Programowanie zorientowane obiektowo. Wzorce projektowe. Wydanie II
- Autorzy:
- Alan Shalloway, James R. Trott
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.4/6 Opinie: 11
- Stron:
- 368
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Programowanie zorientowane obiektowo. Wzorce projektowe. Wydanie II
Zmień podejście do programowania - zastosuj wzorce projektowe
- Skorzystaj z metod modelowania obiektowego w języku UML
- Poznaj różne typy wzorców projektowych
- Wykorzystaj wzorce projektowe w swoich programach
Wzorce projektowe to modele rozwiązań wielu zagadnień programistycznych, oparte na zasadach programowania obiektowego. Zastosowanie ich w projektach informatycznych zapewnia szybszą i bardziej efektywną pracę zarówno podczas projektowania i tworzenia oprogramowania, jak i na etapie jego wdrożenia. Sprawne korzystanie z wzorców projektowych wiąże się jednak z koniecznością poznania metod modelowania obiektowego, zrozumienia zasad obiektowości i umiejętności podzielenia projektowanego systemu na komponenty.
Książka "Programowanie zorientowane obiektowo. Wzorce projektowe. Wydanie drugie" to przewodnik po wzorcach projektowych, przedstawiający je od strony najbardziej istotnej dla programisty - od strony praktycznej. Przykłady w języku Java, diagramy UML i wyczerpujące komentarze - wszystko to sprawia, że po przeczytaniu tej ksiażki staniesz się ekspertem w dziedzinie wzorców projektowych i będziesz wykorzystywać je we wszystkich swoich projektach.
- Zasady obiektowości
- Modelowanie obiektowe w języku UML
- Standardowe rozwiązania obiektowe
- Wprowadzenie do wzorców projektowych
- Zasady stosowania wzorców projektowych
- Katalog wzorców projektowych
- Projektowanie i programowanie z zastosowaniem wzorców projektowych
Korzystając z wzorców projektowych, zwiększysz szybkość i efektywność swojej pracy nad aplikacjami.
Wybrane bestsellery
-
W książce omówiono programowanie obiektowe (OOP) i wzorce projektowe (design patterns) -- dwa terminy, które zrobiły ostatnio zawrotną karierę. Programowanie obiektowe jest podstawą dominujących obecnie języków programowania, takich jak C++ czy Java. Jego znajomość to jedna z podstawowych kompetencji współczesnego programisty. Kolejnym etapem wtaje
- Druk pkt
Projektowanie zorientowane obiektowo. Wzorce projektowe Projektowanie zorientowane obiektowo. Wzorce projektowe
Niedostępna
-
Promocja
Książka stanowi zbiór praktycznych informacji dotyczących najpopularniejszych wzorców projektowych. Lekturę rozpoczniesz od zapoznania się z możliwościami korzystania z wzorców projektowych na platformie Javy. Dowiesz się także, jakich zasad trzeba przestrzegać, aby zapewnić czytelność i łatwość utrzymania kodu Javy. W kolejnych rozdziałach znajdziesz praktyczne wskazówki i przykłady dotyczące stosowania wzorców kreacyjnych, strukturalnych, operacyjnych, a także wzorców współbieżności. Nauczysz się ich używać do praktycznego rozwiązywania problemów często spotykanych podczas projektowania oprogramowania. Końcowy rozdział został poświęcony antywzorcom, a zawarte w nim informacje pomogą Ci w ich identyfikacji i podjęciu najlepszych środków zaradczych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Książka obejmuje tematykę inżynierii wymagań według programu certyfikacji IREB® CPRE® Foundation Level na poziomie podstawowym. Omawia zagadnienia wyszczególnione w planie nauczania IREB® CPRE® z naciskiem na aspekt praktyczny, a także przygotowuje do egzaminu certyfikacyjnego. Co ważne, zagadnienia teoretyczne zostały zobrazowane przykładami w stopniu określonym przez poziom poznawczy (K1, K2, K3).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób uczynić architekturę oprogramowania wystarczająco plastyczną, aby mogła odzwierciedlać zachodzące zmiany biznesowe i technologiczne. W nowym wydaniu rozbudowano pojęcia zmiany kierowanej i przyrostowej, a także przedstawiono najnowsze techniki dotyczące funkcji dopasowania, automatycznego zarządzania architekturą i danych ewolucyjnych. Zaprezentowano praktyki inżynieryjne umożliwiające ewoluowanie systemów oprogramowania, jak również podejścia strukturalne, w tym zasady projektowe, które ułatwiają zarządzanie tą ewolucją. Opisano ponadto, w jaki sposób zasady i praktyki architektury ewolucyjnej wiążą się z różnymi elementami procesu tworzenia oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian. Wydanie II Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian. Wydanie II
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, jak tworzyć niezawodne, skalowalne i odporne rozwiązania, a także jak projektować systemy następnej generacji przeznaczone dla środowiska chmury. Poznasz efektywne strategie dla produktu i nauczysz się je w pełni implementować w swojej organizacji. Zrozumiesz też, w jaki sposób architekt rozwiązań wpisuje się w środowisko elastycznie działającej firmy. W tym wydaniu pojawiły się również nowe rozdziały, poświęcone takim technologiom jak internet rzeczy, obliczenia kwantowe, inżynieria danych i uczenie maszynowe. Znajdziesz tu uaktualnione informacje dotyczące architektury natywnej chmury i magazynu danych łańcucha bloków. W efekcie lektury nauczysz się tworzyć projekty efektywnych rozwiązań, spełniających zdefiniowane wymagania biznesowe.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Podręcznik architekta rozwiązań. Poznaj reguły oraz strategie projektu architektury i rozpocznij niezwykłą karierę. Wydanie II Podręcznik architekta rozwiązań. Poznaj reguły oraz strategie projektu architektury i rozpocznij niezwykłą karierę. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Tę książkę docenią programiści, menedżerowie, inżynierowie i liderzy techniczni. Znajdziesz w niej cenne informacje o filozofii inżynierii oprogramowania, jak również o postępach w sposobie myślenia na jej temat. Na tej bazie oparto zestaw zasad ułatwiających skuteczne radzenie sobie z dwoma podstawowymi procesami inżynierii oprogramowania: uczenia się i eksploracji oraz radzenia sobie ze złożonością. W ten sposób dowiesz się, jak usprawnić wszystkie aspekty swojej pracy, a także jak stosować sprawdzone podejścia prowadzące do sukcesu z uwzględnieniem uwarunkowań ekonomicznych. Dzięki tej przełomowej publikacji nauczysz się technik rozwiązywania problemów z wykorzystaniem zarówno obecnych, jak i przyszłych technologii. W efekcie będziesz szybciej tworzyć lepsze oprogramowanie, i to w bardziej przyjemny i satysfakcjonujący sposób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Nowoczesna inżynieria oprogramowania. Stosowanie skutecznych technik szybszego rozwoju oprogramowania wyższej jakości Nowoczesna inżynieria oprogramowania. Stosowanie skutecznych technik szybszego rozwoju oprogramowania wyższej jakości
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Paweł Zaręba, autor Praktycznych projektów sieciowych, od wielu lat związany z branżą IT i ICT, za namową swoich wiernych czytelników napisał drugą książkę. Tę wcześniejszą można traktować jako kompendium wiedzy na temat sieci komputerowych - Projekty i rozwiązania sieciowe w praktyce są niejako kontynuacją tamtej publikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
To, co stanowi trzon drugiej części, czyli omówienie układów zawierających elementy czynne - tranzystory bipolarne i unipolarne, poprzedzono niezbędnymi do pełnego zrozumienia tych zagadnień podstawami elektrotechniki ze szczególną rolą sygnałów zmiennoprądowych i obwodów z elementami nieliniowymi. Nie mogło zabraknąć wstępu do uniwersalnej techniki scalonej, w tym tak ważnych układów ze wzmacniaczami operacyjnymi.- Druk
Elektronika dla informatyków i studentów kierunków nieelektrycznych Elektronika dla informatyków i studentów kierunków nieelektrycznych
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Ten podręcznik jest przeznaczony dla osób, które chcą dobrze zrozumieć matematyczne podstawy uczenia maszynowego i nabrać praktycznego doświadczenia w używaniu pojęć matematycznych. Wyjaśniono tutaj stosowanie szeregu technik matematycznych, takich jak algebra liniowa, geometria analityczna, rozkłady macierzy, rachunek wektorowy, optymalizacja, probabilistyka i statystyka. Następnie zaprezentowano matematyczne aspekty czterech podstawowych metod uczenia maszynowego: regresji liniowej, analizy głównych składowych, modeli mieszanin rozkładów Gaussa i maszyn wektorów nośnych. W każdym rozdziale znalazły się przykłady i ćwiczenia ułatwiające przyswojenie materiału.- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Wiernym czytelnikom publikacji spod znaku wydawnictwa Helion Piotra Wróblewskiego przedstawiać nie trzeba. Dość wspomnieć, że jest on autorem wielu publikacji poświęconych głównie programowaniu i obsłudze komputerów. Jego najnowsza książka, Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków, to ponad 500 stron konkretnych informacji związanych z nauką programowania w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Promocja
E-commerce wspierany przez potężną moc sztucznej inteligencji ― to dla wielu właścicieli rodzimych firm internetowych wciąż brzmi jak odległa przyszłość. Może gdzieś tam, w Kalifornii, może u technologicznych gigantów, może Apple, Amazon, a bliżej nas, powiedzmy, Allegro korzysta lub będzie korzystać z chatbotów czy data-driven marketingu. Ale nasza firma do tej pory świetnie sobie radziła, to i dalej będzie sobie radzić z prostym mechanizmem sklepu online i kilkoma osobami obsługi. Marzenie ściętej głowy. Do 2025 roku w Polsce brakować będzie 200 tysięcy specjalistów w dziedzinie AI. I to nie w wielkich korporacjach. Głód programistów potrafiących kodować algorytmy sztucznej inteligencji odczują przede wszystkim firmy mniejsze i średnie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%)
O autorach książki
Alan Shalloway jest założycielem, prezesem i głównym konsultantem w firmie Net Objectives zajmującej się konsultacjami informatycznymi i szkoleniami. Alan pracuje w branży informatycznej od ponad 20 lat, często występuje na konferencjach, takich jak SD Expo, Java One, OOP czy też OOPSLA. Posiada certyfikat Scrum. Jest także współautorem książki An Introduction to XML and its Family of Technologies. Shalloway jest absolwentem wydziału informatyki na MIT.
James R. Trott pracuje obecnie jako starszy konsultant w dużej instytucji finansowej. W trakcie swojej 20-letniej kariery programisty i projektanta wielokrotnie korzystał z technik analizy obiektowej i wzorców projektowych. Ukończył studia na kierunku matematyka stosowana. Posiada także tytuł MBA.
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Bestseller Nowość Promocja
To wydanie książki zostało zaktualizowane pod kątem języka PHP 8. Za jej pomocą opanujesz solidne podstawy programowania zorientowanego obiektowo w PHP, a następnie zapoznasz się z zasadami projektowania kodu, narzędziami i zalecanymi rozwiązaniami, które ułatwiają tworzenie, testowanie i wdrażanie niezawodnych aplikacji. Sporo miejsca poświęcono tu wzorcom projektowym, w tym wzorcom biznesowym i bazodanowym. Omówiono również narzędzia i praktyki pomocne w pracy zespołowej, jak praca z systemem Git czy zarządzanie wersjami i zależnościami przy użyciu Composera. Nie zabrakło także takich ważnych zagadnień jak strategie automatycznych testów i zasady ciągłej integracji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
PHP 8. Obiekty, wzorce, narzędzia. Poznaj obiektowe usprawnienia języka PHP, wzorce projektowe i niezbędne narzędzia programistyczne. Wydanie VI PHP 8. Obiekty, wzorce, narzędzia. Poznaj obiektowe usprawnienia języka PHP, wzorce projektowe i niezbędne narzędzia programistyczne. Wydanie VI
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla średnio zaawansowanych użytkowników biblioteki React, którzy chcą tworzyć elastyczniejsze i łatwiejsze w utrzymaniu aplikacje. Wyjaśniono tu sposób działania wewnętrznych mechanizmów biblioteki React. Zaprezentowano, jak należy budować komponenty możliwe do wielokrotnego użycia, jak projektować strukturę aplikacji, a także omówiono zasady tworzenia poprawnych formularzy. Opisano też procesy definiowania stylów dla komponentów biblioteki React, jak również ich optymalizowania w celu przyspieszenia aplikacji i zwiększenia ich responsywności. Nie zabrakło szczegółowego omówienia technik tworzenia zestawów efektywnych testów, ponadto znalazły się tutaj informacje na temat korzystania z takich narzędzi jak służący do testowania Enzyme, React Router czy ułatwiający ciągłą integrację CircleCI. Zdobywanie umiejętności niezbędnych do zbudowania działającej aplikacji ułatwiają liczne przykłady, wskazówki i fragmenty kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React 17. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki. Projektowanie i rozwijanie nowoczesnych aplikacji internetowych. Wydanie III React 17. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki. Projektowanie i rozwijanie nowoczesnych aplikacji internetowych. Wydanie III
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Wzorce zaprezentowano wraz ze scenariuszami, do których mają zastosowanie. Omówiono też alternatywy i relacje zachodzące między wzorcami, pokazano również sposoby użycia narzędzi do refaktoryzacji (ReSharper) w celu ułatwienia implementacji. Nowe wydanie książki zostało uzupełnione o takie wzorce jak funkcyjny budowniczy, asynchroniczna metoda wytwórcza, adapter generycznych wartości i pełnomocnik kompozytu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w .NET Core 3. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F# Wzorce projektowe w .NET Core 3. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F#
Niedostępna
-
Publikacja pozwala zapoznać się z fundamentalnymi teoriami i praktycznymi aspektami dobrego designu; to wydanie zostało starannie przejrzane i uzupełnione o najnowsze osiągnięcia w tej dziedzinie. Zawiera również spory zbiór sprawdzonych wzorców projektowych, znacząco ułatwiających projektowanie interfejsów. Wzorce te stworzono z wykorzystaniem zdobyczy psychologii, starano się przy tym zadbać o ich wszechstronność. Podstawą do ich zbudowania były większe lub mniejsze zadania wykonywane przy użyciu oprogramowania. Książka ułatwia poruszanie się po skomplikowanych zagadnieniach projektowania interfejsów, zapewniając wzorce dla aplikacji mobilnych, przeglądarkowych i samodzielnych programów komputerowych. Każdy wzorzec został zilustrowany przykładowymi projektami i opatrzony praktycznymi wskazówkami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Projektowanie interfejsów. Sprawdzone wzorce projektowe. Wydanie III Projektowanie interfejsów. Sprawdzone wzorce projektowe. Wydanie III
Czasowo niedostępna
-
Kubernetes jest platformą do orkiestracji kontenerów. Projekt ten należy dziś do najpopularniejszych i najbogatszych narzędzi w swojej klasie, stanowi także podstawę dla wielu innych platform, znanych jako systemy typu PaaS. Dzięki nim Kubernetes zyskał możliwość tworzenia aplikacji, jednak tego rodzaju narzędzia wymagają od programistów i architektów zastosowania odpowiednich wzorców projektowych. Opisują one schematy rozwiązywania problemów na różnych poziomach dokładności, a tym samym umożliwiają efektywne projektowanie i implementację nowoczesnych, elastycznych natywnych aplikacji chmurowych w Kubernetesie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kubernetes. Wzorce projektowe. Komponenty wielokrotnego użycia do projektowania natywnych aplikacji chmurowych Kubernetes. Wzorce projektowe. Komponenty wielokrotnego użycia do projektowania natywnych aplikacji chmurowych
Niedostępna
-
To książka przeznaczona dla programistów C#, którzy chcą poszerzyć wiedzę na temat sztuki programowania dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technik projektowych do rozwiązywania konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Dogłębnie przedstawiono tu implementację klasycznych wzorców wraz ze wskazówkami dotyczącymi ich możliwości. Omówiono znaczenie poszczególnych cech języków C# i F# dla implementacji wzorców. Pokazano cały szereg przykładów i scenariuszy, możliwych implementacji wzorców, ich alternatyw i wzajemnych relacji. Co więcej, zaprezentowano sposób wykorzystania dedykowanego narzędzia ReSharper do łatwej implementacji wzorców projektowych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w .NET. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F# Wzorce projektowe w .NET. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F#
Czasowo niedostępna
-
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą tworzyć aplikacje biznesowe z użyciem wzorców projektowych, wzorców biznesowych i najlepszych praktyk. Zawiera wyjaśnienie podstawowych koncepcji Javy EE 8, opis jej warstw oraz omówienie najlepszych praktyk tworzenia aplikacji biznesowych. Przedstawia zasady łączenia wzorców projektowych i wzorców biznesowych w Javie EE 8, a także techniki optymalizacji rozwiązań z wykorzystaniem programowania aspektowego, programowania reaktywnego i mikrousług. Opisano tu szereg wzorców: integracyjne, reaktywne, bezpieczeństwa, wdrażania i operacyjne. Zaprezentowano również projekt MicroProfile, przydatny do tworzenia aplikacji dla architektury mikrousług.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie prezentuje zasady, wzorce i dobre praktyki projektowania aplikacji. Dowiesz się z niej jak stosując wzorzec Bezpiecznik zapobiegać dławieniu systemu przez wolno działający komponent, jak realizować wieloetapowe transakcje wykorzystując wzorzec Saga, jak dzielić zbiory danych według wzorca Odłamkowanie, i wiele innych. Nauczysz się nawet, jak tworzyć czytelny kod i system przystosowany do testów pomimo znajdujących się w nim wielu potencjalnych interakcji i punktów awarii.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie
Niedostępna
Ebooka "Programowanie zorientowane obiektowo. Wzorce projektowe. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Programowanie zorientowane obiektowo. Wzorce projektowe. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Programowanie zorientowane obiektowo. Wzorce projektowe. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Programowanie zorientowane obiektowo. Wzorce projektowe. Wydanie II (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Mechanik Zbigniew Polański; 11/05Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Każdy tkwiący w zagadnieniach informatyki wie dobrze, że piętą achillesową jej rozwoju są problemy oprogramowania. O rozwoju hardware′u dowiadujemy się dość często z pierwszych stron specjalistycznych czasopism, np. o kolejnym typie procesora gigahercowym zegarem. Natomiast software′owy temat oprogramowania komputerów przejawia się najczęściej w formie ogłoszeń: "Zatrudnię programistę -- wymagana znajomość języka C++ i Java.
Nic dziwnego, że eksponowane są różne metody inżynierii oprogramowania. Do tego właśnie kręgu należy zaliczyć recenzowaną książkę. Zarówno programowanie obiektowe, jak i wzorce projektowe tworzą metodologię ułatwiającą pracę programistom, poprawiają jakość oprogramowania i skracającą liczbę mitycznych osobodni wymaganych do jego wyprodukowania. Książka jest napisana w sposób przestępny -- dla osób pragnących poznać dopiero tematykę, ale i konkretny, z licznymi przykładami (Java, diagramy UML) -- dla pragnących rozszerzyć posiadaną już wiedzę. Przy okazji wyjaśniam: to jest drugie wydanie, lecz różniące się znacznie od pierwszego. W książce znajdziemy:
- zasady i modelowanie obiektowe w języku UML wraz ze standardowymi rozwiązaniami obiektowymi;
- zasady stosowania wzorców projektowych i ich katalogi oraz elementy programowania z zastosowaniem wzorców projektowych.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Design Patterns Explained: A New Perspective on Object Oriented Design, 2nd Edition
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6160-7, 9788328361607
- Data wydania książki drukowanej :
- 2005-02-14
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6161-4, 9788328361614
- Data wydania ebooka :
- 2005-02-14 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 93913
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 8.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 15.7MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Wzorce projektowe
Spis treści książki
- Podziękowania
- Wstęp
- Od obiektowości poprzez wzorce projektowe do prawdziwej obiektowości
- Od sztucznej inteligencji poprzez wzorce aż do prawdziwej obiektowości
- Informacje o konwencjach zastosowanych w niniejszej książce
- Nowości dodane w drugim wydaniu książki
- Część I Wprowadzenie do programowania obiektowego
- Przegląd tematyki
- Rozdział 1. Obiektowość
- Przegląd
- Zanim pojawiły się obiekty: dekompozycja funkcjonalna
- Problem określenia wymagań
- Zmiany wymagań a dekompozycja funkcjonalna
- Postępowanie w sytuacji zmieniających się wymagań
- Obiektowość
- Programowanie obiektowe w praktyce
- Szczególne rodzaje metod
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Rozdział 2. Język UML
- Przegląd
- Czym jest język UML?
- Zastosowanie języka UML
- Diagram klas
- Diagramy interakcji
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Część II Ograniczenia tradycyjnie pojmowanego projektowania obiektowego
- Przegląd tematyki
- Rozdział 3. Problem wymagający rozwiązania uniwersalnego
- Przegląd
- Pozyskanie informacji z systemu CAD/CAM
- Terminologia dziedziny zastosowań
- Opis problemu
- Prawdziwe wyzwania i rozwiązania
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Rozdział 4. Standardowe rozwiązanie obiektowe
- Przegląd
- Rozwiązanie wykorzystujące specjalizację
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Część III Wzorce projektowe
- Przegląd tematyki
- Cele
- Rozdział 5. Wprowadzenie do wzorców projektowych
- Przegląd
- Wzorce projektowe wywodzą się z architektury i antropologii
- Wzorce projektowe od architektury do programowania
- Po co studiować wzorce projektowe?
- Inne zalety studiowania wzorców projektowych
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opcje i zastosowania
- Rozdział 6. Wzorzec fasady
- Przegląd
- Wprowadzenie do fasady
- Fasada
- Praktyczne uwagi na temat zastosowania fasady
- Zastosowanie fasady w rozwiązaniu problemu CAD/CAM
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Rozdział 7. Wzorzec adaptera
- Przegląd
- Wprowadzenie do wzorca adaptera
- Adapter
- Praktyczne uwagi na temat zastosowania adaptera
- Zastosowanie adaptera w celu rozwiązania problemu CAD/CAM
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Rozdział 8. Poszerzamy horyzonty
- Przegląd
- Obiekty w rozumieniu tradycyjnym i nowym
- Hermetyzacja w rozumieniu tradycyjnym i nowym
- Określ zmienność i hermetyzuj ją
- Analiza wspólności i zmienności a klasy abstrakcyjne
- Cechy programowania inteligentnego
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Rozdział 9. Wzorzec strategii
- Omówienie
- Sposób obsługi nowych wymagań
- Studium problemu międzynarodowy system do handlu elektronicznego: początkowe wymagania
- Obsługa nowych wymagań
- Wzorzec strategii
- Praktyczne uwagi na temat stosowania wzorca strategii
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Rozdział 10. Wzorzec mostu
- Przegląd
- Wprowadzenie do wzorca mostu
- Przykład problemu wymagającego zastosowania mostu
- Obserwacja dotycząca zastosowań wzorców projektowych
- Wyprowadzenie wzorca mostu
- Wzorzec mostu retrospekcja
- Praktyczne uwagi na temat zastosowań mostu
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Rozdział 11. Wzorzec fabryki abstrakcyjnej
- Przegląd
- Wprowadzenie do wzorca fabryki abstrakcyjnej
- Fabryka abstrakcyjna przykład zastosowania
- Implementacja wzorca fabryki abstrakcyjnej
- Praktyczne uwagi na temat stosowania fabryki abstrakcyjnej
- Zastosowanie fabryki abstrakcyjnej w rozwiązaniu problemu CAD/CAM
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Część IV Projektowanie z wykorzystaniem wzorców
- Przegląd tematyki
- Rozdział 12. W jaki sposób projektują eksperci?
- Przegląd
- Tworzenie przez dodawanie wyróżnień
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Rozdział 13. Rozwiązanie problemu CAD/CAM z wykorzystaniem wzorców projektowych
- Przegląd
- Przypomnienie problemu CAD/CAM
- Projektowanie z wykorzystaniem wzorców
- Projektowanie z wykorzystaniem wzorców etap 1
- Projektowanie z wykorzystaniem wzorców etap 2a
- Projektowanie z wykorzystaniem wzorców etap 2b
- Projektowanie z wykorzystaniem wzorców etap 2c
- Projektowanie z wykorzystaniem wzorców powtórzone etapy 2a i 2b (fasada)
- Projektowanie z wykorzystaniem wzorców etapy 2a i 2b (adapter)
- Projektowanie z wykorzystaniem wzorców etapy 2a i 2b (fabryka abstrakcyjna)
- Projektowanie z wykorzystaniem wzorców etap 3
- Porównanie z poprzednimi wersjami rozwiązania
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Część V Zdążając w kierunku nowego sposobu projektowania
- Przegląd tematyki
- Rozdział 14. Zasady i strategie projektowania z wykorzystaniem wzorców
- Przegląd
- Zasada otwarcia i zamknięcia
- Zasada projektowania w kontekście
- Zasada hermetyzacji zmienności
- Klasy abstrakcyjne a interfejsy
- Zasada zdrowego sceptycyzmu
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Rozdział 15. Analiza wspólności i zmienności
- Przegląd
- Analiza wspólności i zmienności a projektowanie aplikacji
- Rozwiązanie problemu CAD/CAM przy wykorzystaniu analizy wspólności i zmienności
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Rozdział 16. Macierz analizy
- Przegląd
- Zmienność w świecie rzeczywistym
- Studium zmienności: międzynarodowy system handlu elektronicznego
- Uwagi praktyczne
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Rozdział 17. Wzorzec dekoratora
- Przegląd
- Nowe szczegóły
- Wzorzec dekoratora
- Zastosowanie dekoratora w omawianym studium problemu
- Inne zastosowania: operacje wejścia i (lub) wyjścia
- Praktyczne uwagi na temat stosowania dekoratora
- Istota wzorca dekoratora
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Część VI Inne zalety wzorców
- Przegląd tematyki
- Rozdział 18. Wzorzec obserwatora
- Przegląd
- Kategorie wzorców
- Nowe wymagania aplikacji wspomagającej handel elektroniczny
- Wzorzec obserwatora
- Zastosowanie wzorca obserwatora
- Praktyczne uwagi na temat zastosowania obserwatora
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Rozdział 19. Wzorzec metody szablonu
- Przegląd
- Nowe wymagania
- Wzorzec metody szablonu
- Zastosowanie wzorca metody szablonu
- Zastosowanie wzorca metody szablonu do redukcji nadmiarowości
- Praktyczne uwagi na temat zastosowania szablonu metody
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Część VII Fabryki
- Przegląd tematyki
- Rozdział 20. Wnioski płynące ze stosowania wzorców projektowych fabryki
- Przegląd
- Fabryki
- Uniwersalny kontekst raz jeszcze
- Fabryki działają zgodnie z wytycznymi
- Ograniczanie wektorów zmian
- Inny sposób rozumienia
- Różne zastosowania fabryk
- Praktyczne uwagi dotyczące fabryk
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Rozdział 21. Wzorzec singletonu oraz wzorzec blokowania dwufazowego
- Przegląd
- Wprowadzenie do wzorca singletonu
- Zastosowanie wzorca singletonu
- Wariant: wzorzec blokowania dwufazowego
- Reflekcje
- Praktyczne uwagi na temat zastosowania singletonu i blokowania dwufazowego
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Rozdział 22. Wzorzec puli obiektów
- Przegląd
- Problem wymagający zarządzania obiektami
- Dane składowe
- Metody
- Wzorzec puli obiektów
- Obserwacje: tworzenie obiektów nie jest jedynym możliwym zastosowaniem fabryk
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Rozdział 23. Wzorzec metody fabryki
- Przegląd
- Nowe wymaganie
- Wzorzec metody fabryki
- Wzorzec metody fabryki a obiektowe języki programowania
- Praktyczne uwagi dotyczące zastosowania wzorca metody fabryki
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Rozdział 24. Fabryki podsumowanie
- Przegląd
- Etapy procesu tworzenia oprogramowania
- Podobieństwa fabryk i zasad programowania ekstremalnego
- Skalowanie
- Część VIII Podsumowanie
- Przegląd tematyki
- Rozdział 25. Wzorce projektowe i nowa perspektywa projektowania obiektowego
- Przegląd
- Podsumowanie zasad obiektowości
- Hermetyzacja implementacji za pomocą wzorców projektowych
- Analiza wspólności i zmienności a wzorce projektowe
- Dekompozycja dziedziny problemu poprzez określenie odpowiedzialności
- Wzorce i projektowanie w kontekście
- Powiązania wewnątrz wzorców
- Wzorce projektowe i praktyki programowania inteligentnego
- Uwagi praktyczne
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Obserwacje
- Interpretacje
- Opinie i zastosowania
- Rozdział 26. Bibliografia
- Programowanie zorientowane obiektowo: strony WWW
- Zalecana lektura
- Lektura przeznaczona dla programistów korzystających z języka Java
- Lektura przeznaczona dla programistów korzystających z języka C++
- Lektura przeznaczona dla programistów korzystających z języka COBOL
- Lektura dotycząca metodyki programowania ekstremalnego
- Zalecana lektura dotycząca programowania
- Ulubiona lektura autorów
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej świetnie napisanej, miejscami przezabawnej książce dowiesz się, na czym naprawdę polega testowanie granic bezpieczeństwa fizycznego. To fascynująca relacja o sposobach wynajdywania niedoskonałości zabezpieczeń, stosowania socjotechnik i wykorzystywania słabych stron ludzkiej natury. Wyjaśniono tu, jak działają systemy bezpieczeństwa banków i innych tego typu obiektów, zarówno na poziomie cyfrowym, jak i fizycznym, a także jak się wyszukuje podatności takich systemów. Pokazano też sporo narzędzi i technik, które ułatwiają uzyskanie dostępu do najlepiej zabezpieczonych obiektów na świecie. Dzięki tej książce przekonasz się, że przełamanie systemu bezpieczeństwa wymaga ogromnej cierpliwości, kreatywności i podejmowania szybkich decyzji, ale też że czasami można się do niego włamać z przerażającą łatwością.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy. Omówiono tu takie pułapki jak efekt przeniesienia, prawo Twymana, paradoks Simpsona i interakcji sieciowych, zaprezentowano również informacje ułatwiające zrozumienie praktycznych konsekwencji statystyki. Interesującą częścią książki jest opis skalowalnej platformy, która radykalnie zmniejsza całościowy koszt eksperymentu. Publikację docenią zarówno początkujący, jak i zaawansowani eksperymentatorzy, którzy wymagają wysokiej pewności uzyskanych wyników.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B Kontrolowane eksperymenty online. Praktyczny przewodnik po testach A/B
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Współpraca z ChatGPT wymaga pewnego przygotowania. Niewątpliwą zaletą tej technologii jest to, że można się z nią porozumieć za pomocą języka naturalnego ― takiego, jakim komunikujemy się ze sobą na co dzień. Rzecz w tym, by nauczyć się w odpowiedni sposób zadawać pytania i wydawać polecenia, czyli tworzyć tak zwane prompty. W trakcie lektury prześledzisz różne metody tworzenia zapytań i poznasz konkretne przykłady ich zastosowania. Dowiesz się między innymi, jak pracować z tekstem, grafiką i analizą danych, a także jak skorzystać z ChatGPT do celów dydaktycznych. Zrozumiesz również, jak sztuczna inteligencja może Cię wesprzeć w programowaniu i projektowaniu. Dzięki temu będziesz w stanie osiągnąć wszystkie cele, jakie sobie wyznaczasz ― i to zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Już dziś rozpocznij przygodę z ChatGPT!- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce poznasz od podstaw Gita i GitLaba. Dowiesz się, jak skonfigurować runnery GitLaba, a także jak tworzyć i konfigurować potoki dla różnych etapów cyklu rozwoju oprogramowania. Poznasz zasady interpretacji wyników potoków w GitLabie. Nauczysz się też wdrażania kodu w różnych środowiskach i korzystania z wielu zaawansowanych funkcji, takich jak łączenie GitLaba z Terraformem, klastrami Kubernetes czy uruchamianie i poprawa wydajności potoków. Skorzystasz ponadto z licznych przykładów i studiów przypadków, dzięki którym za pomocą potoków CI/CD zautomatyzujesz wszystkie etapy DevOps do budowy i wdrażania kodu o wysokiej jakości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów Automatyzacja metodyki DevOps za pomocą potoków CI/CD GitLaba. Buduj efektywne potoki CI/CD do weryfikacji, zabezpieczenia i wdrażania kodu, korzystając z rzeczywistych przykładów
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.- Druk
Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet) Opus magnum C++. Programowanie w języku C++. Wydanie III poprawione (komplet)
(149,40 zł najniższa cena z 30 dni)
149.40 zł
249.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
To czwarte, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika poświęconego zastosowaniu uczenia maszynowego do rozwiązywania rzeczywistych problemów w analizie danych. Dzięki książce dowiesz się wszystkiego, co trzeba wiedzieć o wstępnym przetwarzaniu danych, znajdowaniu kluczowych spostrzeżeń, prognozowaniu i wizualizowaniu odkryć. W tym wydaniu dodano kilka nowych rozdziałów dotyczących data science i niektórych trudniejszych zagadnień, takich jak zaawansowane przygotowywanie danych, budowanie lepiej uczących się modeli i praca z big data. Znalazło się tu także omówienie etycznych aspektów uczenia maszynowego i wprowadzenie do uczenia głębokiego. Treść została zaktualizowana do wersji 4.0.0 języka R.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV Uczenie maszynowe w języku R. Tworzenie i doskonalenie modeli - od przygotowania danych po dostrajanie, ewaluację i pracę z big data. Wydanie IV
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.40 zł
139.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4. Wydanie II poprawione
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę docenią przede wszystkim inżynierowie oprogramowania, programiści i administratorzy systemów, którzy muszą szybko zrozumieć praktyki DevOps. Znajdziesz tu bezcenną wiedzę, która ułatwi Ci efektywną pracę z nowoczesnym stosem aplikacji i sprawne przystąpienie do zadań związanych z DevOps. Poznasz najważniejsze praktyki stosowane podczas projektowania bezpiecznych i stabilnych systemów — implementację infrastruktury jako kodu (IaC) i rozwiązania z zakresu zarządzania konfiguracją. Zagłębisz się w tematy pobierania informacji o stanie systemu i definiowania powiadomień, gdy coś nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Lektura pozwoli Ci przyswoić zagadnienia związane z konteneryzacją i przygotowaniem zautomatyzowanego potoku ciągłej integracji i ciągłego wdrażania (CI/CD), dzięki czemu skompilujesz, przetestujesz i wdrożysz kod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania DevOps dla zdesperowanych. Praktyczny poradnik przetrwania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Programowanie zorientowane obiektowo. Wzorce projektowe. Wydanie II Alan Shalloway, James R. Trott (11) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(6)
(2)
(0)
(2)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie