×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Data Analytics for Marketing. A practical guide to analyzing marketing data using Python

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Data Analytics for Marketing.  A practical guide to analyzing marketing data using Python Guilherme Diaz-Bérrio - okladka książki

Data Analytics for Marketing.  A practical guide to analyzing marketing data using Python Guilherme Diaz-Bérrio - okladka książki

Data Analytics for Marketing.  A practical guide to analyzing marketing data using Python Guilherme Diaz-Bérrio - audiobook MP3

Data Analytics for Marketing.  A practical guide to analyzing marketing data using Python Guilherme Diaz-Bérrio - audiobook CD

Ocena:
Stron:
452
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub

Ebook (92,88 zł najniższa cena z 30 dni)

129,00 zł (-28%)
92,88 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przedsprzedaż Realizacja zamówień od 2024-05-10

(92,88 zł najniższa cena z 30 dni)

eBook w Twojej bibliotece dostępny będzie w dniu premiery

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Most marketing professionals are familiar with various sources of customer data that promise insights for success. There are extensive sources of data, from customer surveys to digital marketing data. Moreover, there is an increasing variety of tools and techniques to shape data, from small to big data. However, having the right knowledge and understanding the context of how to use data and tools is crucial.
In this book, you’ll learn how to give context to your data and turn it into useful information. You’ll understand how and where to use a tool or dataset for a specific question, exploring the what and why questions to provide real value to your stakeholders. Using Python, this book will delve into the basics of analytics and causal inference. Then, you’ll focus on visualization and presentation, followed by understanding guidelines on how to present and condense large amounts of information into KPIs. After learning how to plan ahead and forecast, you’ll delve into customer analytics and insights. Finally, you’ll measure the effectiveness of your marketing efforts and derive insights for data-driven decision-making.
By the end of this book, you’ll understand the tools you need to use on specific datasets to provide context and shape your data, as well as to gain information to boost your marketing efforts.

Wybrane bestsellery

Packt Publishing - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint