Access 2003 PL. Biblia
- Autorzy:
- Cary N. Prague, Michael R. Irwin, Jennifer Reardon
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Biblia
- Wiley
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.9/6 Opinie: 14
- Stron:
- 1352
- Druk:
- oprawa twarda
Sprawdź nowe wydanie
Access 2007 PL. Biblia
Zespół autorów
Opis
książki
:
Access 2003 PL. Biblia
Bazy danych bywają skomplikowane. Właśnie dlatego, by zrozumieć jak funkcjonują i nauczyć się wykorzystywać ich możliwości, potrzebujesz wskazówek ekspertów, jakimi niewątpliwie są autorzy tego obszernego podręcznika. Jeżeli po raz pierwszy zetknąłeś się z Accessem, docenisz uwagę, jaką w niniejszej książce poświęcono wyjaśnieniu terminologii oraz przekazaniu podstawowych wiadomości na temat baz danych. Jeśli znasz poprzednie wersje programu, możesz od razu przejść do opisu tych funkcji, które w Accessie 2003 są nowe, np. szerszego wykorzystania języka XML i usług WWW.
Choć kolejne rozdziały opisują coraz to bardziej zaawansowane tematy, nie musisz czytać książki "od deski do deski". Każdy z rozdziałów możesz traktować samodzielnie, wybierając rozdziały i zagadnienia według uznania (pomocny w tym może być bardzo szczegółowy spis treści, pozwalający na łatwe zlokalizowanie interesującego tematu).
W tej książce znajdziesz pełny opis programu Access 2003
- Tworzenie tabel, korzystanie z arkuszy danych i praca z wieloma tabelami
- Zastosowanie siedmioetapowej metody projektowej do tworzenia baz danych spełniających indywidualne wymagania
- Tworzenie formularzy za pomocą kreatorów, tworzenie związanych i niezwiązanych formularzy oraz weryfikacja poprawności danych
- Wykorzystanie języka Visual Basic i programu VBA Editor do automatyzacji działania Accessa
- Zastosowanie języka XML do prostego i zaawansowanego dostępu do danych
- Automatyzacja parametrów kwerend, tworzenie funkcji i procedur oraz programowa obsługa błędów
- Wymiana danych z innymi aplikacjami pakietu Office
Kupując tę książkę, zdobędziesz kompletne źródło informacji na temat jednego z najpopularniejszych systemów bazodanowych. Niezależnie od tego, czy chcesz stworzyć w Accesie prostą bazę danych, czy też planujesz wykorzystanie go jako podstawy do budowy zaawansowanego systemu, nie będziesz potrzebował żadnych dodatkowych podręczników.
- Kompletny opis Accessa 2003
- Ogromna liczba przykładów ilustrujących opisywane zagadnienia
- Podręcznik dla początkujących i zaawansowanych
- Bogata zawartość dołączonego CD-ROM-u
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Ta książka, będąca kolejnym, przejrzanym i uaktualnionym wydaniem kultowego przewodnika po Accessie, jest odpowiednia dla użytkowników na wszystkich poziomach zaawansowania. Znalazły się tu wskazówki dotyczące podstaw baz danych, rozpoczynania pracy z Accessem, tworzenia własnych aplikacji bazodanowych, a także programowania w języku VBA. Układ treści zaprojektowano w taki sposób, aby można było korzystać z tego przewodnika na wiele sposobów: czytać rozdziały po kolei lub skupić się na konkretnym zagadnieniu. W książce zawarto szczegółowe instrukcje tworzenia efektywnych tabel, zaawansowanych kwerend analitycznych, solidnych aplikacji i atrakcyjnych raportów. Dodatkowo omówiono kwestię integracji Accessa z platformą SharePoint.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
This book simplifies IAM concepts to help you pass the SC-300 certification exam. Packed with practical examples, you’ll gain hands-on knowledge to drive strategic identity projects while modernizing identity solutions, implementing hybrid identity solutions, and monitoring identity governance.
- PDF + ePub pkt
Microsoft Identity and Access Administrator Exam Guide. Implement IAM solutions with Azure AD, build an identity governance strategy, and pass the SC-300 exam Microsoft Identity and Access Administrator Exam Guide. Implement IAM solutions with Azure AD, build an identity governance strategy, and pass the SC-300 exam
-
Promocja
Skuteczna nauka programu Microsoft Access 2013 Przekonaj się, jak łatwo i szybko możesz się nauczyć tworzyć własne bazy danych przy użyciu Microsoft Access 2013. Korzystając z książek serii Krok po kroku sam określasz tempo nabywania i utrwalania niezbędnych umiejętności, po prostu wtedy, kiedy są one potrzebne! Budowanie niestandardowych baz danyc(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
52.92 zł
58.80 zł (-10%) -
Ta książka pomoże Ci w mig opanować obsługę Accessa 2016 PL. Dowiesz się z niej, dlaczego warto stworzyć swoją bazę danych, jak działa taka baza i jak wyglądają tabele. Odkryjesz, jak wpisywać i zmieniać dane, tworzyć połączenia między tabelami i konstruować zapytania podczas wyszukiwania konkretnych informacji. Zobaczysz, do czego służą formularze i raporty, a także nauczysz się pisać makra automatyzujące skomplikowane operacje. Co więcej, zrozumiesz, na czym polega odpowiedzialne zarządzanie bazą danych i jak udostępnić ją w sieci. Sprawdź, na ile taka baza może ułatwić Ci codzienne życie!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje pozwalające na utworzenie i skonfigurowanie bazy danych, a także je podstawowych obiektów, czyli tabel. Odkryjesz, na czym polega genialny pomysł z relacyjnością bazy danych, i nauczysz się ustanawiać relacje między obiektami. Dowiesz się także, jak pisać kwerendy, czyli instrukcje dla bazy, i zarządzać nimi tak, by zawsze działały zgodnie z Twoimi potrzebami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Keystone—OpenStack's Identity service—provides secure controlled access to a cloud’s resources. In OpenStack environments, Keystone performs many vital functions, such as authenticating users and determining what resources users are authorized to access.Whether the cloud is private, public, or dedicated, access to cloud resources and security is es- ePub + Mobi pkt
Identity, Authentication, and Access Management in OpenStack. Implementing and Deploying Keystone Identity, Authentication, and Access Management in OpenStack. Implementing and Deploying Keystone
(80,73 zł najniższa cena z 30 dni)
80.73 zł
94.99 zł (-15%) -
Książka Access 2007 PL w biurze i nie tylko to świetny przewodnik po strukturze tej aplikacji, gwarantujący efektywne przyswojenie wiedzy na temat zakładania bazy danych i korzystania z niej. Dowiesz się stąd, jak rozpocząć pracę z programem i gdzie szukać potrzebnych narzędzi. Nauczysz się tworzyć i obsługiwać tabele, decydować o typach relacji, posługiwać się kwerendami i generować raporty. Poznasz także możliwości formularzy i formantów, zasadę działania i elastyczność makr, a także bardziej zaawansowane zagadnienia z tej dziedziny. Krótko mówiąc -- staniesz się ekspertem od Accessa.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Krok po kroku wprowadzi Cię ona w świat baz danych, przedstawi podstawowe pojęcia, niezbędne do zrozumienia modelu relacyjnego, zaprezentuje interfejs programu Access oraz pokaże, jak za jego pomocą zaprojektować i utworzyć bazę, zarządzać nią i wypełnić ją danymi. Nauczy Cię w praktyce korzystać z tych danych za pomocą kwerend, formularzy i raportów, tworzyć wykresy i posługiwać się makrami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jeśli chcesz biegle tworzyć zapytania SQL, to trafiłeś na doskonałą pozycję. Dzięki ciekawej formie (autorzy starają się przedstawić język analogicznie do potocznie używanego) nauka jest przyjemna i efektywna. W kolejnych rozdziałach znajdziesz informacje na temat relacyjnych baz danych, ich struktury oraz zasad, które pozwolą Ci przygotować optymalny układ tabel i relacji między nimi. Stworzysz pierwsze zapytania z wykorzystaniem instrukcji SELECT i dodasz warunki, używając klauzuli WHERE. Gdy już będziesz się swobodnie poruszać w obrębie jednej tabeli, przejdziesz do tworzenia złączeń (JOIN) pomiędzy różnymi tabelami. Na koniec nauczysz się korzystać z podzapytań, funkcji agregujących oraz grupowania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka ABC Access 2016 PL w przystępny sposób wprowadzi Cię w świat baz danych, podając podstawowe pojęcia i mechanizmy wykorzystywane w modelu relacyjnym, przybliży metodykę tworzenia i zarządzania bazami oraz zaprezentuje możliwości pozyskiwania z nich danych — wszystko to w odniesieniu do najnowszej polskojęzycznej wersji programu MS Access.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Promocja
Ta książka, podobnie jak inne z serii „Biblia”, zawiera zarówno niezbędne teoretyczne informacje, jak i mnóstwo praktycznych wskazówek i instrukcji, dzięki czemu jest znakomitą pomocą w nauce pisania skryptów dla Linuksa. Pokazano tu, kiedy efektywniej jest używać interfejsu graficznego, a kiedy lepiej sięgnąć do wiersza poleceń. Opisano elementy systemu Linux i przedstawiono podstawowe informacje o powłoce, a także o pracy w wierszu poleceń. Zaprezentowano techniki przetwarzania danych użytkownika w skryptach, pracę z systemami plików, wreszcie — sposoby instalacji i aktualizacji oprogramowania. Sporo miejsca poświęcono pracy z wyrażeniami regularnymi i zaawansowanym metodom manipulacji danymi, pokazano też, jak zmodyfikować skrypty powłoki, aby działały w innych powłokach Linuksa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
MS Excel od ponad 20 lat towarzyszy studentom, naukowcom, ekonomistom, analitykom, a nawet paniom domu. Z każdą kolejną wersją jego możliwości rosną, a sam program jest coraz bardziej rozbudowywany. Nawet wprawni użytkownicy często miewają problemy z odnalezieniem potrzebnej opcji. Bywa też, że nowe lub udoskonalane funkcje Excela najzwyczajniej w świecie umykają uwadze, choć umożliwiają uzyskanie większej efektywności i szybszą pracę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
107.40 zł
179.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest praktycznym i wyczerpującym przewodnikiem, dzięki któremu w pełni wykorzystasz możliwości Kali Linux. Opisano w niej wiele interesujących zagadnień związanych z przeprowadzaniem testów penetracyjnych. Dowiesz się, jak zbudować nowoczesne środowisko testowe z użyciem kontenerów Docker, przyswoisz podstawy języka powłoki bash, nauczysz się wyszukiwania podatności i luk w zabezpieczeniach, a także identyfikacji podatności fałszywie pozytywnych. Od strony praktycznej poznasz metodologię pentestów. Znajdziesz tu również wskazówki, jak używać Pythona do automatyzacji testów penetracyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Przedstawiamy dziesiąte wydanie kultowej książki o Linuksie. Jest napisana tak, aby każdy mógł jak najszybciej rozpocząć pracę z tym systemem, zabezpieczyć go i sprawnie nim administrować. Duży nacisk położono na korzystanie ze skryptów powłoki i naukę ręcznej edycji plików konfiguracyjnych. Opisano najważniejsze dystrybucje Linuksa — skoncentrowano się na Red Hat, Fedorze i Ubuntu. Sporo uwagi poświęcono technologiom chmury w różnych środowiskach, a także konteneryzacji aplikacji. Znalazło się tu mnóstwo przykładów, ćwiczeń, wskazówek, jak również ostrzeżeń przed ewentualnymi błędami. Dzięki tej obszernej, znakomicie przygotowanej i praktycznej publikacji nawet początkujący zdobędą wiedzę i umiejętności wymagane od najlepszych profesjonalistów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Promocja
MS Excel zasłużył już na miano kultowego. Od ponad 20 lat towarzyszy studentom, naukowcom, ekonomistom, analitykom i wielu innym ludziom. To wszechstronne narzędzie jest konsekwentnie rozwijane i rozbudowywane, a jego możliwości są coraz większe — dziś trudno byłoby znaleźć kogoś, kto dobrze znałby wszystkie jego funkcje! Nawet ci, którzy codziennie korzystają z tego świetnego arkusza, miewają problemy z odnalezieniem potrzebnej opcji. Bywa też, że nowości lub udoskonalenia w Excelu najzwyczajniej w świecie umykają uwadze użytkowników. Tymczasem każda kolejna wersja tej aplikacji przynosi znakomite rozwiązania, które umożliwiają zwiększenie produktywności i przyśpieszenie pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
107.40 zł
179.00 zł (-40%) -
Niniejsza książka to zaktualizowane wydanie kultowego podręcznika, przeznaczonego dla wszystkich użytkowników Excela, niezależnie od stopnia wtajemniczenia. Uwzględniono w nim zmiany wprowadzone w Excelu 2016. Przedstawiono poszczególne możliwości programu, od stosowania szablonów, przez obsługę formuł i tworzenie tabel przestawnych, aż po analizę danych i wiele innych przydatnych funkcji. Każdy, kto korzysta z Excela, powinien mieć ten cenny przewodnik zawsze w zasięgu ręki. Okaże się niezawodną i błyskawiczną pomocą!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jeśli już poznałeś ten system, koniecznie zajrzyj do kolejnego wydania profesjonalnej serii „Biblia”, poświęconej systemowi Windows 8.1. To wyczerpujący poradnik, w którym znajdziesz szczegółowe informacje na temat możliwości systemu oraz najlepsze porady dotyczące rozwiązywania typowych problemów. Dzięki tej książce nauczysz się sprawnie poruszać po nowym interfejsie użytkownika oraz dostosujesz go do swoich potrzeb i przyzwyczajeń. Ponadto dowiesz się, jak zabezpieczyć swój system oraz jak postępować w przypadku awarii. To obowiązkowa lektura dla każdego użytkownika Windows 8.1!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W Twoje ręce oddajemy najlepsze źródło informacji o tym potężnym narzędziu. Poprawione, zaktualizowane, po prostu idealne. W trakcie lektury nauczysz się projektować bazy danych, wprowadzać reguły poprawności oraz wybierać odpowiednie typy danych. Bardzo obszernie zostały tu omówione kwerendy, dzięki którym możesz przygotować zestawienie dopasowane do Twoich bieżących potrzeb. Ponadto nauczysz się projektować funkcjonalne formularze, korzystać z potencjału języka VBA oraz operatorów i wyrażeń. Przekonasz się też, że można łatwo wyszukać zduplikowane dane oraz przeprowadzać analizy warunkowe. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego użytkownika aplikacji Microsoft Access, który chce wykorzystać maksimum możliwości tej bazy!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
Ebooka "Access 2003 PL. Biblia" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Access 2003 PL. Biblia" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Access 2003 PL. Biblia" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Access 2003 PL. Biblia (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki PIO; 14 lipca 2004Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wszystko o Access 2003
Bazy danych, mniejsze lub większe, stają się coraz powszechniejsze w naszym życiu, choć często nawet nie zdajemy sobie sprawy, że z nich korzystamy. Pewnie nawet nam nie przeszło przez myśl, że może to być proste spisanie wypożyczanych znajomym książek czy skatalogowanie kolekcji kaset wideo.
Dzięki „Access 2003 PL. Biblia” - wydanej prze Helion - szybko można stać się ekspertem od popularnej bazy danych Access w najnowszej wersji 2003. Dzięki informacjom wyjaśniającym zasady działania i terminologię, możemy łatwo opanować podstawy, a nieco bardziej zaawansowani użytkownicy - poznać i wykorzystać najnowsze możliwości aplikacji.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Access 2003 Bible
- Tłumaczenie:
- Jarosław Gierlicki, (wstęp, rozdz. 1 - 5), Grzegorz Werner (rozdz. 6 - 17), Tomasz Miszkiel (rozdz. 18 - 29), Radosław Meryk (rozdz. 30 - 39, dod. A - D)
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1381-1, 8373613811
- Data wydania książki drukowanej :
- 2004-05-06
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2339
- Zobacz zawartość nośnika
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Bazy danych » Access
- Serie wydawnicze: Biblia Wiley
Spis treści książki
- Terminologia związana z bazami danych występująca w Accessie (52)
- Co to jest baza danych? (52)
- Bazy danych, tabele, rekordy, pola i wartości (53)
- Korzystanie z więcej niż jednej tabeli (56)
- Praca z wieloma tabelami (56)
- Dlaczego należy tworzyć wiele tabel? (57)
- Obiekty oraz widoki baz danych Accessa (57)
- Arkusze danych (58)
- Kwerendy i zbiory dynamiczne (58)
- Formularze wprowadzające oraz wyświetlające dane (59)
- Raporty (59)
- Projektowanie obiektów systemu (60)
- Siedmioetapowa metoda projektowania (60)
- Etap 1. Ogólny projekt systemu - od koncepcji do rzeczywistości (61)
- Etap 2. Projektowanie raportów - rozmieszczanie pól (63)
- Etap 3. Projektowanie danych - jakie pola utworzyć? (65)
- Etap 4. Projektowanie tabel i relacji (72)
- Etap 5. Projektowanie pól - reguły sprawdzania poprawności wprowadzanych danych (75)
- Etap 6. Projektowanie formularzy - wejście (78)
- Etap 7. Projektowanie automatyzacji - menu (80)
- Tworzenie tabel bazy danych (84)
- Tworzenie bazy danych (84)
- Obszar szablonów (85)
- Pusta baza danych (87)
- Okno bazy danych (89)
- Pasek menu Obiekty (90)
- Pasek menu Grupy (91)
- Przyciski paska narzędzi okna bazy danych (91)
- Pasek narzędzi okna Accessa (91)
- Tworzenie nowej tabeli (93)
- Proces tworzenia struktury tabeli (93)
- Okno dialogowe Nowa tabela (94)
- Tworzenie nowej tabeli w widoku arkusza danych (96)
- Okno widoku projektu (98)
- Używanie paska narzędzi widoku projektu tabeli (99)
- Praca z polami (99)
- Tworzenie tabeli tblKlienci (103)
- Pola autonumerowane w Accessie (103)
- Kończenie tabeli tblKlienci (104)
- Zmiana struktury tabeli (105)
- Wstawianie nowego pola (106)
- Usuwanie pola (106)
- Zmiana położenia pola (106)
- Zmiana nazwy pola (107)
- Zmiana rozmiaru pola (107)
- Zmiana typu danych pola (107)
- Właściwości pól (109)
- Określanie właściwości związanych z rozmiarami pól (111)
- Używanie formatów (112)
- Wprowadzanie formatów (116)
- Określanie masek wprowadzania (116)
- Kreator masek wprowadzania (118)
- Określanie miejsc dziesiętnych (119)
- Tworzenie tytułu (119)
- Ustalanie wartości domyślnej (119)
- Sprawdzanie poprawności danych (119)
- Zrozumienie okna właściwości Odnośnik (122)
- Określanie klucza głównego (122)
- Tworzenie klucza unikalnego (123)
- Tworzenie klucza głównego (123)
- Okno indeksów (124)
- Okno właściwości tabeli (125)
- Drukowanie struktury tabeli (125)
- Zapisywanie ukończonej tabeli (126)
- Operacje przeprowadzane na tabelach w oknie bazy danych (126)
- Zmiana nazwy tabel (127)
- Usuwanie tabel (127)
- Kopiowanie tabel w obrębie bazy danych (127)
- Kopiowanie tabeli do innej bazy danych (128)
- Dodawanie rekordów do tabeli bazy danych (129)
- Arkusze danych (132)
- Okno arkusza danych (133)
- Poruszanie się w obrębie arkusza danych (134)
- Przyciski nawigacyjne (134)
- Pasek narzędzi arkusza danych (135)
- Otwieranie arkusza danych (137)
- Wpisywanie nowych danych (138)
- Zapisywanie rekordu (139)
- Automatyczne sprawdzanie poprawności typów danych (140)
- Wpływ właściwości na wpisywane dane (140)
- Operacje przeprowadzane na rekordach w arkuszu danych (143)
- Przemieszczanie się pomiędzy rekordami (144)
- Wyszukiwanie określonej wartości (144)
- Modyfikowanie wartości w arkuszu danych (146)
- Ręczne zamienianie istniejących wartości (147)
- Modyfikacja istniejącej wartości (147)
- Pola, których nie można edytować (148)
- Używanie funkcji Cofnij (149)
- Kopiowanie i wklejanie wartości (149)
- Zamienianie wartości (149)
- Dodawanie nowych rekordów (151)
- Usuwanie rekordów (151)
- Dodawanie, modyfikacja oraz usuwanie kolumn (152)
- Usuwanie kolumn w arkuszu danych (152)
- Dodawanie kolumn w arkuszu danych (152)
- Zmienianie nazw pól (nagłówków kolumn) (152)
- Wyświetlanie rekordów (153)
- Zmiana kolejności pól (153)
- Zmiana szerokości wyświetlanych pól (154)
- Zmiana wysokości wyświetlanych rekordów (155)
- Wyświetlanie linii oddzielających komórki (156)
- Zmiana czcionki (157)
- Ukrywanie oraz odkrywanie kolumn (158)
- Blokowanie kolumn (158)
- Zapisywanie zmienionego układu arkusza (159)
- Zapisywanie rekordu (159)
- Sortowanie i filtrowanie rekordów w arkuszu danych (159)
- Korzystanie z funkcji szybkiego sortowania (159)
- Używanie filtrowania według wyboru (160)
- Używanie filtrowania według formularza (161)
- Drukowanie rekordów (162)
- Drukowanie arkusza danych (163)
- Korzystanie z podglądu wydruku (163)
- Tabele wykorzystywane w bazie danych Komis samochodowy (166)
- Pojęcie kluczy (168)
- Określanie klucza głównego (170)
- Korzyści wynikające ze stosowania kluczy głównych (171)
- Tworzenie klucza głównego (172)
- Klucze obce (173)
- Relacje pomiędzy tabelami (174)
- Przegląd relacji (174)
- Cztery typy relacji pomiędzy tabelami (175)
- Więzy integralności (177)
- Tworzenie relacji (178)
- Korzystanie z okna Relacje (178)
- Tworzenie relacji pomiędzy tabelami (181)
- Określanie właściwości relacji w oknie dialogowym Edytowanie relacji (182)
- Dokończenie tworzenia relacji pomiędzy tabelami w systemie Komis samochodowy (186)
- Zapisywanie relacji pomiędzy tabelami (186)
- Dodawanie nowych relacji (186)
- Usuwanie istniejących relacji (188)
- Linie łączące tabele w oknie Relacje (188)
- Drukowanie raportu relacji (189)
- Używanie podarkuszy danych (189)
- Definiowanie podarkuszy danych (190)
- Pojęcie kwerendy (194)
- Co to jest kwerenda? (194)
- Typy kwerend (196)
- Możliwości kwerend (197)
- Jak działają zbiory dynamiczne? (198)
- Tworzenie kwerendy (199)
- Wybieranie tabel (200)
- Używanie okna kwerendy (201)
- Poruszanie się w obrębie okna widoku projektu kwerendy (202)
- Używanie paska narzędzi projektu kwerendy (202)
- Korzystanie z obszaru QBE okna projektu kwerendy (203)
- Wybieranie pól (203)
- Dodawanie pojedynczego pola (204)
- Dodawanie wielu pól (205)
- Dodawanie wszystkich pól tabeli (206)
- Wyświetlanie zbioru dynamicznego (207)
- Praca z arkuszem danych (208)
- Modyfikacja danych na arkuszu danych kwerend (208)
- Powrót do projektu kwerendy (208)
- Praca z polami (208)
- Zaznaczanie pól (208)
- Zmiana kolejności pól (209)
- Zmiana rozmiaru kolumn w widoku projektu (210)
- Usuwanie pól (210)
- Wstawianie pól (211)
- Zmiana nazw wyświetlanych pól (211)
- Wyświetlanie nazw tabel (211)
- Wyświetlanie pól (212)
- Zmiana kolejności sortowania (213)
- Określenie sortowania (213)
- Wyświetlanie tylko wybranych rekordów (215)
- Kryteria dla rekordów (215)
- Definiowanie prostych kryteriów znakowych (215)
- Definiowanie prostych kryteriów innych typów (217)
- Drukowanie zbiorów wynikowych kwerend (218)
- Zapisywanie kwerendy (219)
- Dodawanie więcej niż jednej tabeli do kwerendy (219)
- Obszar Tabele/kwerendy okna projektu kwerendy (221)
- Linie sprzężeń (221)
- Zmiana rozmiaru obszaru Tabele/kwerendy (222)
- Operacje na oknach list pól (223)
- Przesuwanie tabel (224)
- Usuwanie tabel (224)
- Dodawanie kolejnych tabel (224)
- Zmiana rozmiaru okien zawierających listy pól (224)
- Dodawanie pól z więcej niż jednej tabeli (225)
- Dodanie pojedynczego pola (225)
- Przeglądanie nazw tabel (225)
- Dodanie kilku pól równocześnie (227)
- Dodanie wszystkich pól z tabeli (227)
- Ograniczenia dla kwerend opartych na wielu tabelach (228)
- Ograniczenia modyfikacji (228)
- Obchodzenie ograniczeń dla kwerend (228)
- Tworzenie sprzężeń (złączeń) w kwerendach (231)
- Sprzęganie tabel (231)
- Określenie typu sprzężenia (233)
- Usuwanie sprzężeń (234)
- Typy sprzężeń tabel (234)
- Sprzężenia wewnętrzne (235)
- Zmiana właściwości sprzężenia (236)
- Sprzężenia wewnętrzne oraz zewnętrzne (237)
- Tworzenie iloczynu kartezjańskiego (240)
- Co to są operatory? (242)
- Typy operatorów (242)
- Kiedy używa się operatorów? (242)
- Operatory matematyczne (243)
- Operatory relacyjne (246)
- Operatory łańcuchowe (248)
- Operatory logiczne (bulowskie) (250)
- Operatory różne (253)
- Priorytet operatorów (254)
- Kwerendy - od prostych do złożonych (256)
- Używanie w kwerendach operatorów porównania (256)
- Złożone kryteria wyboru (258)
- Używanie funkcji w kwerendach wybierających (261)
- Odwoływanie się do pól w kwerendach wybierających (261)
- Wpisywanie kryteriów jednowartościowych (261)
- Wprowadzanie kryteriów znakowych (Tekst lub Nota) (262)
- Operator Like i symbole wieloznaczne (263)
- Określanie wartości niepasujących (267)
- Wprowadzanie kryteriów liczbowych (Liczba, Waluta, Autonumerowanie) (268)
- Wprowadzanie kryteriów logicznych (Tak/Nie) (269)
- Wprowadzanie kryterium dla obiektu OLE (269)
- Wprowadzanie wielu kryteriów w jednym polu (269)
- Operacja Or (270)
- Określanie wielu wartości pola za pomocą operatora Or (270)
- Używanie komórki Lub: na siatce projektu (QBE) (271)
- Używanie listy wartości w połączeniu z operatorem In (271)
- Operacja And (272)
- Określanie zakresu za pomocą operatora And (273)
- Używanie operatora Between...And (273)
- Wyszukiwanie danych o wartości Null (274)
- Wprowadzanie kryteriów w wielu polach (275)
- Używanie operacji And i Or w polach kwerendy (275)
- Określanie kryteriów And w wielu polach kwerendy (276)
- Określanie kryteriów Or w wielu polach kwerendy (277)
- Używanie operacji And oraz Or na różnych polach (278)
- Kwerenda złożona w wielu wierszach (278)
- Tworzenie w kwerendzie pola obliczeniowego (279)
- Access i dane zewnętrzne (282)
- Typy danych zewnętrznych (282)
- Metody pracy z danymi zewnętrznymi (282)
- Dołączać czy importować dane? (283)
- Dołączanie danych zewnętrznych (286)
- Typy systemów zarządzania bazami danych (286)
- Dołączanie tabel z innych baz danych Accessa (289)
- Dołączanie baz danych (tabel) dBASE (290)
- Dołączanie tabel Paradoksa (293)
- Dołączanie tabel które nie są bazami danych (295)
- Rozdzielanie bazy danych Accessa na dwie połączone bazy danych (299)
- Praca z dołączonymi tabelami (302)
- Ustawianie właściwości widoku (302)
- Ustawianie relacji (303)
- Ustawianie łączy między tabelami zewnętrznymi (303)
- Używanie tabel zewnętrznych w kwerendach (304)
- Zmiana nazwy tabeli (304)
- Optymalizowanie dołączonych tabel (305)
- Usuwanie odwołania do dołączonej tabeli (306)
- Przeglądanie lub zmienianie informacji o dołączonych tabelach (306)
- Importowanie danych zewnętrznych (307)
- Importowanie innych obiektów Accessa (308)
- Importowanie tabel z innych baz danych przeznaczonych dla komputerów PC (309)
- Importowanie danych z arkusza kalkulacyjnego (310)
- Importowanie danych z plików edytora tekstu (313)
- Importowanie danych z plików tekstowych (314)
- Importowanie tabel HTML (324)
- Modyfikowanie zaimportowanych elementów tabeli (324)
- Rozwiązywanie problemów z importem (324)
- Eksportowanie do formatów zewnętrznych (326)
- Eksportowanie obiektów do innych baz danych Accessa (326)
- Eksportowanie obiektów do innych zewnętrznych baz danych albo do plików Excela, HTML i tekstowych (327)
- Formularze (331)
- Podstawowe typy formularzy (332)
- Czym formularze różnią się od arkuszy danych? (335)
- Tworzenie formularza za pomocą funkcji Autoformularz (336)
- Formanty formularza (338)
- Co to jest formant? (339)
- Typy formantów (339)
- Standardy korzystania z formantów (341)
- Formant etykiety (342)
- Formant pola tekstowego (343)
- Przyciski przełącznika, pola opcji i pola wyboru (343)
- Pole grupy (345)
- Pola listy (345)
- Pola kombi (346)
- Formant karty (347)
- Tworzenie formularzy za pomocą kreatorów (350)
- Tworzenie nowego formularza (350)
- Wybieranie typu i źródła danych nowego formularza (351)
- Wybieranie pól (351)
- Wybieranie układu formularza (353)
- Wybieranie stylu formularza (354)
- Tworzenie tytułu formularza (354)
- Dokańczanie formularza (355)
- Zmienianie projektu formularza (355)
- Używanie okna formularza (357)
- Pasek narzędzi Formularz (357)
- Nawigacja pomiędzy polami (357)
- Nawigacja między rekordami (358)
- Wyświetlanie danych na formularzu (359)
- Praca z obrazami i obiektami OLE (359)
- Wprowadzanie danych w polu typu Nota (360)
- Przełączanie się do widoku arkusza danych (361)
- Zapisywanie rekordu i formularza (361)
- Drukowanie formularza (361)
- Okno podglądu wydruku (362)
- Tworzenie nowych formantów (363)
- Zmiana rozmiaru obszaru formularza (364)
- Dwa sposoby dodawania formantów (364)
- Przeciąganie nazwy pola z okna listy pól (365)
- Tworzenie formantów niezwiązanych za pomocą przybornika (366)
- Zaznaczanie formantów (368)
- Usuwanie zaznaczenia formantów (368)
- Zaznaczanie jednego formantu (369)
- Zaznaczanie wielu formantów (369)
- Manipulowanie formantami (369)
- Zmiana rozmiaru formantu (370)
- Przenoszenie formantu (370)
- Wyrównywanie formantów (371)
- Zmienianie rozmiaru formantów (373)
- Grupowanie formantów (374)
- Usuwanie formantu (375)
- Dołączanie etykiety do formantu (375)
- Kopiowanie formantu (375)
- Tworzenie formularza do wprowadzania danych (378)
- Tworzenie nowego, pustego formularza (378)
- Zmiana rozmiaru obszaru roboczego formularza (379)
- Okna projektu (381)
- Tworzenie formularza związanego (383)
- Zapisywanie formularza (384)
- Praca z właściwościami formantu (385)
- Praca z właściwościami formularza (390)
- Umieszczanie pól związanych na formularzu (399)
- Wyświetlanie listy pól (399)
- Wybieranie pól do umieszczenia na formularzu (400)
- Dodawanie nagłówka lub stopki formularza (401)
- Praca z etykietami i polami tekstowymi (402)
- Tworzenie etykiet niedołączonych (402)
- Modyfikowanie tekstu w etykiecie lub polu tekstowym (403)
- Modyfikowanie formatu tekstu w formancie (404)
- Zmiana rozmiaru pola tekstowego lub etykiety (404)
- Usuwanie formantu (406)
- Przesuwanie etykiet i pól tekstowych (407)
- Modyfikowanie wyglądu wielu formantów (408)
- Zmiana typu formantu (409)
- Określanie kolejności dostępu (409)
- Używanie wielowierszowych pól tekstowych do obsługi pól typu Nota (411)
- Praca ze związanymi ramkami obiektu (412)
- Tworzenie pola obliczeniowego (412)
- Poprawianie sposobu wyświetlania obrazów (413)
- Drukowanie formularza (415)
- Przekształcanie formularza w raport (415)
- Tworzenie wyrażeń sprawdzających poprawność danych (418)
- Tworzenie komunikatów na pasku stanu (419)
- Wprowadzanie wyrażeń sprawdzających poprawność danych na poziomie tabeli (419)
- Wprowadzanie wyrażeń sprawdzających poprawność (420)
- Oferowanie wartości do wyboru przy wykorzystaniu grup opcji i pól opcji (421)
- Tworzenie grup opcji (422)
- Tworzenie formantów typu Tak/Nie (427)
- Tworzenie pól wyboru (428)
- Wizualna prezentacja stanu za pomocą przycisku przełącznika (429)
- Dodawanie mapy bitowej do przycisku przełącznika (430)
- Praca z polami list i polami kombi (431)
- Różnice między polami listy a polami kombi (431)
- Kwestie projektowe (432)
- Tworzenie i używanie pól kombi (432)
- Tworzenie jednokolumnowego pola kombi (432)
- Właściwości pola kombi (434)
- Tworzenie pola kombi z wieloma kolumnami (436)
- Jak zmienić formularz dobry w formularz doskonały? (444)
- Projektowanie wizualne (445)
- Używanie okien i paska narzędzi formatowania (445)
- Tworzenie efektów specjalnych (447)
- Zmiana koloru tła formularza (449)
- Poprawianie wyglądu formantów tekstowych (449)
- Poprawianie wyglądu etykiet i pól tekstowych (449)
- Tworzenie cieniowanego tekstu (449)
- Inwersja i zmiana kolorów tekstu (451)
- Wyświetlanie właściwości etykiety lub pola tekstowego (452)
- Wyświetlanie obrazów na formularzach (455)
- Linie i prostokąty (456)
- Wyróżnianie obszarów formularza (458)
- Dodawanie cienia do formantu (459)
- Uwypuklanie grupy formantów (459)
- Zmiana linii oddzielającej nagłówek (460)
- Dodawanie mapy bitowej w tle formularza (460)
- Autoformatowanie (461)
- Dostosowywanie i dodawanie nowych typów autoformatowania (462)
- Kopiowanie formatów między formantami (463)
- Podstawowe informacje o raportach (466)
- Dostępne typy raportów (466)
- Różnice między raportami a formularzami (469)
- Procedura tworzenia raportu (469)
- Tworzenie raportów za pomocą kreatorów (471)
- Tworzenie nowego raportu (471)
- Wybieranie źródła danych (472)
- Wybieranie pól (472)
- Wybieranie poziomów grupowania (473)
- Definiowanie opcji grupowania (474)
- Wybieranie kolejności sortowania (474)
- Wybieranie opcji podsumowania (475)
- Wybieranie układu raportu (476)
- Wybieranie stylu raportu (476)
- Otwieranie projektu raportu (477)
- Okno podglądu wydruku (477)
- Okno raportu projektu (479)
- Drukowanie raportu (479)
- Zapisywanie raportu (480)
- Rozpoczęcie od pustego formularza (480)
- Pasek narzędzi Projekt raportu (481)
- Podstawowe pojęcia związane z raportami (482)
- Sposób przetwarzania danych w sekcjach (482)
- Sekcje raportu (484)
- Tworzenie nowego raportu (487)
- Tworzenie nowego raportu i wiązanie go z kwerendą (489)
- Definiowanie rozmiaru i układu strony raportu (489)
- Umieszczanie pól na raporcie (492)
- Zmiana rozmiaru sekcji (494)
- Praca z niedołączonymi etykietami i tekstem (495)
- Praca z polami tekstowymi i dołączonymi do nich etykietami (496)
- Zmienianie właściwości etykiet i pól tekstowych (503)
- Powiększanie i zmniejszanie pól tekstowych (505)
- Sortowanie i grupowanie danych (505)
- Wprowadzanie podziału na strony (511)
- Dopracowywanie raportu (512)
- Modyfikowanie nagłówka strony (513)
- Tworzenie wyrażenia w nagłówku grupy (515)
- Zmienianie właściwości obrazu i sekcji szczegółów (515)
- Tworzenie standardowej stopki strony (517)
- Zapisywanie raportu (519)
- Co to jest podformularz? (521)
- Dane używane na formularzu faktury sprzedaży (523)
- Tworzenie podformularzy za pomocą Kreatora formularzy (525)
- Tworzenie formularza i wybieranie Kreatora formularzy (525)
- Wybieranie pól formularza głównego (526)
- Wybieranie tabeli lub kwerendy podformularza (526)
- Wybieranie pól podformularza (527)
- Wybieranie układu danych na formularzu (527)
- Wybieranie układu podformularza (529)
- Wybieranie stylu formularza (529)
- Wybieranie tytułu formularza (529)
- Wyświetlanie formularza (530)
- Wyświetlanie projektu formularza głównego (531)
- Łączenie formularza i podformularza (532)
- Wyświetlanie projektu podformularza (533)
- Tworzenie formularza Faktura sprzedaży (534)
- Tworzenie pola kombi pobierającego dane (535)
- Wyświetlanie danych z innej tabeli na formularzu (537)
- Tworzenie podformularza bez pomocy kreatorów (540)
- Praca z podformularzami ciągłymi (540)
- Dodawanie podformularza do formularza głównego (545)
- Łączenie formularza i podformularza (548)
- Odwoływanie się do formantów na podformularzu (549)
- Tworzenie prostego formantu obliczeniowego (551)
- Projektowanie całostronicowego raportu z osadzonymi podformularzami i sumami (554)
- Projektowanie i tworzenie kwerendy na użytek raportu (554)
- Projektowanie danych testowych (556)
- Sprawdzanie projektu raportu faktury (557)
- Dodawanie niezwiązanego rysunku do raportu (559)
- Dodawanie podformularza płatności (561)
- Tworzenie odwołania do formantu na podraporcie (563)
- Tworzenie raportu z wielopoziomowymi grupowaniami i sumami (565)
- Tworzenie kwerendy sumującej (566)
- Tworzenie kwerendy używającej innej kwerendy (569)
- Tworzenie nowego raportu kolumnowego (570)
- Zmiany w projekcie raportu (574)
- Zmienianie marginesów raportu i układu strony (580)
- Obliczanie udziałów procentowych (581)
- Obliczanie sum bieżących (582)
- Tworzenie strony tytułowej w nagłówku raportu (582)
- Tworzenie etykiet pocztowych za pomocą kreatora (585)
- Wybieranie rozmiaru etykiety (586)
- Wybieranie czcionki i koloru (587)
- Tworzenie tekstu i pól etykiety pocztowej (588)
- Sortowanie etykiet pocztowych (589)
- Wyświetlanie etykiet w oknie podglądu wydruku (590)
- Modyfikowanie etykiety w oknie projektu raportu (591)
- Drukowanie etykiet (593)
- Tworzenie raportów z zawiniętymi kolumnami (594)
- Tworzenie raportu (595)
- Definiowanie ustawień strony (596)
- Drukowanie raportu z zawiniętymi kolumnami (597)
- Tworzenie raportów korespondencji seryjnej (597)
- Gromadzenie danych na użytek raportu korespondencji seryjnej (598)
- Tworzenie raportu korespondencji seryjnej (599)
- Tworzenie nagłówka strony (599)
- Praca z polami osadzonymi w tekście (602)
- Drukowanie raportu korespondencji seryjnej (604)
- Używanie Kreatora korespondencji seryjnej programu Microsoft Word (604)
- Obiekty (610)
- Typy obiektów (610)
- Używanie obiektów związanych i niezwiązanych (610)
- Łączenie i osadzanie (611)
- Osadzanie obiektów (612)
- Osadzanie obiektu niezwiązanego (613)
- Osadzanie obiektów związanych (617)
- Dodawanie związanego obiektu OLE (618)
- Dodawanie obrazu do związanej ramki obiektu (618)
- Edytowanie osadzonego obiektu (619)
- Łączenie obiektów (620)
- Dołączanie obiektu związanego (621)
- Tworzenie diagramów lub wykresów (623)
- Różne sposoby tworzenia wykresów (623)
- Dostosowywanie przybornika (624)
- Osadzanie wykresu na formularzu (624)
- Gromadzenie danych (625)
- Dodawanie wykresu do formularza (625)
- Dostosowywanie wykresu (631)
- Okno wykresu (632)
- Praca z tekstem dołączonym (633)
- Zmiana typu wykresu (635)
- Zmiana etykiet osi (637)
- Zmiana koloru, desenia i kształtu słupka (637)
- Modyfikowanie linii siatki (638)
- Manipulowanie wykresami trójwymiarowymi (639)
- Integracja Accessa z pakietem Microsoft Office (640)
- Sprawdzanie pisowni w jednym lub wielu rekordach (641)
- Automatyczne poprawianie pisowni w trakcie wprowadzania danych (642)
- Używanie automatyzacji OLE do współpracy z innymi programami pakietu Office 2003 (643)
- Tworzenie tabeli przestawnej (643)
- Tworzenie wykresu przestawnego (648)
- Korzystanie z formantu kalendarza ActiveX (650)
- Od makra do kodu Visual Basica (655)
- Kiedy należy korzystać z makr, a kiedy z procedur tworzonych w Visual Basicu? (656)
- Konwersja istniejących makr na kod Visual Basica (657)
- Tworzenie kodu za pomocą kreatora przycisków poleceń (660)
- Tworzenie programów za pomocą Visual Basic for Applications (662)
- Zdarzenia i procedury zdarzeń (663)
- Moduły (665)
- Tworzenie nowego modułu (667)
- Zdarzenia (678)
- Wyzwalanie zdarzeń (679)
- Wyzwalanie procedur zdarzeń (680)
- Procedury zdarzeń formularza (680)
- Procedury zdarzeń obiektów kontrolnych (683)
- Otwieranie formularza z procedurą zdarzenia (683)
- Procedura zdarzenia zamykająca formularz (685)
- Procedura zdarzenia zatwierdzająca usunięcie rekordu (686)
- Procedury zdarzeń raportu (690)
- Uruchamianie procedury zdarzenia podczas otwierania raportu (690)
- Procedury zdarzeń sekcji raportu (692)
- Przy formatowaniu (692)
- Zmienne (693)
- Nazewnictwo zmiennych (694)
- Deklarowanie zmiennych (695)
- Typy danych (697)
- Konstrukcje języka Visual Basic (699)
- Instrukcje warunkowe (699)
- Pętle (703)
- Wyrażenia (707)
- Elementy wyrażenia (709)
- Tworzenie wyrażenia (711)
- Operatory specjalne w wyrażeniach i identyfikatorach (712)
- Specjalne słowa kluczowe i właściwości (714)
- Funkcje (716)
- Wykorzystywanie funkcji w Accessie (716)
- Typy funkcji (717)
- SQL (731)
- Wyświetlanie instrukcji SQL wykorzystywanych w kwerendach (732)
- Przewodnik po SQL-u (733)
- Tworzenie programu aktualizującego tabelę (737)
- Aktualizacja pól rekordu z zastosowaniem ADO (738)
- Aktualizacja pola obliczeniowego w rekordzie (742)
- Wstawienie nowego rekordu (745)
- Usuwanie rekordu (746)
- Usuwanie powiązanych rekordów, znajdujących się w kilku tabelach (746)
- Wykorzystanie niezwiązanego pola kombi w celu umożliwienia wyboru jednego lub kilku rekordów (750)
- Wykorzystanie polecenia FindRecord w celu odnalezienia rekordu (752)
- Wykorzystywanie właściwości Bookmark do wyszukiwania rekordów (754)
- Filtrowanie danych formularza z wykorzystaniem kodu Visual Basica (756)
- Wykorzystanie kwerendy w celu interaktywnej filtracji danych wyświetlanych na formularzu (757)
- Tworzenie kwerendy z parametrami (758)
- Tworzenie interaktywnego okna dialogowego (759)
- Łączenie okna dialogowego z innym formularzem (761)
- Czym różnią się procedury od funkcji? (763)
- Gdzie można utworzyć procedurę? (764)
- Wywoływanie procedur i funkcji (764)
- Tworzenie procedury (765)
- Tworzenie funkcji (767)
- Obsługa przekazywanych parametrów (769)
- Wywoływanie funkcji, przekazywanie parametrów (770)
- Tworzenie funkcji wyznaczającej kwotę podatku (772)
- Testowanie i debugowanie aplikacji (776)
- VBA Assistance - Auto Quick Info i Auto List Members (777)
- Sprawdzanie składni - etap pierwszy (778)
- Kompilowanie procedur (779)
- Obsługa błędów występujących po uruchomieniu programu (781)
- Wykorzystywanie narzędzi służących do śledzenia działania kodu (782)
- Punkt przerwania (784)
- Błędy (786)
- Typy błędów (786)
- Elementy obsługi błędów (787)
- Instrukcje związane z obsługą błędów w VBA (788)
- Zapisywanie informacji o błędach w dzienniku (792)
- Panele przełączania i przyciski poleceń (796)
- Wykorzystywanie panelu przełączania (797)
- Tworzenie podstawowego formularza panelu przełączania (797)
- Wykorzystywanie przycisków poleceń (798)
- Tworzenie przycisków poleceń (801)
- Łączenie przycisku polecenia z makrem (807)
- Umieszczanie rysunku na przycisku polecenia (812)
- Korzystanie z Menedżera panelu przełączania (814)
- Tworzenie panelu dla raportów (815)
- Tworzenie własnych pasków menu, pasków narzędzi i menu kontekstowych (822)
- Paski poleceń (824)
- Tworzenie własnych pasków menu z paskami poleceń (824)
- Modyfikowanie istniejących menu i pasków narzędzi (825)
- Tworzenie nowego paska menu (826)
- Umieszczanie paska menu na formularzu (833)
- Tworzenie menu skrótów (833)
- Tworzenie i wykorzystywanie niestandardowych pasków narzędzi (838)
- Umieszczanie paska narzędzi na formularzu (839)
- Definiowanie etykietki ekranowej formantu (840)
- Automatyczne wyświetlanie panelu przełączania po otwarciu bazy danych (841)
- Tworzenie okna dialogowego przeznaczonego do drukowania z wykorzystaniem Visual Basica (843)
- Tworzenie formularza Drukuj produkty (844)
- Tworzenie grupy opcji (845)
- Umieszczanie na formularzu pól tekstowych (845)
- Tworzenie przycisków poleceń (846)
- Tworzenie procedur zdarzeń dla przycisków poleceń (847)
- Wykorzystywanie zakładek (852)
- Umieszczenie formantu Karta (853)
- Zmiana właściwości strony (855)
- Kopiowanie formantów z sekcji Szczegóły na odpowiednią stronę formantu Karta (856)
- Programowanie formularzy ciągłych (857)
- Osadzanie podformularza na karcie (858)
- Tworzenie kodu usuwającego rekord z formularza ciągłego (860)
- Tworzenie kodu przekazującego wskaźnik na rekord pomiędzy kartami (862)
- Kod przeznaczony do sortowania kolumn danych za pomocą etykiet (864)
- Kod realizujący najczęściej wykonywane operacje (864)
- MSDE 2000 (869)
- Porównanie aparatów MSDE i Jet (870)
- Wybór odpowiedniego aparatu bazy danych (871)
- Instalowanie MSDE 2000 (873)
- Wymagania sprzętowe (873)
- Wymagania programowe (873)
- Uruchamianie programu instalacyjnego (873)
- Dostosowywanie opcji instalacyjnych SQL Server 2000 Desktop Engine (875)
- Uruchomienie SQL Server 2000 Desktop Engine (876)
- Korzystanie z kreatora rozbudowy (877)
- Przed rozpoczęciem procesu rozbudowy (878)
- Uruchomienie Kreatora rozbudowy (878)
- Rozbudowa aplikacji do projektu Microsoft Access (888)
- Uruchomienie Kreatora rozbudowy (888)
- Wykorzystanie Kreatora rozbudowy w celu utworzenia aplikacji w architekturze klient-serwer (890)
- Zastosowanie formularzy niezwiązanych (893)
- Praca z formularzami niezwiązanymi (894)
- Tworzenie formularza niezwiązanego (895)
- Wyświetlanie danych na formularzu (896)
- Aktualizacja danych (899)
- Wyszukiwanie rekordu (902)
- Ustalenie nazwy dla projektu bazy danych (906)
- Tabele (906)
- Projektowanie tabeli (907)
- Właściwości tabeli (908)
- Kwerendy w projekcie (916)
- Tworzenie widoków (916)
- Tworzenie procedur przechowywanych (918)
- Funkcje użytkownika (920)
- Wykorzystywanie wyzwalaczy do automatycznej aktualizacji danych (924)
- Rodzaje stron WWW, które można tworzyć za pomocą Accessa (930)
- Strony dostępu do danych (930)
- Operacje z dynamicznymi i statycznymi podglądami danych na stronach WWW (932)
- Eksportowanie tabel, kwerend, formularzy i raportów do formatu stron WWW (936)
- Eksportowanie tabeli Accessa do postaci statycznego kodu HTML (936)
- Eksportowanie arkusza danych kwerendy programu Access do formatu statycznego kodu HTML (937)
- Eksportowanie arkusza danych formularza Accessa do formatu statycznego kodu HTML (938)
- Modyfikacja właściwości ustawień strony dla arkuszy danych (942)
- Eksportowanie arkusza danych do formatu dynamicznego kodu HTML (942)
- Eksportowanie formularzy do formatu dynamicznego kodu HTML (944)
- Przetwarzanie plików IDC/HTX na serwerze WWW (945)
- Przetwarzanie plików ASP na serwerze WWW (946)
- Eksportowanie raportu do formatu statycznego HTML-a (947)
- Pliki szablonów HTML (949)
- Importowanie i łączenie tabel i list HTML (tylko do odczytu) (951)
- Importowanie tabel HTML (952)
- Łączenie z tabelą HTML (953)
- Wykorzystanie hiperłączy do połączenia aplikacji z internetem (954)
- Zastosowanie typu danych Hiperłącze (954)
- Dodawanie hiperłączy do formularzy, raportów lub arkuszy danych (956)
- Tworzenie etykiety za pomocą przycisku Wstaw hiperłącze (958)
- Operacje na stronach dostępu do danych (960)
- Co to jest strona dostępu do danych? (960)
- Tworzenie strony dostępu do danych na podstawie jednej tabeli (963)
- Praca z wieloma tabelami i stronami pogrupowanymi (973)
- Modyfikacja kluczowych właściwości strony dostępu do danych (989)
- Zapisywanie innych obiektów programu Access jako stron dostępu do danych (999)
- Dane XML, a Access (1011)
- Podstawy XML-a (1012)
- Czym jest XML? (1013)
- Czym są schematy XML? (1015)
- Zastosowanie standardu XSL do wyświetlania danych XML (1015)
- Zastosowanie standardu XSLT z danymi XML (1016)
- Tworzenie dokumentów XML (1017)
- Proces tworzenia prostego dokumentu XML (1017)
- Planowanie znaczników w dokumencie XML (1018)
- Planowanie danych umieszczanych w dokumencie XML (1019)
- Łączenie znaczników z danymi (1019)
- Tworzenie dokumentu XML zawierającego wiele tabel (1021)
- Wyświetlanie dokumentów XML w przeglądarce Internet Explorer (1023)
- Eksportowanie do formatu XML (1024)
- Eksportowanie tabeli lub kwerendy do postaci XML (1026)
- Eksportowanie powiązanych tabel (1028)
- Eksportowanie formularza do formatu XML (1028)
- Eksportowanie raportów do postaci XML (1030)
- Importowanie danych XML (1031)
- Importowanie prostych danych XML zawierających pojedynczą tabelę (1031)
- Importowanie pojedynczej tabeli zawierającej obiekty OLE z dokumentu XML (1032)
- Importowanie danych XML zawierających wiele tabel (1033)
- InfoPath, a Access (1034)
- Przegląd informacji o InfoPath (1035)
- Tworzenie formularzy wykorzystujących język XML w programie InfoPath (1036)
- Tworzenie formularza InfoPath dołączanego z bazą danych (1042)
- Używanie formularzy programu InfoPath (1047)
- Importowanie dokumentu XML utworzonego w programie InfoPath do Accessa (1049)
- Zastosowanie automatyzacji w celu integracji z pakietem Office (1054)
- Tworzenie odwołań automatyzacji (1054)
- Tworzenie egzemplarzy obiektów automatyzacji (1057)
- Uzyskiwanie informacji o istniejącym egzemplarzu obiektu (1058)
- Działania z obiektami automatyzacji (1059)
- Zamykanie egzemplarza obiektu automatyzacji (1060)
- Przykład automatyzacji z wykorzystaniem programu Word (1060)
- Tworzenie egzemplarza obiektu Word (1064)
- Ujawnianie egzemplarza programu Word (1064)
- Tworzenie nowego dokumentu na podstawie istniejącego szablonu (1065)
- Wykorzystanie zakładek do wstawiania danych (1065)
- Uaktywnianie egzemplarza programu Word (1065)
- Przemieszczanie kursora w Wordzie (1066)
- Zamykanie egzemplarza obiektu Worda (1066)
- Wstawianie ilustracji za pomocą zakładek (1066)
- Zastosowanie rejestratora makr pakietu Office (1067)
- Podstawy zabezpieczeń Jet (1072)
- Pliki informacyjne grup roboczych (1072)
- Uprawnienia (1073)
- Ograniczenia zabezpieczeń (1074)
- Wybór poziomu zabezpieczeń do zaimplementowania (1074)
- Tworzenie hasła bazy danych (1075)
- Zastosowanie opcji /runtime (1078)
- Zastosowanie opcji startowych bazy danych (1080)
- Zastosowanie modelu zabezpieczeń programu Jet na poziomie użytkownika (1081)
- Włączanie zabezpieczeń (1082)
- Operacje na grupach roboczych (1082)
- Działania z użytkownikami (1085)
- Praca z grupami (1089)
- Zabezpieczanie obiektów poprzez zastosowanie uprawnień (1092)
- Wykorzystanie kreatora zabezpieczeń programu Access (1098)
- Kodowanie baz danych (1105)
- Dekodowanie bazy danych (1106)
- Zabezpieczenia kodu Visual Basica (1106)
- Zabezpieczanie przed wirusami (1108)
- Włączanie trybu piaskownicy (1108)
- Struktura pomocy w systemie Windows (1111)
- Przeglądarka plików pomocy (1112)
- Zakładka Spis treści (1113)
- Okno tematu (1113)
- Tworzenie systemu pomocy Windows (1115)
- Tworzenie tematów pomocy (1115)
- Utworzenie pliku projektu systemu pomocy (1116)
- Tworzenie spisu treści (1124)
- Tworzenie indeksu pomocy (1128)
- Integracja pliku pomocy z aplikacją (1132)
- Wyświetlanie pomocy z poziomu formularza (1132)
- Wyświetlanie pomocy na poziomie formantów (1133)
- Odwzorowanie identyfikatora kontekstu pomocy na temat pomocy (1134)
- Testowanie interfejsu HTMLHelp API (1136)
- Testowanie systemu pomocy w programie Access (1137)
- Wyświetlanie spisu treści (1137)
- Wykorzystanie pól obliczanych (1144)
- Obliczane pola i Konstruktor wyrażeń (1146)
- Tworzenie złożonych pól obliczanych (1148)
- Wyszukiwanie liczby rekordów w tabeli lub kwerendzie (1150)
- Wyszukiwanie pierwszych n rekordów w kwerendzie (1152)
- Jak w kwerendach zapisywane są pola? (1154)
- Ukrywanie (zapobieganie wyświetlaniu) pól (1154)
- Zmiana nazw pól w kwerendach (1155)
- Ukrywanie i odkrywanie kolumn w oknie edytora kwerend przez przykład (1156)
- Opcje widoku projektu (1158)
- Ustawianie właściwości kwerend (1159)
- Tworzenie kwerend obliczających podsumowania (1161)
- Wyświetlanie i ukrywanie wiersza Podsumowanie w oknie kwerendy przez przykład (1162)
- Opcje wiersza Podsumowanie: (1163)
- Obliczanie podsumowań dla wszystkich rekordów (1166)
- Obliczanie podsumowań dla grup rekordów (1168)
- Określanie kryteriów dla kwerendy podsumowującej (1170)
- Zastosowanie wyrażeń w podsumowaniach (1174)
- Tworzenie kwerend krzyżowych (1177)
- Podstawowe wiadomości o kwerendach krzyżowych (1177)
- Tworzenie kwerend krzyżowych (1178)
- Definiowanie nagłówków wierszy na podstawie wielu pól (1180)
- Definiowanie kryteriów dla kwerend krzyżowych (1181)
- Definiowanie stałych nagłówków kolumn (1184)
- Kreator kwerend krzyżowych (1186)
- Podstawowe wiadomości o kwerendach funkcjonalnych (1190)
- Typy kwerend funkcjonalnych (1190)
- Zastosowanie kwerend funkcjonalnych (1191)
- Działanie kwerend funkcjonalnych (1191)
- Przeglądanie wyników kwerend funkcjonalnych (1192)
- Cofanie skutków kwerend funkcjonalnych (1193)
- Tworzenie kwerend funkcjonalnych (1193)
- Tworzenie kwerendy aktualizującej w celu modyfikacji wartości (1194)
- Tworzenie nowej tabeli za pomocą kwerendy tworzącej tabelę (1199)
- Tworzenie kwerend dołączających rekordy (1203)
- Tworzenie kwerendy usuwającej rekordy (1211)
- Tworzenie innych kwerend za pomocą kreatorów (1216)
- Zapisywanie kwerend funkcjonalnych (1219)
- Uruchamianie kwerend funkcjonalnych (1219)
- Rozwiązywanie problemów z kwerendami funkcjonalnymi (1219)
- Błędy typów danych podczas dołączania i aktualizacji (1220)
- Naruszenia niepowtarzalności kluczy podczas wykonywania kwerend funkcjonalnych (1220)
- Pola zablokowanych rekordów w środowiskach wielodostępnych (1220)
- Pola tekstowe (1220)
- Kwerendy tworzone wyłącznie za pomocą języka SQL (1221)
- Tworzenie kwerend składających (1221)
- Tworzenie kwerend przekazujących (1223)
- Tworzenie kwerend definicji danych (1223)
- Tworzenie podkwerend SQL w kwerendach programu Access (1224)
- Ładowanie modułu na żądanie (1226)
- Organizowanie modułów (1226)
- Access 2003 "przycina" drzewo wywołań (1226)
- Wykorzystanie formatu pliku bazy danych programu Access 2002 - 2003 (1229)
- Dystrybucja plików .MDE (1230)
- Czym jest stan skompilowany? (1232)
- Przekształcenie kodu aplikacji na postać skompilowaną (1233)
- Utrata stanu skompilowanego (1234)
- Dystrybucja aplikacji w stanie skompilowanym i nieskompilowanym (1235)
- Poprawianie bezwzględnej szybkości działania aplikacji (1239)
- Strojenie systemu (1241)
- Optymalne wykorzystanie tabel (1242)
- Optymalne wykorzystanie kwerend (1244)
- Optymalne wykorzystanie formularzy i raportów (1245)
- Optymalne wykorzystanie modułów (1248)
- Zwiększenie wydajności działania w sieci (1253)
- Zwiększanie szybkości postrzeganej (1253)
- Wykorzystanie winiety programu (1253)
- Ładowanie i utrzymywanie formularzy ukrytych (1254)
- Wykorzystanie klepsydry (1254)
- Wykorzystanie wbudowanego miernika zaawansowania (1255)
- Tworzenie miernika zaawansowania za pomocą wyskakującego formularza (1256)
- Przyśpieszanie wyświetlania miernika zaawansowania (1258)
- Praca z dużymi programowymi bazami danych w programie Access 2003 (1259)
- Jak zwiększa się rozmiar baz danych? (1260)
- Ograniczenie się do kompilowania i scalania może nie wystarczyć (1260)
- Ponowne uruchomienie komputera skutkuje czystą mapą pamięci (1261)
- Naprawa nic nie da, jeżeli baza danych nie jest uszkodzona (1261)
- Można naprawić pojedynczy przekłamany formularz, usuwając źródło rekordów (1261)
- Tworzenie nowej bazy danych i importowanie wszystkich obiektów (1262)
- Opcja dekompilacji w programie Access 2003 (1262)
- Podsumowanie - sześć kroków wiodących do sukcesu przy pracy z dużą bazą danych (1264)
- Interfejs do wykrywania nieskompilowanej bazy danych i dokonywania automatycznie ponownej kompilacji (1264)
- Dokonywanie małych zmian w dużych bazach danych - eksport (1266)
- Definiowanie parametrów startowych aplikacji (1268)
- Tytuł aplikacji (1268)
- Ikona aplikacji (1268)
- Pasek menu (1269)
- Zezwalaj na pełne menu (1269)
- Zezwalaj na domyślne menu skrótów (1269)
- Wyświetl formularz/stronę (1269)
- Wyświetl okno bazy danych (1269)
- Wyświetl pasek stanu (1270)
- Pasek menu skrótów (1270)
- Zezwalaj na wbudowane paski narzędzi (1270)
- Zezwalaj na zmiany pasków narzędzi/menu (1270)
- Użyj specjalnych klawiszy programu Access (1270)
- Testowanie aplikacji przed dystrybucją (1271)
- Usprawnianie aplikacji (1272)
- Nadanie aplikacji spójnego wyglądu i wrażenia (1273)
- Dodawanie popularnych profesjonalnych komponentów (1274)
- Tworzenie obszernych i intuicyjnych menu oraz pasków narzędzi (1277)
- Dodatkowa ochrona aplikacji (1277)
- Przechwytywanie błędów wszystkich procedur języka Visual Basic (1277)
- Oddzielanie obiektów kodu od tabel (1278)
- Dokumentowanie aplikacji (1279)
- Tworzenie systemu pomocy (1279)
- Implementacja struktury zabezpieczeń (1279)
- Pakiet Access 2003 Developer Extension (1279)
- Wykorzystanie programu Package Wizard (1280)
- Obsługa dodatku - Property Scanner (1287)
O Autorach (27)
Wstęp (31)
Część I Tworzenie aplikacji jednostanowiskowych. Praca z tabelami i kwerendami (49)
Rozdział 1. Co to są dane? (51)
Rozdział 2. Tworzenie i konstruowanie tabel (83)
Rozdział 3. Wprowadzanie danych do tabel i formularzy (131)
Rozdział 4. Tworzenie relacji oraz ich funkcje (165)
Rozdział 5. Wyświetlanie wybranych danych za pomocą kwerend (193)
Rozdział 6. Używanie operatorów i wyrażeń w kwerendach wybierających dane z wielu tabel (241)
Rozdział 7. Praca z danymi zewnętrznymi (281)
Część II Tworzenie aplikacji jednostanowiskowych. Konstruowanie formularzy i raportów (329)
Rozdział 8. Zastosowania formularzy i formantów (331)
Rozdział 9. Tworzenie i modyfikowane formularzy i formantów (349)
Rozdział 10. Tworzenie formularzy związanych i rozmieszczanie formantów (377)
Rozdział 11. Dodawanie do formularzy funkcji sprawdzających poprawność danych (417)
Rozdział 12. Tworzenie profesjonalnych formularzy i raportów (443)
Rozdział 13. Tworzenie raportów (465)
Rozdział 14. Praca z podformularzami (521)
Rozdział 15. Tworzenie obliczeń i podsumowań w raportach (553)
Rozdział 16. Prezentowanie danych za pomocą specjalnych typów raportów (585)
Rozdział 17. Korzystanie z obiektów OLE, diagramów, wykresów i tabel przestawnych oraz formantów ActiveX (609)
Część III Tworzenie aplikacji jednostanowiskowych. Automatyzacja aplikacji (653)
Rozdział 18. Visual Basic i edytor VBA (655)
Rozdział 19. Wprowadzenie do programowania i obsługi zdarzeń (677)
Rozdział 20. Wyrażenia i funkcje (707)
Rozdział 21. SQL, zestawy rekordów i ADO (731)
Rozdział 22. Automatyzacja, wyszukiwanie, filtry, kwerendy i ich parametry (749)
Rozdział 23. Funkcje i procedury (763)
Rozdział 24. Sprawdzanie kodu i obsługa błędów w VBA (775)
Rozdział 25. Panele przełączania, przyciski poleceń, systemy menu, paski narzędzi i okna dialogowe (795)
Rozdział 26. Programowanie formularzy ciągłych, okien z kartami i przycisków poleceń (851)
Część IV Tworzenie aplikacji korporacyjnych. Rozbudowywanie bazy danych Access do SQL Servera i MSDE 2000 (867)
Rozdział 27. Rozbudowa danych do bazy SQL Server (869)
Rozdział 28. Praca z projektami Accessa (887)
Rozdział 29. Wykorzystywanie tabel i kwerend bazy danych SQL Server w projektach Accessa (905)
Część V Tworzenie aplikacji WWW. Tworzenie stron dostępu do danych oraz wykorzystanie XML-a i InfoPath (927)
Rozdział 30. Zastosowanie i tworzenie obiektów Accessa do wykorzystania w intranecie i internecie (929)
Rozdział 31. Tworzenie i operacje na stronach dostępu do danych (959)
Rozdział 32. XML, Access i InfoPath (1011)
Część VI Zaawansowane zagadnienia związane z bazą danych Access (1051)
Rozdział 33. Wymiana danych z aplikacjami pakietu Office (1053)
Rozdział 34. Zabezpieczenia aplikacji (1071)
Rozdział 35. Tworzenie systemów pomocy (1111)
Rozdział 36. Zagadnienia związane z kwerendami (1143)
Rozdział 37. Działania z kwerendami funkcjonalnymi oraz kwerendami SQL (1189)
Rozdział 38. Przyspieszanie działania aplikacji (1225)
Rozdział 39. Przygotowanie aplikacji do dystrybucji (1267)
Dodatki (1289)
Dodatek A Specyfikacje programu Access 2003 (1291)
Dodatek B Tabele bazy danych Komis samochodowy (1295)
Dodatek C Korzystanie z płyty CD-ROM dołączonej do książki (1299)
Dodatek D Zastosowanie standardowych konwencji nazw (1305)
Skorowidz (1313)
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
53.60 zł
67.00 zł (-20%) -
Nowość Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Oceny i opinie klientów: Access 2003 PL. Biblia Cary N. Prague, Michael R. Irwin, Jennifer Reardon (14) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(4)
(4)
(1)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie