Szkoła ponadgimnazjalna
-
Informatycy i programiści należą obecnie do najbardziej poszukiwanych specjalistów. Stąd tytuł, który uzyskuje się po szkole średniej, nie stanowi jedynie świadectwa ukończenia pewnego etapu edukacji. Technik programista to zawód o wymiernej wartości rynkowej. Absolwenci tego kierunku kształcenia nie mają większych problem&oacu
- Druk pkt
-
Treści, które zawiera Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 1. Inżynieria programowania ― projektowanie oprogramowania, testowanie i dokumentowanie aplikacji. Podręcznik do nauki zawodu technik programista, opierają się na podstawie programowej kształcenia w zawodzie technika programisty. Są powiązane
- Druk pkt
-
Promocja
Kwalifikacja A.36. Część 1. Prowadzenie rachunkowości. Podręcznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowości to podręcznik przeznaczony do nauki w zawodach technik ekonomista oraz technik rachunkowości, zgodny z nową podstawą programową kształcenia zawodowego. Materiał zawiera aktualne rozwiązania i zastosowania przepisów ustawy o- Druk
-
Ta książka poszerza zagadnienia zawarte w podręczniku Informatyka. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Informatyka Europejczyka. Zakres rozszerzony. Część 1 (Wydanie III), w którym jest omawiany język C++. Jeśli chcesz pogłębić swoją wiedzę i rozwinąć umiejętności w zakresie programowania, czyli poznać nowe profesjonalne narzędzie, umożliwi Ci
- Druk pkt
-
Promocja
Kwalifikacja A.35. Część 1. Planowanie i prowadzenie działalności w organizacji. Podręcznik do nauki zawodu technik ekonomista to podręcznik przeznaczony do nauki zawodu technik ekonomista, zgodny z nową podstawą programową kształcenia zawodowego. Materiał został przygotowany w niespotykanej dotąd formie i koncentruje się na najistotniejszych w pro- Druk
Kwalifikacja A.35. Część 1. Planowanie i prowadzenie działalności w organizacji. Podręcznik do nauki zawodu technik ekonomista
Beata Kusiak, Marzena Krigar-Koj, Krzysztof Koj, Ewa Janiszewska-Świderska, Wioletta Turowska
-
Informatyka Europejczyka. Poradnik metodyczny dla nauczycieli w szkołach ponadgimnazjalnych to pozycja, która pomoże w optymalnym rozplanowaniu i prowadzeniu zajęć szkolnych, podczas których używany będzie podręcznik Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Poradnik wspiera proces przygotowywania uczniów do matury na pozio
- Druk pkt
-
Podręcznik z serii "Informatyka Europejczyka" jest całkowicie kompatybilny z wymaganiami, jakie stawia przed każdym uczniem współczesna informatyka. Został stworzony do nauczania informatyki w zakresie podstawowym w szkołach ponadgimnazjalnych, a jego treści, struktura, duża liczba przykładów i zadań pozwalają na doskonałe opanowanie materiału.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Rozpoczynasz właśnie pracę z pierwszą częścią podręcznika - związaną z algorytmiką i programowaniem. Dzięki przejrzystemu układowi książki, świetnemu doborowi przykładów i ciekawemu opracowaniu materiału bez problemu poznasz sposoby przedstawiania algorytmów, a także zmierzysz się z ich analizą i realizacją. Przebrniesz przez wybrane
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Poradnik metodyczny dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych, zarówno liceów, jak i techników, omawia materiał na poziomie podstawowym i rozszerzonym. Jest świetnym wsparciem, które pozwoli Państwu przygotować lekcje w niekonwencjonalny sposób i dotrzeć nawet do uczniów mało zainteresowanych tematem. Razem bez trudu uda Wam się przerobić materiał w
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Zestaw, którego część stanowi poradnik dla nauczyciela, przeznaczony jest do nauczania informatyki w zakresie rozszerzonym w szkołach ponadgimnazjalnych. Książka pozwoli Państwu w zrozumiały i skuteczny sposób wprowadzić młodzież w fascynujący świat programowania oraz omówić zasady realizacji projektu programistycznego. To niez
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Program Informatyka Europejczyka wraz z poradnikiem metodycznym, podręcznikami i płytami CD pomoże Państwu zorganizować zajęcia w taki sposób, by każdy uczestniczący w nich uczeń zdobył wiedzę pozwalającą z sukcesem ukończyć naukę informatyki w szkole ponadgimnazjalnej oraz sprostać wymogom egzaminu maturalnego na poziomie rozszerzonym.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Poradnik metodyczny dla nauczycieli w szkołach ponadgimnazjalnych zakresie nauki w liceum ogólnokształcącym, liceum profilowanym i technikum. Praca z nim pomoże Państwu przekazać uczniom wiedzę potrzebną do otrzymania dobrej oceny na egzaminie maturalnym i pozwalającą kontynuować naukę na studiach wyższych. Pomoże także uczestniczyć w szerszym proc
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Państwa uczniowie w zasadzie nie pamiętają już świata sprzed ery informatyzacji. Tym większym wyzwaniem jest prowadzenie zajęć w taki sposób, by młodzi ludzie nie tylko się nie znudzili, ale także dowiedzieli czegoś nowego. W jaki sposób ukierunkować podopiecznych, by umiejętnie poruszali się w gąszczu informacji, wykorzystywali narzę
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Ważnym celem nauczania matematyki w szkole ponadgimnazjalnej jest takie wykształcenie przyszłego absolwenta, by miał on umiejętności pozwalające sprostać wymogom egzaminu maturalnego, ale przede wszystkim zdobył wiedzę przydatną w życiu codziennym. Interesujące zajęcia z matematyki nie tylko dają młodym ludziom solidne podstawy do kontynuowania nau
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
Informatyka Europejczyka. Informatyka. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Część II przedstawia zasady korzystania z narzędzi i aplikacji komputerowych. Studiując tę książkę, wykonując przykładowe ćwiczenia i rozwiązując zawarte w niej zadania, nauczysz się korzystać z zaawansowanych funkcji bazodanowych arkusza kalkulacyjnego, poznasz
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
"Informatyka Europejczyka. Program nauczania technologii informacyjnej" przedstawia zagadnienia tematyczne wchodzące w skład programu przedmiotu Technologia Informacyjna nauczanego w szkołach ponadgimnazjalnych.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna