×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

ActionScript 3.0. Biblia Roger Braunstein, Mims H. Wright, Joshua J. Noble

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autorzy:
Roger Braunstein, Mims H. Wright, Joshua J. Noble
Serie wydawnicze:
Biblia
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.8/6  Opinie: 6
Stron:
752
Druk:
oprawa twarda
Dostępny format:
     PDF
Czytaj fragment

Poznaj możliwości ActionScript 3.0 i zaprojektuj dynamiczne oraz atrakcyjne strony internetowe

  • Jak pracować z XML?
  • Jak stworzyć aplikację odporną na błędy?
  • Jak wzbogacić program dźwiękiem i animacją?

Język programowania ActionScript wykorzystywany jest do tworzenia treści dla programu Flash Player. Jest on niezbędny wszędzie tam, gdzie trzeba tworzyć dynamiczne aplikacje Flash, reagujące na działanie użytkownika, nadające się do ponownego użycia i łatwe w dostosowaniu do nowych okoliczności. Wersja ActionScript 3.0 została stworzona od podstaw z wykorzystaniem najnowszej specyfikacji ECMA. W aktualnej wersji tego języka wprowadzono wiele nowych funkcji, m.in. nowy sposób zarządzania typami wyświetlania, obsługę błędów czasu wykonania, zakończenia metod i wewnętrzny model zdarzeń.

Książka "ActionScript 3.0. Biblia" obszernie i wyczerpująco opisuje ten obiektowy język programowania, służący do budowania nowoczesnych aplikacji internetowych. Znajdziesz tu zarówno niezbędną wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne przykłady, ilustrujące chociażby programowanie z wykorzystaniem klas, używanie tablic i obiektów czy obsługę błędów. Z tym podręcznikiem nauczysz się tworzyć interaktywną zawartość Flasha oraz aplikacje Flex, a także pracować z dźwiękiem, animacją i danymi zewnętrznymi. Zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci na zrealizowanie wszelkich pomysłów dotyczących Twojego programu.

  • Rozpoczęcie pracy z ActionScript 3.0
  • Stosowanie zmiennych
  • Praca z operatorami
  • Programowanie z wykorzystaniem klas
  • Metody i funkcje
  • Konwersje liczbowe
  • Praca z XML
  • Wyrażenia regularne
  • Pola tekstowe i formatowanie tekstu
  • Korzystanie z timerów
  • Obsługa błędów
  • Praca z danymi zewnętrznymi
  • Wzbogacanie programu dźwiękiem i wideo
  • Wdrażanie programu

Poznaj ActionScript i wykorzystaj pełnię jego możliwości!

Wybrane bestsellery

Zobacz pozostałe książki z serii Biblia

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
99,00 zł
Niedostępna
Ebook
49,50 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.