Uczenie głębokie i sztuczna inteligencja. Interaktywny przewodnik ilustrowany
- Autorzy:
- Jon Krohn, Grant Beyleveld, Aglaé Bassens
Opis książki: Uczenie głębokie i sztuczna inteligencja. Interaktywny przewodnik ilustrowany
Uczenie maszynowe jest przyszłością naszej cywilizacji. Już dziś wywiera ogromny wpływ na nasze życie. Odmieniło kształt wielu sektorów: usług konsumenckich, inżynierii, bankowości, medycyny czy produkcji. Trudno też przewidzieć zmiany, jakie potęga sieci neuronowych przyniesie nam w nadchodzących latach. Osoby zajmujące się zawodowo uczeniem głębokim i sieciami neuronowymi mogą liczyć na ekscytujące możliwości, jednak zaawansowana matematyka i teoria stanowiące podstawę uczenia maszynowego mogą zniechęcać do prób poważnego zajęcia się tą dziedziną.
Ta książka jest nowatorskim podręcznikiem, w którym w zrozumiały, intuicyjny sposób opisano techniki sztucznej inteligencji. Została wzbogacona kolorowymi ilustracjami i zrozumiałym kodem, dzięki czemu pozwala o wiele łatwiej zagłębić się w złożoność modeli głębokiego uczenia. Trudniejsze zagadnienia matematyczne zostały ograniczone do niezbędnego minimum, przedstawiono je jednak w sposób maksymalnie przystępny. Po lekturze zrozumiesz, czym jest głębokie uczenie, dlaczego stało się tak popularne i jak się ma do innych dziedzin uczenia maszynowego. W pragmatyczny sposób opisano takie aspekty zastosowań głębokiego uczenia jak widzenie maszynowe, przetwarzanie języka naturalnego, generowanie obrazów, a nawet gra w różne gry. Prezentowane treści uzupełnia praktyczny kod i szereg wskazówek dotyczących korzystania z bibliotek Keras i TensorFlow.
W książce między innymi:
- teoretyczne podstawy sztucznej inteligencji, w tym sieci neuronowe i ich trening oraz optymalizacja
- sieci konwolucyjne, rekurencyjne, GAN, głębokie uczenie przez wzmacnianie
- potencjał systemów głębokiego uczenia
- narzędzia do tworzenia, stosowania i usprawniania modeli głębokiego uczenia
- tworzenie interaktywnych aplikacji opartych na głębokim uczeniu
Uczenie głębokie: przekonaj się na własne oczy!
Wybrane bestsellery
-
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla inżynierów, którzy chcą stosować systemy uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów biznesowych. Zaprezentowano w niej systemy ML używane w szybko rozwijających się startupach, a także przedstawiono holistyczne podejście do ich projektowania ― z...
Jak projektować systemy uczenia maszynowego. Iteracyjne tworzenie aplikacji gotowych do pracy Jak projektować systemy uczenia maszynowego. Iteracyjne tworzenie aplikacji gotowych do pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Metody statystyczne są kluczowym elementem data science, mimo to niewielu specjalistów data science posiada formalne wykształcenie statystyczne. Kursy i podręczniki o podstawach statystyki, rzadko kiedy omawiają temat z perspektywy data science. W drugim wydaniu tego popularnego podręcznika zosta...
Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Jeśli masz już dość bezproduktywnego wpatrywania się w ekran komputera lub tabletu i chciałbyś zacząć robić coś naprawdę ciekawego, dobrze trafiłeś! A jeśli przy tym chcesz zabłysnąć w klasie i zostać prawdziwą gwiazdą na lekcji informatyki, to trafiłeś jeszcze lepiej!
Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II
Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Adrian Czechowski
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Mało kto lubi matematykę, zwłaszcza algebrę czy analizę matematyczną. Wydaje się trudna i niezrozumiała. Bardzo łatwo popełnić błędy podczas rozwiązywania równań różniczkowych czy całek. Jeśli jednak powierzysz najtrudniejszą i najżmudniejszą część obliczeń komputerowi, szybko się przekonasz, że ...
Matematyka w Pythonie. Algebra, statystyka, analiza matematyczna i inne dziedziny Matematyka w Pythonie. Algebra, statystyka, analiza matematyczna i inne dziedziny
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)101.40 zł
169.00 zł(-40%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Zarządzanie projektami to rozległa i skomplikowana dziedzina wiedzy. Dobry kierownik projektu powinien być osobą kompetentną, komunikatywną, zdyscyplinowaną, wszechstronną i doświadczoną, łączącą zdolności techniczne z marketingowymi, a nawet psychologicznymi. Dobry PM to zdolny dyrygent, pod któ...
Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
Czy wiesz, że według jednego z raportów co drugi Polak deklaruje, że odejdzie z obecnej pracy w ciągu 12 miesięcy? Jeśli więc coraz częściej myślisz o zmianie, bo nie odczuwasz zadowolenia ze swojej zawodowej sytuacji... wiedz, że nie tylko Ty. I że można coś z tym zrobić! Najpierw jednak przyjrz...
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie 5 Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie 5
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)28.20 zł
47.00 zł(-40%)
O autorach książki
3 Jon Krohn, Grant Beyleveld, Aglaé BassensDr Jon Krohn kieruje zespołem badaczy danych w firmie untapt. Jest wykładowcą akademickim i autorem uznanej serii podręczników.
Dr Grant Beyleveld zajmuje się zastosowaniem głębokiego uczenia w przetwarzaniu języka naturalnego.
Aglaé Bassens jest belgijską artystką: ilustratorką, malarką i autorką murali.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Deep Learning Illustrated: A Visual, Interactive Guide to Artificial Intelligence (Addison-Wesley Data & Analytics Series)
- Tłumaczenie:
- Andrzej Watrak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7914-5, 9788328379145
- Data wydania książki drukowanej:
- 2021-11-08
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7915-2, 9788328379152
- Data wydania ebooka:
-
2021-11-08
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 149312
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 32.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Uczenie maszynowe
Spis treści książki
- Spis ilustracji (xvii)
- Spis tabel (xxvii)
- Przykłady kodu (xxix)
- Przedmowa (xxxiii)
- Wstęp (xxxv)
- Podziękowania (xxxix)
- O autorach (xli)
- Widzenie biologiczne (3)
- Widzenie maszynowe (8)
- Neocognitron (8)
- LeNet-5 (9)
- Tradycyjne podejście w uczeniu maszynowym (12)
- Sieć ImageNet i konkurs ILSVRC (13)
- AlexNet (14)
- Plac zabaw TensorFlow (17)
- Quick, Draw! (19)
- Podsumowanie (19)
- Przetwarzanie języka naturalnego przy użyciu głębokiego uczenia (21)
- Sieci głębokiego uczenia automatycznie uczą się reprezentacji danych (22)
- Przetwarzanie języka naturalnego (23)
- Krótka historia wykorzystania głębokiego uczenia w przetwarzaniu języka naturalnego (24)
- Matematyczne reprezentacje języka (25)
- Kodowanie słów 1 z n (26)
- Wektory słów (27)
- Działania na wektorach słów (29)
- word2viz (30)
- Reprezentacje lokalne i rozproszone (32)
- Elementy naturalnego języka ludzi (33)
- Google Duplex (35)
- Podsumowanie (37)
- Zakrapiana impreza (39)
- Arytmetyka nieprawdziwych twarzy (41)
- Transfer stylu: konwersja zdjęcia na obraz Moneta (i odwrotnie) (44)
- Tworzenie własnych, fotograficznie realistycznych rysunków (45)
- Tworzenie realistycznych obrazów na podstawie tekstu (45)
- Przetwarzanie obrazów przy użyciu głębokiego uczenia (46)
- Podsumowanie (47)
- Głębokie uczenie, sztuczna inteligencja i inne bestie (49)
- Sztuczna inteligencja (49)
- Uczenie maszynowe (50)
- Uczenie się reprezentacji (51)
- Sztuczne sieci neuronowe (51)
- Głębokie uczenie (51)
- Widzenie maszynowe (52)
- Przetwarzanie języka naturalnego (53)
- Trzy kategorie problemów uczenia maszynowego (53)
- Uczenie nadzorowane (53)
- Uczenie nienadzorowane (54)
- Uczenie przez wzmacnianie (54)
- Głębokie uczenie przez wzmacnianie (56)
- Gry wideo (57)
- Gry planszowe (60)
- AlphaGo (60)
- AlphaGo Zero (62)
- AlphaZero (64)
- Manipulowanie obiektami (66)
- Popularne środowiska dla głębokiego uczenia przez wzmacnianie (68)
- OpenAI Gym (68)
- DeepMind Lab (68)
- Unity ML-Agents (71)
- Trzy kategorie sztucznej inteligencji (71)
- Sztuczna wąska inteligencja (71)
- Sztuczna ogólna inteligencja (71)
- Sztuczna superinteligencja (72)
- Podsumowanie (72)
- Wymagania (75)
- Instalacja (76)
- Prosta sieć i biblioteka Keras (76)
- Baza MNIST odręcznych cyfr (76)
- Schemat sieci (78)
- Załadowanie danych (79)
- Przeformatowanie danych (81)
- Zaprojektowanie architektury sieci neuronowej (82)
- Trenowanie modelu sieci neuronowej (83)
- Podsumowanie (84)
- Biologiczna neuroanatomia (85)
- Perceptron (86)
- Wykrywacz: "hot dog" - "nie hot dog" (86)
- Najważniejsza formuła w tej książce (90)
- Współczesne neurony i funkcje aktywacji (91)
- Neuron sigmoidalny (92)
- Neuron tangensowy (94)
- Neuron ReLU (94)
- Wybór neuronu (96)
- Podsumowanie (96)
- Kluczowe pojęcia (97)
- Warstwa wejściowa (99)
- Warstwa zagęszczona (99)
- Zagęszczona sieć wykrywająca hot dogi (101)
- Propagacja w przód w pierwszej warstwie ukrytej (102)
- Propagacja w przód w kolejnych warstwach (103)
- Warstwa softmax w sieci wykrywającej hot dogi (105)
- Nowe spojrzenie na naszą płytką sieć (107)
- Podsumowanie (109)
- Kluczowe pojęcia (109)
- Funkcja kosztu (111)
- Kwadratowa funkcja straty (112)
- Wysycenie neuronu (112)
- Entropia skrośna (113)
- Optymalizacja - uczenie się minimalizowania kosztu (115)
- Gradient prosty (115)
- Szybkość uczenia się (117)
- Wielkość paczki i stochastyczny gradient prosty (119)
- Ucieczka z lokalnego minimum (121)
- Propagacja wstecz (123)
- Dobór liczby warstw ukrytych i liczby neuronów (124)
- Średniogłęboka sieć w Keras (126)
- Podsumowanie (129)
- Kluczowe pojęcia (129)
- Inicjalizacja wag (131)
- Rozkłady Xaviera Glorota (134)
- Niestabilne gradienty (137)
- Zanikające gradienty (137)
- Eksplodujące gradienty (137)
- Normalizacja paczki (138)
- Uogólnianie modelu (zapobieganie nadmiernemu dopasowaniu) (139)
- Regularyzacja L1 i L2 (141)
- Dropout (141)
- Powiększenie danych (144)
- Pomysłowe optymalizatory (144)
- Impet (144)
- Impet Nesterowa (145)
- AdaGrad (145)
- AdaDelta i RMSprop (146)
- Adam (146)
- Głęboka sieć neuronowa w Keras (147)
- Regresja (148)
- TensorBoard (151)
- Podsumowanie (153)
- Kluczowe pojęcia (154)
- Konwolucyjne sieci neuronowe (157)
- Dwuwymiarowa struktura obrazów (157)
- Złożoność obliczeniowa (158)
- Warstwy konwolucyjne (158)
- Wielokrotne filtry (160)
- Konwolucyjny przykład (161)
- Hiperparametry filtru konwolucyjnego (165)
- Warstwy redukujące (166)
- Sieć LeNet-5 w Keras (168)
- Sieci AlexNet i VGGNet w Keras (173)
- Sieci rezydualne (176)
- Zanikający gradient - zmora głębokiej sieci konwolucyjnej (176)
- Połączenia rezydualne (177)
- Sieć ResNet (178)
- Zastosowania widzenia maszynowego (180)
- Wykrywanie obiektów (180)
- Segmentacja obrazów (183)
- Uczenie transferowe (185)
- Sieci kapsułowe (189)
- Podsumowanie (190)
- Kluczowe pojęcia (191)
- Wstępne przetwarzanie danych języka naturalnego (193)
- Tokenizacja (196)
- Zamiana wszystkich znaków na małe litery (198)
- Usunięcie stop-słów i interpunkcji (198)
- Stemming (199)
- Przetwarzanie n-gramów (200)
- Wstępne przetworzenie całego korpusu (202)
- Osadzanie słów przy użyciu techniki word2vec (205)
- Teoretyczne podstawy techniki word2vec (206)
- Ocenianie wektorów słów (208)
- Stosowanie techniki word2vec (208)
- Tworzenie wykresów wektorów słów (212)
- Pole pod krzywą ROC (215)
- Macierz pomyłek (217)
- Wyliczanie pola pod krzywą ROC (218)
- Klasyfikowanie języka naturalnego za pomocą znanych sieci (220)
- Załadowanie recenzji filmów z bazy IMDb (221)
- Badanie bazy IMDb (224)
- Ujednolicenie długości recenzji (227)
- Sieć zagęszczona (227)
- Sieci konwolucyjne (234)
- Sieci przystosowane do danych sekwencyjnych (238)
- Rekurencyjne sieci neuronowe (238)
- Jednostka LSTM (242)
- Dwukierunkowa jednostka LSTM (245)
- Spiętrzone modele rekurencyjne (246)
- Techniki sekwencja-sekwencja i atencja (248)
- Uczenie transferowe w przetwarzaniu języka naturalnego (249)
- Modele niesekwencyjne: funkcyjny interfejs API biblioteki Keras (249)
- Podsumowanie (254)
- Kluczowe pojęcia (255)
- Teoretyczne podstawy sieci GAN (257)
- Zbiór rysunków Quick, Draw! (260)
- Sieć dyskryminatora (263)
- Sieć generatora (266)
- Sieć antagonistyczna (269)
- Trening sieci GAN (271)
- Podsumowanie (278)
- Kluczowe pojęcia (279)
- Podstawy teoretyczne uczenia przez wzmacnianie (281)
- Gra Cart-Pole (282)
- Proces decyzyjny Markowa (284)
- Optymalna polityka (286)
- Podstawy teoretyczne sieci głębokiego Q-uczenia (287)
- Funkcja wartości (288)
- Funkcja Q-wartości (288)
- Szacowanie optymalnej Q-wartości (289)
- Definiowanie agenta sieci DQN (290)
- Parametry inicjalizacyjne (293)
- Tworzenie sieci neuronowej agenta (294)
- Rejestrowanie przebiegu gry (295)
- Trening poprzez odtwarzanie zapisanych informacji (295)
- Wybór czynności do wykonania (297)
- Zapisywanie i ładowanie parametrów modelu (297)
- Interakcja ze środowiskiem OpenAI Gym (297)
- Optymalizacja hiperparametrów za pomocą narzędzia SLM Lab (301)
- Agenci nie tylko DQN (303)
- Algorytmy gradientu polityki i REINFORCE (304)
- Algorytm aktor-krytyk (304)
- Podsumowanie (305)
- Kluczowe pojęcia (306)
- Pomysły na projekty głębokiego uczenia (309)
- Widzenie maszynowe i sieci GAN (309)
- Przetwarzanie języka naturalnego (311)
- Głębokie uczenie przez wzmacnianie (312)
- Przekształcanie istniejących projektów uczenia maszynowego (312)
- Materiały do kolejnych projektów (313)
- Projekty pożytku publicznego (314)
- Proces modelowania i strojenie hiperparametrów (314)
- Automatyzacja strojenia hiperparametrów (316)
- Biblioteki głębokiego uczenia (317)
- Keras i TensorFlow (317)
- PyTorch (319)
- MXNet, CNTK, Caffe i inne biblioteki (320)
- Software 2.0 (320)
- Nadejście ogólnej sztucznej inteligencji (322)
- Podsumowanie (324)
- Funkcjonalności biblioteki PyTorch (335)
- System autograd (335)
- Zasada "definiowanie przez działanie" (335)
- Biblioteka PyTorch kontra TensorFlow (336)
- PyTorch w praktyce (337)
- Instalacja (337)
- Podstawowe jednostki (337)
- Tworzenie głębokiej sieci neuronowej (339)
I. WPROWADZENIE DO GŁĘBOKIEGO UCZENIA (1)
1. Widzenie biologiczne i maszynowe (3)
2. Języki ludzki i maszynowy (21)
3. Sztuka maszynowa (39)
4. Maszyny i gry (49)
II. PODSTAWY TEORETYCZNE W ILUSTRACJACH (73)
5. Wóz (kodu) przed koniem (teorii) (75)
6. Sztuczny neuron wykrywający hot dogi (85)
7. Sztuczne sieci neuronowe (99)
8. Trenowanie głębokich sieci (111)
9. Usprawnianie głębokich sieci (131)
III. INTERAKTYWNE ZASTOSOWANIA GŁĘBOKIEGO UCZENIA (155)
10. Widzenie maszynowe (157)
11. Przetwarzanie języka naturalnego (193)
12. Sieci GAN (257)
13. Głębokie uczenie przez wzmacnianie (281)
IV TY I SZTUCZNA INTELIGENCJA (307)
14. Rozwijanie własnych projektów głębokiego uczenia (309)
DODATKI (327)
A Formalna notacja sieci neuronowych (329)
B Propagacja wstecz (331)
C Biblioteka PyTorch (335)
Źródła ilustracji (341)
Helion - inne książki
-
W drugiej części tego zaktualizowanego przewodnika dla zaawansowanych informatyków znalazł się między innymi opis mechanizmu wywołania ALPC i procedury synchronizacji sterowników urządzeń i aplikacji. Omówiono zasady wirtualizacji, a także takie elementy jak rejestr, interfejs WMI, usługi ETW i D...
Windows od środka. Wnętrze nowoczesnego systemu, wirtualizacja, systemy plików, rozruch, bezpieczeństwo i dużo więcej. Wydanie VII Windows od środka. Wnętrze nowoczesnego systemu, wirtualizacja, systemy plików, rozruch, bezpieczeństwo i dużo więcej. Wydanie VII
Mark Russinovich, Andrea Allievi, Alex Ionescu, David Solomon
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)107.40 zł
179.00 zł(-40%) -
Lektura tej książki nauczy Cię myśleć o danych inaczej niż dotychczas. Przekonasz się, że to nie tylko wypełnione kolumny i wiersze. Nie poprzestaniesz na prostej pracy z danymi, a nauczysz się je układać w historie obfitujące w cenne wnioski. Dowiesz się, jak sobie radzić z wartościami, które wy...
Wizualizacja danych. Pulpity nawigacyjne i raporty w Excelu Wizualizacja danych. Pulpity nawigacyjne i raporty w Excelu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Najlepiej stawiać je z GIMP-em ― darmowym, otwartoźródłowym programem do edycji grafiki rastrowej. Dla kogoś, kto chce zacząć samodzielnie pracować nad obróbką zdjęć i tworzeniem rysunków, największe znaczenie ma oczywiście to, co GIMP potrafi. A potrafi naprawdę dużo. Dokonasz w nim retusz...
GIMP. Poznaj świat grafiki komputerowej. Wydanie II GIMP. Poznaj świat grafiki komputerowej. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Ten praktyczny przewodnik zawiera szeroki przegląd strategii, wzorców i form testowania oprogramowania, ułatwiających dobór ścieżek i podejść do konkretnych projektów w zależności od zakresu, budżetu i ram czasowych. Książka uczy przydatnych umiejętności w zakresie przeprowadzania testów wydajnoś...
Testowanie full stack. Praktyczny przewodnik dostarczania oprogramowania wysokiej jakości Testowanie full stack. Praktyczny przewodnik dostarczania oprogramowania wysokiej jakości
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Książka tak, napisana z myślą o doświadczonych programistach, zawiera wiele przykładowych programów, które pozwolą Ci poznać praktyczne tajniki języka, takie jak typy ogólne, LINQ oraz techniki programowania asynchronicznego. Następnie poznasz najnowsze możliwości platformy .NET 6 oraz języka C# ...
C# 10. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows, internetowych i biurowych C# 10. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows, internetowych i biurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)101.40 zł
169.00 zł(-40%) -
Książka, którą trzymasz w ręku, to rzecz na wskroś praktyczna. Dowiesz się z niej, jak w prosty i szybki sposób uruchomić własny sklep internetowy na CMS WordPress z użyciem wtyczki WooCommerce. Na systemie zarządzania treścią WordPress bazuje blisko 40 procent istniejących stron internetowych, a...
Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.74 zł
42.90 zł(-40%) -
Architekt ma w sobie coś z boga. Przecież kreuje świat. Formę i funkcję budynków, krajobrazy, a nawet przestrzeń naszych mieszkań. Wpływa na otoczenie, świadomie umieszczając w nim kolejne elementy, zmieniające lub podkreślające charakter przestrzeni. Architekci potrafią zaprojektować prawdziwe d...
Projektowanie architektoniczne. Wprowadzenie do zawodu architekta. Wydanie III Projektowanie architektoniczne. Wprowadzenie do zawodu architekta. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Sztuczna inteligencja staje się powoli nieodzownym składnikiem naszego życia. Przeszła długą drogę od modnego hasła pojawiającego się głównie w specjalistycznych publikacjach do technologii mającej realny wpływ na naszą codzienność. Z każdym dniem lepiej radzi sobie z coraz bardziej zaawansowanym...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla specjalistów, którzy chcą poszerzyć wiedzę na temat cyberbezpieczeństwa. Opisano tu aktualne koncepcje związane z podatnościami i zagrożeniami bezpieczeństwa, w tym model dojrzałości cybernetycznej. Zaprezentowano narzędzia takie jak Wireshark, DVWA, Burp Suite, OpenVA...
Cyberbezpieczeństwo dla zaawansowanych. Skuteczne zabezpieczenia systemu Windows, Linux, IoT i infrastruktury w chmurze Cyberbezpieczeństwo dla zaawansowanych. Skuteczne zabezpieczenia systemu Windows, Linux, IoT i infrastruktury w chmurze
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)65.40 zł
109.00 zł(-40%) -
Ten praktyczny przewodnik po Selenium WebDriver w wersji 4 z uwzględnieniem implementacji w Javie jest przeznaczony dla programistów Javy, inżynierów jakości i testerów. Przedstawiono w nim główne aspekty zautomatyzowanej nawigacji po stronie, manipulacji w przeglądarce, interakcji z elementami, ...
Selenium WebDriver w Javie. Praktyczne wprowadzenie do tworzenia testów systemowych Selenium WebDriver w Javie. Praktyczne wprowadzenie do tworzenia testów systemowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Uczenie głębokie i sztuczna inteligencja. Interaktywny przewodnik ilustrowany Jon Krohn, Grant Beyleveld, Aglaé Bassens (2)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(1)
Data dodania: 2022-05-31 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2023-03-09 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii