Flash 4. Księga Eksperta
- Autorzy:
- Robert Reinhardt, John Warren Lentz


- Ocena:
- 4.6/6 Opinie: 10
- Stron:
- 616
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: Flash 4. Księga Eksperta
Książka jest wypełniona aż po okładki:
- przykładami i ilustracjami
- ćwiczeniami zaproponowanymi przez animacyjnych profesjonalistów,
- tworzenia grafiki
- budowania interaktywnych efektów
- wykorzystywania Flasha w połączeniu z innymi aplikacjami
- zamieszczania animacji Flasha w Sieci
- sztuczek kryjących się we wspaniałych animacjach Flasha
Dodatki, moduły rozszerzające i inne elementy zawarte na CD-ROM-ie:
- próbne (freeware i shareware) oprogramowanie -- Director 7, Dreamweaver 2, Fireworks 2, Flash 4 oraz FreeHand 8
- oszczędzające czas szablony
- przykładowe pliki z książki
Wybrane bestsellery
-
Jeśli znasz już trochę Flasha, a teraz chcesz poszerzyć swoją wiedzę o znajomość szybko rozwijającej się technologii 3D, sięgnij po książkę „Flash i Actionscript. Aplikacje 3D od podstaw” . Prostym, lecz precyzyjnym językiem przedstawiono w niej najważniejsze kwestie związane z projek...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Książka „Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia” zawiera pełny i szczegółowy opis tego programu. Pomoże Ci nie tylko wtedy, gdy zaczynasz pracę z programem, ale także wtedy, kiedy stosujesz jego zaawansowane funkcje. Wewnątrz znajdziesz mnóstwo wskazówek i praktycznych przykładów...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
64.50 zł
129.00 zł(-50%) -
Książka ActionScript 3.0. Biblia obszernie i wyczerpująco opisuje ten obiektowy język programowania, służący do budowania nowoczesnych aplikacji internetowych. Znajdziesz tu zarówno niezbędną wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne przykłady, ilustrujące chociażby programowanie z wykorzystaniem klas...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Technologie Flash i PHP znane są ze swoich możliwości tworzenia dynamicznych rozwiązań. Flash po stronie klienta, PHP po stronie serwera. Mieszanka Flasha i PHP musi być wybuchowa. I tak właśnie jest! To połączenie powoduje eksplozję nowych możliwości, które wykorzystasz na Twoich stronach WWW. T...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Oficjalna wiedza na temat Adobe Flash CS6! Adobe Flash to technologia, która tchnęła życie w strony internetowe. Mimo upływu lat i agresywnej inwazji HTML5 wciąż ma się dobrze i w wielu dziedzinach jest nie do zastąpienia. Adobe Flash CS6 to kolejna odsłona genialnego narzędzia pozwalając...
Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
W książce „Flash iOS Apps Cookbook” bez trudu znajdziesz rozwiązania większości typowych problemów. W trakcie lektury nauczysz się wykrywać położenie urządzenia, odtwarzać pliki multimedialne oraz obsługiwać gesty i technologię multi-touch. Ponadto dowiesz się, jak przekształcić dotyc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych — od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłc...
Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Nieocenioną pomocą w nauce posługiwania się środowiskiem okaże się książka „Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0 Interaktywne projekty od podstaw” . Początkujący użytkownicy poznają dzięki niej najnowszą edycję programu Flash, metody używania narzędzi odpowiednich do konkretnych celów, ...
Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Książka "Flash CS3/CS3 PL Professional" to podręcznik, który wprowadzi Cię w arkana tej niesamowitej aplikacji. Czytając go poznasz możliwości Flasha - nie tylko te już opisywane, ale także te, których omówienia ciężko znaleźć w jakichkolwiek źródłach.
Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.50 zł
77.00 zł(-50%) -
Oto Twój indywidualny kurs — Flash CS3 PL. Multimedialny trener. Dzięki jego pomocy naukę możesz dostosować do swoich wymagań i możliwości. Twój osobisty instruktor poprowadzi Cię przez kolejne lekcje, a Ty z łatwością zdobędziesz nowe umiejętności i opanujesz fascynujące możliwości Flasha.(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Flash 4. Księga Eksperta (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
WebReporter Dariusz Majgier - Cobretti, nr 06/2001
Pomimo tego, że w użyciu jest już program Flash w wersji 5, książka nadal jest bardzo przydatna. Szczegółowo opisuje menu i budowę programu, wyjaśniając w pełni funkcje jakie pełni każde okno czy przycisk. Przybliża wiele zagadnień na pozór banalnych, ale istotnych podczas tworzenia animacji Flash, m.in. zarządzanie kolorami, czy problem z odtwarzaniem dźwięku we Flashu. Porady zawarte w książce pozwalają zaoszczędzić wiele czasu, bo skąd mamy wiedzieć, że dziwne szumy i pykania wydobywające się z programu podczas otwarzania dźwięku nie są naszą winą i błędem? To właśnie Flash odpowiada za te usterki i nie można ich wyeliminować do końca. Opisane jest środowisko pracy, a także możliwości współpracy programu z innymi narzędziami i programami graficznymi - bitmapowymi i wektorowymi. Dowiemy się z książki nie tylko jak tworzyć animacje, ale również jak je zoptymalizować aby zajmowały mało miejsca i szybko uruchamiały się w Internecie. Poruszone są również problemy związane z animacją obiektów. Sugestie i wskazówki pomagają stworzyć film, który będzie wyglądał realistycznie. Książka jest faktycznie księgą pełną wiedzy i z pewnością przyda się każdemu kto będzie próbował swoich sił we Flashu - zarówno początkującemu, jak i zaawansowanemu użytkownikowi, który po prostu musi pominąć pierwsze rozdziały w książce. Dołączony CD-ROM zawiera przykłady omawiane w książce, a także kilka przydatnych aplikacji i pluginów.
-
Magazyn 3D 2/2001, Konrad Adam Mickiewicz
Nakładem Wydawnictwa Helion ukazała się kolejna pozycja z cyklu Księga Eksperta, tym razem padło na bardzo popularny w ostatnim czasie temat, czyli Flash. Opasłe tomisko zaiste budzi respekt nie tylko swoim poważnym wyglądem, lecz i zawartością. Tom, autorstwa dwójki autorów - Roberta Reinhardta oraz Johna W. Lentza, którzy na co dzień zajmują się tworzeniem witryn internetowych we Flashu, jest tłumaczeniem z wersji angielskiej. Tłumaczenie jest wykonane dokładnie i oddaje doskonale założenia oryginału, co jest niewątpliwie dużym plusem, zaważywszy na jakość tłumaczeń literatury tego typu w naszym kraju. Książka przyda się początkującym z racji dość szczegółowego opisania podstawowych funkcji programu, jego narzędzi oraz podstaw pracy w środowisku Flash. Osobne rozdziały poświęcono zagadnieniom tworzenia grafiki w programie lub jej importowania, udźwiękawiania oraz interaktywności. Istotną sprawą jest poruszenie tematu importu plików wektorowych z innych programów oraz ich poprawne przygotowanie do pracy we Flashu. Zawodowcy zajmujący się projektowaniem flashowych witryn internetowych oraz prezentacji multimedialnych również znajdą tu coś dla siebie. Można bowiem znaleźć w książce informacje o takich zaawansowanych funkcjach jak łączenie skryptów JAVA z animacjami Flash. Dużo miejsca poświęcono technikom współpracy Flasha z innymi programami do tworzenia stron WWW i obróbki grafiki, ale niestety temat tak ważny, jak Action Script , praktycznie w książce nie istnieje (no, może w śladowych ilościach), a szkoda, bo to potężne i bardzo przydatne w pracy z Flashem narzędzie. Największą chyba wadą jest fakt, iż termin wydania pozycji poświęconej programowi Flash 4 zbiegł się nieomal z terminem wydania jego kolejnej wersji - 5., a jest to o tyle istotne, że nowa wersja wnosi wiele modyfikacji i narzędzi nieobecnych w wersji 4., w związku z czym przydałaby się errata lub jakieś uaktualnienie traktujące o nowej wersji. Książka zawiera CD, na którym znajdziemy programy w wersjach demo związane z tworzeniem stron WWW (m.in. Dreamweaver, Fireworks, Director), szablony i pliki pomocne przy nauce posługiwania się tak wszechstronnym narzędziem jakim jest Flash.
-
Computer Arts 1/2001, ca
Czwarta, zaawansowana wersja Flasha wymagała równie zaawansowanej Księgi eksperta, która omawia zarówno wszystkie funkcje programu, jak i różnorodne metody wykorzystywania Flasha w połączeniu z innymi programami, w celu tworzenia wysokiej jakości materiałów multimedialnych -- od animacji 3D po złożone współdziałanie filmów Flasha i Directora. Ponieważ Flash jest rzadko używany jako samodzielne narzędzie tworzenia interaktywnych prezentacji, dlatego autorzy pomyśleli, że czytelnicy będą zainteresowani tym, jakie miejsce zajmuje w procesie tworzenia interaktywnych multimediów. Książka jest po brzegi wypełniona przykładami i ilustracjami, jak również ćwiczeniami napisanymi przez animacyjnych profesjonalistów, mieści w sobie także pełną wiedzę od tworzenia grafiki i budowania interaktywnych elementów po wykorzystywanie Flasha w sieci. Znajdziesz tu wszelkie sztuczki, kryjące się we wspaniałych animacjach Flasha. Dysponując takimi informacjami możesz stworzyć witrynę na najwyższym poziomie.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Flash 4 Bible
- Tłumaczenie:
- Marek Binkowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7276-8, 8371972768
- Data wydania książki drukowanej:
- 2000-11-17
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1478
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Flash/ActionScript
- Serie wydawnicze: Księga eksperta
Spis treści książki
- Podstawy (23)
- Elementy przybornika (27)
- Narzędzia selekcji Flasha (31)
- Narzędzie Arrow (31)
- Narzędzie Lasso (37)
- Narzędzia rysownicze i malarskie Flasha (40)
- Narzędzie Pencil (41)
- Narzędzie Pencil a nowe narzędzia Flasha (49)
- Narzędzie Line (49)
- Narzędzie Oval (49)
- Narzędzie Rectangle (50)
- Narzędzie Brush (51)
- Narzędzie Dropper (57)
- Narzędzie Ink Bottle (58)
- Narzędzie Paint Bucket (60)
- Narzędzie Eraser (65)
- Narzędzie Text Tool (68)
- Kolor w Internecie (76)
- Kod szesnastkowy (76)
- Narzędzie ColorSafe i inne możliwości tworzenia kolorów hybrydowych (77)
- Kolor w przyborniku (82)
- Okno dialogowe Color (84)
- Co może Flash? (95)
- Czym może być film Flasha? (98)
- Komponenty środowiska programu Flash (99)
- Różnice pomiędzy plikami filmów Flasha a plikami Shockwave (99)
- Podstawowe palety Flasha (103)
- Górny pasek menu (114)
- Menu Edit (122)
- Menu View (125)
- Menu Insert (127)
- Menu Modify (128)
- Menu Control (133)
- Menu Libraries (134)
- Menu Window (135)
- Menu Help (138)
- Polecenie Flash Help Topics (139)
- Pomoc on-line (142)
- Korzystanie z innych materiałów dostępnych w Sieci (145)
- Proste kształty i obiekty (155)
- Kolejność nakładania obiektów w warstwie (163)
- Grupowanie (164)
- Skalowanie, obracanie, pochylanie i odbijanie (165)
- Inspektorzy (166)
- Efekty związane z liniami i wypełnieniami (168)
- Tworzenie efektów związanych z napisami i tekstem (175)
- Grafika wektorowa a grafika bitmapowa (181)
- Importowanie zewnętrznych formatów graficznych (182) Rozdział 8. Animacja we Flashu (193)
- Animacja klatka po klatce (193)
- Animacja automatyczna (194)
- Edytowanie animacji (200)
- Warstwy wzorcowe (203)
- Typy symboli (207)
- Zastosowanie symboli w filmach (212)
- Edytowanie symboli (213)
- Modyfikowanie parametrów klonów (215)
- Próbkowanie i jakość (221)
- Formaty plików dźwiękowych importowanych przez program Flash (225)
- Formaty plików dźwiękowych eksportowanych przez program Flash (226)
- Importowanie dźwięku do Flasha (229)
- Przypisywanie dźwięków przyciskom (230)
- Synchronizacja dźwięku z animacją (231)
- Umieszczanie dźwięków w listwie czasowej (232)
- Edytowanie dźwięku we Flashu (234)
- Eksportowanie dźwięku (239)
- Parametry dźwiękowe okna Publish Settings (240)
- Szczegółowe parametry dźwięku w oknie Library (244)
- Parametry okna Publish Settings dotyczące dźwięku QuickTime (245)
- Akcje i zdarzenia (251)
- Sześć pierwszych akcji (253)
- Uruchamianie akcji za pomocą detektorów zdarzeń (258)
- Kontrolowanie klipów filmowych za pomocą akcji Tell Target (265)
- "Przeciągnij i upuść" we Flashu (278)
- Jak uzyskać płynne pobieranie i wyświetlanie filmu przesyłanego Siecią? (281)
- Podstawowe zagadnienia programowania we Flashu (291)
- Części całości: komponenty języka ActionScript (292)
- Jak powstał ten rozdział? (313)
- Czym jest Generator? (314)
- Przygotowywanie bitmap dla filmów Flasha (327)
- Tworzenie obrazów z kanałem Alpha za pomocą Photoshopa (331)
- Tworzymy animacje za pomocą programu Live Picture (340)
- Eksportowanie obrazów rastrowych z Flasha (348)
- Przygotowywanie grafiki wektorowej dla filmów Flasha (355)
- Konwersja obrazów rastrowych na obrazy wektorowe (374)
- Eksportowanie grafiki wektorowej z Flasha (377)
- Przygotowywanie dźwięku dla Flasha (381)
- Wprowadzenie do modelowania trójwymiarowego (395)
- Tworzymy trójwymiarowy efekt we Flashu (400)
- Tworzenie obiektów trójwymiarowych za pomocą programu Adobe Dimensions (408)
- Animowanie modelu postaci za pomocą programu MetaCreations Poser (412)
- Eksportowanie animacji z programu Kinetix 3D Studio Max (419)
- Formaty QuickTime i Video for Windows (427)
- Obsługa formatu QuickTime we Flashu (429)
- Importowanie filmów QuickTime do Flasha (430)
- Łączenie filmów Flasha i QT (432)
- Cyfrowe klipy wideo w filmach Shockwave Flash (443)
- Tworzenie wysokiej jakości materiałów wideo we Flashu (459)
- Elementarz wideo (460)
- Ustawiamy parametry filmu Flasha w celu wygenerowania cyfrowego wideo (464)
- Tworzenie sekwencji na podstawie filmów Flasha (469)
- Tworzenie plików AVI na PC (472)
- Importowanie sekwencji do aplikacji wideo (475)
- Uwaga! Przed nami duże pliki! (481)
- Scenariusz obrazkowy (482)
- Tło i sceneria (484)
- Kilka podstawowych wiadomości na temat animowania kreskówek (488)
- Klucze i wypełnienia w tradycyjnych kreskówkach (490)
- Kolorowanie rysunków (494)
- Automatyczne animacje we Flashu (495)
- Synchronizacja ruchu ust (497)
- Dopracowywanie szczegółów (500)
- Integrowanie plików SWF w programie Dreamweaver (503)
- Wykorzystywanie plików SWF w programie Macromedia Director (510)
- Optymalizacja filmów Flasha (529)
- Testowanie filmów Flasha (532)
- Publikowanie filmów Flasha (538)
- Ustawienia okna Publish Settings (539)
- Polecenia Publish Preview i Publish (557)
- Tworzenie kodu HTML-owego dla filmów Flasha (559)
- Współpraca filmów Flasha z kodem JavaScript i DHTML (567)
- Samodzielny odtwarzacz i projektor Flasha (577)
- Ograniczenia i rozwiązania dotyczące samodzielnych odtwarzaczy (583)
- Stosowanie plug-inu Flash Player dla przeglądarek sieciowych (583)
- Alternatywne odtwarzacze materiałów Flasha (588)
Przedmowa (15)
Część I Poznajemy narzędzia Flasha (21)
Rozdział 1. Przybornik Flasha (23)
Rozdział 2. Flash i kolor (75)
Rozdział 3. Środowisko Flasha (95)
Rozdział 4. Menu, palety, ustawienia i preferencje (103)
Rozdział 5. Pomoc dla użytkowników Flasha (139)
Część II Tworzymy grafikę Flasha (153)
Rozdział 6. Rysowanie we Flashu (155)
Rozdział 7. Stosowanie zewnętrznych plików graficznych we Flashu (181)
Rozdział 9. Biblioteka Flasha: symbole i klony (207)
Część III Dźwięk we Flashu (219)
Rozdział 10. Podstawy teorii dźwięku (221)
Rozdział 11. Kontrolowanie dźwięku we Flashu (229)
Rozdział 12. Optymalizacja dźwięku eksportowanego (239)
Część IV Interaktywność Flasha: Niech się dzieje (249)
Rozdział 13. Podstawowe zagadnienia interaktywności: akcje i zdarzenia (251)
Rozdział 14. Zaawansowana kontrola nad filmem (265)
Rozdział 15. Programowanie w języku ActionScript (291)
Rozdział 16. Flash Generator (313)
Część V Wykorzystywanie Flasha wraz z innymi programami (325)
Rozdział 17. Grafika rastrowa (327)
Rozdział 18. Grafika wektorowa (355)
Rozdział 19. Współpraca z aplikacjami dźwiękowymi (381)
Rozdział 20. Grafika trójwymiarowa (395)
Rozdział 21. Współpraca programu Flash z formatem QuickTime (427)
Rozdział 22. Tworzenie pełnometrażowych filmów wideo we Flashu (459)
Rozdział 23. Tworzymy kreskówki o jakości telewizyjnej (481)
Rozdział 24. Współpraca z programami Dreamweaver i Director (503)
Część VI Dystrybucja filmów Flasha (527)
Rozdział 25. Eksportowanie filmów Flasha (529)
Rozdział 26. Konstruowanie stron sieciowych Flasha (559)
Rozdział 27. Odtwarzacze i projektory (577)
Dodatki (593)
Dodatek A CD-ROM dołączony do książki (595)
Dodatek B Adresy autorów i współtwórców książki (597)
Skorowidz (601)
Helion - inne książki
-
Najnowsza książka Witolda Wrotka liczy - jak sugeruje tytuł - 55 rozdziałów, które stanowią stopniowe wprowadzenie w świat elektroniki, a konkretnie tranzystorów i zbudowanych na ich podstawie układów. Treść zawarta w tym przystępnym przewodniku została zilustrowana licznymi schematami i niejedno...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł(-40%) -
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla użytkowników komputerów pracujących pod kontrolą Linuksa. Znalazły się w niej tak ważne kwestie, jak omówienie komponentów o krytycznym znaczeniu i mechanizmów kontroli dostępu czy wyjaśnienie systemu plików w Linuksie. Umieszczono tu również liczne wskazówki i ćwiczen...
Nowoczesny Linux. Przewodnik dla użytkownika natywnej chmury Nowoczesny Linux. Przewodnik dla użytkownika natywnej chmury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ta książka powstała z myślą o architektach oprogramowania, projektantach, programistach i dyrektorach do spraw technicznych. Zwięźle i przystępnie opisano w niej, jak zadbać o bezpieczeństwo na wczesnym etapie projektowania oprogramowania i jak zaangażować w ten proces cały team. Najpierw zapreze...
Po pierwsze: bezpieczeństwo. Przewodnik dla twórców oprogramowania Po pierwsze: bezpieczeństwo. Przewodnik dla twórców oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Przeczytasz o tym, jak wykrywać nowe luki w oprogramowaniu, jak tworzyć trojany i rootkity, a także jak używać techniki wstrzykiwania SQL. Zapoznasz się również z szeroką gamą narzędzi do przeprowadzania testów penetracyjnych (takich jak Metasploit Framework, mimikatz i BeEF), rozeznasz się w dzi...
Etyczny haking. Praktyczne wprowadzenie do hakingu Etyczny haking. Praktyczne wprowadzenie do hakingu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Ta książka jest kompleksowym i praktycznym przewodnikiem po hakowaniu aplikacji internetowych w ramach udziału w programach bug bounty. Znajdziesz w niej wszystkie niezbędne informacje, od budowania relacji z klientami i pisania znakomitych raportów o błędach w zabezpieczeniach po naukę zaawansow...
Bug Bounty Bootcamp. Przewodnik po tropieniu i zgłaszaniu luk w zabezpieczeniach Bug Bounty Bootcamp. Przewodnik po tropieniu i zgłaszaniu luk w zabezpieczeniach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Paweł Zaręba, autor Praktycznych projektów sieciowych, od wielu lat związany z branżą IT i ICT, za namową swoich wiernych czytelników napisał drugą książkę. Tę wcześniejszą można traktować jako kompendium wiedzy na temat sieci komputerowych - Projekty i rozwiązania sieciowe w praktyce są niejako ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Autor znanych czytelnikom wydawnictwa Helion książek między innymi na temat otwartoźródłowego systemu operacyjnego przygotował szóstą już edycję przewodnika po komendach i poleceniach Linuksa. W kieszonkowym leksykonie omówił posługiwanie się komputerem z Linuksem na pokładzie za pomocą poleceń, ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Współczesnym przemysłem rządzi… informatyka. Ta dziedzina stale się rozwija i zagarnia pod swoje skrzydła kolejne sektory ― od produkcji, przez logistykę i księgowość, po dystrybucję i sprzedaż. Tyle teorii. W praktyce zaś często się okazuje, że podczas gdy otoczenie biznesowe i techn...
Digitalizacja w systemach automatyki SIMATIC. Teoria, przykłady, ćwiczenia Digitalizacja w systemach automatyki SIMATIC. Teoria, przykłady, ćwiczenia
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Ta książka jest zwięzłym, skupionym na praktyce przewodnikiem po Pythonie w wersji 3.6 i nowszych. Dzięki niej skoncentrujesz się na rdzeniu języka i podstawowych zagadnieniach, które musisz doskonale opanować, jeśli chcesz pisać w nim dobry kod. Dowiesz się zatem, jak działa Python i jakich zasa...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Flash 4. Księga Eksperta Robert Reinhardt, John Warren Lentz (10)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(6)
(2)
(0)
(1)
(0)
Rafał Dzóżyński,
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomek,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomek Porożyński,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Adrian Wenderski,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Cezary Gawronski,
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Damian,
Data dodania: Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Piotr Heksa,
Data dodania: Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii