×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Physics for Game Developers. Science, math, and code for realistic effects. 2nd Edition David M Bourg, Bryan Bywalec

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Physics for Game Developers. Science, math, and code for realistic effects. 2nd Edition David M Bourg, Bryan Bywalec - okladka książki

Physics for Game Developers. Science, math, and code for realistic effects. 2nd Edition David M Bourg, Bryan Bywalec - okladka książki

Physics for Game Developers. Science, math, and code for realistic effects. 2nd Edition David M Bourg, Bryan Bywalec - audiobook MP3

Physics for Game Developers. Science, math, and code for realistic effects. 2nd Edition David M Bourg, Bryan Bywalec - audiobook CD

Autorzy:
David M Bourg, Bryan Bywalec
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
578
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Zostało Ci na świąteczne zamówienie opcje wysyłki »

If you want to enrich your game’s experience with physics-based realism, the expanded edition of this classic book details physics principles applicable to game development. You’ll learn about collisions, explosions, sound, projectiles, and other effects used in games on Wii, PlayStation, Xbox, smartphones, and tablets. You’ll also get a handle on how to take advantage of various sensors such as accelerometers and optical tracking devices.

Authors David Bourg and Bryan Bywalec show you how to develop your own solutions to a variety of problems by providing technical background, formulas, and a few code examples. This updated book is indispensable whether you work alone or as part of a team.

  • Refresh your knowledge of classical mechanics, including kinematics, force, kinetics, and collision response
  • Explore rigid body dynamics, using real-time 2D and 3D simulations to handle rotation and inertia
  • Apply concepts to real-world problems: model the behavior of boats, airplanes, cars, and sports balls
  • Enhance your games with digital physics, using accelerometers, touch screens, GPS, optical tracking devices, and 3D displays
  • Capture 3D sound effects with the OpenAL audio API

Wybrane bestsellery

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
160,65 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.