×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Designing with Data. Improving the User Experience with A/B Testing

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
Designing with Data. Improving the User Experience with A/B Testing Rochelle King, Elizabeth F Churchill, Caitlin Tan - okladka książki

Designing with Data. Improving the User Experience with A/B Testing Rochelle King, Elizabeth F Churchill, Caitlin Tan - okladka książki

Designing with Data. Improving the User Experience with A/B Testing Rochelle King, Elizabeth F Churchill, Caitlin Tan - audiobook MP3

Designing with Data. Improving the User Experience with A/B Testing Rochelle King, Elizabeth F Churchill, Caitlin Tan - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
370
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (126,65 zł najniższa cena z 30 dni)

149,00 zł (-15%)
126,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(126,65 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

On the surface, design practices and data science may not seem like obvious partners. But these disciplines actually work toward the same goal, helping designers and product managers understand users so they can craft elegant digital experiences. While data can enhance design, design can bring deeper meaning to data.

This practical guide shows you how to conduct data-driven A/B testing for making design decisions on everything from small tweaks to large-scale UX concepts. Complete with real-world examples, this book shows you how to make data-driven design part of your product design workflow.

  • Understand the relationship between data, business, and design
  • Get a firm grounding in data, data types, and components of A/B testing
  • Use an experimentation framework to define opportunities, formulate hypotheses, and test different options
  • Create hypotheses that connect to key metrics and business goals
  • Design proposed solutions for hypotheses that are most promising
  • Interpret the results of an A/B test and determine your next move

Wybrane bestsellery

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
126,65 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint