×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne Jacek Miklasiewicz

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne Jacek Miklasiewicz - okladka książki

3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne Jacek Miklasiewicz - okladka książki

3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne Jacek Miklasiewicz - audiobook MP3

3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne Jacek Miklasiewicz - audiobook CD

Autor:
Jacek Miklasiewicz
Serie wydawnicze:
Ćwiczenia praktyczne
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.5/6  Opinie: 29
Stron:
128
Druk:
oprawa miękka

Sprawdź nowe wydanie

3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne
Joanna Pasek
3ds max 8 to najnowsza wersja jednej z najbardziej znanych i cenionych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Ogromne możliwości 3ds max wykorzystywane są przez twórców filmowych efektów specjalnych, specjalistów od wizualizacji procesów i projektów oraz autorów kreskówek. Grafika 3D nie jest jedynie domeną profesjonalistów -- może być doskonałą zabawą dla każdego. Jednakże amator, nieprzyzwyczajony do rozbudowanych interfejsów i skomplikowanych zasad tworzenia obiektów 3D, może czuć się...
3ds max to najlepiej sprzedające się, profesjonalne oprogramowanie do modelowania, animacji i renderingu efektów specjalnych, animowania postaci i tworzenia gier. Jest to wiodąca w swojej klasie aplikacja używana przez tysiące grafików i animatorów na całym świecie.

Książka "3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne" dostarczy Ci w formie ćwiczeń wszelkich niezbędnych informacji do rozpoczęcia tworzenia własnych animacji i modeli trójwymiarowych. Krok po kroku poznasz ogromny potencjał tej aplikacji: od zagadnień podstawowych, po tematy bardziej zaawansowane. "3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne" przyda się także osobom, które zapoznały się z poprzednimi pozycjami z tej serii poświęconymi 3ds. Znajdą tu one nie tylko informacje o możliwościach najnowszej wersji programu, ale także wiele nowych, przydatnych ćwiczeń.

  • Podstawowe zasady pracy w 3ds
  • Tworzenie, nazywanie i modyfikowanie obiektów
  • Opis wybranych opcji Command Panel
  • Skala czasu, tworzenie i kontrolowanie klatek kluczowych
  • Definiowania materiałów
  • Modelowanie poligonalne, Loft i starsze techniki modelowania
  • Nowe rodzaje oświetlenia: Light Tracer i Radiosity
  • Mapowanie UVW
  • Automatyczna animacja w 3dsmax 5

Wybrane bestsellery

Zobacz pozostałe książki z serii Ćwiczenia praktyczne

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.