Google Advertising Tools. Cashing in with AdSense, AdWords, and the Google APIs

- Autor:
- Harold Davis
- Promocja Przejdź


- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 368
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Google Advertising Tools. Cashing in with AdSense, AdWords, and the Google APIs
When it comes to advertising on the web, you just can't argue with the numbers. A $7 billion market today is expected to grow to $18.9 billion by 2010. Jupiter Research also estimates that search advertising will be a larger share of the market than display advertising by 2010. These phenomenal numbers are due largely to Google, which has changed the way the world publishes content - and advertises.
Google Advertising Tools from O'Reilly examines the business and technology behind making money with content and advertising on the web. This focused, easy-to-read guide shows you how to use Google's advertising services to make it happen. You'll find all the background information you need to work with Google AdSense, which automatically delivers text and image ads that are precisely targeted to your site, and Google AdWords, which lets you generate text ads that accompany specific search term results.
This book has specific and detailed sections on:
- Turning your web site into a profit center with AdSense
- Making sense of AdSense metrics
- Driving traffic to your site
- Optimizing sites for search engine placement
- Working with AdWords campaigns, auctions, and reports
- Managing campaigns dynamically using the AdWords APIs
Once you've read all four parts, you'll have a comprehensive picture of how advertising works on the web and how you can use the Google advertising programs to your advantage.
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest praktycznym przewodnikiem dla programistów aplikacji internetowych, architektów oprogramowania, menedżerów technicznych i inżynierów. Wyjaśniono w niej, w jaki sposób stosować architekturę mikrousług do frontendu aplikacji. Pokazano najważniejsze zalety mikrofrontendów, takie jak ...
Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum...
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Ta książka jest jedenastym wydaniem wyczerpującego kompendium programisty Javy, w pełni zaktualizowanym, uzupełnionym o nowości wprowadzone w Java SE 11. Opisuje język kompleksowo: jego składnię, słowa kluczowe oraz najistotniejsze zasady programowania. Zawiera także informacje o najważniejszych ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
129.35 zł
199.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest REST API? Skoro rozpoczynasz przygodę z programowaniem albo jej początki masz już za sobą, pewnie wiesz - a przynajmniej znasz te terminy ze słyszenia. Mimo to przypominamy: API, czyli aplikacyjny interfejs programistyczny, to zestaw reguł określających sposób, w jaki urządzenia ...
REST API i Python. Kurs video. Pracuj z API przy użyciu FastAPI, MongoDB i PyTest REST API i Python. Kurs video. Pracuj z API przy użyciu FastAPI, MongoDB i PyTest
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)81.95 zł
149.00 zł(-45%) -
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogran...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Trzecia książka duetu Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński (po WordPress dla początkujących i WordPress 5 dla początkujących) wydana przez Helion dotyczy pozycjonowania stron internetowych. Dwie pierwsze powstały z myślą o tych, którzy chcą samodzielnie nauczyć się tworzyć strony internetowe ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Spring to technologia, która powstała, by ułatwić codzienną pracę programistom tworzącym elastyczne aplikacje. Przez dwadzieścia lat istnienia Spring podbił serca miłośników Javy i stał się najpopularniejszym frameworkiem dla tego języka. Za tak dużą popularnością przemawiają liczne zalety: łatwa...
Spring i Spring Boot. Kurs video. Aplikacje REST API w praktyce Spring i Spring Boot. Kurs video. Aplikacje REST API w praktyce
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)54.45 zł
99.00 zł(-45%) -
Many organizations today orchestrate and maintain apps that rely on other people's services. Software designers, developers, and architects in those companies often work to coordinate and maintain apps based on existing microservices, including third-party services that run outside their ecosyste...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
203.15 zł
239.00 zł(-15%) -
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być or...
SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%)
Harold Davis - pozostałe książki
-
W książce Noc w obiektywie. Kreatywna fotografia znajdziesz instrukcje i porady ilustrowane niezwykłymi zdjęciami autora, które poprowadzą Cię przez tajemnicze krajobrazy nocnego miasta. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak najlepiej wybrać temat zdjęcia i twórczo skomponować obraz, jak dob...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Jeśli zastanawiasz się, jak robić ciekawe, emocjonujące oraz wartościowe portrety przyjaciół, rodziny i dzieci, ta książka będzie dla Ciebie bezcennym źródłem wiedzy i inspiracji. Każde prezentowane tu zdjęcie zostało szczegółowo opisane, z uwzględnieniem intencji i technik użytych podczas jego w...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Wraz z nadejściem technologii cyfrowej dostałeś do ręki narzędzia, dzięki którym Twoje prace mogą zyskać zupełnie nowy wymiar. Ta książka może być dla Ciebie towarzyszem, przewodnikiem i inspiracją w procesie tworzenia czarno-białych obrazów. Poznasz najlepsze sposoby na wykonanie perfekcyjnej fo...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Z tej książki dowiesz się jakiego sprzętu potrzebujesz, żeby rozpocząć swoją przygodę z makrofotografią, do czego służą pierścienie pośrednie oraz jak najlepiej oświetlić fotografowany obiekt. Autor w przejrzysty sposób tłumaczy, jak robić wyjątkowe zdjęcia kwiatów, wody oraz naturalnej biżuterii...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
I stała się światłość! Oto jeden z najwybitniejszych współczesnych fotografów napisał prawdziwie smakowitą książkę dla wszystkich miłośników cyfrowej fotografii. Jeśli Ty również jesteś świadom, że każde wybitne zdjęcie rozpoczyna się od dobrego zrozumienia oświetlenia i twórczej ekspozycji, bez ...
Światło i ekspozycja. Warsztaty artystyczne dla fotografów Światło i ekspozycja. Warsztaty artystyczne dla fotografów
(19.50 zł najniższa cena z 30 dni)23.40 zł
39.00 zł(-40%) -
Dzięki niej unikniesz podstawowych błędów, przyspieszysz proces nauki oraz poznasz kruczki i sztuczki, pozwalające w okamgnieniu poprawić własny warsztat. W trakcie lektury dowiesz się, jak korzystać z histogramu, jak działa przesłona i jaki związek ma z głębią ostrości. Ponadto poznasz tajniki p...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce błyskawicznie opanujesz niezbędną teorię, a liczne przykłady natchną Cię do własnych eksperymentów. Twoje zdjęcia z kolejnych wyjazdów będą nareszcie inne! W trakcie lektury dowiesz się, jaki wybrać sprzęt, jaki wpływ na fotografowanie mają pogoda czy pora roku oraz jak wykorzy...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-919-0983-6, 9781491909836
- Data wydania ebooka:
-
2006-01-19
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 13.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 13.2MB
Spis treści książki
- Google Advertising Tools
- Preface
- Organization
- Assumptions
- About the Examples
- Conventions Used in This Book
- Using Code Examples
- How to Contact Us
- Safari Enabled
- Acknowledgments
- I. Making Money with Your Web Site
- 1. Build It and They Will Come: Creating Popular Web Sites
- 1.1. The Taxonomy of Success
- 1.1.1. Funny Web Destinations
- 1.1.2. Useful Free Services and Software
- 1.1.3. Magazines and Newspapers
- 1.1.4. The Blogosphere
- 1.1.5. Practical Information: Content Sites and Niches
- 1.1.6. E-Commerce Sites
- 1.1.7. Great Communities
- 1.1. The Taxonomy of Success
- 1.2. Popular Sites: Using Alexa
- 1.3. How Much Content Is Enough?
- 1.4. Presenting Content
- 1.4.1. Page and Site Design
- 1.4.2. Page Size
- 1.4.3. Separating Content from Design
- 1.4.4. Keeping Content Fresh
- 1.4.5. Positioning Ads
- 1. Build It and They Will Come: Creating Popular Web Sites
- 1.5. Content Architecture
- 1.5.1. Server-Side Includes
- 1.5.2. PHP Includes
- 1.5.3. Optimal Include Layout
- 1.6. Action Items
- 2. Driving Traffic to Your Site
- 2.1. Creating a Plan and a Story
- 2.1.1. The Elevator Pitch
- 2.1.2. Creating a Checklist
- 2.1.3. Naming Your Site
- 2.1. Creating a Plan and a Story
- 2.2. Submitting Your Sites to Search Engines
- 2.2.1. Important Search Engines for Submission
- 2.2.2. Submission Tools
- 2.3. Working with Directories
- 2.3.1. Understanding Taxonomies
- 2.3.2. Getting Open Directory Project Listings
- 2.3.3. Getting Yahoo! Directory Listings
- 2.4. Becoming Popular
- 2.4.1. The Best Inbound Links
- 2.4.2. Finding Sites to Make a Link Request
- 2.4.3. Making the Link Request
- 2.4.3.1. Finding email addresses
- 2.4.3.2. Emails should not spam
- 2.5. Publishing Press Releases
- 2.6. Syndication Feeds
- 2.6.1. Creating Feeds
- 2.6.2. Telling the World About Your Feed
- 2.6.3. Submitting Feeds
- 2.7. Using Email Lists
- 2.7.1. Newsletters
- 2.7.2. List Administration
- 2.8. Action Items
- 3. Optimizing Sites for Search Engine Placement
- 3.1. How Your Site Appears to a Bot
- 3.1.1. Images
- 3.1.2. Links
- 3.1.3. File Formats
- 3.1.4. Viewing Your Site with an All-Text Browser
- 3.1. How Your Site Appears to a Bot
- 3.2. Excluding the Bot
- 3.2.1. The robots.txt File
- 3.2.2. Meta Robot Tags
- 3.3. Meta Information
- 3.4. Creating a Site with SEO in Mind
- 3.4.1. Site Design Principles
- 3.4.2. Linking
- 3.4.2.1. Inbound links
- 3.4.2.2. Outbound links
- 3.4.2.3. Cross links
- 3.4.3. Pages and Keywords
- 3.4.3.1. Page size
- 3.4.3.2. Choosing keywords
- 3.4.3.3. Keyword placement
- 3.5. Avoiding Overly Aggressive SEO Practices
- 3.5.1. Googles Prohibitions
- 3.5.2. Why Not to Be Overly Aggressive
- 3.6. Action Items
- 4. Making Money with Affiliate Programs
- 4.1. Kinds of Ad Programs
- 4.2. Understanding Affiliate Programs
- 4.2.1. Mechanics of the Process
- 4.2.2. Creatives
- 4.2.3. Areas of Concern
- 4.2.3.1. Amount of the commission
- 4.2.3.2. Sales and commission tracking
- 4.2.3.3. Merchant support of affiliate programs
- 4.2.3.4. Matching affiliates with content
- 4.3. Working with an Affiliate Program
- 4.3.1. Affiliate Aggregators
- 4.3.1.1. Commission Junction
- 4.3.1.2. LinkShare
- 4.3.1. Affiliate Aggregators
- 4.3.2. The Amazon.com Associate Program
- 4.4. Action Items
- 5. CPC Advertising
- 5.1. CPC Terminology
- 5.2. Understanding Contextual Relevance
- 5.2.1. Serving Ads
- 5.2.2. Dollars and Cents
- 5.3. CPC Program Vendors
- 5.4. Placing CPC Ads on Your Site
- 5.4.1. Signing Up
- 5.4.2. Selecting Ad Formats
- 5.4.3. Adding Code to Your Pages
- 5.5. Action Items
- 6. Profiting from Adult Sites
- 6.1. Creating Adult Sites
- 6.1.1. Legal Issues
- 6.1.1.1. Adult web traffic and obscenity
- 6.1.1.2. Children in pornography
- 6.1.1.3. Celebrities
- 6.1.1. Legal Issues
- 6.1.2. Protecting the Children
- 6.1.3. Adult Web Hosting
- 6.1.4. Converting Traffic
- 6.1.4.1. Instant gratification
- 6.1.4.2. Product credibility
- 6.1.4.3. Targeting content to traffic
- 6.1. Creating Adult Sites
- 6.1.5. The Taxonomy of Desire
- 6.2. Making Money with Advertising
- 6.2.1. Types of Programs
- 6.2.2. Payment Plans
- 6.2.3. Webmaster Programs
- 6.2.4. Finding Sponsors
- 6.3. Publicizing Your Site
- 6.3.1. Adult Directories
- 6.3.2. Advertising Your Site
- 6.3.3. Syndication
- 6.3.4. Adult Press Releases
- 6.4. Action Items
- II. Getting the Most from AdSense
- 7. Understanding Google, AdSense, and AdWords
- 7.1. The Syntax of a Google Query
- 7.1.1. Google Syntax and Operators
- 7.1.2. The Rules of Simple Search
- 7.1.3. Effective Searching
- 7.1.4. The Google Results Page
- 7.1. The Syntax of a Google Query
- 7.2. Googles Parts
- 7.2.1. Advanced Search
- 7.2.2. Blogger
- 7.2.3. Catalogs
- 7.2.4. Code
- 7.2.5. Directory
- 7.2.6. Froogle
- 7.2.7. Local
- 7.2.8. Personalize Your Home Page
- 7.2.9. Print
- 7.2.10. Scholar
- 7. Understanding Google, AdSense, and AdWords
- 7.3. Automated Ad Brokering: AdSense and AdWords
- 7.4. Action Items
- 8. Working with AdSense
- 8.1. Applying for an AdSense Account
- 8.2. Setting Account Options
- 8.2.1. Ad Type Preference
- 8.2.2. Filing Tax Information
- 8.2.3. Reviewing Payment History
- 8.3. AdSense Content and AdSense Search
- 8.4. AdSense Ad Settings
- 8.4.1. Getting Ad Layout Code
- 8.4.1.1. Ad type
- 8.4.1.2. Ad layout
- 8.4.1.3. Color palettes
- 8.4.1.4. Alternate URL or color
- 8.4.1.5. Selecting a channel
- 8.4.1.6. Putting the ad on a frame
- 8.4.1. Getting Ad Layout Code
- 8.4.2. Grabbing the Code
- 8.4.2.1. Ad unit example
- 8.4.2.2. Link unit example
- 8.4.3. Custom Ad Colors
- 8.4.4. Using Channels
- 8.4.5. Applying Competitive Filters
- 8.5. AdSense Search Settings
- 8.5.1. Web Search Boxes
- 8.5.2. Site Search Boxes
- 8.5.3. Getting Simple Search Code
- 8.5.4. Working with Search Styles
- 8.6. Action Items
- 9. Making Sense of AdSense
- 9.1. Ad Performance
- 9.1.1. Running Reports
- 9.1.1.1. Choosing a date range
- 9.1.1.2. Page or unit impressions
- 9.1.1.3. Aggregate versus channel data
- 9.1.1. Running Reports
- 9.1.2. Statistics
- 9.1.3. Downloading a CSV File
- 9.1. Ad Performance
- 9.2. Search Performance
- 9.3. Your Earnings
- 9.4. Tools Beyond AdSense for Tracking
- 9.4.1. Listening to Web Logs
- 9.4.2. Web Analytic Software
- 9.5. Action Items
- III. Working with AdWords
- 10. Using AdWords
- 10.1. Signing up for an Account
- 10.1.1. Targeting Customers
- 10.1.1.1. Global and national targeting
- 10.1.1.2. Regional and city targeting
- 10.1.1.3. Custom geographic targeting
- 10.1.1. Targeting Customers
- 10.1.2. Creating an Ad
- 10.1.3. Crafting an Ad
- 10.1.4. Choosing Keywords
- 10.1.5. Setting Pricing
- 10.1.6. Reviewing Your Account
- 10.1.7. Signing Up
- 10.1.8. Providing Payment Information and Activating Your Account
- 10.1. Signing up for an Account
- 10. Using AdWords
- 10.2. Creating and Editing Ad Campaigns
- 10.2.1. Creating a New Campaign
- 10.2.2. Editing Campaign Settings
- 10.2.2.1. Pausing, resuming, and deleting an ad campaign
- 10.2.2.2. The campaign summary
- 10.3. Ad Groups
- 10.3.1. Creating a New Ad Group
- 10.3.2. Editing an Ad Group
- 10.3.3. Creating an Image Ad
- 10.4. Site Targeting
- 10.4.1. Enabling Site Targeting
- 10.4.2. Creating a Site-Targeted Campaign
- 10.5. Getting a Client Manager Account
- 10.6. Action Items
- 11. Improving Campaign and Ad Group Performance
- 11.1. Monitoring Your AdWords Activity
- 11.1.1. Understanding Your Campaign Summary
- 11.1.2. Drilling Down into a Campaign
- 11.1.3. Understanding Ad Group Performance
- 11.1.3.1. Search and content results
- 11.1.3.2. Individual keyword results
- 11.1.3.3. Keyword status
- 11.1.4. Using the Ads Diagnostic Tool
- 11.1. Monitoring Your AdWords Activity
- 11.2. Optimizing Your Ads
- 11.2.1. Keyword Tool
- 11.2.2. Estimating Traffic
- 11.3. Modifying Your Campaigns
- 11.3.1. Editing Maximum CPC
- 11.3.2. Changing Keyword Matching Options
- 11.3.3. Editing Ad Text
- 11.3.4. Changing Keywords
- 11.4. Action Items
- 12. AdWords Reporting and Conversion Tracking
- 12.1. Using AdWords Reports
- 12.1.1. Kinds of Reports
- 12.1.2. Creating a Site / Keyword Report
- 12.1.3. Downloading Reports
- 12.1.4. Scheduling a Report
- 12.1.5. Creating a Custom Report
- 12.1. Using AdWords Reports
- 12.2. Working with Conversion Tracking
- 12.2.1. Understanding Conversion Tracking
- 12.2.2. Tracking PayPal Purchases
- 12.2.2.1. Setting up a new PayPal button
- 12.2.2.2. Modifying an existing PayPal button
- 12.2.3. Tracking Visitors to a Crucial Page
- 12.2.4. Cross-Channel Conversion Tracking
- 12.3. Action Items
- IV. Using the AdWords APIs
- 13. Understanding the AdWords API
- 13.1. Introducing the AdWords API
- 13.1.1. The Ecosystem of Google APIs
- 13.1.2. Who Can Best Benefit from the AdWords API?
- 13.1. Introducing the AdWords API
- 13.2. Working with the AdWords API Web Service
- 13.2.1. The AdWords API WSDL Files
- 13.2.2. SOAP
- 13.2.3. Choosing a Programming Language
- 13. Understanding the AdWords API
- 13.3. The AdWords API Services
- 13.4. Signing up for a Developer Token
- 13.4.1. Accessing Your Own My Client Center
- 13.4.2. Getting Your AdWords API Developer Token
- 13.4.3. AdWords API Quotas and Usage
- 13.5. Action Items
- 14. Programming the AdWords API
- 14.1. Using the AdWords API with PHP
- 14.1.1. SOAP Libraries for PHP
- 14.1.2. Downloading and Installing NuSOAP
- 14.1. Using the AdWords API with PHP
- 14.2. Creating the Campaign Web Service Client
- 14.2.1. The General Pattern
- 14.2.2. Creating the Authentication Headers
- 14.2.3. Connecting to the WSDL File and Creating a Client Object
- 14.2.4. Setting the Authentication Headers for the Clients
- 14.3. Creating a Campaign
- 14.3.1. Campaign Settings
- 14.3.2. Adding the Campaign
- 14.3.3. Handling Errors
- 14.3.4. Getting the Campaign ID
- 14.4. Creating an AdGroup
- 14.4.1. Creating a Client Object and Setting Headers
- 14.4.2. Creating the AdGroup
- 14.4.3. Getting the AdGroup ID
- 14.5. Adding an Ad
- 14.5.1. Creating a Client Object and Setting Headers
- 14.5.2. Generating the Creative and Making the Request
- 14.6. Adding Keywords
- 14.6.1. Creating a Client Object and Setting Headers
- 14.6.2. Stringing Together the Keywords
- 14.6.3. Making the Request
- 14.7. Verifying Your Creation
- 14.8. Action Items
- 15. Navigating the AdWords Objects Hierarchy
- 15.1. Working with the AdWords API Web Services
- 15.1.1. Drilling Down
- 15.1.2. Adding Web References
- 15.1.3. Creating Objects Using the Proxy Classes
- 15.1. Working with the AdWords API Web Services
- 15.2. Creating Authentication Information
- 15.3. Iterating Through the AdWords Hierarchy
- 15.3.1. Displaying Campaign Information
- 15.3.2. Displaying AdGroup Information
- 15.3.3. Showing Keywords Associated with an Ad
- 15.3.4. Displaying Results
- 15.4. Action Items
- 16. Keyword Estimation
- 16.1. KeywordEstimatorService Messages and Responses
- 16.2. Keyword Requests and Estimates
- 16.2.1. The Request Object
- 16.2.2. The Response Object
- 16.3. Getting User Information
- 16.3.1. Obtaining Authentication Headers
- 16.3.2. Getting a Keyword and Maximum CPC
- 16.4. Returning the Keyword Estimate
- 16.4.1. Creating a Service Object
- 16.4.2. Using the Header Information for Authentication
- 16.4.3. Constructing the Keyword Request
- 16.4.4. Send a Request Message
- 16.4.5. Displaying Information Using the Keyword Estimate
- 16.5. Action Items
- Glossary
- Index
- Index
- About the Author
- Colophon
- Copyright
O'Reilly Media - inne książki
-
FinOps brings financial accountability to the variable spend model of cloud. Used by the majority of global enterprises, this management practice has grown from a fringe activity to the de facto discipline managing cloud spend. In this book, authors J.R. Storment and Mike Fuller outline the proce...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Edge AI is transforming the way computers interact with the real world, allowing IoT devices to make decisions using the 99% of sensor data that was previously discarded due to cost, bandwidth, or power limitations. With techniques like embedded machine learning, developers can capture human intu...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why is it difficult for so many companies to get digital identity right? If you're still wrestling with even simple identity problems like modern website authentication, this practical book has the answers you need. Author Phil Windley provides conceptual frameworks to help you make sense of all ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
Python was recently ranked as today's most popular programming language on the TIOBE index, thanks to its broad applicability to design and prototyping to testing, deployment, and maintenance. With this updated fourth edition, you'll learn how to get the most out of Python, whether you're a profe...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
296.65 zł
349.00 zł(-15%) -
With the accelerating speed of business and the increasing dependence on technology, companies today are significantly changing the way they build in-house business solutions. Many now use low-code and no code technologies to help them deal with specific issues, but that's just the beginning. Wit...
Building Solutions with the Microsoft Power Platform Building Solutions with the Microsoft Power Platform
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Companies are scrambling to integrate AI into their systems and operations. But to build truly successful solutions, you need a firm grasp of the underlying mathematics. This accessible guide walks you through the math necessary to thrive in the AI field such as focusing on real-world application...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
DevOps engineers, developers, and security engineers have ever-changing roles to play in today's cloud native world. In order to build secure and resilient applications, you have to be equipped with security knowledge. Enter security as code.In this book, authors BK Sarthak Das and Virginia Chu d...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
With the increasing use of AI in high-stakes domains such as medicine, law, and defense, organizations spend a lot of time and money to make ML models trustworthy. Many books on the subject offer deep dives into theories and concepts. This guide provides a practical starting point to help develop...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why are so many companies adopting GitOps for their DevOps and cloud native strategy? This reliable framework is quickly becoming the standard method for deploying apps to Kubernetes. With this practical, developer-oriented book, DevOps engineers, developers, IT architects, and SREs will learn th...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Learn the essentials of working with Flutter and Dart to build full stack applications that meet the needs of a cloud-driven world. Together, the Flutter open source UI software development kit and the Dart programming language for client development provide a unified solution to building applica...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Google Advertising Tools. Cashing in with AdSense, AdWords, and the Google APIs Harold Davis (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.