Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II)
- Autor:
- Jarosław Skłodowski
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 328
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II)
Komputer, komputer, a pomyśleć, że wszystko zaczęło się od koła
prawa Murphy’ego
Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że świat nie powstał wraz z pierwszym komputerem. Jednak dzisiaj trudno wyobrazić sobie życie bez pecetów, maszyn liczących, robotów przemysłowych czy nawet odtwarzaczy MP3. I chociaż komputer wydaje się Twoim środowiskiem naturalnym, przekonaj się, czego jeszcze warto się dowiedzieć na temat ery informatycznej.
Podręcznik z serii "Informatyka Europejczyka" jest całkowicie kompatybilny z wymaganiami, jakie stawia przed każdym uczniem współczesna informatyka. Został stworzony do nauczania informatyki w zakresie podstawowym w szkołach ponadgimnazjalnych, a jego treści, struktura, duża liczba przykładów i zadań pozwalają na doskonałe opanowanie materiału.
Informacje zawarte w podręczniku są podawane etapami, a na końcu każdej części znajdują się pytania oraz ćwiczenia do samodzielnego wykonania. Dzięki odrobinie teorii zaczniesz zauważać algorytmy wokół siebie. Nauczysz się rozmawiać na odległość przy użyciu komputera, poznasz wszystkie oblicza SMS-ów, a nawet zorganizujesz wideokonferencję. Samodzielnie skompletujesz zestaw komputerowy i dowiesz się, jak bezpiecznie funkcjonować w sieci lokalnej. Zdecydujesz, czy masz ochotę stworzyć w swoim domu studio wydawnicze, czy amatorski stół montażowy. A może wolisz zarządzać bazami danych? Na koniec opracujesz własną stronę WWW, którą umieścisz i wypromujesz w sieci.
Podręcznik z serii "Informatyka Europejczyka" pozwoli uczniom zdobywać wiedzę poprzez praktykę, a nauczycielom ułatwi przekazywanie nowego materiału w interesujący i niebanalny sposób.
Wciśnij Enter i do dzieła!
Wybrane bestsellery
-
Nauka programowania na dobre zadomowiła się w szkołach, a umiejętności informatyczne są od lat sprawdzane na egzaminach maturalnych. Jej adepci zapewne zdają sobie sprawę, jakim wzięciem na rynku cieszą się osoby, które mogą się pochwalić znajomością Pythona. To język, który dzięki swoim możliwoś...
Python na maturze. Rozwiązania i analiza wybranych zadań programistycznych Python na maturze. Rozwiązania i analiza wybranych zadań programistycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.68 zł
34.90 zł(-35%) -
Informatycy i programiści należą obecnie do najbardziej poszukiwanych specjalistów. Stąd tytuł, który uzyskuje się po szkole średniej, nie stanowi jedynie świadectwa ukończenia pewnego etapu edukacji. Technik programista to zawód o wymiernej wartości rynkowej. Absolwenci tego...
Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 2. Programowanie obiektowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 2. Programowanie obiektowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista
-
Treści, które zawiera Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 1. Inżynieria programowania ― projektowanie oprogramowania, testowanie i dokumentowanie aplikacji. Podręcznik do nauki zawodu technik programista, opierają się na podstawie programowej kszt...
Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 1. Inżynieria programowania - projektowanie oprogramowania, testowanie i dokumentowanie aplikacji. Podręcznik do nauki zawodu technik programista Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 1. Inżynieria programowania - projektowanie oprogramowania, testowanie i dokumentowanie aplikacji. Podręcznik do nauki zawodu technik programista
-
Technologia informacyjna i informatyka to dziedziny, których wykorzystanie i dostępność stale rosną, a tempo zachodzących w nich zmian jest nieporównywalne z rozwojem innych dyscyplin. Umiejętność biegłego posługiwania się komputerem i urządzeniami peryferyjnymi oraz znajomość obsługi pakietów bi...
Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres rozszerzony. Część 2 Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres rozszerzony. Część 2
-
Dzięki pracy z książką Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 3 poszerzysz swoje umiejętności programowania w języku Python. Poznasz nowe algorytmy na ciągach liczbowych i tekstach i nauczysz się je stosować. Wykorzystasz język Python w robotyce...
Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 3 Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 3
-
Ta książka poszerza zagadnienia zawarte w podręczniku Informatyka. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Informatyka Europejczyka. Zakres rozszerzony. Część 1 (Wydanie III), w którym jest omawiany język C++. Jeśli chcesz pogłębić swoją wiedzę i rozwinąć umiejętności w zakresie programowania, c...
Informatyka Europejczyka. Python. Programowanie na maturze Informatyka Europejczyka. Python. Programowanie na maturze
-
Numer dopuszczenia MEN: 1087/1/2020 Technologia informacyjna i informatyka to dziedziny, których wykorzystanie i dostępność stale rosną, a tempo zachodzących w nich zmian jest nieporównywalne z rozwojem innych dyscyplin. Umiejętność biegłego posługiwania się komputerem i urządz...
Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 1 Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 1
-
Technologia informacyjna i informatyka to dziedziny, których wykorzystanie i dostępność stale rosną, a tempo zachodzących w nich zmian jest nieporównywalne z rozwojem innych dyscyplin. Umiejętność biegłego posługiwania się komputerem i urządzeniami peryferyjnymi oraz znajomość obsługi pakietów bi...
Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres rozszerzony. Część 1 (wydanie z numerem dopuszczenia) Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres rozszerzony. Część 1 (wydanie z numerem dopuszczenia)
-
Technologia informacyjna i informatyka to dziedziny, których wykorzystanie i dostępność stale rosną, a tempo zachodzących w nich zmian jest nieporównywalne z rozwojem innych dyscyplin. Umiejętność biegłego posługiwania się komputerem i urządzeniami peryferyjnymi oraz znajomość obsługi pakietów bi...
Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 2 Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 2
-
Zadania, które przygotowałyśmy dla Ciebie, zapewnią Tobie i Twojemu komputerowi większe bezpieczeństwo oraz higienę pracy. Poćwiczysz pisanie na klawiaturze oraz edycję tekstu i grafiki. Zaczniesz tworzyć niestandardowe animacje, a na zakończenie 6 klasy przygotujesz własną „Kronikę klasy...
Informatyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń do zajęć komputerowych dla szkoły podstawowej, kl. 6. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org (Wydanie II) Informatyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń do zajęć komputerowych dla szkoły podstawowej, kl. 6. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org (Wydanie II)
Jarosław Skłodowski - pozostałe książki
-
Książka Informatyka Europejczyka. iPodręcznik dla gimnazjum wychodzi naprzeciw wszystkim użytkownikom komputerów Apple Macintosh i jako jedna z niewielu zrywa z przywiązaniem podczas nauki do jednej platformy systemowej. Ma za zadanie inspirująco i rzeczowo wprowadzić gimnazjalistów w świat infor...
Informatyka Europejczyka. iPodręcznik dla gimnazjum Informatyka Europejczyka. iPodręcznik dla gimnazjum
-
Państwa uczniowie w zasadzie nie pamiętają już świata sprzed ery informatyzacji. Tym większym wyzwaniem jest prowadzenie zajęć w taki sposób, by młodzi ludzie nie tylko się nie znudzili, ale także dowiedzieli czegoś nowego. W jaki sposób ukierunkować podopiecznych, by umiejętnie por...
Informatyka Europejczyka. Poradnik metodyczny dla nauczycieli informatyki w szkołach ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy. Edycja: Windows, Mac Informatyka Europejczyka. Poradnik metodyczny dla nauczycieli informatyki w szkołach ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy. Edycja: Windows, Mac
-
Lekcje informatyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej powinny być dziś de facto profesjonalnym kursem IT. Nauczyciel powinien skupić się na pogłębianiu wiedzy uczniów i rozwijaniu ich umiejętności, zdobytych podczas poprzednich etapów edukacyjnych. Tym istotniejszy jest wybór metody nauki. Opró...
Informatyka Europejczyka. Program nauczania informatyki w szkołach ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy. Edycja: Windows, Mac Informatyka Europejczyka. Program nauczania informatyki w szkołach ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy. Edycja: Windows, Mac
-
Zeszyt ćwiczeń, będący uzupełnieniem książki Informatyka Europejczyka. iPodręcznik dla gimnazjum, w niebanalny sposób poszerza i pozwala wykorzystać wiedzę zdobytą podczas lekcji informatyki. Rozwiązywanie interesujących problemów, tworzenie własnych projektów, a także pisanie prostych programów ...
Informatyka Europejczyka. iĆwiczenia dla gimnazjum Informatyka Europejczyka. iĆwiczenia dla gimnazjum
-
Szczegółowy rozkład materiału, spiralny układ treści nauczania, gwarantujący w każdej kolejnej klasie powrót do tematyki poruszanej wcześniej, by ją uzupełnić i uaktualnić, spójność z podręcznikiem oraz zeszytem ćwiczeń mają za zadanie zapewnić strukturę, w ramach której każdy pedagog z łatwością...
Informatyka Europejczyka. Program nauczania informatyki w gimnazjum. Edycja Mac OS 10.5 Informatyka Europejczyka. Program nauczania informatyki w gimnazjum. Edycja Mac OS 10.5
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-0640-0, 9788328306400
- Data wydania książki drukowanej:
- 2015-07-13
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 30003
- Książka w kolorze:
- Tak
Spis treści książki
- Od autora (10)
- Spotkanie 1. Źródła informacji (11)
- Jak powstawała informatyka (12)
- Czym zajmuje się informatyka (12)
- Czym zajmuje się technologia informacyjna (13)
- Dokąd zmierza technologia informacyjna (14)
- Jak zastosować komputer w rozwiązywaniu problemów (15)
- Czy to koniec ery peceta (16)
- Skąd się bierze informacja (17)
- Co się dzieje z informacją (19)
- Jakie są konsekwencje łatwego dostępu do informacji (20)
- Jak dziś docierają do nas informacje (22)
- Jak rozpoznać wiarygodne źródło informacji (25)
- Odpowiedz na pytania (27)
- Wykonaj ćwiczenia (27)
- Pracuj samodzielnie (27)
- Spotkanie 2. Usługi internetowe - WWW (28)
- Czym jest internet (28)
- Kto zarządza internetem (30)
- Jakie korzyści daje nam dostęp do internetu (31)
- Na co warto uważać w internecie (31)
- Jak działa usługa udostępniania stron internetowych (34)
- Jak działa przeglądarka internetowa (35)
- Odpowiedz na pytania (39)
- Wykonaj ćwiczenia (40)
- Pracuj samodzielnie (40)
- Spotkanie 3. Wyszukiwanie informacji (41)
- Jak sprytnie "guglać" (41)
- Czym są katalogi tematyczne (43)
- Czy można się cofnąć w czasie (44)
- Odpowiedz na pytania (44)
- Wykonaj ćwiczenia (44)
- Pracuj samodzielnie (45)
- Spotkanie 4. Rozwiązywanie problemów (45)
- Czy zauważasz algorytmy wokół siebie (46)
- Jak metodycznie szukać rozwiązania (47)
- Jak działać metodycznie (48)
- Kiedy możesz nazwać swoje rozwiązanie algorytmem (49)
- Jakich określeń używać w opisie schematu postępowania (49)
- Jak wydać resztę (50)
- Jak spakować plecak (50)
- Czy w algorytmach jest dopuszczalna losowość (51)
- Czym jest rekurencja (51)
- Jaki problem ma akwizytor (52)
- Czy heurystyka daje gwarancję (52)
- Jak przeprowadzić burzę mózgów (52)
- Jak dyskutować (53)
- Opis i analiza problemu (55)
- Generowanie możliwych rozwiązań (56)
- Ocena zaproponowanych rozwiązań (57)
- Wybór najlepszej propozycji (57)
- Realizacja wybranego rozwiązania (58)
- Kiedy nie działamy schematycznie (58)
- Jak dzielić się wynikami swoich badań (58)
- Odpowiedz na pytania (59)
- Wykonaj ćwiczenia (59)
- Pracuj w grupie (60)
- Pracuj samodzielnie (60)
- Spotkanie 5. Korespondencja elektroniczna (60)
- Jak zdobyć własny adres pocztowy (61)
- Jak odebrać pocztę w miejscu publicznym (64)
- Jak wygodnie korzystać z poczty w domu (65)
- Jak napisać list (67)
- Jak się bronić przed spamem (68)
- Czy elektroniczny list można wydrukować (69)
- Jak poprawnie redagować listy (69)
- Czym ozdobić list (70)
- Czy wszystkie listy są takie same (71)
- Jak stworzyć wirtualną pieczątkę (72)
- Jak wysłać list do kilku adresatów jednocześnie (73)
- Czy można czytać listy bez połączenia z internetem (74)
- Jak elektroniczna książka adresowa ułatwia pracę (74)
- Czy kilka osób może korzystać z poczty na jednym komputerze (74)
- Jak usunąć konto pocztowe (75)
- Czy poczta elektroniczna ma wady (75)
- Odpowiedz na pytania (76)
- Wykonaj ćwiczenia (76)
- Pracuj samodzielnie (77)
- Spotkanie 6. Sposoby komunikowania się (77)
- Czy znasz wszystkie oblicza esemesa (77)
- Jak rozmawiać na odległość za pomocą komputera (79)
- Jak zorganizować wideokonferencję bez programu (83)
- Gdzie można podyskutować (84)
- Odpowiedz na pytania (88)
- Wykonaj ćwiczenia (88)
- Pracuj samodzielnie (89)
- Spotkanie 7. Usługi z literką "e" (89)
- Jak działa e-nauka (91)
- Jak działa e-praca (92)
- Jak bezpiecznie korzystać z e-banku (94)
- Jak bezpiecznie robić e-zakupy (98)
- Jak działa e-czytelnia (102)
- Odpowiedz na pytania (104)
- Wykonaj ćwiczenia (104)
- Pracuj samodzielnie (105)
- Spotkanie 8. Na straży prawa (105)
- Odpowiedz na pytania (115)
- Wykonaj ćwiczenia (115)
- Pracuj samodzielnie (115)
- Spotkanie 9. Komputer i spółka (116)
- Z czego się składa zestaw komputerowy (117)
- Co znajduje się na płycie głównej (118)
- Jak ulepszyć komputer (120)
- Gdzie gromadzić dane (122)
- Co gdzie wetknąć (126)
- Kto tu rządzi (131)
- Odpowiedz na pytania (132)
- Wykonaj ćwiczenia (133)
- Pracuj samodzielnie (134)
- Spotkanie 10. Konserwacja komputera i systemu (134)
- Jak dbać o hardware (134)
- Jak dbać o software (136)
- Jak się bronić przed wirusami (142)
- Jak sprzątać komputer (145)
- Odpowiedz na pytania (148)
- Wykonaj ćwiczenia (149)
- Pracuj samodzielnie (149)
- Spotkanie 11. Wewnątrz sieci (150)
- Jak wymieniać pliki w sieci lokalnej (151)
- Jak się nazywają komputery w sieci (153)
- Jak się połączyć z internetem (154)
- Jak skonfigurować komputer (159)
- Jak korzystać z usługi FTP (160)
- Jak pracować na odległym superkomputerze (161)
- Jak korzystać z usługi VNC (163)
- Odpowiedz na pytania (163)
- Wykonaj ćwiczenia (164)
- Pracuj samodzielnie (164)
- Spotkanie 12. Praca z edytorem tekstu (165)
- Jaki edytor wybrać (165)
- Czy wiesz wszystko o czcionkach (167)
- Czy wiesz wszystko o akapitach (167)
- Odpowiedz na pytania (169)
- Wykonaj ćwiczenia (170)
- Pracuj w grupie (171)
- Spotkanie 13. Edytor do zadań specjalnych (171)
- Jak wstawić znaki, których nie ma na klawiaturze (171)
- Jak wstawiać znaki specyficzne dla języków innych narodów (173)
- Jak wstawiać wzory matematyczne i chemiczne (174)
- Jak wstawić wyliczankę (175)
- Jak powiązać dwa dokumenty (176)
- Jak usprawnić pracę z takimi aplikacjami jak edytor tekstu (178)
- Odpowiedz na pytania (180)
- Wykonaj ćwiczenia (180)
- Pracuj samodzielnie (182)
- Spotkanie 14. Tekst w tabeli, tabela w tekście (182)
- Jak wstawić tabelę do tekstu (182)
- Jak dostosować wygląd tabeli (183)
- Jak formatować tekst w tabeli (185)
- Odpowiedz na pytania (185)
- Wykonaj ćwiczenia (185)
- Pracuj w grupie (187)
- Spotkanie 15. Multimedia w tekście (187)
- Czy edytor tekstu potrafi rysować (187)
- Co zrobić, gdy potrzebny jest skomplikowany rysunek (189)
- Co zrobić, gdy nie potrafisz rysować (192)
- Czy można umieścić tekst w tekście (194)
- Jak osadzić obiekt (194)
- Jak zapanować nad obiektami w tekście (196)
- Odpowiedz na pytania (197)
- Wykonaj ćwiczenia (197)
- Pracuj samodzielnie (198)
- Spotkanie 16. Studio wydawnicze w domu (198)
- Jak podzielić tekst na kolumny (198)
- Jak złamać stronę (198)
- Jak napisać stylowy tekst (200)
- Czy utworzenie spisu treści można zlecić edytorowi (201)
- Jak stworzyć automatyczny spis rysunków lub tabel (202)
- Jak automatycznie dzielić i przenosić wyrazy (202)
- Jak wstawić przypis (203)
- Jak drukować na kopertach (203)
- Jak przygotować prosty formularz (204)
- Jak zdefiniować ustawienia strony (206)
- Dlaczego czasem warto być szablonowym (208)
- Jak podzielić się pracą (209)
- Odpowiedz na pytania (210)
- Wykonaj ćwiczenia (211)
- Pracuj w grupie (211)
- Spotkanie 17. Arkusz, czyli kartka w kratkę (212)
- Jak sformatować komórki arkusza (212)
- Jak sformatować tabele w arkuszu (213)
- Czy komórka może mieć imię (215)
- Jak zbudować formułę (215)
- Czy wszystkie adresy są takie same (216)
- Czy można automatycznie wypełniać komórki (217)
- Czy arkusz potrafi robić porządki (218)
- Jak zablokować komórki (218)
- Odpowiedz na pytania (219)
- Wykonaj ćwiczenia (220)
- Pracuj samodzielnie i w grupie (221)
- Spotkanie 18. Funkcjonalny arkusz (222)
- Jak nie zgubić się w gąszczu funkcji (222)
- Które funkcje warto zapamiętać (223)
- Czy arkusz może być przypadkowy (224)
- Jak napisać serie jednobrzmiących listów do stu osób (224)
- Odpowiedz na pytania (226)
- Wykonaj ćwiczenia (226)
- Pracuj w grupie (227)
- Spotkanie 19. Arkusz na wykresie (228)
- Jak wstawić wykres (228)
- Jaki typ wykresu wybrać (229)
- Jak dopasować wygląd wykresu (229)
- Jak wstawić wykres do referatu (230)
- Odpowiedz na pytania (232)
- Wykonaj ćwiczenia (232)
- Pracuj samodzielnie (233)
- Spotkanie 20. Relacyjne bazy danych (234)
- Na czym polega przetwarzanie informacji w bazie (235)
- Jak założyć bazę danych (236)
- Jaki charakter mogą mieć pola (238)
- Do czego służą relacje (239)
- Odpowiedz na pytania (240)
- Wykonaj ćwiczenia (240)
- Pracuj samodzielnie (241)
- Spotkanie 21. Zapytania, czyli kwerendy (241)
- Jak wyszukać informacje zapisane w rekordach (241)
- Jak posortować rekordy (242)
- Jak odfiltrować rekordy (242)
- Jak zapytać bazę danych (243)
- Odpowiedz na pytania (245)
- Wykonaj ćwiczenia (246)
- Pracuj samodzielnie (246)
- Spotkanie 22. Formularze i raporty (246)
- Do czego służy formularz (246)
- Do czego służy raport (249)
- Odpowiedz na pytania (250)
- Wykonaj ćwiczenia (251)
- Pracuj samodzielnie (251)
- Spotkanie 23. Multimedia z różnych źródeł (252)
- Jak zeskanować dokument (252)
- Jak uzyskać doskonałe skany (253)
- Czym jest OCR (254)
- Jak zrobić zrzut ekranu (255)
- Jak nagrać ruchomy zrzut ekranu (256)
- Jak pobrać pliki z internetu (256)
- Jak nagrać dźwięk (257)
- Jak poprawić zdjęcie (260)
- Czy obraz obrazowi równy (260)
- Jak przygotować animowaną grafikę (264)
- Odpowiedz na pytania (267)
- Wykonaj ćwiczenia (268)
- Pracuj samodzielnie (268)
- Spotkanie 24. Amatorski stół montażowy (269)
- Od czego zacząć (269)
- Jak pociąć ujęcia (270)
- Jak dodać przejścia między ujęciami (270)
- Jak dostosować tło dźwiękowe filmu (271)
- Jak dodać napisy do filmu (271)
- Jak zapisać film (272)
- Jak nagrać płytę z gotowym filmem (273)
- Odpowiedz na pytania (274)
- Wykonaj ćwiczenia (274)
- Przygotuj samodzielnie (275)
- Spotkanie 25. Multimedialna rzeczywistość (275)
- Jak umieścić film w sieci (275)
- Jak słuchać radia bez radia (276)
- Jak oglądać telewizję bez telewizora (278)
- Odpowiedz na pytania (279)
- Wykonaj ćwiczenia (280)
- Pracuj samodzielnie (281)
- Spotkanie 26. Prezentacje multimedialne (281)
- Jak zrobić dobrą prezentację (281)
- Co potrafi slajd (282)
- Jak dostosować prezentację (288)
- Jak pokazać prezentację światu (289)
- Odpowiedz na pytania (292)
- Wykonaj ćwiczenia (293)
- Pracuj samodzielnie (294)
- Spotkanie 27. Internetowy język (295)
- Jakie cechy powinna mieć dobrze zaprojektowana strona (295)
- Czy strona to... strona (296)
- Jak skomponować stronę internetową (297)
- Jak zrobić stylową stronę (298)
- Jak opracować arkusz stylów (299)
- Czy selektor selektorowi równy (301)
- Jak wydzielić blok z innym formatowaniem (302)
- Odpowiedz na pytania (303)
- Wykonaj ćwiczenia (303)
- Opracuj samodzielnie (304)
- Spotkanie 28. Praca nad stroną (304)
- Do czego służą szablony (304)
- Jak zarządzać serwisem bez znajomości języka HTML (306)
- Jak utworzyć dynamiczną stronę (307)
- Jak wstawić skrypt na stronę (308)
- Jak umieścić multimedia na stronie (311)
- Jak podzielić stronę na ramki (313)
- Odpowiedz na pytania (314)
- Wykonaj ćwiczenia (315)
- Pracuj samodzielnie (316)
- Spotkanie 29. Własna strona w sieci (316)
- Czym jest hosting (316)
- Płatny czy darmowy (317)
- Jak wysłać stronę do sieci (318)
- Jak kontrolować odwiedziny serwisu (318)
- Jak promować stronę (319)
- Bibliografia (320)
- Skorowidz (321)
Etap 1. Dzielimy się informacją (11)
Etap 2. Bezpiecznie używamy sprawnego komputera (116)
Etap 3. Edytujemy teksty (165)
Etap 4. Przetwarzamy serie danych (212)
Etap 5. Bazujemy na informacji (234)
Etap 6. Przetwarzamy multimedia (252)
Etap 7. Prezentujemy się w sieci (295)
Helion Edukacja - inne książki
-
Technologia informacyjna i informatyka to dziedziny, których wykorzystanie i dostępność stale rosną, a tempo zachodzących w nich zmian jest nieporównywalne z rozwojem innych dyscyplin. Umiejętność biegłego posługiwania się komputerem i urządzeniami peryferyjnymi oraz znajomość obsługi pakietów bi...
Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 2 (wydanie z numerem dopuszczenia) Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 2 (wydanie z numerem dopuszczenia)
-
Czas, który dzieci spędzają w szkole, jest szczególny - ze zdobytej wiedzy i z nabytych umiejętności korzystają wszak potem przez całe życie. Nie wszystkim jednak opanowanie szkolnych treści przychodzi z taką samą łatwością. Każde dziecko ma określone możliwości poznawcze: własne tempo przyswajan...
Zajęcia rewalidacyjne. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej, klasy 1 - 3. Część 2. Poszerzamy wiedzę o otaczającym świecie i doskonalimy logiczne myślenie Zajęcia rewalidacyjne. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej, klasy 1 - 3. Część 2. Poszerzamy wiedzę o otaczającym świecie i doskonalimy logiczne myślenie
-
Czas, który dzieci spędzają w szkole, jest szczególny - ze zdobytej wiedzy i z nabytych umiejętności korzystają wszak potem przez całe życie. Nie wszystkim jednak opanowanie szkolnych treści przychodzi z taką samą łatwością. Każde dziecko ma określone możliwości poznawcze: własne tempo przyswajan...
Zajęcia rewalidacyjne. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej, klasy 1 - 3. Część 1. Doskonalimy kaligrafię, syntezę i analizę wzrokowo-słuchową oraz uczymy się o emocjach, uczuciach i zachowaniach Zajęcia rewalidacyjne. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej, klasy 1 - 3. Część 1. Doskonalimy kaligrafię, syntezę i analizę wzrokowo-słuchową oraz uczymy się o emocjach, uczuciach i zachowaniach
-
Wiedza nabywana przez uczniów w szkole to kapitał na przyszłość. Ważne są nie tylko elementarne umiejętności ― czytania, poprawnego pisania i liczenia ― ale także zdolność analizowania, przewidywania i wyciągania wniosków. Systematyczne doskonalenie procesów poznawczych służy wyrównyw...
Zajęcia rewalidacyjne. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej, klasy 7 - 8. Część 2. Bogacimy słownictwo, utrwalamy poprawne formy gramatyczne i zasady ortografii. Uczymy się o emocjach, uczuciach i zachowaniach Zajęcia rewalidacyjne. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej, klasy 7 - 8. Część 2. Bogacimy słownictwo, utrwalamy poprawne formy gramatyczne i zasady ortografii. Uczymy się o emocjach, uczuciach i zachowaniach
-
Każdy człowiek ma określone możliwości poznawcze: własne tempo przyswajania wiedzy, inną dokładność spostrzegania, koncentrację uwagi, zdolność do zapamiętywania i odtwarzania wyuczonych treści czy logicznego myślenia. Systematyczne doskonalenie tych procesów ma na celu wyrównanie szans ― a...
Zajęcia rewalidacyjne. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej, klasy 4 - 6. Część 2. Bogacimy słownictwo, utrwalamy poprawne formy gramatyczne i zasady ortografii. Uczymy się o emocjach, uczuciach i zachowaniach Zajęcia rewalidacyjne. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej, klasy 4 - 6. Część 2. Bogacimy słownictwo, utrwalamy poprawne formy gramatyczne i zasady ortografii. Uczymy się o emocjach, uczuciach i zachowaniach
-
Technik programista to zawód o wymiernej wartości rynkowej. Absolwenci tego kierunku kształcenia nie mają większych problemów ze znalezieniem intratnego i rozwojowego zajęcia, a pracodawcy chętnie inwestują w ich szkolenia, by mogli zdobywać coraz wyższe kwalifikacje. Wśród umiejętności, które po...
Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 3. Aplikacje webowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 3. Aplikacje webowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista
-
Technik informatyk to zawód o wymiernej wartości rynkowej. Absolwenci tego kierunku kształcenia nie mają większych problemów ze znalezieniem intratnego i rozwojowego zajęcia, a pracodawcy chętnie inwestują w ich szkolenia, by mogli zdobywać coraz wyższe kwalifikacje. Jednym ze szczególnie interes...
Kwalifikacja INF.02. Administracja i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i lokalnych sieci komputerowych. Część 4. Sieciowe systemy operacyjne. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Kwalifikacja INF.02. Administracja i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i lokalnych sieci komputerowych. Część 4. Sieciowe systemy operacyjne. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk
-
Kwalifikacja A.35. Część 1. Planowanie i prowadzenie działalności w organizacji. Podręcznik do nauki zawodu technik ekonomista to podręcznik przeznaczony do nauki zawodu technik ekonomista, zgodny z nową podstawą programową kształcenia zawodowego. Materiał został przygotowany w niespotykanej dotą...
Kwalifikacja A.35. Część 1. Planowanie i prowadzenie działalności w organizacji. Podręcznik do nauki zawodu technik ekonomista Kwalifikacja A.35. Część 1. Planowanie i prowadzenie działalności w organizacji. Podręcznik do nauki zawodu technik ekonomista
Beata Kusiak, Marzena Krigar-Koj, Krzysztof Koj, Ewa Janiszewska-Świderska, Wioletta Turowska
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2019-08-26 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem