×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Efekty graficzne i animowane dla aplikacji Desktop Java. Tworzenie atrakcyjnych programów

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Efekty graficzne i animowane dla aplikacji Desktop Java. Tworzenie atrakcyjnych programów Chet Haase, Romain Guy - okladka książki

Efekty graficzne i animowane dla aplikacji Desktop Java. Tworzenie atrakcyjnych programów Chet Haase, Romain Guy - okladka książki

Efekty graficzne i animowane dla aplikacji Desktop Java. Tworzenie atrakcyjnych programów Chet Haase, Romain Guy - audiobook MP3

Efekty graficzne i animowane dla aplikacji Desktop Java. Tworzenie atrakcyjnych programów Chet Haase, Romain Guy - audiobook CD

Serie wydawnicze:
Standard
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.7/6  Opinie: 3
Stron:
584
Druk:
oprawa miękka

Poznaj tajniki tworzenia efektownych, a jednocześnie funkcjonalnych aplikacji, które przyciągają rzesze klientów

  • Jak tworzyć obrazy i wykorzystywać je w aplikacjach?
  • Jak sterować działaniem animacji?
  • Jak korzystać z grafiki pulpitu dla języka Java?

Informatyka jest dziedziną, która rozwija się w naprawdę szalonym tempie, a użytkownicy komputerów i konsumenci stawiają coraz większe wymagania wszelkim jej produktom. Oczywiście, to, co atrakcyjne, przyciąga, ale równie istotna jest łatwość korzystania z produktu czy intuicyjność jego użytkowania. Współczesny klient oczekuje takiego właśnie idealnego połączenia. Jak tworzyć funkcjonalne, a jednocześnie efektowne aplikacje? Co powoduje, że klienci są zachwyceni i bawią się, używając aplikacji? O tym właśnie jest książka, którą trzymasz w rękach.

W książce "Efekty graficzne i animowane dla aplikacji Desktop Java. Tworzenie atrakcyjnych programów" autorzy w przystępny, a czasami zabawny sposób opisują dostępne technologie do tworzenia bogatych aplikacji. Czytając ją, nauczysz się, jak wykorzystywać grafikę i animację oraz w jakie efekty wyposażyć interfejs użytkownika, aby był naprawdę atrakcyjny. Z tego podręcznika dowiesz się wszystkiego na temat podstawowych mechanizmów języka Java, Swing, Java 2D czy graficznych interfejsów użytkownika (GUI). Poznasz techniki tworzenia aplikacji z bogatym interfejsem użytkownika, którą będziesz mógł wykonać sam, poczynając od szkiców projektu, poprzez implementację różnych elementów, aż do porywającego końcowego efektu!

  • Podstawy grafiki i interfejsów GUI
  • Biblioteki grafiki pulpitu dla języka Java
  • Podstawy renderingu w Swing
  • Java 2D
  • Typy obrazów i ich przetwarzanie
  • Gradienty
  • Animacja
  • Efekty statyczne i dynamiczne
  • Tworzenie własnych efektów
  • Biblioteki - Animated Transitions i Timing Framework

Oto Twoje atrakcyjne aplikacje -- wyjątkowe połączenie estetyki i funkcjonalności oraz milionów zadowolonych klientów!

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Chet Haase - jest architektem klienta w grupie Java SE w Sun Microsystems. Pasjonuje się grafiką, ale pracuje z wszystkimi technologiami biurowymi Java, w tym Swing i Java 2D. Zna technologie graficzne od 2D do 3D oraz aplikacje, aż do poziomu sterowników. Absolwent wydziału matematyki w Carleton College oraz wydziału informatyki na Uniwersytecie Oregon.

Zobacz pozostałe książki z serii Standard

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint