×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Creating Augmented and Virtual Realities. Theory and Practice for Next-Generation Spatial Computing

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
Creating Augmented and Virtual Realities. Theory and Practice for Next-Generation Spatial Computing Erin Pangilinan, Steve Lukas, Vasanth Mohan - okladka książki

Creating Augmented and Virtual Realities. Theory and Practice for Next-Generation Spatial Computing Erin Pangilinan, Steve Lukas, Vasanth Mohan - okladka książki

Creating Augmented and Virtual Realities. Theory and Practice for Next-Generation Spatial Computing Erin Pangilinan, Steve Lukas, Vasanth Mohan - audiobook MP3

Creating Augmented and Virtual Realities. Theory and Practice for Next-Generation Spatial Computing Erin Pangilinan, Steve Lukas, Vasanth Mohan - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
372
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (152,15 zł najniższa cena z 30 dni)

189,00 zł (-15%)
160,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(152,15 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Despite popular forays into augmented and virtual reality in recent years, spatial computing still sits on the cusp of mainstream use. Developers, artists, and designers looking to enter this field today have few places to turn for expert guidance. In this book, Erin Pangilinan, Steve Lukas, and Vasanth Mohan examine the AR and VR development pipeline and provide hands-on practice to help you hone your skills.

Through step-by-step tutorials, you’ll learn how to build practical applications and experiences grounded in theory and backed by industry use cases. In each section of the book, industry specialists, including Timoni West, Victor Prisacariu, and Nicolas Meuleau, join the authors to explain the technology behind spatial computing.

In three parts, this book covers:

  • Art and design: Explore spatial computing and design interactions, human-centered interaction and sensory design, and content creation tools for digital art
  • Technical development: Examine differences between ARKit, ARCore, and spatial mapping-based systems; learn approaches to cross-platform development on head-mounted displays
  • Use cases: Learn how data and machine learning visualization and AI work in spatial computing, training, sports, health, and other enterprise applications


O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint