- Serie wydawnicze:
- Head First - Rusz głową!
- O'Reilly
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 578
- Druk:
- oprawa miękka
-
PDF
Opis
książki
:
Nauka programowania. Rusz głową!
Przewodnik po kodowaniu i myśleniu komputacyjnym
Programista to bardzo szczególny typ specjalisty. Jeśli uważasz, że myśli w inny sposób niż tak zwani normalni ludzie, to masz rację. Dobra wiadomość jest taka, że i Ty możesz się nauczyć myślenia komputacyjnego - umiejętności, która się przydaje niezależnie od charakteru rozwiązywanego problemu, środowiska czy języka programowania. Tylko w ten sposób można od początku nauki programowania pisać przejrzysty, uporządkowany, znakomity kod, zgodny z najlepszymi praktykami wypracowanymi przez mistrzów. Innymi słowy: pracować jak profesjonalny programista.
Ta książka jest niezwykłym podręcznikiem programowania. Być może wygląda nieco dziwacznie, ale prędko się przekonasz, że to podręcznik jest wyjątkowo skuteczny: w końcu jego formuła została opracowana na podstawie najlepszych osiągnięć neurologii i kognitywistyki. W ten sposób Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie zasady programowania w Pythonie. Autor wykorzystał oczywistą prawdę, że najszybciej uczymy się wtedy, gdy uwzględnimy specyfikę działania własnego mózgu! Najpierw więc się zainteresujesz, potem zaangażujesz, wreszcie przygotujesz sobie warsztat pracy, czyli zainstalujesz Pythona. Później zaczniesz ćwiczyć myślenie komputacyjne i oczywiście napiszesz swój pierwszy program. A dalej będzie coraz ciekawiej...
W tej książce między innymi:
- Istotne koncepcje programistyczne
- Zasady programowania w Pythonie
- Funkcje i rekurencja
- Programowanie obiektowe
- Tworzenie API dla aplikacji internetowych
- Widgety i zdarzenia
Neurony płoną. Emocje szaleją. Tak napiszesz kod godny mistrza!
Wybrane bestsellery
-
Nowość Bestseller Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie przewodnika po bibliotece Pandas. Dzięki tej przystępnej książce nauczysz się w pełni korzystać z możliwości oferowanych przez bibliotekę, nawet jeśli dopiero zaczynasz przygodę z analizą danych w Pythonie. Naukę rozpoczniesz z użyciem rzeczywistego zbioru danych, aby wkrótce rozwiązywać złożone problemy danologii, takie jak obsługa brakujących danych, stosowanie regularyzacji czy też używanie metod nienadzorowanego uczenia maszynowego do odnajdywania podstawowej struktury w zbiorze danych. Pracę z poszczególnymi zagadnieniami ułatwia to, że zostały one zilustrowane prostymi, ale praktycznymi przykładami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak analizować dane z biblioteką Pandas. Praktyczne wprowadzenie. Wydanie II Jak analizować dane z biblioteką Pandas. Praktyczne wprowadzenie. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Zanurz się w fascynujący świat programowania w języku Python i osiągnij imponujący poziom umiejętności w zaledwie 24 godziny! Oto kilka zalet, które sprawiają, że ta książka jest niezbędna dla każdego aspirującego programisty: Szybki start: podstawy Pythona już w pierwszych godzinach nauki Krok po kroku: zrozumiałe instrukcje pomogą przejść przez
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python w 1 dzień. Nauka programowania w Pythonie w 24 godziny od A do Z Python w 1 dzień. Nauka programowania w Pythonie w 24 godziny od A do Z
-
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki temu praktycznemu podręcznikowi zrozumiesz, kiedy i dlaczego warto zastosować myślenie funkcyjne, a także jak korzystać z technik funkcyjnych w różnych scenariuszach. Dowiesz się również, jakie narzędzia i biblioteki przeznaczone do tego celu są dostępne w Pythonie i jak używać wyrażeń generatorowych, list składanych i dekoratorów. W tym wydaniu znalazły się nowe rozdziały dotyczące złożonych obiektów bezstanowych, funkcji kombinatorycznych i pakietu toolz, zawierającego zbiór modułów wspomagających pisanie programów funkcyjnych. Umieszczono tu ponadto sporo ciekawych przykładów, dotyczących choćby eksploracyjnej analizy danych i ich czyszczenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie funkcyjne w Pythonie. Jak pisać zwięzły, wydajny i ekspresywny kod. Wydanie III Programowanie funkcyjne w Pythonie. Jak pisać zwięzły, wydajny i ekspresywny kod. Wydanie III
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Czy znane są Ci nazwy Apache Spark i PySpark? Jeśli pracujesz z danymi i do tej pory nie poznałeś tej technologii, najwyższy czas to nadrobić – na przykład w trakcie proponowanego przez nas szkolenia wideo. Apache Spark to otwarta platforma programistyczna służąca do obliczeń rozproszonych. Opracowana i rozwijana początkowo na Uniwersytecie Kalifornijskim, dziś zarządzana przez Apache Software Foundation, świetnie nadaje się do analizy dużych zbiorów danych. Jej interfejs API, znany jako PySpark, skutecznie ułatwia integrację Sparka ze specjalistycznymi narzędziami PyData.- Videokurs pkt
PySpark. Kurs video. Przetwarzanie i analiza danych w procesach ETL PySpark. Kurs video. Przetwarzanie i analiza danych w procesach ETL
(39,90 zł najniższa cena z 30 dni)
67.05 zł
149.00 zł (-55%) -
Promocja
Django służy do tworzenia aplikacji internetowych w Pythonie. Pozwala w pełni skorzystać z zalet tego języka, a przy tym jest łatwy do nauki. Praca z Django jest atrakcyjna dla programistów o różnym stopniu zaawansowania, co potwierdzają badania ankietowe serwisu Stack Overflow. Aby zapewnić swoim aplikacjom odpowiednią jakość, trzeba poznać sposób- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Django 4. Praktyczne tworzenie aplikacji sieciowych. Wydanie IV Django 4. Praktyczne tworzenie aplikacji sieciowych. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, że w rekurencji nie kryje się żadna magia. Dowiesz się, na czym polega jej działanie i kiedy warto zastosować algorytm rekursywny, a kiedy lepiej tego nie robić. Poznasz szereg klasycznych i mniej znanych algorytmów rekurencyjnych. Pracę z zawartym tu materiałem ułatwią Ci liczne przykłady programów napisanych w Pythonie i JavaScripcie, pokazujące, jak rozwiązywać przeróżne problemy związane z przechodzeniem przez drzewa, kombinatoryką i innymi trudnymi zagadnieniami. Nauczysz się także skutecznie poprawiać wydajność kodu i algorytmów rekurencyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
O autorze książki
Eric Freeman - jest informatykiem o imponującym doświadczeniu zawodowym: pracował między innymi dla The Walt Disney Company, O’Reilly Media, NASA i w kilku startupach. Jeśli tylko używasz komputera osobistego, na pewno korzystasz z dzieł jego intelektu. Freeman od 15 lat pisze o wielu dziedzinach informatyki: zarówno o podstawach tworzenia witryn internetowych, jak i o wysokopoziomowym projektowaniu oprogramowania. Obecnie Freeman jest prezesem spółki WickedlySmart. Wraz ze swoimi ukochanymi kobietami: żoną i córką mieszka w Austin.
Eric Freeman - pozostałe książki
-
Promocja
Odpowiedź na to fundamentalne pytanie znajdziesz w tej książce ? drugim wydaniu świetnego podręcznika dla przyszłych mistrzów kodu. Zostało ono, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, przygotowane zgodnie z najnowszymi odkryciami nauk poznawczych, teorii uczenia się i neurofizjologii. I właśnie dzięki temu zaangażujesz swój mózg, wykorzystasz wiele zmysłów i niepostrzeżenie poznasz najprzydatniejsze i najciekawsze wzorce projektowe stosowane w programowaniu zorientowanym obiektowo. Tak złożone tematy, jak klasy, interfejsy, kolekcje czy łączenie wzorców, staną się jasne i zrozumiałe. Tego wszystkiego będziesz się uczyć, rozwiązując łamigłówki, wykonując praktyczne ćwiczenia, pisząc aplikacje - i wybuchając głośnym śmiechem!- Druk
Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.40 zł
139.00 zł (-40%) -
Promocja
What will you learn from this book?You know you don't want to reinvent the wheel, so you look to Design Patterns: the lessons learned by those who've faced the same software design problems. With Design Patterns, you get to take advantage of the best practices and experience of others so you can spend your time on something more challenging. Someth- ePub + Mobi pkt
(245,65 zł najniższa cena z 30 dni)
254.15 zł
299.00 zł (-15%) -
Promocja
What will you learn from this book?It’s no secret the world around you is becoming more connected, more configurable, more programmable, more computational. You can remain a passive participant, or you can learn to code. With Head First Learn to Code you’ll learn how to think computationally and how to write code to make your computer, mobile devic- ePub + Mobi pkt
Head First Learn to Code. A Learner's Guide to Coding and Computational Thinking Head First Learn to Code. A Learner's Guide to Coding and Computational Thinking
(152,15 zł najniższa cena z 30 dni)
160.65 zł
189.00 zł (-15%) -
Promocja
Jeżeli chcesz poznać możliwości JavaScriptu oraz w pełni wykorzystać jego potencjał, trafiłeś na doskonałą książkę. Należy ona do cenionej serii „Rusz głową” i opisuje wszystkie aspekty programowania w tym języku. Sięgnij po nią i poznaj język JavaScript od podstaw. Każda kolejna strona to spora dawka wiedzy podanej w przystępny sposób. Pomoże Ci poznać składnię języka, jego podstawowe elementy i konstrukcje. W momencie, kiedy opanujesz podstawy, przejdziesz do bardziej zaawansowanych tematów — programowania obiektowego, manipulowania drzewem DOM, obsługi zdarzeń oraz korzystania z funkcji anonimowych i domknięć. Książka ta jest doskonałą lekturą dla wszystkich osób chcących biegle władać językiem JavaScript!- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Kolejna książka z serii „Rusz głową!” to najlepszy sposób na opanowanie nowości HTML5. Niezwykle atrakcyjna forma graficzna oraz nowoczesna metodologia nauki sprawiają, że już za kilkanaście dni będziesz specjalistą w zakresie HTML5. Dowiedz się, jak wykorzystać usługi geolokalizacyjne, jak rysować na płótnie (canvas) oraz składować dane na komputerze użytkownika. Sprawdź również, co możesz zyskać dzięki WebSockets oraz jak wycisnąć siódme poty z języka JavaScript. Nauka HTML5 jeszcze nigdy nie była tak łatwa! Spróbuj sam!
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Tired of reading HTML books that only make sense after you're an expert? Then it's about time you picked up Head First HTML and really learned HTML. You want to learn HTML so you can finally create those web pages you've always wanted, so you can communicate more effectively with friends, family, fans, and fanatic customers. You also want to do it- ePub + Mobi pkt
Head First HTML and CSS. A Learner's Guide to Creating Standards-Based Web Pages. 2nd Edition Head First HTML and CSS. A Learner's Guide to Creating Standards-Based Web Pages. 2nd Edition
(169,14 zł najniższa cena z 30 dni)
177.65 zł
209.00 zł (-15%) -
Promocja
HTML has been on a wild ride. Sure, HTML started as a mere markup language, but more recently HTML’s put on some major muscle. Now we’ve got a language tuned for building web applications with Web storage, 2D drawing, offline support, sockets and threads, and more. And to speak this language you’ve got to go beyond HTML5 markup and into the world o- ePub + Mobi pkt
Head First HTML5 Programming. Building Web Apps with JavaScript Head First HTML5 Programming. Building Web Apps with JavaScript
(101,15 zł najniższa cena z 30 dni)
109.65 zł
129.00 zł (-15%) -
Używamy rysunków, bo obraz wart jest 1024 słów. Stosujemy powtórzenia, by zakodować na stałe dane w Twojej chłonnej głowie. Oddziałujemy na emocje, jesteśmy nieprzewidywalni, zaskakujący i zabawni. Stawiamy przed Tobą wyzwania i zadajemy pytania, które angażują Cię w proces studiowania przedstawianych zagadnień. Cały czas pobudzamy Twój umysł do aktywnego działania, zmuszamy go do posłuszeństwa... a za ciężką pracę nagrodzimy go smakowitym ciasteczkiem w postaci wiedzy - wisienka gratis!
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Dzięki książce "Head First HTML with CSS & XHTML. Edycja polska" poznasz najnowsze standardy tworzenia witryn WWW w sposób gwarantujący szybkie i bezstresowe przyswojenie wiedzy.
- Druk pkt
Head First HTML with CSS & XHTML. Edycja polska (Rusz głową!) Head First HTML with CSS & XHTML. Edycja polska (Rusz głową!)
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Nowość Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierania wskaźników pochodzących z systemów zewnętrznych. Zrozumiesz zasady konfiguracji systemu Prometheus, komponentu Node Exporter i menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Zapoznasz się też z nowymi funkcjonalnościami języka PromQL, dostawców mechanizmu odkrywania usług i odbiorców menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Dokładnie zaprezentowano tu również zagadnienia bezpieczeństwa po stronie serwera, w tym mechanizm TLS i uwierzytelniania podstawowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
To gruntownie zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika po wdrażaniu i testowaniu kontenerów Dockera. Przedstawia proces przygotowania pakietu aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a także jego testowania, wdrażania, skalowania i utrzymywania w środowiskach produkcyjnych. Zawiera omówienie Docker Compose i trybu Docker Swarm, opis zagadnień związanych z Kubernetes, jak również przykłady optymalizacji obrazów Dockera. W tym wydaniu zaprezentowano ponadto najlepsze praktyki i narzędzie BuildKit, opisano wsparcie obrazów wieloarchitekturowych, kontenerów rootless i uwzględniono wiele innych ważnych informacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób uczynić architekturę oprogramowania wystarczająco plastyczną, aby mogła odzwierciedlać zachodzące zmiany biznesowe i technologiczne. W nowym wydaniu rozbudowano pojęcia zmiany kierowanej i przyrostowej, a także przedstawiono najnowsze techniki dotyczące funkcji dopasowania, automatycznego zarządzania architekturą i danych ewolucyjnych. Zaprezentowano praktyki inżynieryjne umożliwiające ewoluowanie systemów oprogramowania, jak również podejścia strukturalne, w tym zasady projektowe, które ułatwiają zarządzanie tą ewolucją. Opisano ponadto, w jaki sposób zasady i praktyki architektury ewolucyjnej wiążą się z różnymi elementami procesu tworzenia oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian. Wydanie II Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian. Wydanie II
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Właśnie w tym celu powstał ten przewodnik po filozofii oprogramowania. Znajdziesz w nim 21 pragmatycznych reguł, którymi kierują się najlepsi programiści. Dzięki spostrzeżeniom zawartym w książce zmienisz podejście do programowania i szybko się przekonasz, że pozwoli Ci to na pisanie lepszego, czytelniejszego i niezawodnego kodu. Poszczególne reguły zostały zilustrowane jego rzeczywistymi przykładami, ułatwiającymi zrozumienie prezentowanych treści. Ten zajmująco i zabawnie napisany przewodnik nie tylko zainspiruje Cię do programistycznego rozwoju, ale również będzie nieocenioną pomocą przy szkoleniu nowych członków zespołu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
Ebooka "Nauka programowania. Rusz głową!" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Nauka programowania. Rusz głową!" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Nauka programowania. Rusz głową!" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Head First Learn to Code: A Learner's Guide to Coding and Computational Thinking
- Tłumaczenie:
- Maksymilian Gutowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4697-0, 9788328346970
- Data wydania książki drukowanej :
- 2019-03-19
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4698-7, 9788328346987
- Data wydania ebooka :
- 2019-03-19 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 200x230
- Numer z katalogu:
- 82509
- druk na żądanie!
- dnż
- Rozmiar pliku Pdf:
- 17.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » Tworzenie stron WWW
Programowanie » Python - Programowanie
Technologie webowe » Inne
Programowanie » Inne - Programowanie
Programowanie » Algorytmy - Programowanie
- Serie wydawnicze: Head First - Rusz głową! O'Reilly
Spis treści książki
- Dla kogo jest ta książka? (xxvi)
- Wiemy, co myślisz (xxvii)
- Czytelnika książek z serii Rusz głową! traktujemy jak ucznia (xxviii)
- Metapoznanie: myślenie o myśleniu (xxix)
- Oto co MY zrobiliśmy (xxx)
- A co TY możesz zrobić, żeby zapanować nad swoim mózgiem? (xxxi)
- Przeczytaj to (xxxii)
- Podziękowania (xxxvii)
- Recenzenci (xxxviii
- Dzielenie zadań na mniejsze (2)
- Jak działa kodowanie? (6)
- Ale po jakiemu to? (7)
- Świat języków programowania (8)
- Pisanie i uruchamianie kodu w Pythonie (13)
- Bardzo krótka historia Pythona (15)
- Python - pierwsza próba (18)
- Zapisywanie wyników swojej pracy (20)
- Gratulacje! Właśnie napisałeś swój pierwszy program w Pythonie! (21)
- Dyrdymałomat (25)
- Wprowadzenie kodu do maszyny (26)
- Kodowanie kalkulatora wieku psa (34)
- Od pseudokodu do kodu (36)
- Krok 1. Pobranie danych wejściowych (37)
- Jak działa funkcja input (38)
- Używanie zmiennych do zapisywania i przechowywania wartości (38)
- Przypisanie danych wejściowych użytkownika do zmiennej (39)
- Krok 2. Zbieranie kolejnych danych (39)
- Czas uruchomić kod (40)
- Wprowadzanie kodu (43)
- Ze zmiennymi na głęboką wodę (44)
- Wyraźmy to lepiej (45)
- Zmienne nazywają się tak nie bez powodu (46)
- Pierwszeństwo operatorów kluczem do szczęśliwego życia (47)
- Obliczanie z wykorzystaniem pierwszeństwa (48)
- Ręce z klawiatury! (51)
- Krok 3. Obliczanie wieku psa (52)
- Houston, mamy problem! (53)
- Ludzką rzeczą jest błądzić (54)
- Jeszcze trochę debugowania... (56)
- Co to za typy? (58)
- Naprawianie kodu (59)
- Houston, wystartowaliśmy (60)
- Krok 4. Czytelny wynik (61)
- Końcowa jazda próbna (62)
- Może chciałbyś zagrać? (72)
- Najpierw projekt (74)
- Wybór komputera (75)
- Jak używać liczb losowych? (76)
- Kolejny krok... (77)
- Prawda czy fałsz? (78)
- Wartości logiczne (79)
- Podejmowanie decyzji (80)
- Decyzje, decyzje... (81)
- Wracamy do gry (82)
- Pobranie wyboru użytkownika (83)
- Sprawdzenie wyboru użytkownika (86)
- Wprowadzenie kodu wykrywającego remis (87)
- Kto wygrał? (88)
- Jak zaimplementować logikę gry? (90)
- Więcej o operatorach logicznych (91)
- Wyświetl, kto wygrał (94)
- A dokumentacja jest? (96)
- Jak umieszczać komentarze w kodzie? (97)
- Musimy dokończyć grę! (98)
- Skąd wiemy, że wybór użytkownika jest niepoprawny? (99)
- Sprawdzanie i porządkowanie wyrażenia (100)
- Jak wyświetlać zapytanie cyklicznie? (102)
- Wykonywanie działań więcej niż raz (103)
- Jak działa pętla while? (104)
- Jak użyć while do wyświetlania zapytań aż do otrzymania poprawnego wyboru (108)
- Gratulacje! Zakodowałeś swoją pierwszą grę! (110)
- Czy pomożesz Bańkom? (122)
- Jak przedstawić wiele wartości w Pythonie? (123)
- Jak działają listy? (124)
- Jak pobrać element listy? (125)
- Zmiana wartości w liście (125)
- Jak długa jest ta lista? (127)
- Pobieranie ostatniego elementu listy (128)
- Stosowanie indeksów ujemnych Pythona (129)
- Tymczasem w firmie Bańki S.A... (131)
- Dyskusja nad biurkiem (133)
- Jak iterować listę? (134)
- Usuwanie błędu (135)
- Krótka jazda próbna (135)
- Skuteczne usuwanie błędu (136)
- Szybka jazda próbna (136)
- Pętla for - preferowana metoda iterowania listy (138)
- Jak pętla for działa na zakresie liczb? (141)
- Zastosowania zakresów (142)
- Generowanie raportu (144)
- Przetestuj raport o roztworach na bańki (145)
- Dyskusja nad biurkiem - ciąg dalszy (149)
- Tworzenie własnej listy od podstaw (152)
- Dodatkowe działania na listach (153)
- Przetestuj gotowy kod raportu (157)
- Najlepsze roztwory to... (157)
- Testowanie kodu znajdującego najbardziej opłacalny roztwór (161)
- Co jest z tym kodem nie tak? (175)
- Przekształcenie bloku kodu w FUNKCJĘ (177)
- Jak użyć utworzonej funkcji? (178)
- Jak to właściwie działa? (178)
- Funkcje mogą też ZWRACAĆ wyniki (186)
- Jak wywołać funkcję z wartością zwrotną? (187)
- Pierwsze kroki z refaktoryzacją (189)
- Wykonanie kodu (190)
- Jak wyabstrahować kod awatara? (191)
- Pisanie ciała funkcji pobierz_ceche (192)
- Wywoływanie funkcji pobierz_ceche (193)
- Musimy porozmawiać o zmiennych... (195)
- Zasięg zmiennej (196)
- Kiedy zmienne są przekazywane funkcjom? (197)
- Wywołanie funkcji wypij_mnie (198)
- Co ze zmiennymi globalnymi w funkcjach? (201)
- Zaawansowane parametry: wartości domyślne i argumenty kluczowe (204)
- Zawsze deklaruj wymagane parametry jako pierwsze! (205)
- Używanie argumentów kluczowych (206)
- Jak korzystać z tych opcji? (206)
- Dyskusja nad biurkiem (219)
- Zrozumieć sortowanie bąbelkowe (220)
- Pseudokod sortowania bąbelkowego (223)
- Dyskusja nad biurkiem - ciąg dalszy (224)
- Implementacja sortowania bąbelkowego w Pythonie (226)
- Obliczanie numerów roztworów na bańki (228)
- Wprowadzenie do analityki danych (238)
- Jak obliczyć czytelność? (239)
- Plan działania (240)
- Przygotowanie pseudokodu (241)
- Potrzebujemy tekstu do analizy (242)
- Przygotowanie funkcji (244)
- Przede wszystkim: musimy uzyskać łączną liczbę słów w tekście (245)
- Dyskusja nad biurkiem (246)
- Obliczanie łącznej liczby zdań (249)
- Tworzenie funkcji policz_zdania (250)
- Obliczanie liczby sylab, czyli jak przestałem się martwić i pokochałem heurystykę (256)
- Dyskusja nad biurkiem - ciąg dalszy (258)
- Formułowanie heurystyki (259)
- Pisanie heurystyki (260)
- Jak liczyć samogłoski? (261)
- Ignorowanie konsekutywnych samogłosek (261)
- Pisanie kodu ignorującego konsekutywne samogłoski (262)
- Pomijanie końcowych liter e i y oraz interpunkcji (264)
- Krojenie w praktyce (266)
- Wykończenie kodu heurystyki (268)
- Implementacja wzoru na czytelność (270)
- Co dalej? (275)
- Dyskusja nad biurkiem (283)
- Krótkie omówienie modułów (284)
- Dyskusja nad biurkiem - ciąg dalszy (285)
- Zmienna globalna __name__ (286)
- Rozmowa nad biurkiem - ciąg dalszy (287)
- Aktualizacja pliku analyze.py (287)
- Wykorzystanie pliku analyze.py jako modułu (289)
- Dodawanie notek dokumentacyjnych do pliku analyze.py (291)
- Inne moduły Pythona (295)
- Zaraz... "żółwie"?! (296)
- Tworzenie własnego żółwia (298)
- Żółwiowe laboratorium (299)
- Dodawanie drugiego żółwia (301)
- Czym w ogóle są te żółwie? (304)
- Czym są obiekty? (305)
- Czym jest w takim razie klasa? (306)
- Klasa określa, co obiekt wie i co może zrobić (307)
- Jak używać obiektów i klas? (308)
- Co z metodami i atrybutami? (309)
- Klasy i obiekty są wszędzie (310)
- Zorganizujmy wyścigi żółwi (312)
- Planowanie gry (313)
- Zacznijmy pisać kod (314)
- Pisanie kodu przygotowującego (315)
- Hola, hola! (316)
- Rozpoczęcie wyścigu (318)
- Inny sposób wykonywania obliczeń (330)
- Zróbmy to teraz inaczej... (331)
- Napiszmy teraz kod na potrzeby obydwu przypadków (332)
- Ćwiczymy dalej (335)
- Wykrywanie palindromów rekurencyjnie (336)
- Pisanie rekurencyjnego wykrywacza palindromów (337)
- Serwis Aspołecznościowy (348)
- Wprowadzenie do słowników (350)
- Co z iterowaniem po słowniku? (352)
- Wykorzystanie słowników w Serwisie Aspołecznościowym (354)
- Jak dodać więcej właściwości? (356)
- Pamiętasz o głównej funkcji Serwisu Aspołecznościowego? (358)
- Teraz wszystko w Twoich rękach! (360)
- Czy możemy po prostu zapisywać wyniki? (364)
- Użyjmy cennego słówka: memoizacja (365)
- Jak działa funkcja koch? (368)
- Fraktal Kocha z bliska (370)
- Ten fraktal nieprzypadkowo nazywa się płatkiem (370)
- Może opowiemy sobie szaloną historię? (380)
- Jak działają Szalone historie? (382)
- Krok 1. Odczytanie tekstu historyjki z pliku (385)
- Jak używać ścieżek plików? (386)
- Ścieżki bezwzględne (387)
- Pamiętaj, żeby po sobie posprzątać! (388)
- Wczytywanie pliku do kodu Pythona (389)
- Odczyt pliku przy użyciu obiektu plikowego (389)
- Zrób sobie przerwę (392)
- Hej, musimy jeszcze skończyć naszą grę! (393)
- Skąd wiemy, że dotarliśmy do ostatniego wiersza? (395)
- Sekwencje Pythona mogą nam to ułatwić (395)
- Wczytywanie szablonu Szalonych historii (396)
- Przetwarzanie tekstu szablonu (397)
- Użycie nowej metody łańcucha do naprawienia błędu (399)
- Naprawienie błędu (400)
- Problemy z kodem (401)
- Obsługa wyjątków (403)
- Bezpośrednie obsługiwanie wyjątków (404)
- Obsługa wyjątków w Szalonych historiach (406)
- Ostatni krok: zapisywanie historyjki (407)
- Aktualizacja pozostałej części kodu (407)
- Sięgnij dalej za pomocą webowych API (420)
- Jak działają webowe API? (421)
- Każde webowe API ma adres internetowy (422)
- Wprowadźmy drobne ulepszenie (425)
- Aktualizacja (426)
- Potrzebujemy teraz dobrego webowego API... (427)
- API z bliska (428)
- Webowe API przekazują dane przy użyciu JSON-a (429)
- Przyjrzyjmy się ponownie modułowi requests (431)
- Składanie wszystkiego w całość: wysłanie żądania do Open Notify (433)
- Jak używać JSON-a w Pythonie? (434)
- Używanie modułu JSON z danymi ISS (435)
- Dodajemy grafikę (436)
- Tworzymy obiekt ekranu (437)
- Dodajemy żółwia reprezentującego ISS (439)
- Żółw może też wyglądać jak stacja kosmiczna (440)
- Stacja jak stacja, ale co z kodem? (441)
- Uzupełnienie kodu ISS (442)
- Poznaj CUDOWNY ŚWIAT niesamowitego SZTUCZNEGO ŻYCIA (450)
- Gra w życie z bliska (451)
- Co chcemy stworzyć? (454)
- Czy mamy odpowiedni projekt? (455)
- W jaki sposób utworzymy symulator? (458)
- Tworzenie modelu danych (459)
- Obliczanie stanu pokolenia w grze (460)
- Uzupełnianie kodu modelu (464)
- Na jakim etapie jesteśmy? (466)
- Tworzenie widoku (467)
- Tworzenie swojego pierwszego widżetu (468)
- Dodawanie pozostałych widżetów (469)
- Poprawianie układu (470)
- Rozmieszczanie widżetów w układzie siatki (471)
- Zajmijmy się kontrolerem (473)
- Gotów na kolejny nowy styl programowania? (476)
- Dodajmy handler kliknięć (477)
- Jak będzie działać przycisk startu/pauzy? (479)
- Implementacja przycisku startu i pauzy (480)
- Zdarzenie innego rodzaju (481)
- Mamy odpowiednią technologię: metodę after (483)
- Daleko jeszcze? (484)
- Jak bezpośrednio wprowadzać i edytować komórki? (486)
- Pisanie handlera widok_siatki (487)
- Czas dodać predefiniowane wzorce (488)
- Pisanie kodu handlera OptionMenu (489)
- Jak zdefiniować wzorce? (491)
- Pisanie funkcji wczytywania wzorców (492)
- Jazda próbna (493)
- Rozkładanie zadań w inny sposób (506)
- Jaki jest sens programowania obiektowego? (507)
- Projektujemy swoją pierwszą klasę (509)
- Piszemy swoją pierwszą klasę (510)
- Pisanie metody szczekanie (513)
- Jak działają metody? (514)
- Dodawanie dziedziczenia (516)
- Implementacja klasy PiesTowarzyszacy (517)
- Podklasy z bliska (518)
- PiesTowarzyszacy to też Pies (519)
- Sprawdzanie obecności relacji IS-A (520)
- Oddajmy głos psom (523)
- Nadpisywanie i rozszerzanie metod (524)
- Witamy w Żargonowie (526)
- Obiekt może zawierać inny obiekt (528)
- Projektowanie Hotelu dla Psiaków (531)
- Implementacja Hotelu dla Psiaków (532)
- Remont Hotelu dla Psiaków (535)
- Dodawanie zajęć w hotelu (536)
- Umiem wszystko, co ty umiesz, czyli polimorfizm (537)
- Czas nauczyć pozostałe psy chodzenia (538)
- Moc dziedziczenia (540)
- Tworzenie usługi wyprowadzania psów (541)
- Jak mamy zatrudnić wyprowadzacza, skoro nawet nie mamy obiektów osób? (542)
- Tymczasem na wyścigach żółwi... (545)
- ROZWIĄZANIE afery z żółwiami (547)
- #1 Listy składane (556)
- #2 Daty i godziny (557)
- #3 Wyrażenia regularne (558)
- #4 Inne typy danych: krotki (559)
- #5 Inne typy danych: zbiory (560)
- #6 Kod po stronie serwera (561)
- #7 Ewaluacja leniwa (562)
- #8 Dekoratory (563)
- #9 Funkcje wyższego rzędu i pierwszoklasowe (564)
- #10 Biblioteki (565)
Wstęp
1. Myślenie komputacyjne. Zaczynamy
2. Proste wartości, zmienne i typy. Znaj swoje wartości
3. Wartości logiczne, decyzje i pętle. Decyzyjny kod
4. Listy i iteracje. Odrobina struktury
5. Funkcje i abstrakcje. Funkcyjny kod
4. Część II. Sortowanie i zagnieżdżona iteracja. Porządkowanie danych
6. Tekst, łańcuchy i heurystyki. Składanie wszystkiego w całość
7. Moduły, metody, klasy i obiekty. Myślenie modularne
8. Rekurencja i słowniki. Poza iteracją i indeksami
9. Zapisywanie i zwracanie plików. Trwałość danych
10. Używanie webowych API. Żądania i odpowiedzi
11. Widżety, zdarzenia i zachowania emergentne. Interaktywność
12. Programowanie obiektowe. Wycieczka do Obiektowa
A. Dodatek. Coś na deser. Dziesięć najważniejszych tematów (których nie omówiliśmy)
Skorowidz (567)
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie najważniejsze zastosowania transformerów w NLP. Zaczniesz od łatwych w użyciu potoków, następnie przystąpisz do pracy z tokenizatorami, klasami modeli i interfejsu Trainer API, pozwalającymi na trenowanie modeli do konkretnych zastosowań. Dowiesz się również, jak zastąpić interfejs Trainer biblioteką Accelerate, która zapewnia pełną kontrolę nad pętlą treningową i umożliwia trenowanie dużych transformerów od zera!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
ChatGPT wywołał wstrząs w branży technologicznej. Programiści i wynalazcy otrzymali niesamowite możliwości dostępne na wyciągnięcie ręki. Interfejs API OpenAI i towarzyszące mu biblioteki stanowią gotowe rozwiązanie dla każdego twórcy aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Programista za pomocą zaledwie kilku linii kodu może implementować w swoich projektach wyrafinowane funkcje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka pomoże Ci się przygotować do pracy na stanowisku testera oprogramowania, a także zapewni wsparcie podczas wykonywania nowych zadań. Znajdziesz tu dokładne omówienie podstaw testowania, jego różnych rodzajów i poziomów w odniesieniu do zastosowania na różnych etapach pracy nad projektem. Kolejne rozdziały, na podstawie rzeczywistego projektu programistycznego, pokazują znacznie szerszy kontekst pracy testera. Zapoznasz się ze szczegółowymi informacjami o poszczególnych fazach testowania, ich planowaniu, przeprowadzaniu i monitorowaniu. Dowiesz się również, w jaki sposób skorzystać z wniosków z testów podczas planowania rozwoju projektu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Książka stanowi zbiór praktycznych informacji dotyczących najpopularniejszych wzorców projektowych. Lekturę rozpoczniesz od zapoznania się z możliwościami korzystania z wzorców projektowych na platformie Javy. Dowiesz się także, jakich zasad trzeba przestrzegać, aby zapewnić czytelność i łatwość utrzymania kodu Javy. W kolejnych rozdziałach znajdziesz praktyczne wskazówki i przykłady dotyczące stosowania wzorców kreacyjnych, strukturalnych, operacyjnych, a także wzorców współbieżności. Nauczysz się ich używać do praktycznego rozwiązywania problemów często spotykanych podczas projektowania oprogramowania. Końcowy rozdział został poświęcony antywzorcom, a zawarte w nim informacje pomogą Ci w ich identyfikacji i podjęciu najlepszych środków zaradczych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Czym jest inżynieria wymagań? To systematyczne podejście do pozyskiwania i dokumentowania wymagań, a także zarządzania nimi. Polega na zrozumieniu potrzeb i oczekiwań interesariuszy, a następnie opisaniu, za pomocą wymagań, systemu, który je spełnia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się gromadzić publicznie dostępne informacje, korzystać z wiedzy o cyklu życia wrażliwych danych i przekształcać je w informacje wywiadowcze przydatne dla zespołów zajmujących się bezpieczeństwem. Opanujesz proces gromadzenia i analizy danych, poznasz również strategie, które należy wdrożyć podczas poszukiwania informacji z publicznie dostępnych źródeł. Ugruntujesz wiedzę na temat bezpieczeństwa operacyjnego i uświadomisz sobie, w jaki sposób niektórzy używają publicznie dostępnych danych do nielegalnych celów. Książkę tę szczególnie docenią inżynierowie społeczni i specjaliści do spraw bezpieczeństwa, a także kadra kierownicza.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prawdziwa głębia OSINT. Odkryj wartość danych Open Source Intelligence Prawdziwa głębia OSINT. Odkryj wartość danych Open Source Intelligence
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto kompleksowe omówienie sposobów wdrażania najnowszych dostępnych środków zabezpieczających systemy linuksowe. Z książki dowiesz się, jak skonfigurować laboratorium do ćwiczeń praktycznych, tworzyć konta użytkowników z odpowiednimi poziomami uprawnień, chronić dane dzięki uprawnieniom i szyfrowaniu, a także skonfigurować zaporę sieciową przy użyciu najnowszych technologii. Nauczysz się też automatyzować takie czynności jak monitorowanie systemu za pomocą auditd i utwardzanie (hardening) konfiguracji jądra Linux. Poznasz również sposoby ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i skanowania systemów pod kątem luk w zabezpieczeniach. Znajdziesz tu ponadto podpowiedź, jak używać Security Onion do skonfigurowania systemu wykrywania włamań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
To dziewiąte wydanie znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowane i uzupełnione o informacje dotyczące Java Platform, Standard Edition 17. Książka rozpoczyna się od solidnej dawki wiedzy o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie, słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku. Krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda i modułów. Poszczególne partie materiału są bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Przejrzysty układ podręcznika, jasny i zrozumiały język dodatkowo ułatwia naukę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą - wie o tym, co potrafisz, w czym jesteś biegły? Koledzy z pracy? Klienci? Dziś, w dobie powszechnego dostępu do sieci, urządzeń i narzędzi pozwalających łatwo i szybko się zareklamować, dotarcie do osób, do których chcesz dotrzeć jako specjalista w danym obszarze IT, powinno być proste. Jednak nie każdy potrafi to zrobić ot tak. Naturalnie i bez znacznego nakładu pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
MikroTik, łotewska firma z siedzibą w Rydze, od lat produkuje sprzęt sieciowy. Przystępna cena i świetna jakość sprawiły, że urządzenia sygnowane logo MikroTik zdobyły niezwykłą popularność - po produkty łotewskiej marki sięga się coraz częściej. Jeśli planujesz zmodernizować lub zbudować sieć i chcesz w tym celu użyć urządzeń MikroTik, ta książka Ci w tym pomoże.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Oceny i opinie klientów: Nauka programowania. Rusz głową! Eric Freeman (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie