×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Serie wydawnicze:
O'Reilly
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
296
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka (41,40 zł najniższa cena z 30 dni)

69,00 zł (-35%)
44,85 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (32,90 zł najniższa cena z 30 dni)

69,00 zł (-50%)
34,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(32,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Google Analytics 4 wyznacza nowe zasady marketingu cyfrowego: obecnie chodzi nie tyle o raportowanie zdarzeń z przeszłości, ile o aktywację danych przez łączenie danych online i offline ze wszystkich strumieni, aby zapewnić kompleksowe informacje marketingowe. Taka analityka cyfrowa umożliwia szybsze podejmowanie decyzji. Umiejętność korzystania z GA4 staje się więc nieodzowna.

Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.

Ta książka pomaga nie tylko zrozumieć dane, ale także wygenerować przewagę konkurencyjną!

Melinda Schiera, strateg do spraw analityki

Najciekawsze zagadnienia:

  • integracja Google Cloud z GA4
  • przeprowadzanie integracji GA4
  • przechwytywanie danych GA4 i realizacja przypadków użycia
  • projektowanie przepływów danych
  • dostosowywanie przypadków użycia do potrzeb biznesowych

Przygotuj się na cyfrowy marketing przyszłości!

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Mark Edmondson pracuje w analityce cyfrowej od ponad 15 lat, jest autorem kilku pakietów języka R dotyczących interfejsów API Google. Często występuje na międzynarodowych konferencjach branżowych. Zajmuje się również uczeniem maszynowym i przetwarzaniem w chmurze. Mieszka w Kopenhadze w Danii.

Zobacz pozostałe książki z serii O'Reilly

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint