×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne Jacek Miklasiewicz - okladka książki

3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne Jacek Miklasiewicz - okladka książki

3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne Jacek Miklasiewicz - audiobook MP3

3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne Jacek Miklasiewicz - audiobook CD

Serie wydawnicze:
Ćwiczenia praktyczne
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.5/6  Opinie: 29
Stron:
128
Druk:
oprawa miękka

Sprawdź nowe wydanie

3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne
Joanna Pasek
3ds max 8 to najnowsza wersja jednej z najbardziej znanych i cenionych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Ogromne możliwości 3ds max wykorzystywane są przez twórców filmowych efektów specjalnych, specjalistów od wizualizacji procesów i projektów oraz autorów kreskówek. Grafika 3D nie jest jedynie domeną profesjonalistów -- może być doskonałą zabawą dla każdego. Jednakże amator, nieprzyzwyczajony do rozbudowanych interfejsów i skomplikowanych zasad tworzenia obiektów 3D, może czuć się...
3ds max to najlepiej sprzedające się, profesjonalne oprogramowanie do modelowania, animacji i renderingu efektów specjalnych, animowania postaci i tworzenia gier. Jest to wiodąca w swojej klasie aplikacja używana przez tysiące grafików i animatorów na całym świecie.

Książka "3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne" dostarczy Ci w formie ćwiczeń wszelkich niezbędnych informacji do rozpoczęcia tworzenia własnych animacji i modeli trójwymiarowych. Krok po kroku poznasz ogromny potencjał tej aplikacji: od zagadnień podstawowych, po tematy bardziej zaawansowane. "3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne" przyda się także osobom, które zapoznały się z poprzednimi pozycjami z tej serii poświęconymi 3ds. Znajdą tu one nie tylko informacje o możliwościach najnowszej wersji programu, ale także wiele nowych, przydatnych ćwiczeń.

  • Podstawowe zasady pracy w 3ds
  • Tworzenie, nazywanie i modyfikowanie obiektów
  • Opis wybranych opcji Command Panel
  • Skala czasu, tworzenie i kontrolowanie klatek kluczowych
  • Definiowania materiałów
  • Modelowanie poligonalne, Loft i starsze techniki modelowania
  • Nowe rodzaje oświetlenia: Light Tracer i Radiosity
  • Mapowanie UVW
  • Automatyczna animacja w 3dsmax 5

Wybrane bestsellery

Zobacz pozostałe książki z serii Ćwiczenia praktyczne

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint