie (204)
- Praca ze zgrupowanymi elementami (205)
- Kontrolowanie kolejności wyświetlania (207)
- Edycja grup (209)
- Wyrównywanie elementów (212)
- Praca z narzędziem Brush z wykorzystaniem skomplikowanych trybów malarskich (215)
- Tryby pracy narzędzia Eraser (219)
- Przypisywanie gradientów kształtom wieloczęściowym (222)
- Funkcje dotyczące warstw dostępne w oknie Timeline (226)
- Tworzenie i usuwanie warstw (227)
- Kontrolowanie warstw i folderów (230)
- Ustawianie właściwości warstwy w oknie Timeline (236)
- Kontrolowanie wyświetlania warstwy w oknie Timeline (240)
- Określanie kolejności warstw (241)
- Organizowanie warstw w folderach (242)
- Praca z grafikami w różnych warstwach (245)
- Wycinanie i wklejanie pomiędzy warstwami (247)
- Rozmieszczanie elementów graficznych w warstwach (250)
- Praca z warstwami prowadzącymi (251)
- Praca z warstwami maskującymi (253)
- Okno Library (260)
- Widoki okna Library (263)
- Hierarchia biblioteki (265)
- Konwertowanie grafik na symbole (268)
- Tworzenie nowych symboli od podstaw (272)
- Zastosowanie odwołań do symboli (275)
- Modyfikowanie odwołań do symboli (277)
- Tworzenie symboli statycznych poprzez efekty linii czasu (281)
- Wymiana jednego odwołania do symbolu na inne (289)
- Edycja symboli głównych (291)
- Modyfikacja efektów linii czasu (294)
- Powielanie symboli głównych (298)
- Usuwanie symboli głównych (299)
- Konwersja odnośników symboli na grafiki (301)
- Kopiowanie symboli pomiędzy filmami (302)
- Tworzenie współużytkowanych bibliotek (304)
- Zastosowanie symboli czcionek (312)
- Korzystanie z linii czasu (316)
- Tworzenie klatek kluczowych (319)
- Tworzenie międzyklatek (324)
- Zaznaczanie klatek (326)
- Manipulowanie klatkami jednej warstwy (329)
- Usuwanie klatek (334)
- Tworzenie prostej animacji poklatkowej (338)
- Podgląd akcji (341)
- Tworzenie płynnej animacji (344)
- Tryb Onion Skin (347)
- Edycja wielu klatek (350)
- Parametr Frame Rate (352)
- Zróżnicowana szybkość animacji (353)
- Stworzenie animacji odbijającej się piłki z wykorzystaniem procesu uzupełniania ruchu (356)
- Dodawanie klatek kluczowych do uzupełnienia ruchu (360)
- Animowanie efektów kolorystycznych (361)
- Animowanie grafik zmieniających rozmiar (362)
- Obracanie grafik (364)
- Przesuwanie grafik po liniach prostych (367)
- Przesuwanie grafik po ścieżce (370)
- Orientacja grafik na ścieżce ruchu (374)
- Zmiana szybkości uzupełniania (376)
- Pomoc przy tworzeniu uzupełniania ruchu (378)
- Tworzenie animacji odbijającej się piłki z wykorzystaniem techniki uzupełniania kształtu (382)
- Morfing nieskomplikowanych linii i wypełnień (386)
- Uzupełnianie kształtu wielu elementów (389)
- Przekształcenie prostego kształtu w kształt skomplikowany (391)
- Tworzenie kształtów poruszających się w trakcie transformacji (396)
- Znaczenie scen (400)
- Manipulowanie klatkami umieszczonymi w różnych warstwach (403)
- Animowanie wielu uzupełnień ruchu (406)
- Animacja uzupełnień kształtu w grafikach o skomplikowanych kształtach (412)
- Odwracanie klatek (414)
- Połączenie uzupełniania z techniką animacji poklatkowej (416)
- Zapisywanie animacji jako symboli graficznych (418)
- Wykorzystanie animowanych symboli graficznych (422)
- Tworzenie animowanych symboli graficznych za pomocą efektów linii czasu (424)
- Zapisywanie animacji jako symboli klipów filmowych (428)
- Wykorzystanie symboli klipów filmowych (430)
- Wykorzystanie animowanych masek (432)
- Tworzenie prostego symbolu przycisku (439)
- Tworzenie symboli przycisków zmieniających kształt (444)
- Tworzenie w pełni animowanego symbolu przycisku (447)
- Tworzenie niewidocznych symboli przycisków (449)
- Tworzenie przycisku z wieloma aktywnymi punktami (451)
- Użycie komponentów przycisku (454)
- Modyfikacja komponentów przycisku (457)
- Tworzenie przycisków klipów filmowych (464)
- Panel Actions (470)
- Dostosowanie panelu Actions (473)
- Organizacja akcji klatek (477)
- Dołączanie akcji do klatki (479)
- Dodanie obsługi zdarzeń poprzez moduł Behaviors (484)
- Podgląd pracy akcji (492)
- Zmiana obsługi zdarzeń poprzez moduł Behaviors (494)
- Praca z wieloma zachowaniami (497)
- Użycie wielokrotnej obsługi zachowań dla jednego przycisku (500)
- Modyfikowanie akcji zachowania (503)
- Przełączanie akcji z klawiatury (504)
- Dodawanie akcji do klipów filmowych (506)
- Dodawanie akcji do przycisków klipu filmowego (508)
- Przyciski klipu filmowego wyświetlające dodatkowe stany (514)
- Użycie przycisków do kontroli klipów filmowych (517)
- Korzystanie z okna Script Navigator (519)
- Ustawianie parametrów panelu Movie Explorer (524)
- Wyszukiwanie i edycja za pomocą panelu Movie Explorer (526)
- Wybór opcji sprawdzania pisowni (528)
- Praca ze słownikami osobistymi (530)
- Uruchomienie sprawdzania pisowni (532)
- Używanie funkcji Find and Replace (535)
- Wykonanie operacji "znajdź i zamień" (541)
- Korzystanie z panelu History (544)
- Cofanie i przywracanie czynności za pomocą panelu History (547)
- Przywracanie czynności za pomocą panelu History (549)
- Nagrywanie kroków z panelu History (554)
- Importowanie grafik spoza programu Flash (558)
- Przekształcanie bitmap w grafiki wektorowe (566)
- Edycja bitmap narzędziami Flasha (568)
- Zastosowanie bitmap jako wypełnień (571)
- Modyfikacja wypełnień bitmapowych (574)
- Korzystanie z dźwięków we Flashu (578)
- Importowanie dźwięków (579)
- Organizacja dźwięków (581)
- Dołączanie dźwięków do klatek (583)
- Dołączanie dźwięków do przycisków (587)
- Wykorzystanie dźwięków zdarzeń (589)
- Wykorzystanie dźwięków początkowych (593)
- Wykorzystanie dźwięków strumieniowych (594)
- Dźwięki zatrzymujące (597)
- Użycie zachowań do kontroli dźwięków (599)
- Powtarzanie dźwięków (606)
- Edycja dźwięków (608)
- Import materiału wideo (614)
- Wykorzystanie osadzonych klipów wideo w filmie (625)
- Uaktualnianie klipów wideo (628)
- Użycie zachowań do kontroli klipów wideo (631)
- Przygotowanie filmu do optymalnego odtwarzania (636)
- Publikowanie i eksportowanie (640)
- Ustawienia odtwarzacza Flash Player (644)
- Publikowanie kodu HTML dla plików Flash Playera (652)
- Kontrolowanie pozycji filmu w przeglądarce (655)
- Kod HTML dla obrazów zastępczych (661)
- Korzystanie z detekcji wersji (666)
- Tworzenie projektorów (668)
- Tworzenie profilów publikacji (669)
- Eksportowanie filmów Flasha do innych formatów (673)
- Drukowanie w programie Flash (675)
- Drukowanie z poziomu odtwarzacza Flash Player (677)
Wstęp (13)
Rozdział 1. Środowisko programu Flash (25)
Rozdział 2. Tworzenie prostych grafik (83)
Rozdział 3. Modyfikowanie prostych grafik (131)
Rozdział 4. Skomplikowane grafiki w jednej warstwie (201)
Rozdział 5. Grafiki umieszczone na wielu warstwach (225)
Rozdział 6. Zapisywanie i ponowne wykorzystanie elementów graficznych (259)
Rozdział 7. Animacja poklatkowa (315)
Rozdział 8. Animacja oparta na uzupełnianiu klatek (355)
Rozdział 9. Animacja oparta na uzupełnianiu kształtu (381)
Rozdział 10. Skomplikowane zadania animacyjne (399)
Rozdział 11. Interaktywność tworzonych przycisków (437)
Rozdział 12. Prosta interaktywność, osiągana za pomocą zachowań (469)
Rozdział 13. Narzędzia edycyjne (523)
Rozdział 14. Wykorzystanie grafik spoza programu Flash (557)
Rozdział 15. Dołączanie dźwięku (577)
Rozdział 16. Dołączanie wideo (613)
Rozdział 17. Publikacja filmów w Internecie (635)
Dodatek A Skróty klawiaturowe (679)
Skorowidz (687)
Helion - inne książki
-
Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
54.50 zł
109.00 zł (-50%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/helion/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/125x163/helion-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Po prostu Flash MX 2004 Katherine Ulrich (57)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(22)
(20)
(6)
(3)
(5)
(1)
Oceny i opinie poprzednich wydań
więcej opinii
ukryj opinie