×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Serie wydawnicze:
O'Reilly
Exclusive
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
3.5/6  Opinie: 4
Stron:
192
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka (35,40 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-40%)
35,40 zł

Dodaj do koszyka Realizacja zamówień od 2024-04-10

(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (29,49 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-58%)
24,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(29,49 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Zaprojektowanie doświadczeń użytkownika (UX) jest najłatwiejsze, jeśli do pracy i testów angażuje się... rzeczywistych userów i pozyskuje od nich informację zwrotną. Podejście lean UX łączy podstawy myślenia projektowego i programowania zwinnego. Myślenie projektowe rozszerza zakres pracy poza interfejsy i artefakty, opierając się na współpracy, iteracjach, budowaniu i empatii. Metodologie zwinne polegają na przeorientowaniu wytwarzania oprogramowania na krótsze cykle, regularnym dostarczaniu wartości i ciągłym uczeniu się. Ważne jest szybkie zapoznawanie klientów z pomysłami i ciągłe dostosowywanie się do nowo zdobytej wiedzy. W ten sposób lean UX znakomicie sprawdza się w projektowaniu wrażeń użytkownika w środowiskach zwinnych.

Ta książka jest drugim wydaniem znakomitego podręcznika, w którym opisano wartościowe zasady, taktyki i techniki polecane dla zespołów pracujących nad produktem, aby mogły one w zwinnym procesie ująć projektowanie, eksperymenty oraz nieustanne doskonalenie rozwiązań. W książce pokazano, jak ściśle współpracować oraz wcześnie i odpowiednio często pozyskiwać informacje zwrotne. Praktyczne wskazówki ułatwią wdrożenie zasad kierowania projektowaniem w krótkich, powtarzalnych cyklach, co pozwoli na ocenę, które działania są najlepsze dla firmy i użytkownika. To cenna pozycja zarówno dla projektantów UX, jak i dla programistów czy menedżerów, którzy znajdą w niej źródło pożytecznych wskazówek ułatwiających uzyskanie doskonałych wrażeń użytkownika.

W tej książce:

  • zarys metodologii lean UX i zasady projektowania doświadczeń użytkownika
  • etapy cyklu lean UX
  • pozyskiwanie informacji zwrotnych i ich wykorzystywanie
  • integracja praktyk lean UX w obrębie organizacji
  • rola podejścia lean UX w typowym środowisku zwinnego wytwarzania oprogramowania

Lean UX: zwinne zespoły projektują najlepsze interakcje!

Wybrane bestsellery

O autorach książki

Jeff Gothelf jest autorem książek, prelegentem i architektem organizacji pracy. W ciągu niemal 20 lat prac nad produktami i usługami cyfrowymi wprowadzał do strategii produktów, projektowania i zarządzania metody zorientowane na klienta i oparte na faktach. Pełnił rozmaite funkcje i pracował na różnych stanowiskach kierowniczych w firmach iXL, Fidelity, AOL, WebTrends i TheLadders. Ostatnio był współzałożycielem nowojorskiej firmy Neo Innovation (przejętej przez Pivotal Labs), czyniąc z niej jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w dziedzinie nowoczesnej strategii produktów, wytwarzania i projektowania. Jeff regularnie wykłada na konferencjach, prowadzi warsztaty i pracuje bezpośrednio z zespołami zarządzającymi firm z Ameryki Północnej, Europy i Azji.

Josh Seiden przez ponad 25 lat zajmuje się projektowaniem, strategią, nauczaniem i zarządzaniem, tworząc zaawansowane produkty informatyczne. Pracował w dziedzinie sprzętu i oprogramowania dla użytkowników indywidualnych i korporacyjnych, aplikacji mobilnych, sieciowych i komputerowych. Był założycielem i prezesem studia innowacji Neo, w którym pomagał klientom wprowadzać na rynek nowe produkty i usługi cyfrowe. Wcześniej był dyrektorem ds. projektowania produktów w firmie Liquidnet, wprowadzającej innowacje na amerykańskim rynku finansowym oraz kierował pionierskimi zespołami projektowania interakcji w firmie Cooper. Jest założycielem i byłym przewodniczącym Interaction Design Association. Jest też popularnym i mającym duże wzięcie prelegentem na konferencjach na całym świecie. Prowadzi warsztaty z metod agile i lean dla zespołów pracujących nad produktami, często pracując z grupami pracowników i kadrą zarządzającą jako trener i mentor.
 

Zobacz pozostałe książki z serii

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności