×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Learning Google Analytics

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Learning Google Analytics Mark Edmondson - okladka książki

Learning Google Analytics Mark Edmondson - okladka książki

Learning Google Analytics Mark Edmondson - audiobook MP3

Learning Google Analytics Mark Edmondson - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
342
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (186,15 zł najniższa cena z 30 dni)

219,00 zł (-15%)
186,15 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(186,15 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Why is Google Analytics 4 the most modern data model available for digital marketing analytics? Because rather than simply report what has happened, GA4's new cloud integrations enable more data activation—linking online and offline data across all your streams to provide end-to-end marketing data. This practical book prepares you for the future of digital marketing by demonstrating how GA4 supports these additional cloud integrations.

Author Mark Edmondson, Google Developer Expert for Google Analytics and Google Cloud, provides a concise yet comprehensive overview of GA4 and its cloud integrations. Data, business, and marketing analysts will learn major facets of GA4's powerful new analytics model, with topics including data architecture and strategy, and data ingestion, storage, and modeling. You'll explore common data activation use cases and get guidance on how to implement them.

You'll learn:

  • How Google Cloud integrates with GA4
  • The potential use cases that GA4 integrations can enable
  • Skills and resources needed to create GA4 integrations
  • How much GA4 data capture is necessary to enable use cases
  • The process of designing dataflows from strategy though data storage, modeling, and activation

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Mark Edmondson pracuje w analityce cyfrowej od ponad 15 lat, jest autorem kilku pakietów języka R dotyczących interfejsów API Google. Często występuje na międzynarodowych konferencjach branżowych. Zajmuje się również uczeniem maszynowym i przetwarzaniem w chmurze. Mieszka w Kopenhadze w Danii.

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint