Head First C#. Edycja polska
- Autorzy:
- Andrew Stellman, Jennifer Greene
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Head First - Rusz głową!
- O'Reilly
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.1/6 Opinie: 15
- Stron:
- 752
- Druk:
- oprawa miękka
-
PDF
Opis
książki
:
Head First C#. Edycja polska
Język programowania C# został zaprojektowany specjalnie dla firmy Microsoft. C# czerpie najlepsze wzorce z języka Java oraz C++. Aktualnie dostępna wersja 3.0 zawiera takie elementy jak automatyczne oczyszczanie pamięci, typy ogólne, dynamiczne tworzenie kodu i wiele innych. Język C# zawiera bogatą bibliotekę klas pozwalających na tworzenie i rozwijanie aplikacji okienkowych, bazodanowych, a także dynamicznych aplikacji internetowych. Rozwiązanie to zdobyło już swoją pozycję na rynku języków programowania, a narzędzia dla programistów dostarczane przez firmę Microsoft sprawiają, że pozycja ta wydaje się niezagrożona.
W książce "Head First C#. Edycja polska" autorzy, jak zwykle w charakterystyczny dla tej serii -- niekonwencjonalny, a przy tym niezwykle skuteczny sposób, nauczą Cię niezbędnych podstaw C#. Lektura tej książki pozwoli Ci na swobodne poruszanie się wśród takich zagadnień jak wykorzystanie interfejsów czy też dziedziczenie. Dowiesz się, w jaki sposób obsługiwać wyjątki oraz zapisywać dane do pliku, aby potem je z niego odczytać. Nauczysz się korzystać z języka LINQ, a także odbędziesz krótki kurs korzystania z Visual Studio. Sposób, w jaki została napisana ta książka, gwarantuje, że szybko i z łatwością opanujesz język C#!
- Podstawy C#
- Typy danych wykorzystywane w C#
- Wykorzystanie interfejsów oraz klas abstrakcyjnych
- Zastosowanie typów wyliczeniowych i kolekcji
- Sposób wykorzystania plików do przechowywania danych
- Wykorzystanie zdarzeń i delegacji
- Zastosowania języka LINQ
- Visual Studio -- sposób na wydajniejsze tworzenie aplikacji
Poznaj język C# szybko, łatwo i przyjemnie!
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
Ten szczegółowy przewodnik pozwoli Ci na błyskawiczne zapoznanie się z .NET MAUI i sprawne rozpoczęcie pisania aplikacji za pomocą tej technologii. Zaprezentowano w nim filozofię działania .NET MAUI, jak również przebieg prac nad tworzeniem kompletnej aplikacji wieloplatformowej dla systemów: Android, iOS, macOS i Windows, na podstawie jednego wspólnego kodu bazowego. Podczas lektury zrozumiesz też cały cykl rozwoju oprogramowania, w tym zasady publikowania w sklepach z aplikacjami. Ciekawym elementem książki jest opis najnowszej technologii tworzenia frontendów — .NET MAUI Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Projektowanie aplikacji w .NET MAUI. Jak budować doskonałe interfejsy użytkownika dla aplikacji wieloplatformowych Projektowanie aplikacji w .NET MAUI. Jak budować doskonałe interfejsy użytkownika dla aplikacji wieloplatformowych
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
To kolejne, mocno przebudowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu zaczniesz skutecznie programować w języku C#. Nabierzesz wprawy w programowaniu zorientowanym obiektowo, pisaniu, testowaniu i debugowaniu funkcji, implementowaniu interfejsów i zarządzaniu danymi. Zobaczysz, w jaki sposób API środowiska .NET realizuje takie zadania jak monitorowanie wydajności i jej poprawianie, jak również praca z systemem plików i serializacją. Wiedza zawarta w kolejnych rozdziałach pozwoli Ci tworzyć praktyczne aplikacje i serwisy z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, wzorca MVC i technologii Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C# 11 i .NET 7 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 7, Blazor i EF Core 7. Wydanie VII C# 11 i .NET 7 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 7, Blazor i EF Core 7. Wydanie VII
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
107.40 zł
179.00 zł (-40%) -
Promocja
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w języku C# i użytkowania środowiska .NET postanowił podejść w odmienny sposób. W najnowszej publikacji swojego autorstwa zatem skupia się na praktycznym wymiarze programowania, czyli używaniu dostępnych w oprogramowaniu Visual Studio 2022 komponentów zwanych kontrolkami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowalności aplikacji. Przeczytasz też, w jaki sposób ASP.NET Core ułatwia pracę wielu zespołów programistów. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane dokładnie wyjaśnionymi przykładami kodu, a dodatkowe ćwiczenia pozwolą Ci na utrwalenie zdobytych umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(47,90 zł najniższa cena z 30 dni)
47.90 zł
159.00 zł (-70%) -
Promocja
Ta książka ma pełnić funkcję użytecznej ściągawki zawierającej wszystko, co potrzebne do pracy z C#. Została pomyślana tak, aby maksymalnie ułatwić przeglądanie i odnajdywanie potrzebnych treści — i tym samym wesprzeć pracę każdego, komu zależy na sprawnym pisaniu kodu w języku C#. Jest też nieocenioną pomocą dla osób, które znają już inne języki programowania, takie jak C++ czy Java, i chcą nabrać wprawy w pracy z C#. Poszczególne zagadnienia przedstawiono w przejrzysty, treściwy i esencjonalny sposób, tak by skoncentrować się na najważniejszych sprawach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł (-70%) -
C# - wieloparadygmatowy język programowania opracowany przez firmę Microsoft - z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród profesjonalistów z branży IT. Przejrzysta struktura kodu, wygoda stosowania, potężne możliwości i wsparcie ze strony platformy .NET - wszystko to sprawia, że są duże szanse, by ten trend utrzymywał się przez kolejne lata, zapewniając osobom znającym C# stały strumień ofert pracy w najlepszych firmach informatycznych świata. Jeśli chcesz należeć do tego grona, sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Jeśli znasz już podstawy testowania jednostkowego, dzięki tej książce nauczysz się projektowania i pisania testów, które obierają za cel model domeny i pozostałe kluczowe obszary kodu. Ten przejrzyście napisany przewodnik poprowadzi Cię przez proces tworzenia zestawów testowych o optymalnej wartości, bezpiecznej automatyzacji testowania i umiejętnego włączania go w cykl życia oprogramowania. W książce znalazły się uniwersalne wskazówki dotyczące analizy dowolnych testów jednostkowych oraz porady odnoszące się do zmian testów następujących wraz ze zmianami kodu produkcyjnego. Nie zabrakło również informacji, dzięki którym sprawnie zidentyfikujesz i wykluczysz ewentualne antywzorce testowania. Materiał został bogato zilustrowany przejrzystymi przykładami kodu napisanego w C#. Naturalnie, mają one zastosowanie także dla innych języków programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się używania struktur danych i implementacji najważniejszych algorytmów w języku C#. Najpierw zapoznasz się z najprostszymi strukturami danych o swobodnym dostępie — z tablicami oraz listami. Wyjaśniono tu również działanie struktur danych o dostępie sekwencyjnym, opartych na stosach i kolejkach. Przedstawiono zastosowanie słowników, dzięki którym można mapować klucze na wartości i prowadzić szybkie wyszukiwanie. Przystępnie opisano korzystanie z najbardziej zaawansowanych konstrukcji, takich jak drzewo binarne, binarne drzewo poszukiwań, drzewo samorównoważące się i kopiec. W końcowej części książki znajdziesz ciekawą analizę stosowania grafów i związanych z nimi algorytmów, takich jak przeszukiwanie grafu, minimalne drzewo rozpinające, kolorowanie węzłów oraz znajdowanie najkrótszej ścieżki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Struktury danych i algorytmy w języku C#. Projektowanie efektywnych aplikacji Struktury danych i algorytmy w języku C#. Projektowanie efektywnych aplikacji
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
C# to obecnie jeden z najważniejszych, najpopularniejszych i najbardziej wszechstronnych obiektowych języków programowania, nic więc dziwnego, że na rynku dostępnych jest mnóstwo publikacji na jego temat. Niestety, są to przeważnie opasłe tomy, zupełnie nieprzydatne jako pomoc w codziennej pracy.
- Druk
Niedostępna
O autorach książki
Andrew Stellman — programista, architekt, menedżer projektów, agile coach. Ma ponad 20 lat doświadczenia w budowaniu zaawansowanych systemów informatycznych. Zarządzał międzynarodowymi zespołami oraz doradzał organizacjom takim jak Microsoft, Bank of America oraz MIT.
Jennifer Greene - analityk biznesowy, agile coach, testerka oraz prelegentka. Ma ogromne doświadczenie w obszarze tworzenia oprogramowania, potwierdzone ponad 20 latami praktyki w różnych obszarach. W swojej karierze rozwiązywała skomplikowane problemy we współpracy ze znakomitymi programistami.
Andrew Stellman, Jennifer Greene - pozostałe książki
-
Promocja
C# jest dziś uważany za jeden z najważniejszych języków programowania. Nowoczesny, wszechstronny, dojrzały i sukcesywnie rozwijany, zapewnia efektywne tworzenie kodu wysokiej jakości. Profesjonalni programiści, którzy pisali już kod w C++ lub Javie, bardzo często wybierają właśnie C#. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby był pierwszym językiem programowania przyszłego programisty, który przy okazji nauki chce rozwijać pasję i świetnie się bawić!- Druk
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
101.40 zł
169.00 zł (-40%) -
Promocja
What will you learn from this book?Dive into C# and create apps, user interfaces, games, and more using this fun and highly visual introduction to C#, .NET Core, and Visual Studio. With this completely updated guide, which covers C# 8.0 and Visual Studio 2019, beginning programmers like you will build a fully functional game in the opening chapter.- ePub + Mobi pkt
(211,65 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł (-15%) -
Najnowsze wydanie tej książki, należącej do cenionej serii „Rusz głową”, zostało zaktualizowane, poprawione oraz rozszerzone o dodatkowy projekt na platformę Windows Phone. Gdy pochłoniesz te kilkaset stron, zaczniesz swobodnie korzystać z języka C#, jego konstrukcji i możliwości. Książka charakteryzuje się doskonałą przejrzystością oraz przystępnie przedstawioną wiedzą. Znajdziesz tu elementy programowania obiektowego, operacje na plikach, obsługę wyjątków oraz pracę z wieloma wątkami — to tylko niektóre z poruszanych zagadnień. Ponadto przekonasz się, jak sprawnie stworzyć atrakcyjny interfejs użytkownika, oraz zrozumiesz, do czego służy język LINQ. Jest to wyśmienita pozycja dla wszystkich czytelników chcących rozpocząć przygodę z językiem C# oraz platformą .NET.
- Druk
Niedostępna
-
Dzięki tej książce, należącej do cenionej serii "Rusz głową", opanujesz język C# w mgnieniu oka! Tylko kilkaset stron dzieli Cię od swobodnego poruszania się w kodzie napisanym w tym języku. Każda z tych stron charakteryzuje się odpowiednią dawką humoru, doskonałą przejrzystością oraz perfekcyjnie przekazaną wiedzą. Czego się nauczysz? Przede wszystkim dowiesz się, jak stworzyć działający program w 10 minut. Następnie poznasz elementy programowania obiektowego – takie pojęcia jak hermetyzacja czy dziedziczenie nie będą Ci obce! Kolejne strony przynoszą szeroki zakres wiedzy dotyczący operacji na plikach, obsługi wyjątków oraz tworzenia interfejsu użytkownika. Wreszcie poznasz język LINQ służący do efektywnego operowania na zbiorach danych. "C#. Rusz głową!" to idealna propozycja dla wszystkich czytelników chcących rozpocząć przygodę z językiem C# oraz platformą .NET.
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Head First C# is a complete learning experience for object-oriented programming, C#, and the Visual Studio IDE. Built for your brain, this book covers C# 3.0 and Visual Studio 2008, and teaches everything from language fundamentals to advanced topics including garbage collection, extension methods, and double-buffered animation. You'll also master- ePub + Mobi pkt
(143,65 zł najniższa cena z 30 dni)
143.65 zł
169.00 zł (-15%) -
Metodyki zwinne różnią się od standardowego prowadzenia projektów. Jeśli Twój zespół programistów nigdy nie pracował zgodnie z ideą Agile, najwyższy czas to zmienić, zwłaszcza że zwinność staje się niezwykle modna! Dzięki tej nietuzinkowej, innowacyjnej książce błyskawicznie zrozumiesz, co się kryje za tą nazwą i jak to się dzieje, że podejścia zwinne nie tylko zapewniają świetne rezultaty, ale sprawiają też, że praca w grupie staje się dużo przyjemniejsza. Jeśli jednak praktyka Agile sprawia trudności w Twoim zespole, być może trzeba zmienić jego nastawienie. Jak to osiągnąć? Tego też się nauczysz dzięki tej książce!
- Druk
Niedostępna
-
Promocja
Now updated for the 2021 PMP Exam What will you learn from this book?Head First PMP teaches you the latest principles and certification objectives in The PMBOK® Guide in a unique and inspiring way. This updated fourth edition takes you beyond specific questions and answers with a unique visual format that helps you grasp the big picture of project- ePub + Mobi pkt
Head First PMP. A Learner's Companion to Passing the Project Management Professional Exam. 4th Edition Head First PMP. A Learner's Companion to Passing the Project Management Professional Exam. 4th Edition
(245,65 zł najniższa cena z 30 dni)
245.65 zł
289.00 zł (-15%) -
Promocja
Head First Agile is a complete guide to learning real-world agile ideas, practices, principles.What will you learn from this book?In Head First Agile, you'll learn all about the ideas behind agile and the straightforward practices that drive it. You'll take deep dives into Scrum, XP, Lean, and Kanban, the most common real-world agile approaches tod- ePub + Mobi pkt
Head First Agile. A Brain-Friendly Guide to Agile Principles, Ideas, and Real-World Practices Head First Agile. A Brain-Friendly Guide to Agile Principles, Ideas, and Real-World Practices
(186,15 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł (-15%) -
Promocja
Agile, czyli podejście zwinne, zrewolucjonizowało sposób budowania programowania. Jednak ponieważ do wyboru jest wiele metodyk zwinnych, „przechodzenie na podejście zwinne” może okazać się trudne. Ta praktyczna książka pomoże Ci odnaleźć się w tej dziedzinie. Poznasz podstawowe zasady podejścia zwinnego, a następnie cztery konkretne (i popularne) metodyki: Scrum, programowanie ekstremalne (XP), Lean i Kanban.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Agile. Przewodnik po zwinnych metodykach programowania Agile. Przewodnik po zwinnych metodykach programowania
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Learning Agile is a comprehensive guide to the most popular agile methods, written in a light and engaging style that makes it easy for you to learn. Agile has revolutionized the way teams approach software development, but with dozens of agile methodologies to choose from, the decision to "go agile" can be tricky. This practical book helps you sor- ePub + Mobi pkt
Learning Agile. Understanding Scrum, XP, Lean, and Kanban Learning Agile. Understanding Scrum, XP, Lean, and Kanban
(152,15 zł najniższa cena z 30 dni)
160.65 zł
189.00 zł (-15%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy i dlaczego używać takich opcjifunkcjonalności, jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robićw swojej codziennej pracy. Poznasz różnetakie aspekty FP:, jak kompozycjęa, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się również wykorzystać zywania FP w celudla zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Teo wszystkieo pozwoli Ci zdobyć cenne umiejętności, które ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierania wskaźników pochodzących z systemów zewnętrznych. Zrozumiesz zasady konfiguracji systemu Prometheus, komponentu Node Exporter i menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Zapoznasz się też z nowymi funkcjonalnościami języka PromQL, dostawców mechanizmu odkrywania usług i odbiorców menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Dokładnie zaprezentowano tu również zagadnienia bezpieczeństwa po stronie serwera, w tym mechanizm TLS i uwierzytelniania podstawowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
To gruntownie zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika po wdrażaniu i testowaniu kontenerów Dockera. Przedstawia proces przygotowania pakietu aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a także jego testowania, wdrażania, skalowania i utrzymywania w środowiskach produkcyjnych. Zawiera omówienie Docker Compose i trybu Docker Swarm, opis zagadnień związanych z Kubernetes, jak również przykłady optymalizacji obrazów Dockera. W tym wydaniu zaprezentowano ponadto najlepsze praktyki i narzędzie BuildKit, opisano wsparcie obrazów wieloarchitekturowych, kontenerów rootless i uwzględniono wiele innych ważnych informacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób uczynić architekturę oprogramowania wystarczająco plastyczną, aby mogła odzwierciedlać zachodzące zmiany biznesowe i technologiczne. W nowym wydaniu rozbudowano pojęcia zmiany kierowanej i przyrostowej, a także przedstawiono najnowsze techniki dotyczące funkcji dopasowania, automatycznego zarządzania architekturą i danych ewolucyjnych. Zaprezentowano praktyki inżynieryjne umożliwiające ewoluowanie systemów oprogramowania, jak również podejścia strukturalne, w tym zasady projektowe, które ułatwiają zarządzanie tą ewolucją. Opisano ponadto, w jaki sposób zasady i praktyki architektury ewolucyjnej wiążą się z różnymi elementami procesu tworzenia oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian. Wydanie II Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian. Wydanie II
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%)
Ebooka "Head First C#. Edycja polska" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Head First C#. Edycja polska" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Head First C#. Edycja polska" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Head First C# (Head First)
- Tłumaczenie:
- Paweł Dyl
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1546-9, 9788324615469
- Data wydania książki drukowanej :
- 2009-06-19
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5933-3, 9788324659333
- Data wydania ebooka :
- 2012-10-22 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Numer z katalogu:
- 4410
- Rozmiar pliku Pdf:
- 20.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C# - Programowanie
- Serie wydawnicze: Head First - Rusz głową! O'Reilly
Spis treści książki
- Dla kogo jest ta książka? (30)
- Wiemy, o czym myślisz (31)
- Metapoznanie: myślenie o myśleniu (33)
- Oto, co możesz zrobić, aby wysłać mózg na misję (35)
- Przeczytaj to (37)
- Grupa korektorów technicznych (38)
- Podziękowania (39)
- Dlaczego powinieneś uczyć się C# (42)
- C# oraz Visual Studio ułatwiają wiele czynności (43)
- Pomóż dyrektorowi naczelnemu zrezygnować z papieru (44)
- Sprawdź potrzeby Twoich użytkowników, zanim zaczniesz tworzyć program (45)
- Oto program, który zamierzasz stworzyć (46)
- Co robisz w Visual Studio (48)
- Co Visual Studio robi za Ciebie (48)
- Stwórz interfejs użytkownika (52)
- Visual Studio za kulisami (54)
- Dodaj coś do kodu generowanego automatycznie (55)
- Możesz już uruchomić aplikację (56)
- Potrzebujemy bazy danych do przechowywania naszych informacji (58)
- Tworzenie tabeli dla listy kontaktowej (60)
- Pola na karcie kontaktowej stają się kolumnami w tabeli People (62)
- Zakończ tworzenie tabeli (65)
- Utwórz diagram dla swoich danych, aby aplikacja miała do nich dostęp (66)
- Wstaw dane z kart do bazy (68)
- Połącz formularz z bazą danych, korzystając ze źródeł danych (70)
- Dodaj kontrolki powiązane z bazą danych do formularza (72)
- Dobre programy są intuicyjne w użyciu (74)
- Jak zamienić TWOJĄ aplikację w aplikację WSZYSTKICH (77)
- Daj innym użytkownikom możliwość korzystania z Twojej aplikacji (78)
- Jeszcze nie skończyłeś: przetestuj instalację (79)
- Stworzyłeś pełnowartościową aplikację bazodanową (80)
- Kiedy robisz to... (82)
- ...IDE robi to (83)
- Skąd się biorą programy (84)
- IDE pomaga Ci kodować (86)
- Kiedy zmieniasz coś w IDE, zmieniasz także swój kod (88)
- Anatomia programu (90)
- Twój program wie, skąd zacząć (92)
- Możesz zmienić punkt wejścia programu (94)
- W tej samej przestrzeni nazw mogą być dwie klasy (99)
- Twoje programy używają zmiennych do pracy z danymi (100)
- C# używa znanych symboli matematycznych (102)
- Pętle wykonują czynność wielokrotnie (103)
- Kodowanie czas zacząć (104)
- Instrukcje if/else podejmują decyzje (105)
- Ustal warunki i sprawdź, czy są prawdziwe (106)
- W jaki sposób Mike myśli o swoich problemach (122)
- W jaki sposób system nawigacyjny w samochodzie Mike'a rozwiązuje jego problemy (123)
- Klasa Navigator napisana przez Mike'a posiada metody do ustalania i modyfikacji tras (124)
- Wykorzystaj to, czego się nauczyłeś, do napisania prostej aplikacji (125)
- Mike ma pewien pomysł (126)
- Mike może użyć obiektów do rozwiązania swojego problemu (127)
- Używasz klasy do utworzenia obiektu (128)
- Kiedy tworzysz obiekt na podstawie klasy, to taki obiekt nazywamy instancją klasy (129)
- Lepsze rozwiązanie... uzyskane dzięki obiektom! (130)
- Instancja używa pól do przechowywania danych na temat różnych rzeczy (134)
- Stwórzmy kilka instancji! (135)
- Dzięki za pamięć (136)
- Co Twój program ma na myśli (137)
- Możesz używać nazw klas i metod w celu uczynienia kodu bardziej intuicyjnym (138)
- Nadaj swojej klasie naturalną strukturę (140)
- Diagramy klas pozwalają w sensowny sposób zorganizować klasy (142)
- Utwórz klasę do pracy z kilkoma facetami (146)
- Stwórz projekt dla facetów (147)
- Stwórz formularz do interakcji z facetami (148)
- Jest jeszcze prostszy sposób inicjalizacji obiektów (151)
- Kilka pomysłów na projektowanie intuicyjnych klas (152)
- Typ zmiennej określa rodzaj danych, jakie zmienna może przechowywać (158)
- Zmienna jest jak kubek z danymi (160)
- 10 kilogramów danych w pięciokilogramowej torebce (161)
- Nawet wtedy, gdy liczba ma prawidłowy rozmiar, nie możesz przypisać jej do każdej zmiennej (162)
- Kiedy rzutujesz wartość, która jest zbyt duża, C# dopasuje ją automatycznie (163)
- C# przeprowadza niektóre rzutowania automatycznie (164)
- Kiedy wywołujesz metodę, zmienne muszą pasować do typów parametrów (165)
- Połączenie = z operatorem (170)
- Obiekty także są zmiennymi (171)
- Korzystaj ze swoich obiektów przy pomocy zmiennych referencyjnych (172)
- Referencje są jak etykiety do Twoich obiektów (173)
- Jeżeli nie ma już żadnej referencji, Twoje obiekty są usuwane z pamięci (174)
- Referencje wielokrotne i ich efekty uboczne (175)
- Dwie referencje oznaczają DWA sposoby na zmianę danych obiektu (180)
- Specjalny przypadek: tablice (181)
- Tablice mogą także zawierać grupę zmiennych referencyjnych (182)
- Witamy w barze Niechlujny Janek - najtańsze kanapki w mieście! (183)
- Obiekty używają referencji do komunikacji między sobą (185)
- Tam gdzie obiektów jeszcze nie było (186)
- Specyfikacja: stwórz symulator wyścigów (196)
- Końcowy produkt (204)
- Krystyna planuje przyjęcia (206)
- Co powinien robić program szacujący? (207)
- Jazda próbna Krystyny (212)
- Każda opcja powinna być obliczana indywidualnie (214)
- Bardzo łatwo przez przypadek źle skorzystać z obiektów (216)
- Hermetyzacja oznacza, że niektóre dane w klasie są prywatne (217)
- Użyj hermetyzacji w celu kontroli dostępu do metod i pól Twojej klasy (218)
- Ale czy jego prawdziwa tożsamość jest NAPRAWDĘ chroniona? (219)
- Dostęp do prywatnych pól i metod można uzyskać tylko z wnętrza klasy (220)
- Kilka sugestii dotyczących hermetyzacji (223)
- Hermetyzacja utrzymuje Twoje dane w nieskazitelnym stanie (224)
- Właściwości sprawią, że hermetyzacja będzie łatwiejsza (225)
- Stwórz aplikację do przetestowania klasy Farmer (226)
- Użyj automatycznych właściwości do ukończenia klasy (227)
- Co wtedy, gdy chcemy zmienić pole mnożnika wyżywienia? (228)
- Użyj konstruktora do inicjalizacji pól prywatnych (229)
- Krystyna organizuje także przyjęcia urodzinowe (238)
- Potrzebujemy klasy BirthdayParty (239)
- Jeszcze jedna rzecz... Czy możesz dodać opłatę 100 zł za przyjęcia powyżej 12 osób? (245)
- Kiedy klasy używają dziedziczenia, kod musi być napisany tylko raz (246)
- Zbuduj model klasy, rozpoczynając od rzeczy ogólnych i przechodząc do bardziej konkretnych (247)
- W jaki sposób zaprojektowałbyś symulator zoo? (248)
- Użyj dziedziczenia w celu uniknięcia zwielokrotniania kodu w klasach potomnych (249)
- Różne zwierzęta wydają różne dźwięki (250)
- Pomyśl, w jaki sposób pogrupować zwierzęta (251)
- Stwórz hierarchię klas (252)
- Każda klasa pochodna rozszerza klasę bazową (253)
- Aby dziedziczyć z klasy bazowej, użyj dwukropka (254)
- Wiemy, że dziedziczenie dodaje pola, właściwości i metody klasy bazowej... (257)
- Klasa pochodna może przesłaniać odziedziczone metody w celu ich modyfikacji lub zmiany (258)
- W każdym miejscu, gdzie możesz użyć klasy bazowej, możesz zamiast tego użyć jednej z jej klas pochodnych (259)
- Klasa potomna może uzyskać dostęp do klasy bazowej, używając słowa kluczowego base (264)
- Jeśli Twoja klasa bazowa posiada konstruktor, klasa pochodna też musi go mieć (265)
- Teraz jesteś już gotowy do dokończenia zadania Krystyny (266)
- Stwórz system zarządzania ulem (271)
- Najpierw stworzysz system podstawowy (272)
- Użyj dziedziczenia, aby rozszerzyć system zarządzania pszczołami (278)
- Wróćmy do pszczelej korporacji (282)
- Możemy użyć dziedziczenia do utworzenia klas dla różnych typów pszczół (283)
- Interfejs daje klasie do zrozumienia, że musi zaimplementować określone metody i właściwości (284)
- Użyj słowa kluczowego interface do zdefiniowania interfejsu (285)
- Teraz możesz utworzyć instancję NectarStinger, która będzie wykonywała dwa rodzaje zadań (286)
- Klasy implementujące interfejsy muszą zawierać WSZYSTKIE ich metody (287)
- Poćwicz trochę z interfejsami (288)
- Nie możesz stworzyć instancji interfejsu, ale możesz uzyskać jego referencję (290)
- Referencje interfejsów działają tak samo jak referencje obiektów (291)
- Za pomocą "is" możesz sprawdzić, czy klasa implementuje określony interfejs (292)
- Interfejsy mogą dziedziczyć z innych interfejsów (293)
- RoboBee 4000 może wykonywać zadania pszczół bez potrzeby spożywania cennego miodu (294)
- is określa, co obiekt implementuje, as mówi kompilatorowi, jak go traktować (295)
- Ekspres do kawy także jest urządzeniem (296)
- Rzutowanie w górę działa w odniesieniu do obiektów i interfejsów (297)
- Rzutowanie w dół pozwala zamienić urządzenie z powrotem w ekspres do kawy (298)
- Rzutowanie w górę i w dół działa także w odniesieniu do interfejsów (299)
- Jest coś więcej niż tylko public i private (303)
- Modyfikatory dostępu zmieniają zasięg (304)
- Obiekty niektórych klas nigdy nie powinny być tworzone (307)
- Klasa abstrakcyjna jest jak skrzyżowanie klasy i interfejsu (308)
- Obiekty niektórych klas nigdy nie powinny być tworzone (310)
- Metoda abstrakcyjna nie ma ciała (311)
- Polimorfizm oznacza, że jeden obiekt może przyjmować wiele różnych postaci (319)
- Łańcuchy znaków nie zawsze sprawdzają się przy przechowywaniu kategorii danych (338)
- Typy wyliczeniowe pozwalają Ci wyliczyć prawidłowe wartości (339)
- Typy wyliczeniowe pozwalają na reprezentowanie liczb za pomocą nazw (340)
- Możesz użyć tablicy, aby stworzyć talię kart... (343)
- Z tablicami ciężko się pracuje (344)
- Listy ułatwiają przechowywanie kolekcji... czegokolwiek (345)
- Listy są bardziej elastyczne niż tablice (346)
- Listy kurczą się i rosną dynamicznie (349)
- Obiekty List mogą przechowywać każdy typ (350)
- Inicjalizatory kolekcji działają tak samo jak inicjalizatory obiektu (354)
- Stwórzmy listę kaczek (355)
- Listy są proste, ale SORTOWANIE może być skomplikowane (356)
- Dwa sposoby na posortowanie kaczek (357)
- Użyj interfejsu IComparer, aby powiedzieć liście, jak ma sortować (358)
- Stwórz instancję obiektu porównującego (359)
- IComparer może wykonywać złożone porównania (360)
- Użyj słownika do przechowywania kluczy i wartości (363)
- Ograniczenia funkcjonalności słownika (364)
- Twoje klucze i wartości mogą być także różnego typu (365)
- Możesz tworzyć własne przeciążone metody (371)
- I jeszcze WIĘCEJ typów kolekcji... (383)
- Kolejka działa według reguły: pierwszy przyszedł, pierwszy wyszedł (384)
- Stos działa według reguły: ostatni przyszedł, pierwszy wyszedł (385)
- Specyfikacja: stwórz grę przygodową (390)
- Zabawa dopiero się zaczyna! (410)
- C# używa strumieni do zapisu i odczytu danych (412)
- Różne strumienie zapisują i odczytują różne rzeczy (413)
- FileStream zapisuje bajty do pliku (414)
- Zapis i odczyt wymaga dwóch obiektów (419)
- Dane mogą przechodzić przez więcej niż jeden strumień (420)
- Użyj wbudowanych obiektów do wyświetlenia standardowych kien dialogowych (423)
- Okna dialogowe także są obiektami (425)
- Używaj wbudowanych klas File oraz Directory do pracy z plikami i katalogami (426)
- Używaj okien dialogowych do otwierania i zapisywania plików (429)
- Dzięki IDisposable obiekty usuwane są prawidłowo (431)
- Unikaj błędów systemowych, korzystając z instrukcji using (432)
- Zapisywanie danych do plików wymaga wielu decyzji (438)
- Użyj instrukcji switch do wyboru właściwej opcji (439)
- Dodaj przeciążony konstruktor Deck(), który wczytuje karty z pliku (441)
- Co dzieje się z obiektem podczas serializacji? (443)
- Czym w istocie JEST stan obiektu? Co musi zostać w nim zapisane? (444)
- Kiedy obiekt jest serializowany, serializowane są także wszystkie obiekty z nim powiązane... (445)
- Serializacja pozwala Ci zapisywać lub odczytywać całe obiekty na raz (446)
- Jeżeli chcesz stosować serializację w odniesieniu do klasy, to musisz oznaczyć ją atrybutem [Serializable] (447)
- .NET automatycznie konwertuje tekst do postaci Unicode (451)
- C# może użyć tablicy bajtów do przesyłania danych (452)
- Do zapisywania danych binarnych używaj klasy BinaryWriter (453)
- Pliki utworzone dzięki serializacji mogą być czytane także ręcznie (455)
- StreamReader i StreamWriter będą do tego odpowiednie (459)
- Damian potrzebuje swoich wymówek, aby być mobilnym (464)
- Kiedy program wyrzuca wyjątek, .NET tworzy obiekt Exception (468)
- Kod Damiana zrobił coś nieoczekiwanego (470)
- Wszystkie obiekty wyjątków dziedziczą z Exception (472)
- Debuger pozwala Ci wyśledzić wyjątki w kodzie i zapobiec im (473)
- Użyj debugera wbudowanego w IDE, aby znaleźć problem w programie do zarządzania wymówkami (474)
- Oj, oj! - w kodzie dalej są błędy... (477)
- Obsłuż wyjątki za pomocą try i catch (479)
- Co się stanie, jeżeli wywoływana metoda jest niebezpieczna? (480)
- Użyj debugera do prześledzenia przepływu try/catch (482)
- Jeśli posiadasz kod, który powinien być uruchomiony ZAWSZE, zastosuj finally (484)
- Użyj obiektu Exception w celu uzyskania informacji o problemie (489)
- Użyj więcej niż jednego bloku catch do wyłapania różnych typów wyjątków (490)
- Jedna klasa wyrzuca wyjątek, inna klasa go wyłapuje (491)
- Pszczoły i ich wyjątek OutOfHoney (492)
- Łatwy sposób na uniknięcie licznych problemów: using umożliwia Ci stosowanie try i finally za darmo (495)
- Unikanie wyjątków: zaimplementuj IDisposable, aby przeprowadzić własne procedury sprzątania (496)
- Najgorszy z możliwych blok catch: komentarze (498)
- Tymczasowe rozwiązania są dobre (tymczasowo) (499)
- Kilka wskazówek dotyczących obsługi wyjątków (500)
- Damian w końcu pojechał na urlop... (503)
- Czy kiedykolwiek marzyłeś o tym, aby Twoje obiekty potrafiły samodzielnie myśleć? (506)
- Ale skąd obiekt WIE, że ma odpowiedzieć? (506)
- Kiedy wystąpi ZDARZENIE... obiekty nasłuchują (507)
- Jeden obiekt wywołuje zdarzenie, inne nasłuchują... (508)
- Potem inne obiekty obsługują zdarzenie (509)
- Łącząc punkty (510)
- IDE automatycznie tworzy za Ciebie funkcje obsługi zdarzeń (514)
- Wszystkie formularze, które utworzyłeś, używają zdarzeń (520)
- Połączenie nadawców zdarzenia z jego odbiorcami (522)
- Delegat ZASTĘPUJE właściwą metodę (523)
- Delegat w akcji (524)
- Każdy obiekt może subskrybować publiczne zdarzenie... (527)
- Użyj zamiast zdarzenia funkcji zwrotnej, aby podpiąć dokładnie jeden obiekt do delegatu (529)
- Funkcje zwrotne używają delegatu, NIE zdarzeń (530)
- Przebyłeś długą drogę (538)
- Zajmowaliśmy się także pszczołami (539)
- Architektura symulatora ula (540)
- Budowanie symulatora ula (541)
- Życie i śmierć kwiatów (545)
- Potrzebujemy teraz klasy Bee (546)
- Wypełnianie klasy Hive (554)
- Metoda Go() klasy Hive (555)
- Jesteśmy gotowi na stworzenie świata (556)
- Tworzymy system turowy (557)
- Uczenie pszczół zachowań (564)
- Główny formularz wywołuje Go() dla całego świata (566)
- Możemy użyć obiektu World do pobrania statystyk (567)
- Zegary sygnalizują zdarzenia wielokrotnie (568)
- Zegar w tle używa delegata (569)
- Pracujmy z grupami pszczół (576)
- Kolekcje kolekcjonują... DANE (577)
- LINQ ułatwia pracę z danymi w kolekcjach i bazach danych (579)
- Cały czas do interakcji z programami używałeś kontrolek (586)
- Kontrolki formularza są tylko obiektami (587)
- Dodaj do projektu rendering (590)
- Kontrolki są dobrze przystosowane do wyświetlania różnych elementów wizualnych (592)
- Stwórz swoją pierwszą animowaną kontrolkę (595)
- Twoje kontrolki także muszą usuwać swoje kontrolki! (599)
- UserControl to dobry sposób na tworzenie kontrolek (600)
- Dodaj do projektu formularze reprezentujące ul i pole (604)
- Stwórz klasę Renderer (605)
- Przyjrzyjmy się bliżej sprawom wydajności (612)
- Zmieniłeś rozmiar bitmap przy pomocy obiektu Graphics (614)
- Zasoby Twoich obrazków przechowywane są w postaci obiektów Bitmap (615)
- Użyj System.Drawing do PRZEJĘCIA KONTROLI nad grafiką (616)
- 30-sekundowa podróż do świata tajemnic grafiki GDI+ (617)
- Użyj Graphics, aby na formularzu narysować obrazek (618)
- Klasa Graphics może usunąć problem przezroczystości... (623)
- Użyj zdarzenia Paint, aby grafika była mocno związana z formularzem (624)
- Bliższe spojrzenie na sposób rysowania formularzy i kontrolek (627)
- Podwójne buforowanie czyni animację bardziej płynną (630)
- Podwójne buforowanie jest wbudowane w formularze i kontrolki (631)
- Użyj obiektu Graphics i procedury obsługi zdarzenia do drukowania (636)
- PrintDocument pracuje z obiektem okna dialogowego drukowania i obiektem okna podglądu wydruku (637)
- Kapitan Wspaniały, najbardziej zdumiewający obiekt Objectville, próbuje pokonać arcyźródło zła... (644)
- Twoją ostatnią szansą na ZROBIENIE czegoś... jest użycie finalizatora (650)
- Kiedy DOKŁADNIE wywoływany jest finalizator? (651)
- Dispose() działa z using, a finalizatory działają z mechanizmem odzyskiwania elementów bezużytecznych (652)
- Finalizatory nie mogą polegać na stabilności (654)
- Spraw, aby obiekt serializował się w Dispose() (655)
- W międzyczasie na ulicach Objectville... (658)
- Struktura jest podobna do obiektu... (659)
- ... ale nie znajduje się na stercie (659)
- Wartości są kopiowane, referencje są przypisywane (660)
- Struktury traktowane są jak typy wartościowe, obiekty jak typy referencyjne (661)
- Stos i sterta: więcej na temat pamięci (663)
- Kapitan Wspaniały... nie tak bardzo (667)
- Metody rozszerzające zwiększają funkcjonalność ISTNIEJĄCYCH klas (668)
- Rozszerzanie podstawowego typu: string (670)
- Łatwy projekt... (676)
- ...ale dane są w różnych miejscach (677)
- Dzięki LINQ możesz pobrać dane z różnych źródeł (678)
- Kolekcje .NET są przystosowane do działania z LINQ (679)
- LINQ ułatwia wykonywanie zapytań (680)
- LINQ jest prosty, ale Twoje zapytania wcale takie być nie muszą (681)
- LINQ ma wiele zastosowań (684)
- LINQ może połączyć Twoje wyniki w grupy (689)
- Połącz wartości Janka w grupy (690)
- Użyj Join do połączenia dwóch kolekcji w jednym zapytaniu (693)
- Janek zaoszczędził kupę szmalu (694)
- Połącz LINQ z bazą danych SQL (696)
- Użyj join, aby połączyć Starbuzz i Objectville (700)
- Dziadek wszystkich gier (704)
- Można zrobić znacznie więcej... (723)
- 1. Zastosowanie LINQ do XML (726)
- 2. Refaktoryzacja (728)
- 3. Niektóre z naszych ulubionych komponentów okna Toolbox (730)
- 4. Aplikacje konsolowe (732)
- 5. Windows Presentation Foundation (734)
- Czy wiesz, że C# i .NET Framework potrafią... (736)
Wstęp
Rozdział 1. Aplikacje Visual Studio w 10 minut lub mniej
Rozdział 2. Pod maską
Rozdział 3. Tworzenie kodu ma sens
Rozdział 4. Jest 10:00. Czy wiesz, gdzie są Twoje dane?
Laboratorium C# numer 1. Dzień na wyścigach
Rozdział 5. Co ma być ukryte... niech będzie ukryte
Rozdział 6. Drzewo genealogiczne Twoich obiektów
Rozdział 7. Klasy, które dotrzymują swoich obietnic
Rozdział 8. Przechowywanie dużej ilości danych
Laboratorium C# numer 2. Wyprawa
Rozdział 9. Zapisz tablice bajtów, zapisz świat
Rozdział 10. Gaszenie pożarów nie jest już popularne
Rozdział 11. Co robi Twój kod, kiedy nie patrzysz
Rozdział 12. Wiedza, moc i tworzenie ciekawych rzeczy
Rozdział 13. Upiększ to
Rozdział 14. Kapitan Wspaniały. Śmierć obiektu
Rozdział 15. Przejmij kontrolę nad danymi
Laboratorium C# numer 3. Invaders
Dodatek A 5 najważniejszych rzeczy, które chcieliśmy umieścić w tej książce
Skorowidz (739)
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie najważniejsze zastosowania transformerów w NLP. Zaczniesz od łatwych w użyciu potoków, następnie przystąpisz do pracy z tokenizatorami, klasami modeli i interfejsu Trainer API, pozwalającymi na trenowanie modeli do konkretnych zastosowań. Dowiesz się również, jak zastąpić interfejs Trainer biblioteką Accelerate, która zapewnia pełną kontrolę nad pętlą treningową i umożliwia trenowanie dużych transformerów od zera!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(64,35 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
ChatGPT wywołał wstrząs w branży technologicznej. Programiści i wynalazcy otrzymali niesamowite możliwości dostępne na wyciągnięcie ręki. Interfejs API OpenAI i towarzyszące mu biblioteki stanowią gotowe rozwiązanie dla każdego twórcy aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Programista za pomocą zaledwie kilku linii kodu może implementować w swoich projektach wyrafinowane funkcje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty
(38,35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka pomoże Ci się przygotować do pracy na stanowisku testera oprogramowania, a także zapewni wsparcie podczas wykonywania nowych zadań. Znajdziesz tu dokładne omówienie podstaw testowania, jego różnych rodzajów i poziomów w odniesieniu do zastosowania na różnych etapach pracy nad projektem. Kolejne rozdziały, na podstawie rzeczywistego projektu programistycznego, pokazują znacznie szerszy kontekst pracy testera. Zapoznasz się ze szczegółowymi informacjami o poszczególnych fazach testowania, ich planowaniu, przeprowadzaniu i monitorowaniu. Dowiesz się również, w jaki sposób skorzystać z wniosków z testów podczas planowania rozwoju projektu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu
(38,35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Książka stanowi zbiór praktycznych informacji dotyczących najpopularniejszych wzorców projektowych. Lekturę rozpoczniesz od zapoznania się z możliwościami korzystania z wzorców projektowych na platformie Javy. Dowiesz się także, jakich zasad trzeba przestrzegać, aby zapewnić czytelność i łatwość utrzymania kodu Javy. W kolejnych rozdziałach znajdziesz praktyczne wskazówki i przykłady dotyczące stosowania wzorców kreacyjnych, strukturalnych, operacyjnych, a także wzorców współbieżności. Nauczysz się ich używać do praktycznego rozwiązywania problemów często spotykanych podczas projektowania oprogramowania. Końcowy rozdział został poświęcony antywzorcom, a zawarte w nim informacje pomogą Ci w ich identyfikacji i podjęciu najlepszych środków zaradczych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Czym jest inżynieria wymagań? To systematyczne podejście do pozyskiwania i dokumentowania wymagań, a także zarządzania nimi. Polega na zrozumieniu potrzeb i oczekiwań interesariuszy, a następnie opisaniu, za pomocą wymagań, systemu, który je spełnia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się gromadzić publicznie dostępne informacje, korzystać z wiedzy o cyklu życia wrażliwych danych i przekształcać je w informacje wywiadowcze przydatne dla zespołów zajmujących się bezpieczeństwem. Opanujesz proces gromadzenia i analizy danych, poznasz również strategie, które należy wdrożyć podczas poszukiwania informacji z publicznie dostępnych źródeł. Ugruntujesz wiedzę na temat bezpieczeństwa operacyjnego i uświadomisz sobie, w jaki sposób niektórzy używają publicznie dostępnych danych do nielegalnych celów. Książkę tę szczególnie docenią inżynierowie społeczni i specjaliści do spraw bezpieczeństwa, a także kadra kierownicza.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prawdziwa głębia OSINT. Odkryj wartość danych Open Source Intelligence Prawdziwa głębia OSINT. Odkryj wartość danych Open Source Intelligence
(64,35 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto kompleksowe omówienie sposobów wdrażania najnowszych dostępnych środków zabezpieczających systemy linuksowe. Z książki dowiesz się, jak skonfigurować laboratorium do ćwiczeń praktycznych, tworzyć konta użytkowników z odpowiednimi poziomami uprawnień, chronić dane dzięki uprawnieniom i szyfrowaniu, a także skonfigurować zaporę sieciową przy użyciu najnowszych technologii. Nauczysz się też automatyzować takie czynności jak monitorowanie systemu za pomocą auditd i utwardzanie (hardening) konfiguracji jądra Linux. Poznasz również sposoby ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i skanowania systemów pod kątem luk w zabezpieczeniach. Znajdziesz tu ponadto podpowiedź, jak używać Security Onion do skonfigurowania systemu wykrywania włamań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
To dziewiąte wydanie znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowane i uzupełnione o informacje dotyczące Java Platform, Standard Edition 17. Książka rozpoczyna się od solidnej dawki wiedzy o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie, słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku. Krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda i modułów. Poszczególne partie materiału są bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Przejrzysty układ podręcznika, jasny i zrozumiały język dodatkowo ułatwia naukę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą - wie o tym, co potrafisz, w czym jesteś biegły? Koledzy z pracy? Klienci? Dziś, w dobie powszechnego dostępu do sieci, urządzeń i narzędzi pozwalających łatwo i szybko się zareklamować, dotarcie do osób, do których chcesz dotrzeć jako specjalista w danym obszarze IT, powinno być proste. Jednak nie każdy potrafi to zrobić ot tak. Naturalnie i bez znacznego nakładu pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
MikroTik, łotewska firma z siedzibą w Rydze, od lat produkuje sprzęt sieciowy. Przystępna cena i świetna jakość sprawiły, że urządzenia sygnowane logo MikroTik zdobyły niezwykłą popularność - po produkty łotewskiej marki sięga się coraz częściej. Jeśli planujesz zmodernizować lub zbudować sieć i chcesz w tym celu użyć urządzeń MikroTik, ta książka Ci w tym pomoże.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Oceny i opinie klientów: Head First C#. Edycja polska Andrew Stellman, Jennifer Greene (15) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(1)
(5)
(3)
(2)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie