ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Flash CS3 Professional PL. Klatka po klatce (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Katherine Ulrich
Okładka książki/ebooka Flash CS3 Professional PL. Klatka po klatce

Okładka książki Flash CS3 Professional PL. Klatka po klatce

Okładka książki Flash CS3 Professional PL. Klatka po klatce

Okładka książki Flash CS3 Professional PL. Klatka po klatce

Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
3.0/6  Opinie: 1
Stron:
576
Druk:
oprawa twarda
Stwórz pełne życia prezentacje internetowe
  • Jak tworzyć obiekty graficzne i tekstowe?
  • Jak budować animacje i elementy interaktywne?
  • Jak optymalizować i publikować gotowe prezentacje?

Macromedia Flash CS3 to kolejne wcielenie rewelacyjnej aplikacji służącej do kreowania dynamicznych, animowanych witryn WWW oraz prezentacji multimedialnych. Flash to rozbudowane narzędzie łączące w sobie program graficzny i animacyjny, edytor cyfrowego wideo oraz środowisko programistyczne pozwalające na pisanie skryptów w obiektowym języku ActionScript. Możliwości Flasha ułatwiają ożywienie witryn WWW za pomocą dźwięku, interaktywnych przycisków, zapierających dech w piersiach animacji i atrakcyjnych interfejsów użytkownika. Budowane we Flashu arcydzieła mogą być odtwarzane nie tylko na monitorach komputerów, ale także na wyświetlaczach telefonów komórkowych i urządzeń PocketPC.

Książka "Flash CS3 Professional PL. Klatka po klatce" to przewodnik po najnowszej wersji Flasha. Czytając ją, nauczysz się korzystać z narzędzi rysunkowych i animacyjnych, dowiesz się, jak tworzyć obiekty i animować je, a także poznasz podstawowe sposoby budowania elementów interaktywnych za pomocą oferowanych przez Flash narzędzi pomocniczych. Znajdziesz tu także informacje o języku ActionScript, importowaniu do prezentacji elementów utworzonych przy użyciu innych aplikacji, dodawaniu cyfrowego dźwięku i wideo oraz testowaniu i optymalizowaniu animacji pod kątem odtwarzania przez sieć lub z dysku. Przeczytasz także o publikowaniu gotowej prezentacji. Każde zagadnienie przedstawione jest w postaci sekwencji czynności uzupełnionej ilustracjami obrazującymi każdy krok, co bardzo ułatwia zrozumienie i wykonanie określonego zadania.

  • Interfejs użytkownika
  • Korzystanie z narzędzi
  • Tworzenie i edycja obiektów
  • Rozmieszczanie obiektów na warstwach
  • Stosowanie symboli
  • Animacja poklatkowa i automatyczna
  • Tworzenie elementów interaktywnych
  • Importowanie elementów graficznych utworzonych w innych aplikacjach
  • Dołączanie dźwięku do prezentacji
  • Publikowanie gotowych filmów

Twórz i rób wrażenie - korzystając z niesamowitych możliwości Flasha!

0 Katherine Ulrich

Zamknij

Wybierz metodę płatności