3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne Joanna Pasek
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Autor:
- Joanna Pasek
- Serie wydawnicze:
- Ćwiczenia praktyczne
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Stron:
- 104
- Druk:
- oprawa miękka
Sprawdź nowe wydanie
3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne
Joanna Pasek
3ds max 8 to najnowsza wersja jednej z najbardziej znanych i cenionych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Ogromne możliwości 3ds max wykorzystywane są przez twórców filmowych efektów specjalnych, specjalistów od wizualizacji procesów i projektów oraz autorów kreskówek. Grafika 3D nie jest jedynie domeną profesjonalistów -- może być doskonałą zabawą dla każdego. Jednakże amator, nieprzyzwyczajony do rozbudowanych interfejsów i skomplikowanych zasad tworzenia obiektów 3D, może czuć się...
Opis
książki
:
3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne
"3D Studio MAX 3. Ćwiczenia praktyczne" to książka przeznaczona dla początkujących użytkowników programu. W serii krótkich, przystępnych ćwiczeń przedstawiono najistotniejsze etapy pracy nad wirtualną sceną: modelowanie obiektów, oświetlanie, animację oraz rendering pojedynczego obrazka lub animacji. Oto najważniejsze z zagadnień, jakie zostały tu poruszone:
- Tworzenie obiektów z brył podstawowych, takich jak płaszczyzny i prostopadłościany.
- Tworzenie obiektów ze splajnów metodą wytłaczania.
- Edycja wierzchołków splajnów.
- Edycja wierzchołków obiektów siatkowych.
- Selekcja obiektów.
- Dobór jednostek i odstępów między liniami siatki konstrukcyjnej.
- Przyciąganie kursora do wierzchołków i do siatki konstrukcyjnej.
- Wybór układu współrzędnych i środka transformacji.
- Przemieszczanie obiektów w wybranym kierunku i obracanie ich względem dowolnie wybranego punktu.
- Tworzenie szyku obiektów.
- Wyrównywanie obiektów oraz ich lokalnych środków obrotu.
- Stosowanie modyfikatorów.
- Precyzyjne przemieszczanie i obracanie obiektów za pomocą okna transformacji.
- Wprowadzanie źródeł światła.
- Przypisywanie gotowych materiałów z biblioteki programu.
- Teksturowanie obiektów.
- Przemieszczanie i skalowanie tekstury na powierzchni obiektu.
- Łączenie hierarchiczne obiektów.
- Tworzenie kluczy i edycja ich wartości.
- Zmiana domyślnego kontrolera animacji.
- Rendering obrazu i animacji, na ekran oraz do pliku.
- Wprowadzanie efektu rozmycia w ruchu.
Wybrane bestsellery
Joanna Pasek - pozostałe książki
Zobacz pozostałe książki z serii Ćwiczenia praktyczne
Helion - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: 3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne Joanna Pasek (29) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(6)
(9)
(6)
(4)
(3)
(0)
Oceny i opinie poprzednich wydań
więcej opinii
ukryj opinie