Uczenie głębokie i sztuczna inteligencja. Interaktywny przewodnik ilustrowany
Opis książki: Uczenie głębokie i sztuczna inteligencja. Interaktywny przewodnik ilustrowany
Uczenie maszynowe jest przyszłością naszej cywilizacji. Już dziś wywiera ogromny wpływ na nasze życie. Odmieniło kształt wielu sektorów: usług konsumenckich, inżynierii, bankowości, medycyny czy produkcji. Trudno też przewidzieć zmiany, jakie potęga sieci neuronowych przyniesie nam w nadchodzących latach. Osoby zajmujące się zawodowo uczeniem głębokim i sieciami neuronowymi mogą liczyć na ekscytujące możliwości, jednak zaawansowana matematyka i teoria stanowiące podstawę uczenia maszynowego mogą zniechęcać do prób poważnego zajęcia się tą dziedziną.
Ta książka jest nowatorskim podręcznikiem, w którym w zrozumiały, intuicyjny sposób opisano techniki sztucznej inteligencji. Została wzbogacona kolorowymi ilustracjami i zrozumiałym kodem, dzięki czemu pozwala o wiele łatwiej zagłębić się w złożoność modeli głębokiego uczenia. Trudniejsze zagadnienia matematyczne zostały ograniczone do niezbędnego minimum, przedstawiono je jednak w sposób maksymalnie przystępny. Po lekturze zrozumiesz, czym jest głębokie uczenie, dlaczego stało się tak popularne i jak się ma do innych dziedzin uczenia maszynowego. W pragmatyczny sposób opisano takie aspekty zastosowań głębokiego uczenia jak widzenie maszynowe, przetwarzanie języka naturalnego, generowanie obrazów, a nawet gra w różne gry. Prezentowane treści uzupełnia praktyczny kod i szereg wskazówek dotyczących korzystania z bibliotek Keras i TensorFlow.
W książce między innymi:
- teoretyczne podstawy sztucznej inteligencji, w tym sieci neuronowe i ich trening oraz optymalizacja
- sieci konwolucyjne, rekurencyjne, GAN, głębokie uczenie przez wzmacnianie
- potencjał systemów głębokiego uczenia
- narzędzia do tworzenia, stosowania i usprawniania modeli głębokiego uczenia
- tworzenie interaktywnych aplikacji opartych na głębokim uczeniu
Uczenie głębokie: przekonaj się na własne oczy!
Wybrane bestsellery
-
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)103.35 zł
159.00 zł(-35%) -
Ta książka jest praktycznym i wyczerpującym przewodnikiem, dzięki któremu w pełni wykorzystasz możliwości Kali Linux. Opisano w niej wiele interesujących zagadnień związanych z przeprowadzaniem testów penetracyjnych. Dowiesz się, jak zbudować nowoczesne środowisko testowe z użyciem kontenerów Doc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pis...
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce nauczysz się przekształcać suche dane liczbowe w pełną empatii narrację! Aby spełniły one swoje zadanie, ktoś musi przedstawić zawarte w nich informacje w postaci opowieści. W tej publikacji wyczerpująco i praktycznie opisano przebieg tego procesu. Jej lektura sprawi, że rozwin...
Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
67.00 zł(-69%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik...
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie b...
Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do kryptografii i bibliotek kryptograficznych Pythona. Omówiono tu podstawowe koncepcje z tej dziedziny, najważniejsze algorytmy i niezbędny zakres podstaw matematycznych: liczby pierwsze, teorię grup czy generatory liczb pseudolosowych. Wyjaśniono, czym ...
Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Czy ktoś, kto pisze o bramkach (logicznych), opowiada o sporcie? Czy miejsce multiwibratora jest na półce w sklepie z gadżetami erotycznymi? Czy słowo „negator” oznacza osobę będącą zawsze na „nie”? Odpowiedzi na te (tendencyjne!) pytania znajdziesz w najnowszej, książce z...
Elektronika bez oporu. Praktyczne układy elektroniczne Elektronika bez oporu. Praktyczne układy elektroniczne
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%)
O autorach książki
3 Jon Krohn, Grant Beyleveld, Aglaé BassensDr Jon Krohn kieruje zespołem badaczy danych w firmie untapt. Jest wykładowcą akademickim i autorem uznanej serii podręczników.
Dr Grant Beyleveld zajmuje się zastosowaniem głębokiego uczenia w przetwarzaniu języka naturalnego.
Aglaé Bassens jest belgijską artystką: ilustratorką, malarką i autorką murali.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Deep Learning Illustrated: A Visual, Interactive Guide to Artificial Intelligence (Addison-Wesley Data & Analytics Series)
- Tłumaczenie:
- Andrzej Watrak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7914-5, 9788328379145
- Data wydania książki drukowanej:
- 2021-11-08
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7915-2, 9788328379152
- Data wydania ebooka:
-
2021-11-08
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 149312
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 32.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Uczenie maszynowe
Spis treści książki
- Spis ilustracji (xvii)
- Spis tabel (xxvii)
- Przykłady kodu (xxix)
- Przedmowa (xxxiii)
- Wstęp (xxxv)
- Podziękowania (xxxix)
- O autorach (xli)
- Widzenie biologiczne (3)
- Widzenie maszynowe (8)
- Neocognitron (8)
- LeNet-5 (9)
- Tradycyjne podejście w uczeniu maszynowym (12)
- Sieć ImageNet i konkurs ILSVRC (13)
- AlexNet (14)
- Plac zabaw TensorFlow (17)
- Quick, Draw! (19)
- Podsumowanie (19)
- Przetwarzanie języka naturalnego przy użyciu głębokiego uczenia (21)
- Sieci głębokiego uczenia automatycznie uczą się reprezentacji danych (22)
- Przetwarzanie języka naturalnego (23)
- Krótka historia wykorzystania głębokiego uczenia w przetwarzaniu języka naturalnego (24)
- Matematyczne reprezentacje języka (25)
- Kodowanie słów 1 z n (26)
- Wektory słów (27)
- Działania na wektorach słów (29)
- word2viz (30)
- Reprezentacje lokalne i rozproszone (32)
- Elementy naturalnego języka ludzi (33)
- Google Duplex (35)
- Podsumowanie (37)
- Zakrapiana impreza (39)
- Arytmetyka nieprawdziwych twarzy (41)
- Transfer stylu: konwersja zdjęcia na obraz Moneta (i odwrotnie) (44)
- Tworzenie własnych, fotograficznie realistycznych rysunków (45)
- Tworzenie realistycznych obrazów na podstawie tekstu (45)
- Przetwarzanie obrazów przy użyciu głębokiego uczenia (46)
- Podsumowanie (47)
- Głębokie uczenie, sztuczna inteligencja i inne bestie (49)
- Sztuczna inteligencja (49)
- Uczenie maszynowe (50)
- Uczenie się reprezentacji (51)
- Sztuczne sieci neuronowe (51)
- Głębokie uczenie (51)
- Widzenie maszynowe (52)
- Przetwarzanie języka naturalnego (53)
- Trzy kategorie problemów uczenia maszynowego (53)
- Uczenie nadzorowane (53)
- Uczenie nienadzorowane (54)
- Uczenie przez wzmacnianie (54)
- Głębokie uczenie przez wzmacnianie (56)
- Gry wideo (57)
- Gry planszowe (60)
- AlphaGo (60)
- AlphaGo Zero (62)
- AlphaZero (64)
- Manipulowanie obiektami (66)
- Popularne środowiska dla głębokiego uczenia przez wzmacnianie (68)
- OpenAI Gym (68)
- DeepMind Lab (68)
- Unity ML-Agents (71)
- Trzy kategorie sztucznej inteligencji (71)
- Sztuczna wąska inteligencja (71)
- Sztuczna ogólna inteligencja (71)
- Sztuczna superinteligencja (72)
- Podsumowanie (72)
- Wymagania (75)
- Instalacja (76)
- Prosta sieć i biblioteka Keras (76)
- Baza MNIST odręcznych cyfr (76)
- Schemat sieci (78)
- Załadowanie danych (79)
- Przeformatowanie danych (81)
- Zaprojektowanie architektury sieci neuronowej (82)
- Trenowanie modelu sieci neuronowej (83)
- Podsumowanie (84)
- Biologiczna neuroanatomia (85)
- Perceptron (86)
- Wykrywacz: "hot dog" - "nie hot dog" (86)
- Najważniejsza formuła w tej książce (90)
- Współczesne neurony i funkcje aktywacji (91)
- Neuron sigmoidalny (92)
- Neuron tangensowy (94)
- Neuron ReLU (94)
- Wybór neuronu (96)
- Podsumowanie (96)
- Kluczowe pojęcia (97)
- Warstwa wejściowa (99)
- Warstwa zagęszczona (99)
- Zagęszczona sieć wykrywająca hot dogi (101)
- Propagacja w przód w pierwszej warstwie ukrytej (102)
- Propagacja w przód w kolejnych warstwach (103)
- Warstwa softmax w sieci wykrywającej hot dogi (105)
- Nowe spojrzenie na naszą płytką sieć (107)
- Podsumowanie (109)
- Kluczowe pojęcia (109)
- Funkcja kosztu (111)
- Kwadratowa funkcja straty (112)
- Wysycenie neuronu (112)
- Entropia skrośna (113)
- Optymalizacja - uczenie się minimalizowania kosztu (115)
- Gradient prosty (115)
- Szybkość uczenia się (117)
- Wielkość paczki i stochastyczny gradient prosty (119)
- Ucieczka z lokalnego minimum (121)
- Propagacja wstecz (123)
- Dobór liczby warstw ukrytych i liczby neuronów (124)
- Średniogłęboka sieć w Keras (126)
- Podsumowanie (129)
- Kluczowe pojęcia (129)
- Inicjalizacja wag (131)
- Rozkłady Xaviera Glorota (134)
- Niestabilne gradienty (137)
- Zanikające gradienty (137)
- Eksplodujące gradienty (137)
- Normalizacja paczki (138)
- Uogólnianie modelu (zapobieganie nadmiernemu dopasowaniu) (139)
- Regularyzacja L1 i L2 (141)
- Dropout (141)
- Powiększenie danych (144)
- Pomysłowe optymalizatory (144)
- Impet (144)
- Impet Nesterowa (145)
- AdaGrad (145)
- AdaDelta i RMSprop (146)
- Adam (146)
- Głęboka sieć neuronowa w Keras (147)
- Regresja (148)
- TensorBoard (151)
- Podsumowanie (153)
- Kluczowe pojęcia (154)
- Konwolucyjne sieci neuronowe (157)
- Dwuwymiarowa struktura obrazów (157)
- Złożoność obliczeniowa (158)
- Warstwy konwolucyjne (158)
- Wielokrotne filtry (160)
- Konwolucyjny przykład (161)
- Hiperparametry filtru konwolucyjnego (165)
- Warstwy redukujące (166)
- Sieć LeNet-5 w Keras (168)
- Sieci AlexNet i VGGNet w Keras (173)
- Sieci rezydualne (176)
- Zanikający gradient - zmora głębokiej sieci konwolucyjnej (176)
- Połączenia rezydualne (177)
- Sieć ResNet (178)
- Zastosowania widzenia maszynowego (180)
- Wykrywanie obiektów (180)
- Segmentacja obrazów (183)
- Uczenie transferowe (185)
- Sieci kapsułowe (189)
- Podsumowanie (190)
- Kluczowe pojęcia (191)
- Wstępne przetwarzanie danych języka naturalnego (193)
- Tokenizacja (196)
- Zamiana wszystkich znaków na małe litery (198)
- Usunięcie stop-słów i interpunkcji (198)
- Stemming (199)
- Przetwarzanie n-gramów (200)
- Wstępne przetworzenie całego korpusu (202)
- Osadzanie słów przy użyciu techniki word2vec (205)
- Teoretyczne podstawy techniki word2vec (206)
- Ocenianie wektorów słów (208)
- Stosowanie techniki word2vec (208)
- Tworzenie wykresów wektorów słów (212)
- Pole pod krzywą ROC (215)
- Macierz pomyłek (217)
- Wyliczanie pola pod krzywą ROC (218)
- Klasyfikowanie języka naturalnego za pomocą znanych sieci (220)
- Załadowanie recenzji filmów z bazy IMDb (221)
- Badanie bazy IMDb (224)
- Ujednolicenie długości recenzji (227)
- Sieć zagęszczona (227)
- Sieci konwolucyjne (234)
- Sieci przystosowane do danych sekwencyjnych (238)
- Rekurencyjne sieci neuronowe (238)
- Jednostka LSTM (242)
- Dwukierunkowa jednostka LSTM (245)
- Spiętrzone modele rekurencyjne (246)
- Techniki sekwencja-sekwencja i atencja (248)
- Uczenie transferowe w przetwarzaniu języka naturalnego (249)
- Modele niesekwencyjne: funkcyjny interfejs API biblioteki Keras (249)
- Podsumowanie (254)
- Kluczowe pojęcia (255)
- Teoretyczne podstawy sieci GAN (257)
- Zbiór rysunków Quick, Draw! (260)
- Sieć dyskryminatora (263)
- Sieć generatora (266)
- Sieć antagonistyczna (269)
- Trening sieci GAN (271)
- Podsumowanie (278)
- Kluczowe pojęcia (279)
- Podstawy teoretyczne uczenia przez wzmacnianie (281)
- Gra Cart-Pole (282)
- Proces decyzyjny Markowa (284)
- Optymalna polityka (286)
- Podstawy teoretyczne sieci głębokiego Q-uczenia (287)
- Funkcja wartości (288)
- Funkcja Q-wartości (288)
- Szacowanie optymalnej Q-wartości (289)
- Definiowanie agenta sieci DQN (290)
- Parametry inicjalizacyjne (293)
- Tworzenie sieci neuronowej agenta (294)
- Rejestrowanie przebiegu gry (295)
- Trening poprzez odtwarzanie zapisanych informacji (295)
- Wybór czynności do wykonania (297)
- Zapisywanie i ładowanie parametrów modelu (297)
- Interakcja ze środowiskiem OpenAI Gym (297)
- Optymalizacja hiperparametrów za pomocą narzędzia SLM Lab (301)
- Agenci nie tylko DQN (303)
- Algorytmy gradientu polityki i REINFORCE (304)
- Algorytm aktor-krytyk (304)
- Podsumowanie (305)
- Kluczowe pojęcia (306)
- Pomysły na projekty głębokiego uczenia (309)
- Widzenie maszynowe i sieci GAN (309)
- Przetwarzanie języka naturalnego (311)
- Głębokie uczenie przez wzmacnianie (312)
- Przekształcanie istniejących projektów uczenia maszynowego (312)
- Materiały do kolejnych projektów (313)
- Projekty pożytku publicznego (314)
- Proces modelowania i strojenie hiperparametrów (314)
- Automatyzacja strojenia hiperparametrów (316)
- Biblioteki głębokiego uczenia (317)
- Keras i TensorFlow (317)
- PyTorch (319)
- MXNet, CNTK, Caffe i inne biblioteki (320)
- Software 2.0 (320)
- Nadejście ogólnej sztucznej inteligencji (322)
- Podsumowanie (324)
- Funkcjonalności biblioteki PyTorch (335)
- System autograd (335)
- Zasada "definiowanie przez działanie" (335)
- Biblioteka PyTorch kontra TensorFlow (336)
- PyTorch w praktyce (337)
- Instalacja (337)
- Podstawowe jednostki (337)
- Tworzenie głębokiej sieci neuronowej (339)
I. WPROWADZENIE DO GŁĘBOKIEGO UCZENIA (1)
1. Widzenie biologiczne i maszynowe (3)
2. Języki ludzki i maszynowy (21)
3. Sztuka maszynowa (39)
4. Maszyny i gry (49)
II. PODSTAWY TEORETYCZNE W ILUSTRACJACH (73)
5. Wóz (kodu) przed koniem (teorii) (75)
6. Sztuczny neuron wykrywający hot dogi (85)
7. Sztuczne sieci neuronowe (99)
8. Trenowanie głębokich sieci (111)
9. Usprawnianie głębokich sieci (131)
III. INTERAKTYWNE ZASTOSOWANIA GŁĘBOKIEGO UCZENIA (155)
10. Widzenie maszynowe (157)
11. Przetwarzanie języka naturalnego (193)
12. Sieci GAN (257)
13. Głębokie uczenie przez wzmacnianie (281)
IV TY I SZTUCZNA INTELIGENCJA (307)
14. Rozwijanie własnych projektów głębokiego uczenia (309)
DODATKI (327)
A Formalna notacja sieci neuronowych (329)
B Propagacja wstecz (331)
C Biblioteka PyTorch (335)
Źródła ilustracji (341)
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.85 zł
129.00 zł(-35%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Uczenie głębokie i sztuczna inteligencja. Interaktywny przewodnik ilustrowany Jon Krohn, Grant Beyleveld, Aglaé Bassens (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2022-05-31 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem