×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Joanna Pasek
  • Niedostępna
3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne Joanna Pasek - okladka książki

3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne Joanna Pasek - okladka książki

3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne Joanna Pasek - audiobook MP3

3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne Joanna Pasek - audiobook CD

Serie wydawnicze:
Ćwiczenia praktyczne
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.5/6  Opinie: 29
Stron:
104
Druk:
oprawa miękka

Sprawdź nowe wydanie

3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne
Joanna Pasek
3ds max 8 to najnowsza wersja jednej z najbardziej znanych i cenionych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Ogromne możliwości 3ds max wykorzystywane są przez twórców filmowych efektów specjalnych, specjalistów od wizualizacji procesów i projektów oraz autorów kreskówek. Grafika 3D nie jest jedynie domeną profesjonalistów -- może być doskonałą zabawą dla każdego. Jednakże amator, nieprzyzwyczajony do rozbudowanych interfejsów i skomplikowanych zasad tworzenia obiektów 3D, może czuć się...
"3D Studio MAX 3. Ćwiczenia praktyczne" to książka przeznaczona dla początkujących użytkowników programu. W serii krótkich, przystępnych ćwiczeń przedstawiono najistotniejsze etapy pracy nad wirtualną sceną: modelowanie obiektów, oświetlanie, animację oraz rendering pojedynczego obrazka lub animacji. Oto najważniejsze z zagadnień, jakie zostały tu poruszone:
  • Tworzenie obiektów z brył podstawowych, takich jak płaszczyzny i prostopadłościany.
  • Tworzenie obiektów ze splajnów metodą wytłaczania.
  • Edycja wierzchołków splajnów.
  • Edycja wierzchołków obiektów siatkowych.
  • Selekcja obiektów.
  • Dobór jednostek i odstępów między liniami siatki konstrukcyjnej.
  • Przyciąganie kursora do wierzchołków i do siatki konstrukcyjnej.
  • Wybór układu współrzędnych i środka transformacji.
  • Przemieszczanie obiektów w wybranym kierunku i obracanie ich względem dowolnie wybranego punktu.
  • Tworzenie szyku obiektów.
  • Wyrównywanie obiektów oraz ich lokalnych środków obrotu.
  • Stosowanie modyfikatorów.
  • Precyzyjne przemieszczanie i obracanie obiektów za pomocą okna transformacji.
  • Wprowadzanie źródeł światła.
  • Przypisywanie gotowych materiałów z biblioteki programu.
  • Teksturowanie obiektów.
  • Przemieszczanie i skalowanie tekstury na powierzchni obiektu.
  • Łączenie hierarchiczne obiektów.
  • Tworzenie kluczy i edycja ich wartości.
  • Zmiana domyślnego kontrolera animacji.
  • Rendering obrazu i animacji, na ekran oraz do pliku.
  • Wprowadzanie efektu rozmycia w ruchu.

Wybrane bestsellery

Joanna Pasek - pozostałe książki

Zobacz pozostałe książki z serii Ćwiczenia praktyczne

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint