Wojownik SEO. Sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach
- Autor:
- John I Jerkovic
- Promocja 2za1
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.1/6 Opinie: 42
- Stron:
- 416
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Wojownik SEO. Sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach
Pokonaj konkurencję! Znajdź się na szczycie wyszukiwarki!
- Zoptymalizuj stronę pod kątem wyszukiwarek Google, Yahoo i Bing
- Naucz się poszukiwać słów kluczowych, zbuduj mapę witryny i bazę łączy
- Zobacz, jak analizować swoją witrynę i śledzić postępy jej optymalizacji
Zakładając swoją stronę internetową lub e-biznes, świadomie czy nie nagle wkraczamy na pole wielkiej bitwy o pozycję w wyszukiwarkach… Przychodzi nam walczyć z milionami stron o bezcenną uwagę internautów — a zdobywają ją tylko ci, którym udaje się zająć najwyższą pozycję. Jeśli więc Twoja strona ma przynosić Ci dochody lub inne korzyści, musisz opanować trudną sztukę walki o widoczność w wyszukiwarkach, a zatem poznać mistrzowskie techniki pozycjonowania i optymalizacji swojej witryny. Zostań profesjonalnym SEO wojownikiem, a Twoją bronią niech będzie fachowa wiedza. Tu na szczęście nie liczy się wielkość i siła naszego przeciwnika, tu wygrywa się dobrą strategią i konsekwentną taktyką!
Jak triumfalnie wejść na to pole bitwy i szybko nie polec? Właśnie ta książka dostarczy Ci niezbędnej wiedzy na temat wszystkich aspektów pozycjonowania i optymalizacji witryn, dzięki którym osiągniesz przewagę nad swoją konkurencją. Przede wszystkim zrozumiesz, czym w ogóle jest optymalizacja i jakie niesie ze sobą korzyści. Dzięki temu uda Ci się sformalizować ten proces i na bieżąco śledzić jego postępy. Dowiesz się wszystkiego na temat działania najważniejszych obecnie wyszukiwarek, czyli Google, Yahoo! i Binga, oraz poznasz używane przez nie algorytmy. Zobaczysz w akcji i porównasz sobie różne wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wpływające na pozycję w wynikach wyszukiwania oraz dowiesz się, jakie pułapki mogą sprawić, że Twoja strona nie zostanie poprawnie zindeksowana przez roboty internetowe. Odkryjesz, jak tworzyć skuteczne pozycjonujące mapy witryn, właściwie poszukiwać słów kluczowych i ustalać je oraz budować efektywną bazę łączy. Poznasz także płatne sposoby na wysoką pozycję swojej strony, takie jak Google AdWords czy Google AdSense.
Dzięki tej książce dowiesz się:
- jak działają wyszukiwarki i jakich algorytmów używają
- jak działają Google PageRank oraz roboty indeksujące
- jak tworzyć stronę pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek
- jakie czynniki wewnętrzne i zewnętrzne mają wpływ na pozycję w rankingu
- jak przebiega monitorowanie statystyk sieciowych i jak działa format NCSA Common
- jak korzystać z przydatnych narzędzi dla webmasterów, w tym z Google Analytics
- kiedy strona zostaje poprawnie zweryfikowana i zindeksowana przez robota
- czym jest i jak działa protokół REP (Robots Exclusion Protocol)
- jakie znaczenie dla optymalizacji ma domena i nazwy stron
- jak tworzyć różne typy map witryn i tekstowe listy adresów URL
- na czym polegają poszukiwanie słów kluczowych oraz strategia czynników czasu i trendów
- jak budować skutecznie pozycjonującą bazę łączy
- jak odszukiwać, analizować i śledzić informacje o konkurencji
- jak zarządzać treścią witryny pod kątem jej optymalizacji
- jakie są strategie związane z sieciami społecznościowymi oraz metody automatycznych interakcji z tymi platformami
- na czym polega marketing w wyszukiwarkach internetowych
- jak korzystać z możliwości Google AdWords i AdSense
Zostań profesjonalnym SEO wojownikiem — opanuj skuteczne strategie pozycjonowania stron!
Wybrane bestsellery
-
How can you make it easier for people to find your website? And how can you convert casual visitors into active users? SEO Warrior shows you how it's done through a collection of tried and true techniques, hacks, and best practices. Learn the nuts and bolts of search engine optimization (SEO) the...
SEO Warrior. Essential Techniques for Increasing Web Visibility SEO Warrior. Essential Techniques for Increasing Web Visibility
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)143.65 zł
169.00 zł(-15%) -
Ta książka jest praktycznym przewodnikiem dla programistów aplikacji internetowych, architektów oprogramowania, menedżerów technicznych i inżynierów. Wyjaśniono w niej, w jaki sposób stosować architekturę mikrousług do frontendu aplikacji. Pokazano najważniejsze zalety mikrofrontendów, takie jak ...
Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum...
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogran...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Trzecia książka duetu Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński (po WordPress dla początkujących i WordPress 5 dla początkujących) wydana przez Helion dotyczy pozycjonowania stron internetowych. Dwie pierwsze powstały z myślą o tych, którzy chcą samodzielnie nauczyć się tworzyć strony internetowe ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być or...
SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Książka, którą trzymasz w dłoni, to kompletny przewodnik po metodyce optymalizacji wyszukiwania w sieci. Jej trzecie wydanie zostało gruntownie uaktualnione — znajdziesz tu wszelkie nowinki z dziedziny technologii wyszukiwarek internetowych oraz marketingu elektronicznego, od mediów społecz...
SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać n...
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Stworzenie wizytówki Google dla biznesu jest darmowe i dzięki temu dostępne dla każdego. Warto poświęcić czas na to, by dobrze zaprezentować swoją firmę w wyszukiwarce i w Mapach Google. Z mobilnej aplikacji Map bowiem korzystają na co dzień miliony użytkowników w Polsce i na świecie, poszukujący...
Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Wojownik SEO. Sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
PC Format 2012-10-01
Jak zbić fortunę w sieci? Oczywiście przez reklamy. W tym celu możesz użyć jednego z najpopularniejszych na świecie systemów reklamowych: Google AdWords. Pierwsza z trzech proponowanych książek opisuje, jak założyć i efektywnie zarządzać kontem w Google AdWords, a także, jak dobierać słowa kluczowe, uczestniczyć w aukcjach AdWords, jak wyróżnić swoją reklamę i wreszcie, jak ocenić jej skuteczność. Sama reklama może nie wystarczyć, zatem przyda się również kolejna publikacja, pt. „Przechytrzyć Google". Z niej dowiesz się, w jaki sposób wywindować skutecznie notowania swojej strony w najpopularniejszej wyszukiwarce świata i jednocześnie nie zostać zbanowanym za używanie niedozwolonych praktyk. Jeżeli zamierzasz prowadzić dochodowy blog, powinna zainteresować cię trzecia publikacja: „ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga"
-
IDG Poland S.A. Jakub Kuchnio, 2011-08-19
Skuteczne pozycjonowanie witryny w Sieci jest sztuką, której skuteczne opanowanie gwarantuje sukces w postaci popularności witryny w Sieci. W poznaniu tajników SEO pomóc może książka "Wojownik SEO - sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach". Sprawdzamy czy warto ją kupić. "Wojownik SEO - sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach" to ponad 400 stron dość jasno sformułowanych porad dotyczących optymalizacji strony WWW pod kątem wyszukiwarek internetowych. Oprócz dość podstawowych informacji dotyczących mechaniki działania serwisów pokroju Google , znajdziemy tu także informacje o wewnętrznych (składnia adresów URL, odpowiednie tagowanie poszczególnych dokumentów HTML) czy też zewnętrznych (zasady dotyczące linkowania) czynników wpływających na pozycję w wynikach wyszukiwania. Czytelnik ma także okazję zapoznać się z podstawowymi metodami monitorowania statystyk sieciowych, wyszukiwania odpowiednich słów kluczowych, sposobami tworzenia treści (krótka versus długa aktualność) czy też odpowiedniego wykorzystania serwisów społecznościowych. Warto także zaznaczyć, że książka " Wojownik SEO - sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach " pisana jest dość przystępnym językiem. Oczywiście z jej kompletnym zrozumieniem laicy mogą mieć pewne kłopoty, jednak publikacja ta nie powinna stanowić wyzwania dla osób zajmujących się tworzeniem stron WWW. To właśnie im w pierwszej kolejności moglibyśmy z czystym sumieniem polecić ten poradnik. Plusy: - duża ilość porad - dobrze uporządkowanie informacje - stosunkowo prosty język i jasne przykłady Minusy: - czasem zbyt zawiła (dla laików)
-
NetWorld Piotr Kociatkiewicz, 4/2011
Optymalizacja dla wyszukiwarek SEO (Search Engine Optimalization) jest sumą działań niezbędnych do zapewnienia wysokiej pozycji witryny w wynikach wyszukiwania. Zapewnienie takiej pozycji nie jest łatwe, można jednak zwiększyć szanse osiągnięcia dobrego wyniku. Autor problematykę pozycjonowania ujmuje całościowo. Przedstawia podstawowe informacje o działaniu przeglądarek, podkreśla wagę doboru nazwy domeny i prostoty strony. Analizuje czynniki wpływające na pozycję w rankingu: wewnętrzne, na które ma wpływ właściciel strony, i zewnętrzne, takie jak linki zewnętrzne, zachowania użytkowników, wydajność strony itp. Uczy sposobów wykorzystywania narzędzi do analizy statystyk sieciowych. Radzi, jak unikać elementów, które mogą zmylić wyszukiwarkę. Wyjaśnia koncepcje mapowania witryn: HTML i XML Sitemap. Książka jest skierowana do twórców i właścicieli witryn, pracowników działów marketingowych i wszystkich, którzy zajmują się optymalizacją wyszukiwania.
-
Computer Arts 2011-01-01
Ta książka dostarczy Ci niezbędnej wiedzy na temat wszystkich aspektów pozycjonowania i optymalizacji witryn. Dowiesz się z niej wszystkiego na temat działania najważniejszych wyszukiwarek (Google, Yahoo! i Binga) oraz poznasz używane przez nie algorytmy. Zobaczysz w akcji i porównasz najważniejsze czynniki wpływające na pozycję w wynikach wyszukiwania oraz dowiesz się, co może uniemożliwić robotom całkowite zaindeksowanie Twojej witryny. Odkryjesz, jak poprawnie tworzyć mapy witryn, właściwie dobrać słowa kluczowe oraz jak zbudować bazę linków zewnętrznych. Poznasz także płatne sposoby na wysoką pozycję swojej strony, takie jak Google AdWords czy Google AdSense.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- SEO Warrior
- Tłumaczenie:
- Zbigniew Smogur
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2771-4, 9788324627714
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-12-10
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-4684-5, 9788324646845
- Data wydania ebooka:
-
2011-12-16
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 5786
- Rozmiar pliku Pdf:
- 9.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 10.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 20.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » Pozycjonowanie (SEO/SEM)
- Serie wydawnicze: O'Reilly
Spis treści książki
- Korzyści płynące z optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (20)
- Stały układ wyników wyszukiwania w wyszukiwarce (20)
- Czynnik zaufania (22)
- Niższe całkowite koszty posiadania (22)
- Wyzwania optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (24)
- Konkurencja (25)
- Brak gwarancji (25)
- Zmienność rankingu (25)
- Czynniki czasu (26)
- Struktura organizacji (27)
- Proces optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (28)
- Faza badań (29)
- Faza planowania i strategii (31)
- Faza implementacji (33)
- Faza monitorowania (34)
- Faza oceny (35)
- Faza zarządzania (36)
- Techniki alternatywne względem optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (36)
- Sponsorowane banery (lub linki) (36)
- Marketing tradycyjny (37)
- Podsumowanie (37)
- Wyszukiwarki, które liczą się obecnie: Google (40)
- Yahoo! (41)
- Bing (42)
- Typy wyszukiwarek i katalogów sieciowych (43)
- Wyszukiwarki pierwszorzędne (43)
- Wyszukiwarki drugorzędne (44)
- Wyszukiwarki regionalne (44)
- Wyszukiwarki tematyczne (pionowe) (44)
- Wyszukiwarki oparte na robotach internetowych (44)
- Wyszukiwarki hybrydowe (45)
- Metawyszukiwarki (46)
- Katalogi sieciowe (46)
- Anatomia wyszukiwarki internetowej (47)
- Pająki, roboty, boty indeksujące i web crawlery (47)
- Interfejs wyszukiwania (50)
- Indeksowanie przez wyszukiwarki (51)
- Rankingi wyszukiwarek (52)
- Podsumowanie (53)
- Nazwy domen (56)
- Przestrzeń nazw domen (56)
- Kupowanie nazw domen (59)
- Opcje usług hostingowych (64)
- Wybór platformy (64)
- Typy usług hostingowych (66)
- Indywidualny system zarządzania stroną internetową lub oprogramowanie podmiotów trzecich (69)
- Własny system zarządzania stroną internetową (69)
- Korzystanie z darmowego lub płatnego oprogramowania (73)
- Użyteczność strony internetowej (76)
- Założenia ogólne (76)
- Założenia dotyczące odnośników (76)
- Poznaj swoje dane demograficzne (77)
- Zapewnij kompatybilność z przeglądarkami internetowymi (78)
- Korzystaj z nieskomplikowanych układów stron (78)
- Korzystaj z inteligentnego formatowania strony (79)
- Twórz inteligentne formularze HTML (79)
- Optymalizacja prędkości witryny internetowej (79)
- Testuj projekt interfejsu pod kątem użyteczności (80)
- Dostępność strony internetowej (80)
- Podsumowanie (80)
- Analiza stron z wynikami wyszukiwania (84)
- Czynniki na stronie wpływające na pozycję w rankingu (84)
- Słowa kluczowe w znaczniku <title> (84)
- Słowa kluczowe w adresie URL strony (86)
- Słowa kluczowe w treści strony (87)
- Słowa kluczowe w opisowym znaczniku <meta> (88)
- Słowa kluczowe w znacznikach nagłówków (89)
- Zagęszczenie słów kluczowych (90)
- Wysoka pozycja słów kluczowych (90)
- Słowa kluczowe w tekście kotwic (91)
- Linki zewnętrzne wysokiej jakości (93)
- Wiek strony internetowej (94)
- Rozmiar strony internetowej (94)
- Czynniki lokalizacji wpływające na pozycję w rankingu (96)
- Słowa kluczowe w nazwach domen (96)
- Rozmiar lub ilość treści (97)
- Rozważania dotyczące linków (99)
- Świeżość stron internetowych (101)
- Składanie wszystkiego w jedną całość (101)
- Uruchomienie skryptu (101)
- Finalny raport HTML (102)
- Podsumowanie (103)
- Linki zewnętrzne (105)
- Poznaj osoby polecające (106)
- Jakość i liczba linków zewnętrznych (108)
- Nieczynne linki zewnętrzne (112)
- Obsługa linków nieczynnych (112)
- Wzory zachowań użytkowników (113)
- Analiza interfejsu zapytań wyszukiwarek (114)
- Narzędzie Google Analytics (115)
- Pasek narzędzi Google Toolbar (116)
- Nauki płynące z zachowania użytkowników (117)
- Wydajność strony internetowej i jej wiek (117)
- Wydajność strony internetowej (117)
- Wiek strony internetowej (119)
- Podsumowanie (119)
- Logi serwerów sieciowych i ich formaty (121)
- Format NCSA Common (122)
- Format NCSA Combined (123)
- Format NCSA Combined w serwerze Apache (123)
- Konwersja formatu IIS W3C na NCSA Combined (124)
- Wyszukiwanie w logach sieciowych śladów robota indeksującego (124)
- Popularne narzędzia do analizy statystyk stron internetowych (124)
- Korzystanie z narzędzia WebLog Expert (126)
- Liczba użytkowników odwiedzających stronę (126)
- Liczba unikalnych odwiedzających a liczba całkowita odwiedzających (126)
- Liczba trafień (127)
- Liczba wyświetleń strony (127)
- Referencje (128)
- Trafienia z wyszukiwarki internetowej (129)
- Zapytania i słowa kluczowe (129)
- Trafienia robotów indeksujących (129)
- Korzystanie z programu AWStats (130)
- Korzystanie z narzędzia Webalizer (132)
- Przypisywanie wyników wyszukiwań do indywidualnych stron internetowych (136)
- Wzory zachowań robotów indeksujących (137)
- Wzory zachowań użytkowników (137)
- Filtrowanie określonych danych (139)
- Typy elementów na stronie internetowej (139)
- Podsumowanie (140)
- Platforma Google Narzędzia dla webmasterów (141)
- Konfiguracja platformy Google Narzędzia dla webmasterów (141)
- Pulpit nawigacyjny (142)
- Opcja Konfigurowanie witryny (143)
- Sekcja Twoja witryna w sieci (146)
- Sekcja Diagnostyka (148)
- Złośliwe oprogramowanie (148)
- Platforma Google Analytics (149)
- Proces instalacji i konfigurowania usługi (151)
- Nawigowanie po platformie Google Analytics (152)
- Pulpit nawigacyjny (152)
- Strona Przegląd użytkowników (154)
- Źródła odwiedzin (156)
- Treść (157)
- Cele (158)
- Wady i braki platformy Google Analytics (162)
- Podsumowanie (163)
- Pułapki w kodzie JavaScript (165)
- Treści generowane przez JavaScript (165)
- Dynamiczne menu i linki dynamiczne w JavaScript (167)
- Technologia Ajax (170)
- Pułapki związane z dynamicznymi gadżetami (171)
- Korzystanie z technologii Flash (171)
- Korzystanie z apletów Java (173)
- Korzystanie z kontrolek ActiveX (173)
- Pułapki w kodzie HTML (174)
- Korzystanie z ramek (174)
- Korzystanie z ramek pływających (175)
- Korzystanie z zewnętrznych znaczników DIV (177)
- Korzystanie z tekstu graficznego (178)
- Niezwykle duże strony internetowe (179)
- Złożony kod HTML i problemy z formatowaniem (179)
- Pułapki związane z wydajnością strony internetowej (180)
- Bardzo wolne strony internetowe (180)
- Błędy stron (183)
- Identyfikatory sesji i zmienne adresów internetowych (184)
- Strony powitalne (185)
- Plik robots.txt (185)
- Podsumowanie (186)
- Zrozumieć REP (188)
- Przeszukiwanie stron a ich indeksowanie (188)
- Kiedy zabronić przeglądania lub indeksowania? (188)
- Więcej informacji o pliku robots.txt (192)
- Tworzenie pliku robots.txt (192)
- Walidacja pliku robots.txt (193)
- Lokalizacja pliku robots.txt (193)
- Najważniejsze roboty internetowe (193)
- Format pliku robots.txt (194)
- Dyrektywy w plikach robots.txt (195)
- Wrażliwość na wielkość liter (198)
- Powszechne konfiguracje plików robots.txt (199)
- Podsumowanie standardu robots.txt (201)
- Dyrektywy META robots (202)
- Dyrektywy META kodu HTML (202)
- Dyrektywy w nagłówkach HTTP (204)
- Atrybut nofollow odnośników (205)
- Sposoby na roboty nadużywające zasad (205)
- Autoryzacja robotów w oparciu o odwrotny DNS (205)
- Podsumowanie (206)
- Zrozumieć mapy witryn (207)
- Po co korzystać z map witryn? (208)
- Mapy witryn w formacie HTML (209)
- Narzędzia do generowania map witryn w formacie HTML (209)
- Mapy witryn w formacie XML (211)
- Format XML map witryn (211)
- Przykładowa mapa witryny w formacie XML (214)
- Dlaczego warto korzystać z map witryn w formacie XML? (214)
- Automatyczne wykrywanie map witryn w formacie XML (215)
- Wiele map witryn w formacie XML (215)
- Lokalizacja i nazewnictwo map witryn (217)
- Ograniczenia map witryn w formacie XML (217)
- Generatory map witryn w formacie XML (218)
- Narzędzia do walidacji map witryn w formacie XML (218)
- Zgłaszanie map witryn w formacie XML (219)
- Wykorzystywanie innych typów map witryn (223)
- Mapy witryn składające się z czystego tekstu (spis adresów URL) (223)
- Mapy witryn dla wiadomości (223)
- Mapy kanałów RSS i Atom (224)
- Mapy witryn dla urządzeń mobilnych (224)
- Mapy witryn dla materiałów wideo (224)
- Podsumowanie (225)
- Strategia dotycząca słów kluczowych (228)
- Słowa kluczowe długiego ogona (229)
- Słowa kluczowe i ich język (231)
- Wyszukiwanie innych form gramatycznych i dlaczego jest to istotne (231)
- Modyfikatory słów kluczowych (233)
- Indeksowanie semantyczne (235)
- Proces wyszukiwania właściwych słów kluczowych (236)
- Oszacowanie stanu bieżącego (236)
- Tworzenie roboczej listy docelowych słów kluczowych (237)
- Ocena własnych słów kluczowych (250)
- Finalizowanie listy słów kluczowych (253)
- Implementacja strategii słów kluczowych (253)
- Podsumowanie (254)
- Czynności wstępne przed budowaniem zaplecza linków (256)
- Budowanie reputacji rozpocznij wcześniej (256)
- Oceń swoją bieżącą sytuację (256)
- Naśladuj ruchy konkurencji (257)
- Naturalna akwizycja linków (257)
- Źródła linków i ich jakość (257)
- Elementy budowania linków zwrotnych (258)
- Elementy podstawowe (bazowe) (258)
- Przynęty (259)
- Społecznościowe katalogi zakładek (262)
- Syndykacja stron internetowych (267)
- Katalogi internetowe (272)
- Dodawanie linków tam, gdzie to możliwe (274)
- Tworzenie witryny pomocniczej (275)
- Podsumowanie (276)
- Odnajdywanie witryn konkurencyjnych (277)
- Badanie konkurencji oparte na słowach kluczowych (278)
- Odnajdywanie dodatkowych słów kluczowych konkurencji (282)
- Badanie linków zwrotnych do konkurencyjnych witryn (284)
- Analizowanie konkurencji (286)
- Analiza danych historycznych (286)
- Widoczność w sieci i analiza ruchu sieciowego witryny (287)
- Szacowanie ruchu sieciowego witryny (290)
- Szacowanie obecności w sieciach społecznościowych (291)
- Śledzenie konkurencji (293)
- Audyt bieżącego stanu konkurencji (293)
- Przyszłe śledzenie stanu (295)
- Automatyczne sprawdzanie rankingu wyszukiwarki (295)
- Podsumowanie (298)
- Jak zostać źródłem danych (299)
- Predykcyjna optymalizacja dla wyszukiwarek (299)
- Treść o krótkiej aktualności (301)
- Treści o długiej aktualności (303)
- Równowaga treści (304)
- Motywy tworzenia treści (305)
- Duplikowanie się treści (306)
- Linki kanoniczne (306)
- Wielokrotne adresy URL (308)
- Dostrojone indeksowanie treści (310)
- Zewnętrzne duplikowanie treści (310)
- Podobne strony (311)
- Treść głębokiego poziomu (311)
- Ochrona własnych treści (312)
- Wyszukiwarki tematyczne (313)
- Wyszukiwanie tematyczne (313)
- Podsumowanie (315)
- Platformy społecznościowe i ich społeczności (318)
- Blogi (318)
- Twitter (319)
- Platformy do udostępniania treści (322)
- Katalogi zakładek społecznościowych (326)
- Witryny sieci społecznościowych (328)
- Strategia dotycząca sieci społecznościowych (330)
- Przeprowadzanie rozeznania (331)
- Formułowanie własnej strategii (332)
- Implementacja strategii (332)
- Automatyzacja zadań (332)
- Tworzenie harmonogramu publikowania wiadomości w serwisie Twitter (333)
- Google a witryny społecznościowe (336)
- Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym (337)
- Wyszukiwarka w czasie rzeczywistym serwisu Twitter (337)
- Wyszukiwarka w czasie rzeczywistym OneRiot (338)
- Podsumowanie (338)
- Świat marketingu w wyszukiwarkach (342)
- Platformy linków sponsorowanych (342)
- Podstawy linków sponsorowanych (344)
- Proces marketingu w wyszukiwarkach (346)
- Platforma Google AdWords (348)
- Konfiguracja platformy AdWords (348)
- Konfigurowanie kampanii (351)
- Typy dopasowań słów kluczowych (355)
- Konfigurowanie reklamy (358)
- Testowanie za pomocą platformy AdWords (360)
- Wskazówki dotyczące platformy AdWords (364)
- Platforma Google AdSense (366)
- Konfiguracja konta platformy Google AdSense (367)
- Dochody z platformy AdSense (367)
- Konfigurowanie witryny dla AdSense (367)
- Wskazówki dotyczące platformy AdSense (369)
- Jedność między optymalizacją a marketingiem dla wyszukiwarek (369)
- Dostrajanie słów kluczowych pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek przy użyciu testowania linków sponsorowanych (369)
- Wybór lepszych słów kluczowych (370)
- Podsumowanie (370)
- Zrozumieć mechanizm spamu w wyszukiwarkach (372)
- Jaka jest definicja spamu w wyszukiwarkach internetowych? (372)
- Szczegółowy opis technik spamu w wyszukiwarkach internetowych (374)
- Co robić, gdy strona zostanie ukarana za praktyki spamerskie? (383)
- Podsumowanie (384)
- Bing (385)
- Narzędzie Keyword Dashboard (386)
- SearchWiki (387)
- Korzystanie z gwiazdek w celu oznaczania wyników wyszukiwania (388)
- Atrybut nofollow linków (388)
- Format (389)
- Dalsze przemyślenia (389)
- Gdzie szukać informacji (390)
- Strony wyszukiwarek poświęcone optymalizacji (390)
- Strony blogów (390)
- Podsumowanie (391)
Wstęp (13)
1. Szeroka perspektywa (19)
2. Elementarne informacje o wyszukiwarkach (39)
3. Najważniejsze informacje o stronach internetowych (55)
4. Wewnętrzne czynniki wpływające na pozycję w rankingu (83)
5. Zewnętrzne czynniki wpływające na pozycję w rankingu (105)
6. Monitorowanie statystyk sieciowych (121)
7. Usługi Google Narzędzia dla webmasterów oraz Google Analytics (141)
8. Pułapki dla wyszukiwarek internetowych (165)
9. Protokół REP (Robots Exclusion Protocol) (187)
10. Mapy witryn (207)
11. Szukanie słów kluczowych (227)
12. Budowanie bazy linków (255)
13. Analiza i badanie konkurencji (277)
14. Rozważania dotyczące treści (299)
15. Fenomen sieci społecznościowych (317)
16. Marketing w wyszukiwarkach internetowych (341)
17. Spam w wyszukiwarkach internetowych (371)
18. Co w branży piszczy (385)
A: Wydruki skryptów (FTP)
B: Serwery do sprawdzania połączeń (FTP)
C: Środowisko programistyczne (FTP)
Skorowidz (393)
Oceny i opinie klientów: Wojownik SEO. Sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach John I Jerkovic (42)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(18)
(15)
(5)
(4)
(0)
(0)
Tomasz Root, Obszerny
Data dodania: 2016-09-23 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-11-06 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-10-12 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Kamil , Informatyk
Data dodania: 2013-05-27 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Marcin,
Data dodania: 2013-04-19 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Tomasz Miernik, system administrator
Data dodania: 2013-04-17 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Agata,
Data dodania: 2013-01-09 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-11-27 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-11-26 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Konrad, Informatyk
Data dodania: 2012-07-03 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-06-29 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Stanisław Eysmont, PM
Data dodania: 2012-04-11 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Michał Sieński, Informatyk
Data dodania: 2012-04-02 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Someone, właściciel Someone.pl ,
Data dodania: 2012-03-01 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
webmaster
Data dodania: 2012-01-24 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
tomek,
Data dodania: 2011-08-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
domin8k, Web Developer
Data dodania: 2011-06-03 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Piotr Parzentny, Właściciel sildev.pl
Data dodania: 2011-01-03 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Janusz Szcząchor, fizyk
Data dodania: 2015-08-03 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Filip, Bloger
Data dodania: 2015-04-24 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Andrzej, programista
Data dodania: 2014-04-25 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Krzysztof Kornacki, Web Developer
Data dodania: 2014-03-08 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Bartek Tomczyk, webmaster/fron-end developer
Data dodania: 2013-09-13 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Maciej, Informatyk
Data dodania: 2013-07-12 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
WP,
Data dodania: 2013-04-25 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Łukasz Ławański, Informatyk
Data dodania: 2013-01-04 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Przemysław Pach, informatyk
Data dodania: 2012-07-30 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Adam Guszczynski, Pozycjoner
Data dodania: 2012-03-27 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Mateusz A.,
Data dodania: 2012-03-20 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-03-12 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Adam,
Data dodania: 2011-10-12 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-08-03 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Adrian Szefer, gł. Informatyk
Data dodania: 2011-04-04 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Rafał Maculewicz, Analityk danych
Data dodania: 2017-11-07 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Elektryk
Data dodania: 2014-11-03 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Piotr, Informatyk
Data dodania: 2014-01-03 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Piotr, IT
Data dodania: 2013-05-27 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-01-23 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Dennis Kruk, SEO, Grafika
Data dodania: 2016-11-12 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Wojciech Koźliński, .NET Developer, Scrum Master
Data dodania: 2015-03-06 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
inżynier
Data dodania: 2014-11-12 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-07-18 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii