Sprawdź nowe wydanie
Po prostu Office 2003 PL
Steve Sagman
Opis książki: Po prostu Office 2000 PL
- przekonaj się o nowych możliwościach Worda 2000 PL, dzięki któremu można stworzyć zarówno proste listy, jak również interaktywne formularze,
- wykorzystaj aplikację Excel 2000 PL do budowania obszernych, efektywnych i ciekawie wyglądających skoroszytów i baz danych,
- korzystając z programu Outlook 2000 PL spraw, aby dostęp do wiadomości pocztowych stał się wydajniejszy i szybszy, jak również efektywnie wykorzystaj możliwości interaktywnych kontaktów z innymi użytkownikami sieci komputerowych.
Wybrane bestsellery
-
Office 365 można dostosowywać do swoich potrzeb. Oznacza to, że nie trzeba wykupywać abonamentu na korzystanie ze wszystkich możliwości, jakie dostarcza producent. Z szerokiego pakietu usług klient wybiera te, które sprawdzą się w jego firmie, i tylko za dostęp do nich płaci. Skąd jednak początku...
Wdrożenie Office 365 w małej organizacji krok po kroku Wdrożenie Office 365 w małej organizacji krok po kroku
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Microsoft Office to standard na rynku oprogramowania biurowego, używają go firmy, szkoły, biura i urzędy na całym świecie. Niezależnie, czy chodzi o tworzenie i formatowanie dokumentów tekstowych, gromadzenie, przetwarzanie i wizualizację danych, opracowywanie różnego rodzaju prezentacji biznesow...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Chyba nikt nie mógł przewidzieć, że komputer i Internet tak szybko staną się nieodłącznymi towarzyszami naszego codziennego życia. Czy tego chcemy, czy nie, nadszedł moment, aby się z nimi zaprzyjaźnić. W przeciwnym razie nadal będziemy tracić mnóstwo czasu na czekanie w kolejkach i „analog...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Znakomite szkolenie Excel — tabele przestawne. Kurs video. Raporty i analiza danych zostało zaprojektowane tak, byś po jego zakończeniu potrafił samodzielnie analizować dane za pomocą tabel przestawnych oraz przedstawiać je w formie graficznej na wykresach przestawnych. Przekonaj się, jaki ...
Excel - tabele przestawne. Kurs video. Raporty i analiza danych Excel - tabele przestawne. Kurs video. Raporty i analiza danych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
To praktyczny podręcznik do nauki programowania w języku VBA. Punktem wyjścia jest proces rejestrowania makr oraz rozpoczęcie pracy w edytorze VBE. Dalej omówiono składnię języka VBA, potrzebne obiekty i metody oraz sposoby korzystania z pętli i funkcji, w tym funkcje wbudowane. Pokazano sposoby ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
89.40 zł
149.00 zł(-40%) -
Ta książka pomoże Ci w mig opanować obsługę Accessa 2016 PL. Dowiesz się z niej, dlaczego warto stworzyć swoją bazę danych, jak działa taka baza i jak wyglądają tabele. Odkryjesz, jak wpisywać i zmieniać dane, tworzyć połączenia między tabelami i konstruować zapytania podczas wyszukiwania konkret...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje pozwalające na utworzenie i skonfigurowanie bazy danych, a także je podstawowych obiektów, czyli tabel. Odkryjesz, na czym polega genialny pomysł z relacyjnością bazy danych, i nauczysz się ustanawiać relacje między obiektami. Dowiesz się także, jak p...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
17.94 zł
29.90 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Po prostu Office 2000 PL (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Web Express Numer 8/2000
Ostatnią już książką z "najłatwiejszej" serii jest "Po prostu MS Office 2000 PL". Książka jest nieco grubsza od swoich poprzedniczek ponieważ zawiera nieco więcej informacji. Każdy element pakietu ma swoją odrębną część i jest niezwykle obszerny jak na książkę z tej serii). Możnaby się dziwić po co poprzednie książki jeżeli tutaj wszystko jest. I tu jest mały problem. W książce nie ma wszystkiego, ale nie można tego zaliczyć do błedów autora. W książce nie opisano krok po kroku każdej funkcji tylko najbardziej przydatne, które są najczęściej wykorzystywane przez użytkowników w najczęstszych operacjach przy użyciu pakietu. Dodatkowo opisane są również mniejsze programy, które nie mogły znaleźć swojego miejsca w osobnej książce. Trochę zaskoczył mnie brak informacji na temat MS FrontPage2000. Co prawda jest to składnik rozszerzonej wersji Office 2000, ale chyba na tyle rozpowszchniony, że wypadałoby go opisać. Ogólnie podręcznik gorąco polecam - powinien leżeć zawsze na Twoim biurku.
Cechą rozpoznawczą serii "Po prostu..." Wydawnictwa Helion jest duża przejrzystość książki, ograniczone do minimum informacje, pozwalające korzystać z książki bezpośrednio z włączonym programem oraz oczywiście cena. Do książek nie dodaje się CD ROMów z wersjami demonstracyjnymi toteż cena może być znacznie niższa.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Microsoft Office 2000 for Windows VQG
- Tłumaczenie:
- Maria Sokół, Łukasz Orzechowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7237-7, 8371972377
- Data wydania książki drukowanej:
- 2000-05-16
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1407
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Aplikacje biurowe » MS Office
- Serie wydawnicze: Po prostu
Spis treści książki
- Pulpit systemu Windows (18)
- Główne elementy pulpitu w systemie Windows (19)
- Korzystanie z myszy (20)
- Wybieranie pozycji z menu i pasków narzędzi (21)
- Dokonywanie wyborów w oknach dialogowych (22)
- Korzystanie z systemu Windows (23)
- Przełączanie i zamykanie okien (24)
- Cofanie zmian (26)
- Otwieranie dokumentu pakietu Office (27)
- Tworzenie nowego dokumentu (28)
- Zwracanie się o pomoc do Asystenta pakietu Office (29)
- Wpisywanie tekstu (30)
- Zaznaczanie tekstu za pomocą myszy (31)
- Zaznaczanie i zastępowanie tekstu za pomocą klawiatury (32)
- Przeciąganie i upuszczanie tekstu (33)
- Wybieranie i formatowanie obiektów (34)
- Kopiowanie ustawień formatowania za pomocą Malarza formatów (36)
- Wybieranie wyświetlanych pasków narzędzi (37)
- Zwiększanie i zmniejszanie skali wyświetlania (38)
- Konfigurowanie ustawień strony (39)
- Drukowanie (40)
- Zapisywanie zmian (41)
- Ponowne otwieranie zapisanego pliku (42)
- Wychodzenie z aplikacji pakietu Office (43)
- Etapy tworzenia dokumentów programu Word (48)
- Uruchamianie Worda (49)
- Okno programu Word (50)
- Opis elementów okna (51)
- Tworzenie nowego dokumentu (54)
- Tworzenie nowego dokumentu za pomocą kreatora lub szablonu (55)
- Wpisywanie tekstu (56)
- Włączenie wyświetlania białych znaków (znaki niedrukowane) (57)
- Edycja tekstu (58)
- Wyszukiwanie tekstu (59)
- Zamienianie tekstu (60)
- Korzystanie z widoku układu strony (61)
- Korzystanie z widoku konspektu (62)
- Korzystanie z widoku układu dla sieci Web (63)
- Zmiana kroju i rozmiaru czcionki (66)
- Pogrubienie, kursywa i podkreślenie (67)
- Zmiana odstępów pomiędzy znakami (68)
- Zmienianie wielkości liter (69)
- Korzystanie z dodatkowych opcji zmiany wyglądu czcionki (70)
- Zaznaczanie akapitów (71)
- Ustawianie wcięć akapitów za pomocą linijki (72)
- Ustawianie wcięcia pierwszego wiersza akapitu (73)
- Ustawianie wcięć za pomocą okna dialogowego Akapit (74)
- Ustawianie podwójnych odstępów między wierszami (75)
- Wyrównywanie do środka i justowanie akapitów (76)
- Ustawianie tabulatorów (77)
- Tworzenie list wypunktowanych (78)
- Tworzenie list numerowanych (79)
- Wyszukiwanie i zamiana formatowania (80)
- Korzystanie ze stylów (81)
- Wybieranie stylu tekstu (82)
- Tworzenie stylu akapitu (83)
- Modyfikowanie stylu akapitu (84)
- Tworzenie stylu czcionki (85)
- Zmienianie rozmiaru i orientacji strony (88)
- Zmiana szerokości marginesów (89)
- Definiowanie nagłówków i stopek (90)
- Tworzenie sekcji (91)
- Dzielenie dokumentu na strony (92)
- Numerowanie stron (93)
- Definiowanie kolumn tekstu (94)
- Autoformatowanie dokumentu (95)
- Rozpoczęcie tworzenia tabeli (98)
- Rysowanie tabeli (99)
- Rysowanie tabel o bardziej skomplikowanej strukturze (100)
- Wpisywanie danych do tabeli (101)
- Ustawianie wyrównania i orientacji tekstu w komórkach tabeli (102)
- Sumowanie danych liczbowych (103)
- Usuwanie danych z tabeli (104)
- Wstawianie wierszy i kolumn (105)
- Łączenie komórek (106)
- Stosowanie obramowań i cieniowania (107)
- Przekształcanie tekstu na tabelę (108)
- Automatyczne poprawianie literówek (110)
- Umieszczanie symboli z czcionki Wingdings (111)
- Korzystanie z Autotekstu (112)
- Drukowanie kopert (114)
- Opcje drukowania kopert (115)
- Zapisywanie dokumentu jako szablonu (116)
- Korzystanie z automatycznego zapisywania (117)
- Tworzenie listów seryjnych za pomocą Korespondencji seryjnej (118)
- Wstawianie hiperłączy (120)
- Edycja hiperłącza (122)
- Sprawdzanie, jak dokument będzie wyglądał jako strona WWW (123)
- Zapisywanie dokumentu w formie strony WWW (124)
- Tworzenie witryn Internetowych za pomocą Kreatora stron sieci Web (125)
- Formatowanie dokumentu za pomocą motywów (126)
- Etapy tworzenia arkusza kalkulacyjnego programu Excel (130)
- Uruchamianie Excela (131)
- Okno programu Excel (132)
- Najważniejsze elementy okna programu Excel (133)
- Tworzenie nowego skoroszytu (134)
- Korzystanie z szablonów (136)
- Poruszanie się po arkuszu (137)
- Wpisywanie danych do komórki (138)
- Edycja komórek (139)
- Dodawanie hiperłącza (140)
- Wypełnianie zakresu wpisów (141)
- Automatyczne wypełnianie zakresu komórek (142)
- Wprowadzanie prostych obliczeń (143)
- Tworzenie prostej formuły (144)
- Sumowanie wierszy i kolumn (145)
- Sumowanie kolumn za pomocą funkcji Suma (146)
- Kopiowanie formuły do sąsiednich komórek (147)
- Obliczanie średniej wartości liczb za pomocą funkcji Średnia (148)
- Wykonywanie operacji na liczbach nie położonych w sąsiednich komórkach (149)
- Tworzenie formuł za pomocą kreatora Wklej funkcję (150)
- Zwiększanie rozmiaru kolumn i wierszy (154)
- Wstawianie wierszy i kolumn (155)
- Wstawianie i usuwanie komórek (156)
- Przenoszenie i kopiowanie danych (157)
- Blokowanie nagłówków (158)
- Korzystanie z narzędzia Autoformatowanie (160)
- Formatowanie tekstu (161)
- Wyrównywanie do środka napisów nie mieszczących się w komórce (162)
- Formatowanie liczb (163)
- Tworzenie obramowań (164)
- Dodawanie cieniowania do komórek (165)
- Korzystanie z formatowania warunkowego (166)
- Tworzenie stylu (167)
- Używanie zdefiniowanych stylów (168)
- Tworzenie wykresu domyślnego (170)
- Tworzenie wykresu za pomocą Kreatora wykresów (171)
- Modyfikowanie wykresu (172)
- Modyfikowanie typu wykresu (174)
- Modyfikowanie obszaru wykresu, obszaru kreślenia oraz linii siatki (175)
- Modyfikowanie tytułu, osi oraz legendy (177)
- Modyfikowanie serii danych (179)
- Dodawanie danych do wykresu (181)
- Dodawanie tabel danych i linii trendu (182)
- Tworzenie raportu tabeli przestawnej (184)
- Tworzenie raportu wykresu przestawnego (186)
- Tworzenie bazy danych (188)
- Tworzenie formularza (189)
- Sortowanie bazy danych (190)
- Wyszukiwanie danych (191)
- Sumowanie danych liczbowych w bazie danych (192)
- Przechodzenie do innego arkusza (194)
- Nadawanie arkuszom nazw (195)
- Odnoszenie się w formułach do danych znajdujących się na innych arkuszach (196)
- Łączenie danych w arkuszu (197)
- Nadawanie nazw zakresom (198)
- Sprawdzanie poprawności skoroszytu (199)
- Wyszukiwanie wyników (200)
- Śledzenie zmian (201)
- Przeglądanie zmian (202)
- Wstawianie komentarzy (203)
- Ochrona i udostępnianie skoroszytu (204)
- Scalanie skoroszytów (206)
- Otwieranie dokumentu w sieci (208)
- Uruchamianie kwerendy sieci Web (209)
- Zapisywanie skoroszytu w postaci strony WWW (210)
- Etapy tworzenia prezentacji PowerPoint (214)
- Uruchamianie programu PowerPoint (215)
- Okno główne programu PowerPoint (216)
- Elementy okna PowerPoint (217)
- Tworzenie nowej prezentacji (220)
- Korzystanie z Kreatora zawartości (221)
- Korzystanie z szablonów projektu (222)
- Korzystanie z przykładowej prezentacji (223)
- Przełączanie się między widokami (224)
- Dodawanie slajdów (226)
- Przełączanie się do widoku konspektu (228)
- Wpisywanie tekstu (229)
- Zastępowanie tekstu (230)
- Zmiana kolejności slajdów (231)
- Wyświetlanie wyłącznie tytułów slajdów (232)
- Wstawianie i usuwanie slajdów (233)
- Przygotowanie slajdu tekstowego (236)
- Wypełnianie symboli zastępczych (237)
- Zaznaczanie bloków tekstu (238)
- Przesuwanie i zmiana rozmiarów bloku tekstu (239)
- Formatowanie tekstu (240)
- Zmiana układu tekstu w bloku (241)
- Tworzenie wykresu (244)
- Zastępowanie w arkuszu kalkulacyjnym danych przykładowych własnymi (245)
- Zmiana typu wykresu (246)
- Zapisywanie formatu niestandardowego wykresu (247)
- Wyświetlanie legendy i linii siatki (248)
- Dodawanie tytułu wykresu (249)
- Dodawanie etykiet danych (250)
- Pobieranie danych według wierszy lub kolumn (251)
- Formatowanie elementów wykresu (254)
- Wysuwanie wycinka wykresu kołowego (255)
- Tworzenie wykresów typu Maks-min-zamknięcie (256)
- Zastępowanie wykresów 2-W wykresami 3-W (257)
- Modyfikowanie wyglądu wykresów 3-W (258)
- Przesuwanie wykresów i zmiana ich rozmiarów (259)
- Przygotowanie schematu organizacyjnego (262)
- Wprowadzanie nazwisk i tytułów (263)
- Dodawanie kolejnych elementów schematu organizacyjnego (264)
- Formatowanie bloków, tekstu i linii (266)
- Zmiana stylu schematu organizacyjnego (267)
- Kończenie pracy nad schematem organizacyjnym i wychodzenie z programu Microsoft Organization Chart (268)
- Tworzenie tabeli (269)
- Wprowadzanie danych i formatowanie tabeli (270)
- Wybieranie nowego projektu (272)
- Zmiana schematu kolorów (273)
- Przełączanie się do widoków wzorca slajdów i wzorca tytułu (274)
- Zmiana koloru tła i cieniowania (275)
- Zmiana czcionek (276)
- Zmiana zawartości nagłówka i stopki (277)
- Dodawanie logo do tła slajdu (278)
- Zapisywanie projektu użytkownika (279)
- Korzystanie z widoku sortowania slajdów (280)
- Sortowanie slajdów (281)
- Zmiana projektu w widoku sortowania slajdów (282)
- Kopiowanie i usuwanie slajdów (284)
- Rysowanie kształtów i linii (286)
- Dodawanie wstępnie zdefiniowanych kształtów i pól tekstowych (288)
- Dodawanie cieniowania i efektów trójwymiarowych (290)
- Dopasowywanie tekstu do kształtu (291)
- Grupowanie i rozgrupowywanie obiektów (293)
- Zmiana kolejności i obracanie kształtów (294)
- Korzystanie z obrazów ClipArt (295)
- Dodawanie efektów przejścia (298)
- Dodawanie wstępnie zdefiniowanych animacji (299)
- Tworzenie animacji niestandardowych (300)
- Dodawanie sekwencji audio i wideo (301)
- Dodawanie przycisków akcji (303)
- Konfigurowanie pokazu (304)
- Pokaz (305)
- Wstawianie hiperłącza (308)
- Otwieranie prezentacji sieciowej (310)
- Przeglądanie prezentacji jako strony WWW (311)
- Zapisywanie prezentacji jako strony WWW (312)
- Kolejne etapy tworzenia bazy danych programu Access (316)
- Uruchamianie programu Access (317)
- Okno główne aplikacji Access (318)
- Podstawowe elementy okna programu Access (319)
- Tworzenie nowej bazy danych (322)
- Zapisywanie bazy danych (323)
- Tworzenie bazy danych za pomocą kreatora (324)
- Przeglądanie bazy danych (326)
- Wprowadzanie danych do tabeli (328)
- Edycja danych tabeli (329)
- Drukowanie tabeli (330)
- Tworzenie tabeli (331)
- Zapisywanie tabeli (332)
- Tworzenie tabeli za pomocą kreatora tabel (333)
- Dodawanie pola do tabeli w widoku projektu (335)
- Definiowanie rozmiaru i formatu pola (336)
- Definiowanie tytułu i wartości domyślnej (337)
- Pola wymagane i indeksowane (338)
- Wprowadzanie danych do formularza (340)
- Przeglądanie i edycja rekordów w formularzu (341)
- Tworzenie i zapisywanie formularza (342)
- Tworzenie formularza przy użyciu kreatora formularzy (344)
- Wyświetlanie formularza w widoku projektu (346)
- Zmiana umiejscowienia formantu (347)
- Zmiana rozmiarów formantów i (etykiet )
niezależnie od formantów (348)
- Zapisywanie etykiet (349)
- Formatowanie etykiet (350)
- Dodawanie listy rozwijanej (351)
- Konfigurowanie formularza i formantów (353)
- Znajdowanie danych w tabeli i formularzu (356)
- Sortowanie rekordów (357)
- Definiowanie filtra (358)
- Dodawanie do filtra wyrażeń (360)
- Konfigurowanie i uruchamianie kwerendy wybierającej (362)
- Zapisywanie kwerendy i drukowanie wyników (364)
- Projektowanie kwerendy za pomocą kreatora prostych kwerend (366)
- Dodawanie do kwerendy kryteriów (367)
- Obliczanie sumy w kwerendzie (368)
- Wyszukiwanie rekordów bliźniaczych i różniących się (369)
- Aktualizowanie rekordów tabeli za pomocą kwerendy aktualizującej (370)
- Usuwanie rekordów tabeli za pomocą kwerendy usuwającej (371)
- Dołączanie rekordów do tabeli za pomocą kwerendy dołączającej (372)
- Tworzenie tabeli za pomocą kwerendy tworzenia tabeli (373)
- Kwerendy krzyżowe (374)
- Przeglądanie i drukowanie raportu (376)
- Tworzenie raportu za pomocą autoraportu (378)
- Przygotowywanie raportu za pomocą kreatora raportów (380)
- Wprowadzanie poprawek w raporcie w widoku Projekt (382)
- Sortowanie i grupowanie rekordów w raporcie (383)
- Korzystanie z opcji autoformatowania raportu (384)
- Tworzenie wykresów i etykiet pocztowych (385)
- Tworzenie i zapisywanie stron dostępu do danych (388)
- Tworzenie strony dostępu do danych za pomocą kreatora stron (390)
- Tworzenie strony dostępu do danych za pomocą kreatora AutoPage (392)
- Modyfikowanie strony w widoku projektu (393)
- Zmiana stylu w widoku projektu (394)
- Wstawianie wykresu na stronie dostępu do danych (395)
- Wstawianie tabeli przestawnej do strony dostępu do danych (396)
- Wstawianie arkusza kalkulacyjnego do strony dostępu do danych (397)
- Tworzenie pola do przechowywania hiperłączy (398)
- Dodawanie hiperłącza (399)
- Etapy konfiguracji systemu zarządzania programem Outlook (404)
- Uruchamianie programu Outlook (405)
- Okno folderu Skrzynka odbiorcza (406)
- Elementy okna folderu Skrzynka odbiorcza (407)
- Łączenie się z Internetem (408)
- Korzystanie z okna Outlook na dziś (409)
- Ściąganie poczty (412)
- Czytanie listu (413)
- Zamykanie okna wiadomości (414)
- Panel listy folderów (415)
- Odpowiadanie na wiadomość (416)
- Przesyłanie wiadomości dalej (418)
- Drukowanie wiadomości (420)
- Zmiana widoku wyświetlania (421)
- Wyszukiwanie w wiadomości fragmentu tekstu (422)
- Usuwanie wiadomości (423)
- Ustawianie opcji formatu poczty (426)
- Tworzenie papeterii (428)
- Przygotowywanie podpisu (429)
- Rozpoczynanie i adresowanie nowej wiadomości (430)
- Wprowadzanie i formatowanie tekstu (432)
- Tworzenie wiadomości w innym formacie lub przy użyciu innego programu (434)
- Konfigurowanie opcji wiadomości (435)
- Dołączanie do wiadomości plików i elementów (436)
- Wstawianie do wiadomości obiektu (438)
- Zapisywanie i wysyłanie wiadomości (440)
- Przesuwanie wiadomości do innego folderu (442)
- Tworzenie folderu (443)
- Organizacja poczty (444)
- Definiowanie reguły (446)
- Przesuwanie i usuwanie folderu (448)
- Ustawianie opcji kontaktów (450)
- Dodawanie kontaktu (451)
- Dodawanie kontaktu z wiadomości e-mail (452)
- Usuwanie kontaktu (453)
- Przeglądanie zadań (456)
- Konfigurowanie opcji zadań (457)
- Dodawanie zadania (458)
- Zlecanie zadań (459)
- Zmiana stanu zadania (460)
- Przeglądanie Kalendarza (461)
- Ustawianie opcji Kalendarza (462)
- Umieszczanie wpisu w Kalendarzu (463)
- Definiowanie spotkania cyklicznego (464)
- Zapraszanie uczestników spotkania (465)
- Wydarzenia (466)
Część I. Wprowadzenie (15)
Rozdział 1. Wprowadzenie do systemu Windows (17)
Rozdział 2. Posługiwanie się pakietem Office (25)
Część II. Microsoft Word (45)
Rozdział 3. Wprowadzenie do Worda 2000 (47)
Rozdział 4. Wpisywanie i edycja tekstu (53)
Rozdział 5. Formatowanie tekstu (65)
Rozdział 6. Formatowanie stron (87)
Rozdział 7. Tworzenie tabel (97)
Rozdział 8. Opcje specjalne programu Word (109)
Rozdział 9. Word i strony WWW (119)
Część III. Microsoft Excel (127)
Rozdział 10. Wprowadzenie do Excela 2000 (129)
Rozdział 11. Wprowadzanie formuł i danych (135)
Rozdział 12. Tworzenie struktury arkusza (153)
Rozdział 13. Formatowanie arkusza (159)
Rozdział 14. Korzystanie z wykresów (169)
Rozdział 15. Excel i bazy danych (187)
Rozdział 16. Opcje specjalne programu Excel (193)
Rozdział 17. Excel i strony WWW (207)
Część IV. Microsoft PowerPoint (211)
Rozdział 18. PowerPoint 2000 - wprowadzenie (213)
Rozdział 19. Konstruowanie prezentacji (219)
Rozdział 20. Przygotowywanie konspektu prezentacji (227)
Rozdział 21. Przygotowywanie slajdów tekstowych (235)
Rozdział 22. Przygotowywanie slajdów z wykresami (243)
Rozdział 23. Formatowanie wykresów (253)
Rozdział 24. Tworzenie schematów organizacyjnych i tabel (261)
Rozdział 25. Dostosowywanie prezentacji (271)
Rozdział 26. Rysowanie na slajdzie (285)
Rozdział 27. Pokaz slajdów (297)
Rozdział 28. PowerPoint a WWW (307)
Część V. Microsoft Access (313)
Rozdział 29. Access 2000 - wprowadzenie (315)
Rozdział 30. Tworzenie bazy danych (321)
Rozdział 31. Tworzenie tabeli (327)
Rozdział 32. Tworzenie formularza (339)
Rozdział 33. Rekordy danych (355)
Rozdział 34. Stosowanie kwerend (361)
Rozdział 35. Przygotowywanie raportu (375)
Rozdział 36. Access a sieć Web (387)
Część VI. Microsoft Outlook (401)
Rozdział 37. Outlook 2000 - wprowadzenie (403)
Rozdział 38. Czytanie wiadomości (411)
Rozdział 39. Wysyłanie wiadomości (425)
Rozdział 40. Zarządzanie skrzynką pocztową (441)
Rozdział 41. Przechowywanie listy kontaktów (449)
Rozdział 42. Planowanie zadań i spotkań (455)
Skorowidz (467)
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)118.30 zł
169.00 zł(-30%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
25.90 zł
37.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Po prostu Office 2000 PL Steve Sagman (2)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
Łukasz,
Data dodania: 2006-10-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jarosław Olejnik,
Data dodania: 2004-08-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii