

- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 334
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Practical Simulations for Machine Learning
Simulation and synthesis are core parts of the future of AI and machine learning. Consider: programmers, data scientists, and machine learning engineers can create the brain of a self-driving car without the car. Rather than use information from the real world, you can synthesize artificial data using simulations to train traditional machine learning models.That’s just the beginning.
With this practical book, you’ll explore the possibilities of simulation- and synthesis-based machine learning and AI, concentrating on deep reinforcement learning and imitation learning techniques. AI and ML are increasingly data driven, and simulations are a powerful, engaging way to unlock their full potential.
You'll learn how to:
- Design an approach for solving ML and AI problems using simulations with the Unity engine
- Use a game engine to synthesize images for use as training data
- Create simulation environments designed for training deep reinforcement learning and imitation learning models
- Use and apply efficient general-purpose algorithms for simulation-based ML, such as proximal policy optimization
- Train a variety of ML models using different approaches
- Enable ML tools to work with industry-standard game development tools, using PyTorch, and the Unity ML-Agents and Perception Toolkits
Wybrane bestsellery
-
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Ten podręcznik jest przeznaczony dla osób, które chcą dobrze zrozumieć matematyczne podstawy uczenia maszynowego i nabrać praktycznego doświadczenia w używaniu pojęć matematycznych. Wyjaśniono tutaj stosowanie szeregu technik matematycznych, takich jak algebra liniowa, geometria analityczna, rozk...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł(-35%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.85 zł
129.00 zł(-35%) -
To drugie wydanie bestsellerowego przewodnika po technikach uczenia maszynowego. Wystarczą minimalne umiejętności programistyczne, aby dzięki tej książce nauczyć się budowania i trenowania głębokiej sieci neuronowej. Zawarto tu minimum teorii, a proces nauki jest ułatwiony przez liczne przykłady ...
Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow. Wydanie II Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.85 zł
129.00 zł(-35%) -
Ta praktyczna książka ułatwi Ci rozpoczęcie wdrażania rozwiązań rzeczywistych problemów związanych z uczeniem maszynowym. Zawiera przystępne wprowadzenie do uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, a także sposoby wykorzystania Pythona i biblioteki scikit-learn, uwzględniające potrzeby badac...
Machine learning, Python i data science. Wprowadzenie Machine learning, Python i data science. Wprowadzenie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Ta książka jest nowatorskim podręcznikiem, w którym w zrozumiały, intuicyjny sposób opisano techniki sztucznej inteligencji. Została wzbogacona kolorowymi ilustracjami i zrozumiałym kodem, dzięki czemu pozwala o wiele łatwiej zagłębić się w złożoność modeli głębokiego uczenia. Trudniejsze zagadni...
Uczenie głębokie i sztuczna inteligencja. Interaktywny przewodnik ilustrowany Uczenie głębokie i sztuczna inteligencja. Interaktywny przewodnik ilustrowany
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Niniejsza książka jest praktycznym przewodnikiem po uczeniu głębokim. Znalazły się tu dokładne informacje o istocie uczenia głębokiego, o jego zastosowaniach i ograniczeniach. Wyjaśniono zasady rozwiązywania typowych problemów uczenia maszynowego. Pokazano, jak korzystać z pakietu Keras przy impl...
Deep Learning. Praca z językiem Python i biblioteką Keras Deep Learning. Praca z językiem Python i biblioteką Keras
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Uczenie maszynowe obejmuje techniki wykorzystywane najczęściej w obszarze określanym mianem sztucznej inteligencji — a właśnie ona jest w tej chwili jednym z głównych kierunków rozwoju technologicznego branży IT. Niesamowite jest to, że po odpowiednim przekształceniu wiele problemów praktyc...
Machine Learning i język Python. Kurs video. Praktyczne wykorzystanie popularnych bibliotek Machine Learning i język Python. Kurs video. Praktyczne wykorzystanie popularnych bibliotek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)79.60 zł
199.00 zł(-60%) -
Dr Yves Hilpisch szczegółowo opisuje zarówno podstawy teoretyczne, jak i praktyczne aspekty używania algorytmów sztucznej inteligencji w ramach usług i produktów finansowych. Opierając się na przykładach z języka Python, pokazuje metodyki, modele, założenia i techniki wdrażania AI, a także analiz...
Sztuczna inteligencja w finansach. Używaj języka Python do projektowania i wdrażania algorytmów AI Sztuczna inteligencja w finansach. Używaj języka Python do projektowania i wdrażania algorytmów AI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Ta książka jest przystępnym przewodnikiem po uczeniu maszynowym. Aby zrozumieć zawartą w niej treść, wystarczy podstawowa umiejętność programowania i znajomość matematyki na poziomie szkoły średniej. Znalazło się tu omówienie podstawowych pojęć i wyjaśnienie mechanizmów rządzących uczeniem głębok...
Deep Learning. Praktyczne wprowadzenie z zastosowaniem środowiska Pythona Deep Learning. Praktyczne wprowadzenie z zastosowaniem środowiska Pythona
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%)
Paris Buttfield-Addison, Mars Buttfield-Addison, Tim Nugent - pozostałe książki
-
What will you learn from this book?Swift is best known as Apple's programming language of choice for developing apps on iOS, iPadOS, macOS, watchOS, and tvOS. But it's far more versatile than that. Open source Swift is also gaining ground as a language for systems programming and server-side code...(237.15 zł najniższa cena z 30 dni)
237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Create and implement AI-based features in your Swift apps for iOS, macOS, tvOS, and watchOS. With this practical book, programmers and developers of all kinds will find a one-stop shop for AI and machine learning with Swift. Taking a task-based approach, you’ll learn how to build features t...
Practical Artificial Intelligence with Swift. From Fundamental Theory to Development of AI-Driven Apps Practical Artificial Intelligence with Swift. From Fundamental Theory to Development of AI-Driven Apps
(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)203.15 zł
239.00 zł(-15%) -
Discover how to use the Unity game engine to its full potential for both 3D and 2D game development—from the basics of scripting to useful tricks in gameplay, behavior, and animation. With this problem-solving cookbook, you’ll get started in two ways:First, you’ll learn about th...
Unity Game Development Cookbook. Essentials for Every Game Unity Game Development Cookbook. Essentials for Every Game
(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)203.15 zł
239.00 zł(-15%) -
Ready to make amazing games for the iPhone and iPad? With Apple’s Swift programming language, it’s never been easier. This updated cookbook provides detailed recipes for managing a wide range of common iOS game-development issues, ranging from 2D and 3D math, SpriteKit, and OpenGL to ...
iOS Swift Game Development Cookbook. Simple Solutions for Game Development Problems. 3rd Edition iOS Swift Game Development Cookbook. Simple Solutions for Game Development Problems. 3rd Edition
(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)203.15 zł
239.00 zł(-15%) -
W tej książce w wyczerpujący sposób opisano proces tworzenia gier. Wyjaśniono tu zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane pojęcia i techniki związane ze stosowaniem środowiska Unity. Najpierw przedstawiono podstawowe informacje na temat Unity. Zaprezentowano struktury gier, grafiki, skrypt...(33.50 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Get valuable hands-on experience with Swift, the open source programming language developed by Apple. With this practical guide, skilled programmers with little or no knowledge of Apple development will learn how to code with the latest version of Swift by developing a working iOS app from start ...
Learning Swift. Building Apps for macOS, iOS, and Beyond. 3rd Edition Learning Swift. Building Apps for macOS, iOS, and Beyond. 3rd Edition
(169.15 zł najniższa cena z 30 dni)169.15 zł
199.00 zł(-15%) -
Do you want to build mobile games, but lack game development experience? No problem. This practical guide shows you how to create beautiful, interactive content for iOS and Android devices with the Unity game engine.Authors Jon Manning and Paris Buttfield-Addison (iOS Swift Game Development Cookb...
Mobile Game Development with Unity. Build Once, Deploy Anywhere Mobile Game Development with Unity. Build Once, Deploy Anywhere
(169.15 zł najniższa cena z 30 dni)169.15 zł
199.00 zł(-15%) -
Kerbal Space Program (KSP) is a critically acclaimed, bestselling space flight simulator game. It’s making waves everywhere from mainstream media to the actual space flight industry, but it has a bit of a learning curve. In this book, five KSP nerds—including an astrophysicist—t...
The Kerbal Player's Guide. The Easiest Way to Launch a Space Program The Kerbal Player's Guide. The Easiest Way to Launch a Space Program
(135.15 zł najniższa cena z 30 dni)135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
Apple Watch is the sort of science-fiction gadget that people used to dream about as kids. What kinds of apps do you envision for this new device? If you’re comfortable using OS X, Xcode, and iOS—and familiar with Swift—this concise book shows you the basics of building your own...
Swift Development for the Apple Watch. An Intro to the WatchKit Framework, Glances, and Notifications Swift Development for the Apple Watch. An Intro to the WatchKit Framework, Glances, and Notifications
(80.74 zł najniższa cena z 30 dni)84.92 zł
99.90 zł(-15%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-920-8987-2, 9781492089872
- Data wydania ebooka:
-
2022-06-07
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 16.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 27.0MB
- Kategorie:
Uczenie maszynowe
Spis treści książki
- Preface
- Resources Used in This Book
- Audience and Approach
- Organization of This Book
- Using This Book
- Our Tasks
- Conventions Used in This Book
- Using Code Examples
- OReilly Online Learning
- How to Contact Us
- Acknowledgments
- I. The Basics of Simulation and Synthesis
- 1. Introducing Synthesis and Simulation
- A Whole New World of ML
- The Domains
- Simulation
- Synthesis
- The Tools
- Unity
- PyTorch via Unity ML-Agents
- Unity ML-Agents Toolkit
- Unity Perception
- The Techniques
- Reinforcement Learning
- Imitation Learning
- Hybrid Learning
- Summary of Techniques
- Projects
- Simulation Projects
- Synthesis Projects
- Summary and Next Steps
- 2. Creating Your First Simulation
- Everybody Remembers Their First Simulation
- Our Simulation
- Setting Up
- Creating the Unity Project
- Packages All the Way Down
- The Environment
- The Floor
- The Target
- The Agent
- Starting and Stopping the Agent
- Letting the Agent Observe the Environment
- Letting the Agent Take Actions in the Environment
- Giving the Agent Rewards for Its Behavior
- Finishing Touches for the Agent
- Providing a Manual Control System for the Agent
- Training with the Simulation
- Monitoring the Training with TensorBoard
- When the Training Is Complete
- Whats It All Mean?
- Coming Up Next
- 3. Creating Your First Synthesized Data
- Unity Perception
- The Process
- Using Unity Perception
- Creating the Unity Project
- Creating a Scene
- Getting the Dice Models
- A Very Simple Scene
- Preparing for Synthesis
- Testing the Scenario
- Setting Up Our Labels
- Checking the Labels
- Whats Next?
- II. Simulating Worlds for Fun and Profit
- 4. Creating a More Advanced Simulation
- Setting Up the Block Pusher
- Creating the Unity Project
- The Environment
- The Floor
- The Walls
- The Block
- The Goal
- The Agent
- The Environment
- Training and Testing
- 5. Creating a Self-Driving Car
- Creating the Environment
- The Track
- The Car
- Setting Up for ML
- Creating the Environment
- Training the Simulation
- Training
- When the Training Is Complete
- 6. Introducing Imitation Learning
- Simulation Environment
- Creating the Ground
- Creating the Goal
- The Names Ball, Agent Ball
- The Camera
- Simulation Environment
- Building the Simulation
- Agent Components
- Adding Heuristic Controls
- Observations and Goals
- Generating Data and Training
- Creating Training Data
- Configuring for Training
- Begin Training
- Running with Our Trained Model
- Understanding and Using Imitation Learning
- 7. Advanced Imitation Learning
- Meet GAIL
- Do What I Say and Do
- A GAIL Scenario
- Modifying the Agents Actions
- Modifying the Observations
- Resetting the Agent
- Updating the Agent Properties
- Demonstration Time
- Training with GAIL
- Running It and Beyond
- 8. Introducing Curriculum Learning
- Curriculum Learning in ML
- A Curriculum Learning Scenario
- Building in Unity
- Creating the Ground
- Creating the Target
- The Agent
- Building the Simulation
- Making the Agent an Agent
- Actions
- Observations
- Heuristic Controls for Humans
- Creating the Curriculum
- Resetting the Environment
- Curriculum Config
- Training
- Running It
- Curriculum Versus Other Approaches
- Whats Next?
- 9. Cooperative Learning
- A Simulation for Cooperation
- Building the Environment in Unity
- Assembling the floor and walls
- Adding the goal
- Blocks of differing sizes
- The agents
- Building the Environment in Unity
- Coding the Agents
- Coding the Environment Manager
- Coding the Blocks
- Finalizing the Environment and Agents
- A Simulation for Cooperation
- Training for Cooperation
- Cooperative Agents or One Big Agent
- 10. Using Cameras in Simulations
- Observations and Camera Sensors
- Building a Camera-Only Agent
- Coding the Camera-Only Agent
- Adding a New Camera for the Agent
- Seeing What the Agents Camera Sees
- Training the Camera-Based Agent
- Cameras and You
- 11. Working with Python
- Python All the Way Down
- Experimenting with an Environment
- What Can Be Done with Python?
- Using Your Own Environment
- Completely Custom Training
- Whats the Point of Python?
- 12. Under the Hood and Beyond
- Hyperparameters (and Just Parameters)
- Parameters
- Reward Parameters
- Hyperparameters
- Hyperparameters (and Just Parameters)
- Algorithms
- Unity Inference Engine and Integrations
- Using the ML-Agents Gym Wrapper
- Unity environments and OpenAI Baselines
- Using the ML-Agents Gym Wrapper
- Side Channels
- Engine configuration channel
- Environment parameters channel
- III. Synthetic Data, Real Results
- 13. Creating More Advanced Synthesized Data
- Adding Random Elements to the Scene
- Randomizing the Floor Color
- Randomizing the Camera Position
- Adding Random Elements to the Scene
- Whats Next?
- 14. Synthetic Shopping
- Creating the Unity Environment
- A Perception Camera
- Testing the labeler
- Adding randomizers
- Faking It Until You Make It
- Using Synthesized Data
- Index
O'Reilly Media - inne książki
-
FinOps brings financial accountability to the variable spend model of cloud. Used by the majority of global enterprises, this management practice has grown from a fringe activity to the de facto discipline managing cloud spend. In this book, authors J.R. Storment and Mike Fuller outline the proce...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
271.15 zł
319.00 zł(-15%) -
Edge AI is transforming the way computers interact with the real world, allowing IoT devices to make decisions using the 99% of sensor data that was previously discarded due to cost, bandwidth, or power limitations. With techniques like embedded machine learning, developers can capture human intu...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
271.15 zł
319.00 zł(-15%) -
Why is it difficult for so many companies to get digital identity right? If you're still wrestling with even simple identity problems like modern website authentication, this practical book has the answers you need. Author Phil Windley provides conceptual frameworks to help you make sense of all ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
194.65 zł
229.00 zł(-15%) -
Python was recently ranked as today's most popular programming language on the TIOBE index, thanks to its broad applicability to design and prototyping to testing, deployment, and maintenance. With this updated fourth edition, you'll learn how to get the most out of Python, whether you're a profe...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
305.15 zł
359.00 zł(-15%) -
With the accelerating speed of business and the increasing dependence on technology, companies today are significantly changing the way they build in-house business solutions. Many now use low-code and no code technologies to help them deal with specific issues, but that's just the beginning. Wit...
Building Solutions with the Microsoft Power Platform Building Solutions with the Microsoft Power Platform
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)271.15 zł
319.00 zł(-15%) -
Companies are scrambling to integrate AI into their systems and operations. But to build truly successful solutions, you need a firm grasp of the underlying mathematics. This accessible guide walks you through the math necessary to thrive in the AI field such as focusing on real-world application...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
271.15 zł
319.00 zł(-15%) -
DevOps engineers, developers, and security engineers have ever-changing roles to play in today's cloud native world. In order to build secure and resilient applications, you have to be equipped with security knowledge. Enter security as code.In this book, authors BK Sarthak Das and Virginia Chu d...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
194.65 zł
229.00 zł(-15%) -
With the increasing use of AI in high-stakes domains such as medicine, law, and defense, organizations spend a lot of time and money to make ML models trustworthy. Many books on the subject offer deep dives into theories and concepts. This guide provides a practical starting point to help develop...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
271.15 zł
319.00 zł(-15%) -
Why are so many companies adopting GitOps for their DevOps and cloud native strategy? This reliable framework is quickly becoming the standard method for deploying apps to Kubernetes. With this practical, developer-oriented book, DevOps engineers, developers, IT architects, and SREs will learn th...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
271.15 zł
319.00 zł(-15%) -
Learn the essentials of working with Flutter and Dart to build full stack applications that meet the needs of a cloud-driven world. Together, the Flutter open source UI software development kit and the Dart programming language for client development provide a unified solution to building applica...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
228.65 zł
269.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Practical Simulations for Machine Learning Paris Buttfield-Addison, Mars Buttfield-Addison, Tim Nugent (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.