Wojownik SEO. Sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach (ebook)(audiobook)(audiobook)
Opis książki
Czytaj fragment
Pokonaj konkurencję! Znajdź się na szczycie wyszukiwarki!
- Zoptymalizuj stronę pod kątem wyszukiwarek Google, Yahoo i Bing
- Naucz się poszukiwać słów kluczowych, zbuduj mapę witryny i bazę łączy
- Zobacz, jak analizować swoją witrynę i śledzić postępy jej optymalizacji
Zakładając swoją stronę internetową lub e-biznes, świadomie czy nie nagle wkraczamy na pole wielkiej bitwy o pozycję w wyszukiwarkach… Przychodzi nam walczyć z milionami stron o bezcenną uwagę internautów — a zdobywają ją tylko ci, którym udaje się zająć najwyższą pozycję. Jeśli więc Twoja strona ma przynosić Ci dochody lub inne korzyści, musisz opanować trudną sztukę walki o widoczność w wyszukiwarkach, a zatem poznać mistrzowskie techniki pozycjonowania i optymalizacji swojej witryny. Zostań profesjonalnym SEO wojownikiem, a Twoją bronią niech będzie fachowa wiedza. Tu na szczęście nie liczy się wielkość i siła naszego przeciwnika, tu wygrywa się dobrą strategią i konsekwentną taktyką!
Jak triumfalnie wejść na to pole bitwy i szybko nie polec? Właśnie ta książka dostarczy Ci niezbędnej wiedzy na temat wszystkich aspektów pozycjonowania i optymalizacji witryn, dzięki którym osiągniesz przewagę nad swoją konkurencją. Przede wszystkim zrozumiesz, czym w ogóle jest optymalizacja i jakie niesie ze sobą korzyści. Dzięki temu uda Ci się sformalizować ten proces i na bieżąco śledzić jego postępy. Dowiesz się wszystkiego na temat działania najważniejszych obecnie wyszukiwarek, czyli Google, Yahoo! i Binga, oraz poznasz używane przez nie algorytmy. Zobaczysz w akcji i porównasz sobie różne wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wpływające na pozycję w wynikach wyszukiwania oraz dowiesz się, jakie pułapki mogą sprawić, że Twoja strona nie zostanie poprawnie zindeksowana przez roboty internetowe. Odkryjesz, jak tworzyć skuteczne pozycjonujące mapy witryn, właściwie poszukiwać słów kluczowych i ustalać je oraz budować efektywną bazę łączy. Poznasz także płatne sposoby na wysoką pozycję swojej strony, takie jak Google AdWords czy Google AdSense.
Dzięki tej książce dowiesz się:
- jak działają wyszukiwarki i jakich algorytmów używają
- jak działają Google PageRank oraz roboty indeksujące
- jak tworzyć stronę pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek
- jakie czynniki wewnętrzne i zewnętrzne mają wpływ na pozycję w rankingu
- jak przebiega monitorowanie statystyk sieciowych i jak działa format NCSA Common
- jak korzystać z przydatnych narzędzi dla webmasterów, w tym z Google Analytics
- kiedy strona zostaje poprawnie zweryfikowana i zindeksowana przez robota
- czym jest i jak działa protokół REP (Robots Exclusion Protocol)
- jakie znaczenie dla optymalizacji ma domena i nazwy stron
- jak tworzyć różne typy map witryn i tekstowe listy adresów URL
- na czym polegają poszukiwanie słów kluczowych oraz strategia czynników czasu i trendów
- jak budować skutecznie pozycjonującą bazę łączy
- jak odszukiwać, analizować i śledzić informacje o konkurencji
- jak zarządzać treścią witryny pod kątem jej optymalizacji
- jakie są strategie związane z sieciami społecznościowymi oraz metody automatycznych interakcji z tymi platformami
- na czym polega marketing w wyszukiwarkach internetowych
- jak korzystać z możliwości Google AdWords i AdSense
Oceny i opinie klientów (42)
(18)
(15)
(5)
(4)
(0)
(0)
6 oceniona przez: Someone, właściciel Someone.pl , 2012-03-01
6 oceniona przez: 2012-11-26
6 oceniona przez: 2012-11-27
6 oceniona przez: tomek, 2011-08-02
6 oceniona przez: Piotr Parzentny, Właściciel sildev.pl 2011-01-03
6 oceniona przez: Kamil , Informatyk 2013-05-27
6 oceniona przez: 2012-06-29
6 oceniona przez: domin8k, Web Developer 2011-06-03
6 oceniona przez: Agata, 2013-01-09
6 oceniona przez: Konrad, Informatyk 2012-07-03
6 oceniona przez: 2013-11-06
6 oceniona przez: Marcin, 2013-04-19
6 oceniona przez: Tomasz Miernik, system administrator 2013-04-17
6 oceniona przez: 2013-10-12
6 oceniona przez: Stanisław Eysmont, PM 2012-04-11
6 oceniona przez: Michał Sieński, Informatyk 2012-04-02
6 oceniona przez: webmaster 2012-01-24
6 oceniona przez: Tomasz Root, Obszerny 2016-09-23
5 oceniona przez: Bartek Tomczyk, webmaster/fron-end developer 2013-09-13
5 oceniona przez: Janusz Szcząchor, fizyk 2015-08-03
5 oceniona przez: Filip, Bloger 2015-04-24
5 oceniona przez: Przemysław Pach, informatyk 2012-07-30
5 oceniona przez: Adam, 2011-10-12
5 oceniona przez: 2011-08-03
5 oceniona przez: Łukasz Ławański, Informatyk 2013-01-04
5 oceniona przez: Adam Guszczynski, Pozycjoner 2012-03-27
5 oceniona przez: 2012-03-12
5 oceniona przez: Mateusz A., 2012-03-20
5 oceniona przez: Adrian Szefer, gł. Informatyk 2011-04-04
5 oceniona przez: Andrzej, programista 2014-04-25
5 oceniona przez: Krzysztof Kornacki, Web Developer 2014-03-08
5 oceniona przez: Maciej, Informatyk 2013-07-12
5 oceniona przez: WP, 2013-04-25
4 oceniona przez: 2012-01-23
4 oceniona przez: Piotr, IT 2013-05-27
4 oceniona przez: Rafał Maculewicz, Analityk danych 2017-11-07
4 oceniona przez: Piotr, Informatyk 2014-01-03
4 oceniona przez: Elektryk 2014-11-03
3 oceniona przez: inżynier 2014-11-12
3 oceniona przez: Dennis Kruk, SEO, Grafika 2016-11-12
3 oceniona przez: 2012-07-18
3 oceniona przez: Wojciech Koźliński, .NET Developer, Scrum Master 2015-03-06
więcej opinii