ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Joanna Pasek
Okładka książki/ebooka 3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne

Okładka książki 3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne

Okładka książki 3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne

Okładka książki 3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne

Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.5/6  Opinie: 29
Stron:
104
Druk:
oprawa miękka
"3D Studio MAX 3. Ćwiczenia praktyczne" to książka przeznaczona dla początkujących użytkowników programu. W serii krótkich, przystępnych ćwiczeń przedstawiono najistotniejsze etapy pracy nad wirtualną sceną: modelowanie obiektów, oświetlanie, animację oraz rendering pojedynczego obrazka lub animacji. Oto najważniejsze z zagadnień, jakie zostały tu poruszone:
  • Tworzenie obiektów z brył podstawowych, takich jak płaszczyzny i prostopadłościany.
  • Tworzenie obiektów ze splajnów metodą wytłaczania.
  • Edycja wierzchołków splajnów.
  • Edycja wierzchołków obiektów siatkowych.
  • Selekcja obiektów.
  • Dobór jednostek i odstępów między liniami siatki konstrukcyjnej.
  • Przyciąganie kursora do wierzchołków i do siatki konstrukcyjnej.
  • Wybór układu współrzędnych i środka transformacji.
  • Przemieszczanie obiektów w wybranym kierunku i obracanie ich względem dowolnie wybranego punktu.
  • Tworzenie szyku obiektów.
  • Wyrównywanie obiektów oraz ich lokalnych środków obrotu.
  • Stosowanie modyfikatorów.
  • Precyzyjne przemieszczanie i obracanie obiektów za pomocą okna transformacji.
  • Wprowadzanie źródeł światła.
  • Przypisywanie gotowych materiałów z biblioteki programu.
  • Teksturowanie obiektów.
  • Przemieszczanie i skalowanie tekstury na powierzchni obiektu.
  • Łączenie hierarchiczne obiektów.
  • Tworzenie kluczy i edycja ich wartości.
  • Zmiana domyślnego kontrolera animacji.
  • Rendering obrazu i animacji, na ekran oraz do pliku.
  • Wprowadzanie efektu rozmycia w ruchu.
0 Joanna Pasek

Zamknij

Wybierz metodę płatności