Swift 4. Koduj jak mistrz. Wydanie IV
- Autor:
- Jon Hoffman
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.7/6 Opinie: 3
- Stron:
- 344
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Swift 4. Koduj jak mistrz. Wydanie IV
Historia Swifta rozpoczęła się w 2014 r. Dziś jest najważniejszym językiem programowania dla platform macOS i iOS. Charakteryzuje się zwięzłą i przejrzystą składnią, jest przy tym wygodny i elastyczny, a jego nauka nie powinna sprawiać problemów nawet początkującym deweloperom. Od chwili jego powstania Apple co roku przedstawia nowe wydanie tego języka. Na konferencji WWDC w 2017 roku zaprezentowano wydanie o numerze 4, w którym wprowadzono sporo bardzo interesujących zmian. Każdy, kto chce pisać efektywne i bezpieczne aplikacje dla macOS i iOS, koniecznie powinien się z nimi zapoznać!
Niniejsza książka jest praktycznym podręcznikiem efektywnego programowania w języku Swift 4. Znajdziesz tu wyjaśnienie podstaw języka, następnie poznasz nowe funkcje i nauczysz się z nich korzystać podczas tworzenia aplikacji. Poza dość zasadniczymi kwestiami przedstawiono tu również zagadnienia zaawansowane, takie jak łączenie w projekcie kodu Objective-C i Swift, wykorzystanie mechanizmu ARC, używanie domknięć i zastosowanie programowania równoległego. Bardzo ciekawymi tematami poruszonymi w książce są rozszerzenia protokołów, obsługa błędów, stosowanie wzorców projektowych i współbieżności. Poznasz potężne możliwości programowania zorientowanego na protokoły. Szybko nauczysz się pisać elastyczny i łatwy w zarządzaniu kod.
W tej książce między innymi:
- składnia i elementy języka Swift
- kontrola przepływu działania programu
- tworzenie bezpiecznego kodu i obsługa błędów
- typy opcjonalne, typy generyczne i domknięcia
- zasady pisania eleganckiego i czytelnego kodu
- podstawowe biblioteki Swifta i wzorce projektowe
Swift 4: programuj po mistrzowsku!
Wybrane bestsellery
-
Każdy rozdział zawiera gotowe do użycia skrypty wraz z opisem ich działania, uzasadnieniem ich przydatności oraz propozycjami rozbudowy. Znajdziesz tu kolekcję klasycznych narzędzi przeznaczonych na przykład do tworzenia zapasowych kopii danych na wypadek awarii systemu, zarządzania hasłami, czy ...
Genialne skrypty powłoki. Ponad 100 rozwiązań dla systemów Linux, macOS i Unix Genialne skrypty powłoki. Ponad 100 rozwiązań dla systemów Linux, macOS i Unix
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Jest to kolejne wydanie światowego bestsellera, w którym w jasny sposób przedstawione zostały kluczowe informacje na temat systemów operacyjnych. W trakcie lektury poznasz dostępne systemy, ich możliwości, zalety oraz wady. Zaznajomisz się z fachowymi pojęciami oraz słownictwem. W kolejnych rozdz...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
To doskonała książka dla każdego, kto już wstępnie zapoznał się z biblioteką React i chce pisać natywne aplikacje na iOS i Androida. Po przypomnieniu zasad działania React Native i przedstawieniu szeregu wskazówek dotyczących konfiguracji środowiska opisano tu kolejne etapy tworzenia w pełni funk...
React Native. Tworzenie aplikacji mobilnych w języku JavaScript. Wydanie II React Native. Tworzenie aplikacji mobilnych w języku JavaScript. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Ta książka jest przeznaczona dla projektantów, którzy chcą poznać narzędzia do programowania front-endu i nauczyć się ich efektywnego użytkowania w połączeniu z ASP.NET Core MVC. Zawiera najlepsze praktyki tworzenia front-endu i praktyczną wiedzę dotyczącą programowania za pomocą ASP.NET Core MVC...
ASP.NET Core, Angular i Bootstrap. Kompletny przybornik front-end developera ASP.NET Core, Angular i Bootstrap. Kompletny przybornik front-end developera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Ta książka jest starannie przygotowanym, praktycznym podręcznikiem efektywnego programowania w języku Swift 3. Wyczerpująco przedstawiono tu zasady posługiwania się środowiskiem programistycznym Xcode 8 i dokumentacją Apple. Dzięki niej zyskasz wiedzę i umiejętności pozwalające na samodzielne roz...
Programowanie w języku Swift. Big Nerd Ranch Guide Programowanie w języku Swift. Big Nerd Ranch Guide
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Język Swift poznaliśmy w 2014 roku. Został on opracowany przez Apple specjalnie dla platormy iOS z uwzględnieniem takich założeń, jak przejrzystość, bezpieczeństwo, prostota, łatwość stosowania, zorientowanie obiektowe. Kod w tym języku sam zarządza pamięcią i zapewnia ścisłą kontrolę typów. Swif...
iOS 12. Wprowadzenie do programowania w Swifcie. Wydanie V iOS 12. Wprowadzenie do programowania w Swifcie. Wydanie V
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Dowiesz się z niej, na co zwracać uwagę przy kupowaniu sprzętu, co wyróżnia system Yosemite, jak wyglądają operacje na plikach i danych, jak nagrywać płyty i korzystać z Internetu. Nauczysz się obsługi pakietów biurowych oraz aplikacji do tworzenia filmów, stron WWW czy muzyki. Odkryjesz zalety w...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Oto książka stworzona z myślą o programistach stawiających pierwsze kroki w języku Objective-C. Do wykorzystania zawartej tu wiedzy nie jest potrzebna znajomość języka C ani żadnego innego obiektowego języka programowania. Podstawą do nauki są dziesiątki ciekawych przykładów i ćwiczeń, ilustrując...
Objective-C. Vademecum profesjonalisty. Wydanie III Objective-C. Vademecum profesjonalisty. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Daj się uwieść urokowi Snow Leoparda! Poznaj interfejs użytkownika środowiska Snow Leopard Dowiedz się, jak korzystać z podstawowych funkcji systemu Naucz się zarządzać danymi, używać programów i surfować w sieci Snow Leopard — irbis, śnieżna pantera, Panthera Uncia, ale też najn...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
17.40 zł
29.00 zł(-40%) -
Autor, wykorzystując swoje doświadczenie wykładowcy na kursach komputerowych, przedstawia w niej wszystkie tajniki pracy z komputerem Apple. Dowiesz się m.in. jak wybrać zestaw optymalny do Twoich potrzeb i oczekiwań i opanujesz najnowszy system operacyjny Leopard - wyposażony aż w 300 nowych...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł(-40%)
O autorze książki
1 Jon HoffmanJon Hoffman od ponad ćwierćwiecza zajmuje się administrowaniem systemami i sieciami oraz ich bezpieczeństwem, a także tworzeniem aplikacji i architekturą systemów. Od 2008 roku tworzy oprogramowanie na platformę iOS. Jego prawdziwą pasją jest podejmowanie wyzwań w zakresie technologii informatycznych i oczywiście pokonywanie napotkanych problemów.
Jon Hoffman - pozostałe książki
-
A comprehensive guide for programming enthusiasts who wish to gain a firm command of the fundamentals and advanced Swift concepts
-
Embrace the Protocol-Oriented Programming paradigm, for better code maintainability and increased performance, with Swift programming.
Swift Protocol-Oriented Programming - Fourth Edition Swift Protocol-Oriented Programming - Fourth Edition
-
Ta książka jest wszechstronnym przewodnikiem, dzięki któremu w pełni wykorzystasz Arduino. Z jej pomocą szybko zdobędziesz wiedzę o elementach elektroniki i programowania, aby wkrótce tworzyć zaawansowane projekty Arduino. Znajdziesz tu mnóstwo praktycznych wzorów i przykładów do ćwiczeń. Rozpocz...
Zostań mistrzem Arduino. Projekty dla początkujących i zaawansowanych Zostań mistrzem Arduino. Projekty dla początkujących i zaawansowanych
-
Harness the power of the latest edition with this in-depth and comprehensive guide to the Swift language
-
Mastering Arduino is a practical guide that teaches you the electronics and programming skills you need to create advanced Arduino projects from the ground up.
-
Build fast and powerful applications by harnessing the power of protocol-oriented programming in Swift 4About This BookLeverage the power of protocol-oriented programming in your applications and learn from real-world use casesCreate a flexible code base with protocols and protocol extensionsLeve...
Swift 4 Protocol-Oriented Programming - Third Edition Swift 4 Protocol-Oriented Programming - Third Edition
-
Learn to build fast and robust applications on the Linux platform with SwiftAbout This BookCreate robust applications by building a strong foundation in the Swift LanguageUtilize Swift 3 on the embedded Linux platform for IoT and Robotic projectsBuild more flexible and high-performing application...
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Mastering Swift 4 - Fourth Edition
- Tłumaczenie:
- Robert Górczyński
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4794-6, 9788328347946
- Data wydania książki drukowanej:
- 2018-10-05
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4795-3, 9788328347953
- Data wydania ebooka:
-
2018-10-05
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 77605
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 12.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
Spis treści książki
- Czym jest Swift? (18)
- Funkcje języka Swift (19)
- Plik typu playground (21)
- Rozpoczęcie pracy z plikiem typu playground (21)
- Typ pliku playground (24)
- Wyświetlanie obrazu w pliku playground (25)
- Tworzenie i wyświetlanie wykresu w pliku playground (28)
- Czym nie jest plik typu playground? (29)
- Składnia języka Swift (29)
- Komentarze (30)
- Średniki (32)
- Nawiasy okrągłe (33)
- Nawiasy klamrowe (33)
- Operator przypisania nie zwraca wartości (34)
- Białe znaki w konstrukcjach warunkowych i poleceniach przypisania są opcjonalne (35)
- Program wyświetlający komunikat Witaj, świecie! (35)
- Podsumowanie (37)
- Zmienne i stałe (40)
- Definiowanie zmiennych i stałych (41)
- Bezpieczeństwo typu (42)
- Inferencja typu (43)
- Jawne określenie typu (43)
- Typy liczbowe (44)
- Wartości boolowskie (48)
- Ciąg tekstowy (48)
- Zmienne typu opcjonalnego (52)
- Dołączanie wartości typu opcjonalnego (54)
- Łączenie wartości typu opcjonalnego (55)
- Typy wyliczeniowe (57)
- Operatory (61)
- Operator przypisania (61)
- Operatory porównania (61)
- Operatory arytmetyczne (62)
- Operator reszty z dzielenia (62)
- Złożone operatory przypisania (63)
- Trójargumentowy operator warunkowy (63)
- Operator logiczny NOT (63)
- Operator logiczny AND (64)
- Operator logiczny OR (64)
- Podsumowanie (64)
- Typy kolekcji w Swifcie (67)
- Modyfikowalność (68)
- Tablica (68)
- Tworzenie oraz inicjalizacja tablicy (69)
- Uzyskanie dostępu do elementu tablicy (70)
- Zliczanie elementów tablicy (71)
- Czy tablica jest pusta? (72)
- Dodawanie elementu do tablicy (72)
- Wstawienie wartości do tablicy (73)
- Zastępowanie elementu tablicy (73)
- Usunięcie elementu z tablicy (73)
- Połączenie dwóch tablic (74)
- Pobranie podtablicy z tablicy (74)
- Wprowadzenie wielu zmian w tablicy (75)
- Algorytmy dla tablic (75)
- Iteracja przez tablicę (78)
- Słownik (79)
- Utworzenie oraz inicjalizacja słownika (79)
- Uzyskanie dostępu do wartości słownika (80)
- Zliczanie kluczy lub wartości w słowniku (80)
- Czy słownik jest pusty? (80)
- Uaktualnienie wartości klucza (81)
- Dodanie pary klucz-wartość (81)
- Usunięcie pary klucz-wartość (82)
- Zbiór (82)
- Inicjalizacja zbioru (82)
- Wstawianie elementów do zbioru (83)
- Określenie liczby elementów w zbiorze (83)
- Sprawdzenie, czy zbiór zawiera dany element (84)
- Iteracja przez zbiór (84)
- Usunięcie elementu zbioru (84)
- Operacje na zbiorze (84)
- Krotka (86)
- Podsumowanie (87)
- Czego nauczyłeś się dotąd z książki? (90)
- Nawias klamrowy (90)
- Nawias okrągły (90)
- Sterowanie przebiegiem działania programu (91)
- Konstrukcje warunkowe (91)
- Pętla for-in (94)
- Pętla while (96)
- Konstrukcja switch (97)
- Używanie bloków case i klauzul where w konstrukcjach warunkowych (101)
- Polecenia transferu kontroli (105)
- Funkcje (107)
- Funkcja z pojedynczym parametrem (107)
- Funkcja z wieloma parametrami (109)
- Zdefiniowanie wartości domyślnych parametrów (109)
- Zwrot wielu wartości przez funkcję (110)
- Zwrot wartości typu opcjonalnego (111)
- Dodawanie zewnętrznych nazw parametrów (112)
- Używanie parametrów wariadycznych (113)
- Parametr inout (114)
- Zebranie wszystkiego w całość (114)
- Podsumowanie (115)
- Czym są klasy i struktury? (118)
- Podobieństwa między klasami i strukturami (118)
- Różnice między klasami i strukturami (118)
- Przekazywanie przez wartość kontra przez referencję (119)
- Utworzenie klasy lub struktury (120)
- Właściwość (120)
- Właściwość przechowywana (120)
- Właściwość obliczana (122)
- Obserwator właściwości (125)
- Metoda (126)
- Własna metoda inicjalizacyjna (128)
- Wewnętrzne i zewnętrzne nazwy parametru metody inicjalizacyjnej (130)
- Metoda inicjalizacyjna, której działanie może zakończyć się niepowodzeniem (130)
- Kontrola dostępu (132)
- Dziedziczenie (133)
- Nadpisanie metody lub właściwości (135)
- Nadpisywanie metody (136)
- Nadpisywanie właściwości (137)
- Uniemożliwianie nadpisywania (138)
- Protokoły (138)
- Składnia protokołu (139)
- Wymagania właściwości (139)
- Wymagania metody (140)
- Rozszerzenie (142)
- Zarządzanie pamięcią (143)
- Sposób działania mechanizmu ARC (143)
- Cykl silnych odwołań (145)
- Podsumowanie (149)
- Protokół jako typ danych (152)
- Polimorfizm za pomocą protokołów (154)
- Rzutowanie typu i protokół (154)
- Rozszerzenie protokołu (156)
- Czy trzeba używać protokołów? (163)
- Biblioteka standardowa Swifta (164)
- Podsumowanie (165)
- Wymagania (168)
- Projekt zorientowany obiektowo (168)
- Projekt zorientowany na protokoły (174)
- Dziedziczenie protokołu (174)
- Kompozycja protokołu (175)
- Programowanie zorientowane na protokoły (176)
- Używanie klauzuli where z protokołem (179)
- Struktura kontra klasa (180)
- Struktura tablicy (181)
- Podsumowanie (182)
- Natywna obsługa błędów (184)
- Przedstawienie błędu (184)
- Zgłaszanie błędu (185)
- Przechwytywanie błędu (187)
- Atrybut available (191)
- Podsumowanie (192)
- Wprowadzenie do indeksów (194)
- Indeks w tablicy Swifta (194)
- Tworzenie i używanie niestandardowego indeksu (195)
- Niestandardowy indeks tylko do odczytu (196)
- Indeks obliczany (197)
- Wartość indeksu (197)
- Nazwa zewnętrzna dla indeksu (198)
- Indeks wielowymiarowy (198)
- Kiedy nie należy używać niestandardowego indeksu? (201)
- Podsumowanie (202)
- Wprowadzenie do typu opcjonalnego (203)
- Potrzeba istnienia typów opcjonalnych w Swifcie (205)
- Definiowanie wartości typu opcjonalnego (206)
- Używanie wartości typu opcjonalnego (206)
- Łączenie wartości typu opcjonalnego (211)
- Operator koalescencji nil (213)
- Podsumowanie (214)
- Wprowadzenie do typu generycznego (215)
- Funkcja generyczna (216)
- Typ generyczny (220)
- Indeks generyczny (223)
- Typ powiązany (224)
- Podsumowanie (226)
- Wprowadzenie do domknięcia (227)
- Proste domknięcia (228)
- Skrócona składnia domknięcia (230)
- Używanie domknięcia wraz z algorytmem tablicy Swifta (233)
- Samodzielne domknięcia i wskazówki dotyczące dobrego stylu (237)
- Zmiana funkcjonalności (239)
- Wybór domknięcia na podstawie wyniku (242)
- Utworzenie cyklu silnych odwołań za pomocą domknięć (244)
- Podsumowanie (247)
- Połączenie Swifta i Objective-C (249)
- Kiedy łączyć kod Swifta i Objective-C? (250)
- Użycie Swifta i Objective-C w tym samym projekcie (251)
- Utworzenie projektu (251)
- Dodawanie pliku Swifta do projektu Objective-C (253)
- Plik Objective-C Bridging Header - część 1. (255)
- Dodawanie pliku Objective-C do projektu (256)
- Klasa Objective-C Messages (258)
- Plik Objective-C Bridging Header - część 2. (259)
- Klasa Swifta MessageBuilder - dostęp do kodu Objective-C z poziomu Swifta (259)
- Klasa Objective-C - dostęp do kodu Swifta z poziomu Objective-C (260)
- Podsumowanie (261)
- Równoległość i współbieżność (264)
- Grand Central Dispatch (265)
- Typ DoCalculations (266)
- Użycie typów Operation i OperationQueue (272)
- Podsumowanie (277)
- Czym jest styl programowania? (280)
- Twój styl programowania (281)
- Nie używaj średnika na końcu polecenia (281)
- Nie używaj nawiasu w konstrukcji warunkowej (281)
- Konwencja nazw (282)
- Komentarze (283)
- Użycie słowa kluczowego self (284)
- Stałe i zmienne (285)
- Typy opcjonalne (285)
- Użycie inferencji typu (286)
- Użycie skróconych deklaracji kolekcji (287)
- Użycie konstrukcji switch zamiast wielu poleceń if (287)
- Nie pozostawiaj w aplikacji kodu umieszczonego w komentarzu (287)
- Podsumowanie (288)
- System wczytywania adresów URL (290)
- URLSession (291)
- URLSessionConfiguration (291)
- URLSessionTask (291)
- URL (292)
- URLRequest (292)
- HTTPURLResponse (292)
- Usługa sieciowa typu REST (292)
- Wykonywanie żądania HTTP GET (293)
- Wykonywanie żądania HTTP POST (296)
- Formatter (298)
- DateFormatter (298)
- NumberFormatter (300)
- FileManager (301)
- Kodowanie i dekodowanie danych JSON (304)
- Użycie JSONEncoder (305)
- Użycie JSONDecoder (306)
- Podsumowanie (307)
- Czym są wzorce projektowe? (310)
- Wzorce konstrukcyjne (311)
- Wzorzec singleton (312)
- Wzorzec budowniczego (315)
- Wzorce strukturalne (320)
- Wzorzec mostu (320)
- Wzorzec fasady (324)
- Wzorzec pełnomocnika (327)
- Wzorce operacyjne (330)
- Wzorzec polecenia (330)
- Wzorzec strategii (333)
- Podsumowanie (335)
O autorze (11)
O recenzencie technicznym (12)
Wprowadzenie (13)
Rozdział 1. Pierwsze kroki w języku Swift (17)
Rozdział 2. Zmienne, stałe, ciągi tekstowe i operatory (39)
Rozdział 3. Krotki i kolekcje (67)
Rozdział 4. Funkcje programu i sterowanie przebiegiem ich działania (89)
Rozdział 5. Klasy i struktury (117)
Rozdział 6. Protokoły i rozszerzenia protokołów (151)
Rozdział 7. Projekt oparty na protokołach (167)
Rozdział 8. Tworzenie bezpiecznego kodu za pomocą atrybutu available i obsługi błędów (183)
Rozdział 9. Niestandardowe indeksy (193)
Rozdział 10. Typy opcjonalne (203)
Rozdział 11. Typy generyczne (215)
Rozdział 12. Domknięcia (227)
Rozdział 13. Połączenie Swifta i Objective-C (249)
Rozdział 14. Programowanie równoległe i współbieżność (263)
Rozdział 15. Formatowanie kodu Swifta i przewodnik po jego stylu (279)
Rozdział 16. Podstawowe biblioteki Swifta (289)
Rozdział 17. Wzorce projektowe w Swifcie (309)
Skorowidz (337)
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)118.30 zł
169.00 zł(-30%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
25.90 zł
37.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Swift 4. Koduj jak mistrz. Wydanie IV Jon Hoffman (3)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
Marcin iOS Dev,
Data dodania: 2020-12-31 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
David.,
Data dodania: 2020-11-25 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-03-19 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii