Google Advertising Tools. Cashing in with AdSense and AdWords. 2nd Edition

- Autorzy:
- Harold Davis, David Iwanow
- Promocja Przejdź


- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 430
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Google Advertising Tools. Cashing in with AdSense and AdWords. 2nd Edition
With this book, you'll learn how to take full advantage of Google AdWords and AdSense, the sophisticated online advertising tools used by thousands of large and small businesses. This new edition provides a substantially updated guide to advertising on the Web, including how it works in general, and how Google's advertising programs in particular help you make money.
You'll find everything you need to work with AdWords, which lets you generate text ads to accompany specific search term results, and AdSense, which automatically delivers precisely targeted text and image ads to your website. Google Advertising Tools focuses on best practices, with several case studies that demonstrate which approaches work well, which don't, and why. Google's ad programs can help any business with a web presence, and this guide explains precisely how to use them.
- Learn how to create effective campaign plans for your website
- Understand the PageRank algorithm, Search Engine Optimization (SEO), and Search Engine Marketing (SEM)
- Drive traffic to your website and make money as an advertising host
- Add AdSense code and Google search to your site
- Learn how content, search, and referral ads perform
- Create and edit AdWord campaigns
- Monitor AdWords activity and improve your campaign's performance
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest praktycznym przewodnikiem dla programistów aplikacji internetowych, architektów oprogramowania, menedżerów technicznych i inżynierów. Wyjaśniono w niej, w jaki sposób stosować architekturę mikrousług do frontendu aplikacji. Pokazano najważniejsze zalety mikrofrontendów, takie jak ...
Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum...
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogran...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Trzecia książka duetu Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński (po WordPress dla początkujących i WordPress 5 dla początkujących) wydana przez Helion dotyczy pozycjonowania stron internetowych. Dwie pierwsze powstały z myślą o tych, którzy chcą samodzielnie nauczyć się tworzyć strony internetowe ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka jest kolejnym, uaktualnionym i uzupełnionym wydaniem lubianego podręcznika projektowania responsywnych stron internetowych. Omówiono w niej wszystkie nowości i ulepszenia z dziedziny projektowania responsywnych stron internetowych, w tym zapewnianie lepszej dostępności, fonty zmienne c...
Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie III Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być or...
SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Ten zwięzły podręcznik projektowania UX powstał na bazie błyskawicznego kursu dla profesjonalistów. Pozwala prześledzić od początku do końca proces projektowania mający na celu stworzenie rozwiązań prawdziwie przyjaznych użytkownikom. Poza podstawowymi pojęciami, zasadami i koncepcjami znalazły s...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Książka, którą trzymasz w dłoni, to kompletny przewodnik po metodyce optymalizacji wyszukiwania w sieci. Jej trzecie wydanie zostało gruntownie uaktualnione — znajdziesz tu wszelkie nowinki z dziedziny technologii wyszukiwarek internetowych oraz marketingu elektronicznego, od mediów społecz...
SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać n...
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%)
Harold Davis, David Iwanow - pozostałe książki
-
W książce Noc w obiektywie. Kreatywna fotografia znajdziesz instrukcje i porady ilustrowane niezwykłymi zdjęciami autora, które poprowadzą Cię przez tajemnicze krajobrazy nocnego miasta. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak najlepiej wybrać temat zdjęcia i twórczo skomponować obraz, jak dob...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Jeśli zastanawiasz się, jak robić ciekawe, emocjonujące oraz wartościowe portrety przyjaciół, rodziny i dzieci, ta książka będzie dla Ciebie bezcennym źródłem wiedzy i inspiracji. Każde prezentowane tu zdjęcie zostało szczegółowo opisane, z uwzględnieniem intencji i technik użytych podczas jego w...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Wraz z nadejściem technologii cyfrowej dostałeś do ręki narzędzia, dzięki którym Twoje prace mogą zyskać zupełnie nowy wymiar. Ta książka może być dla Ciebie towarzyszem, przewodnikiem i inspiracją w procesie tworzenia czarno-białych obrazów. Poznasz najlepsze sposoby na wykonanie perfekcyjnej fo...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Z tej książki dowiesz się jakiego sprzętu potrzebujesz, żeby rozpocząć swoją przygodę z makrofotografią, do czego służą pierścienie pośrednie oraz jak najlepiej oświetlić fotografowany obiekt. Autor w przejrzysty sposób tłumaczy, jak robić wyjątkowe zdjęcia kwiatów, wody oraz naturalnej biżuterii...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
I stała się światłość! Oto jeden z najwybitniejszych współczesnych fotografów napisał prawdziwie smakowitą książkę dla wszystkich miłośników cyfrowej fotografii. Jeśli Ty również jesteś świadom, że każde wybitne zdjęcie rozpoczyna się od dobrego zrozumienia oświetlenia i twórczej ekspozycji, bez ...
Światło i ekspozycja. Warsztaty artystyczne dla fotografów Światło i ekspozycja. Warsztaty artystyczne dla fotografów
(19.50 zł najniższa cena z 30 dni)23.40 zł
39.00 zł(-40%) -
Dzięki niej unikniesz podstawowych błędów, przyspieszysz proces nauki oraz poznasz kruczki i sztuczki, pozwalające w okamgnieniu poprawić własny warsztat. W trakcie lektury dowiesz się, jak korzystać z histogramu, jak działa przesłona i jaki związek ma z głębią ostrości. Ponadto poznasz tajniki p...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce błyskawicznie opanujesz niezbędną teorię, a liczne przykłady natchną Cię do własnych eksperymentów. Twoje zdjęcia z kolejnych wyjazdów będą nareszcie inne! W trakcie lektury dowiesz się, jaki wybrać sprzęt, jaki wpływ na fotografowanie mają pogoda czy pora roku oraz jak wykorzy...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-493-8295-7, 9781449382957
- Data wydania ebooka:
-
2009-11-16
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 17.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 17.3MB
- Kategorie:
Technologie webowe » Pozycjonowanie (SEO/SEM)
Technologie webowe » Web Design
Spis treści książki
- Google Advertising Tools
- SPECIAL OFFER: Upgrade this ebook with OReilly
- Preface
- Organization
- Assumptions
- About the Examples
- Using Code Examples
- Conventions Used in This Book
- Safari Books Online
- How to Contact Us
- Acknowledgments
- I. Making Money with a Website
- 1. Creating Successful Websites
- The Taxonomy of Success
- Entertainment
- Useful Free Services and Software
- Magazines and Newspapers
- The Blogosphere
- Practical Information: Content Sites and Niches
- E-Commerce Sites
- The Taxonomy of Success
- Tools for Measuring Popularity
- Using the Google Toolbar
- Let the Google Search Engine Be Your Guide
- Finding Popularity with Alexa
- 1. Creating Successful Websites
- How Much Content Is Enough?
- Presenting Content
- Page and Site Design
- Page Size
- Images, Video, and Podcasting
- Keeping Content Fresh
- Positioning Ads
- Content Architecture
- Separating Content from Design
- Server-Side Includes
- PHP Includes
- Optimal Include Layout
- Where Does Content Come From?
- The Power of Community
- Action Items
- 2. Creating Effective Marketing Plans
- Telling a Story
- The Elevator Pitch
- Telling a Story
- Basics of Marketing
- Creating a Plan
- Creating a Checklist
- Naming Your Site
- Introducing SEM
- Comparing SEO with SEM
- Crafting the Blended Campaign
- Action Items
- 3. Driving Traffic to a Website
- Submitting Your Sites to Search Engines
- Important Search Engines for Submission
- Submission Tools
- Submitting Your Sites to Search Engines
- Working with Google
- Taking Advantage of Site Mapping
- Working with Directories
- Understanding Taxonomies
- Getting Open Directory Project Listings
- Getting Yahoo! Directory Listings
- Becoming Popular by Generating Inbound Links
- The Best Inbound Links
- Finding Sites to Make a Link Request
- Making the Link Request
- Finding email addresses
- Emails should not be spam
- The Power of the Press Release
- Unleashing Your Inner Blogger
- Using Syndication Feeds to Your Benefit
- Creating Feeds
- Telling the World About Your Feed
- Submitting Feeds
- Creating Email Lists and Surmounting the Spam Problem
- Action Items
- 4. Nuts and Bolts of SEO
- SEOs Evolution
- The SEO Advantage
- What SEO Can (and Cannot) Do
- Free Tools
- Google Webmaster Tools
- Crawl errors
- HTML suggestions
- Your site on the web
- Commercial SEO Analysis Software
- SEOs Evolution
- More About How Your Site Appears to a Bot
- Images
- Links
- File Formats
- Viewing Your Site with an All-Text Browser
- Excluding the Bot
- The robots.txt File
- Meta Robot Tags
- Meta Information
- Design for SEO
- Site Design Principles
- Text is best
- Navigability
- Site Design Principles
- Words and Keyword Density
- Page size
- Choosing keywords
- Keyword placement
- Site Design Principles
- Using PageRank
- Linking
- Inbound links
- Outbound Links
- Cross Links
- Avoiding Overly Aggressive SEO
- Googles Prohibitions
- Why Not to Be Overly Aggressive
- Action Items
- 5. Making Money with Affiliate Programs
- Kinds of Ad Programs
- Understanding Affiliate Programs
- Mechanics of the Process
- Creatives
- Areas of Concern
- Amount of the commission
- Sales and commission tracking
- Merchant support of affiliate programs
- Matching affiliates with content
- Working with an Affiliate Program
- Benefits of Affiliate Aggregators
- Finding an Affiliate Aggregator
- Commission Junction
- Kolimbo
- LinkShare
- Ad Hoc Affiliation
- Fred Miranda Software
- iContact
- The Amazon.com Associate Program
- Action Items
- 6. Making Money by Hosting Advertising
- Understanding Cost Per Click (CPC)
- Contextual Relevance
- How Good Is the Context?
- Serving Ads
- Dollars and Cents
- CPC Vendors Compared
- Placing Ad Units on Your Site
- Signing Up
- Choosing the Kinds of Ads
- Selecting Ad Formats
- Adding Code to Your Pages
- Display and Banner Ads
- Action Items
- 7. Understanding the Google Behemoth
- The Parts of Google
- Blogger
- Book Search
- Directory
- Gmail
- GOOG-411
- Google Health
- Maps
- Product Search
- Scholar
- YouTube
- The Parts of Google
- Content Versus Search
- Anatomy of a Search Query
- Google Syntax and Operators
- The Rules of Simple Search
- Effective Searching
- Advanced Search
- The Search Results Page
- The Automated Ad Broker: AdWords
- Action Items
- II. Cashing in with AdSense
- 8. Working with AdSense
- Applying for an AdSense Account
- Setting Account Options
- Payment Preferences
- Ad Display Preference
- Account Access
- Reviewing Payment History
- Filing Tax Information
- AdSense Programs
- AdSense for Content Ad Settings
- Ad Type
- Ad Format and Colors
- Format
- Colors
- More options
- Ad Channels
- Getting the Code
- Ad unit example
- Link unit example
- 8. Working with AdSense
- Managing Ads
- Custom Ad Colors
- Using Channels
- Applying Competitive Filters
- Site Authentication, Ad Review, and Allowed Sites
- AdSense for Search Settings
- AdSense for Feeds
- AdSense for Domains
- Video Units
- Linking Google AdSense to Google Analytics
- Action Items
- 9. Making Sense of AdSense
- Fundamentals of Navigation
- Understanding the Metrics
- Running Reports
- Saving a Report as a Template
- Choosing a Date Range
- Page, Unit, or Ad Impressions
- Aggregate Versus Channel Data
- Statistics
- Downloading a CSV File
- Other Program Performance
- Search Performance
- How Are Your Parked Domains Doing?
- Optimization Tips
- Site Diagnostics
- Your Earnings
- Tools Beyond AdSense for Tracking
- Listening to Web Logs
- Web Analytic Software
- Action Items
- III. Working with AdWords
- 10. Using AdWords
- Signing Up for an Account
- Creating Your Account
- Creating Your First Campaign
- Bidding and Budget
- Advanced Settings
- Creating an Ad
- Crafting an Ad
- Choosing Keywords
- Providing Payment Information and Activating Your Account
- Graduating
- Signing Up for an Account
- Ad Campaigns and Ad Groups
- Creating and Editing Ad Campaigns
- Creating a New Campaign
- Editing Campaign Settings
- Pausing, resuming, and deleting an ad campaign
- The Campaign Summary
- Excluding sites or categories
- Adding negative keywords
- Changing campaign settings
- Optimizing ad service
- Ad scheduling
- Where ads display
- Position preference and delivery method
- Ad Groups
- Creating a new ad group
- Editing an ad group
- Creating an image ad
- 10. Using AdWords
- Getting a My Client Center Account
- Action Items
- 11. Improving Performance
- Monitoring Your AdWords Activity
- Understanding Your Campaign Summary
- Drilling Down into a Campaign
- Understanding Ad Group Performance
- Search and content results
- Individual keyword results
- Keyword status
- Monitoring Your AdWords Activity
- Campaign Management Tools
- Using the Ads Diagnostic Tool
- Optimizing Your Ads
- Keyword Tool
- Estimating traffic
- Campaign Optimizer
- Action Items
- 12. The Zen of AdWords
- The Customer Life Cycle
- Keywords
- Getting Seen
- Test Your Ads
- Landing Pages That Work
- Tracking
- Balance
- The Customer Life Cycle
- The Path of Indirection
- Success via Iteration
- Targeting the Competition
- Estimating Traffic
- Exclusion
- Excluding Sites and Categories
- IP Exclusion
- Action Items
- 13. Advanced Performance Monitoring
- Using AdWords Reports
- Kinds of Reports
- Creating a Placement/Keyword Report
- Using AdWords Reports
- Conversion Tracking
- Understanding Conversion Tracking
- Conversion tracking reports
- Tracking Google Analytics goals as conversions
- Tracking views of content network ads as conversions
- Understanding Conversion Tracking
- Tracking PayPal Purchases
- Setting up a new PayPal button
- Tracking Visitors to a Crucial Page
- Google Analytics
- Getting Started with Google Analytics
- Using Google Analytics
- The Dashboard
- Map Overlay
- Content Overview
- Advanced Segments
- Goals
- Custom Reports
- Website Optimizer
- Action Items
- 14. AdWords beyond CPC
- Display Ad Builder
- Mobile Ads
- Video Ads
- Advertising on TV
- Action Items
- Index
- About the Author
- Colophon
- SPECIAL OFFER: Upgrade this ebook with OReilly
O'Reilly Media - inne książki
-
FinOps brings financial accountability to the variable spend model of cloud. Used by the majority of global enterprises, this management practice has grown from a fringe activity to the de facto discipline managing cloud spend. In this book, authors J.R. Storment and Mike Fuller outline the proce...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Edge AI is transforming the way computers interact with the real world, allowing IoT devices to make decisions using the 99% of sensor data that was previously discarded due to cost, bandwidth, or power limitations. With techniques like embedded machine learning, developers can capture human intu...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why is it difficult for so many companies to get digital identity right? If you're still wrestling with even simple identity problems like modern website authentication, this practical book has the answers you need. Author Phil Windley provides conceptual frameworks to help you make sense of all ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
Python was recently ranked as today's most popular programming language on the TIOBE index, thanks to its broad applicability to design and prototyping to testing, deployment, and maintenance. With this updated fourth edition, you'll learn how to get the most out of Python, whether you're a profe...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
296.65 zł
349.00 zł(-15%) -
With the accelerating speed of business and the increasing dependence on technology, companies today are significantly changing the way they build in-house business solutions. Many now use low-code and no code technologies to help them deal with specific issues, but that's just the beginning. Wit...
Building Solutions with the Microsoft Power Platform Building Solutions with the Microsoft Power Platform
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Companies are scrambling to integrate AI into their systems and operations. But to build truly successful solutions, you need a firm grasp of the underlying mathematics. This accessible guide walks you through the math necessary to thrive in the AI field such as focusing on real-world application...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
DevOps engineers, developers, and security engineers have ever-changing roles to play in today's cloud native world. In order to build secure and resilient applications, you have to be equipped with security knowledge. Enter security as code.In this book, authors BK Sarthak Das and Virginia Chu d...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
With the increasing use of AI in high-stakes domains such as medicine, law, and defense, organizations spend a lot of time and money to make ML models trustworthy. Many books on the subject offer deep dives into theories and concepts. This guide provides a practical starting point to help develop...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why are so many companies adopting GitOps for their DevOps and cloud native strategy? This reliable framework is quickly becoming the standard method for deploying apps to Kubernetes. With this practical, developer-oriented book, DevOps engineers, developers, IT architects, and SREs will learn th...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Learn the essentials of working with Flutter and Dart to build full stack applications that meet the needs of a cloud-driven world. Together, the Flutter open source UI software development kit and the Dart programming language for client development provide a unified solution to building applica...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Google Advertising Tools. Cashing in with AdSense and AdWords. 2nd Edition Harold Davis, David Iwanow (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.