Access 2007 PL. Formu³y, raporty, kwerendy. Rozwi±zania w biznesie (ebook)(audiobook)(audiobook)
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Stron:
- 416
- Druk:
- oprawa miêkka
Opis ksi±¿ki
Czytaj fragment
Odkryj najg³êbsze sekrety Accessa i twórz atrakcyjne raporty biznesowe!
- Jak zbudowaæ efektywny i funkcjonalny formularz?
- Jak przygotowaæ atrakcyjny i praktyczny raport?
- Jak u¿ywaæ funkcji i stosowaæ kwerendy?
Microsoft Access to bardzo rozbudowane, a przez to uznawane za bardzo zaawansowane, narzêdzie do zarz±dzania informacjami. Wielu u¿ytkowników nigdy nie wychodzi poza projektowanie prostych tabel czy korzystanie z kreatorów formularzy i raportów. W ten sposób marnuj± niezwyk³e mo¿liwo¶ci Accessa w zakresie przetwarzania, analizowania i prezentowania informacji. A przecie¿, jak w ka¿dym programie, trzeba tylko wiedzieæ, gdzie znajduj± siê potrzebne narzêdzia i w jaki sposób ich u¿ywaæ. W tej ksi±¿ce znajdziesz potrzebne wiadomo¶ci, które pozwol± Ci samodzielnie pracowaæ i optymalnie wykorzystywaæ najwa¿niejsze opcje tego programu!
Ksi±¿ka "Access 2007 PL. Formu³y, raporty, kwerendy. Rozwi±zania w biznesie" zawiera szczegó³owy opis trzech istotnych narzêdzi, które pozwalaj± u¿ywaæ najcenniejszych z wielu funkcji Accessa: formularze, raporty i kwerendy. Dziêki temu podrêcznikowi nauczysz siê tworzyæ interfejsy danych (formularze), czytelne i przejrzyste wydruki (raporty), a tak¿e kwerendy pobieraj±ce z bazy tylko te dane, których naprawdê potrzebujesz. Poznasz podstawowe i bardziej zaawansowane zagadnienia, takie jak tworzenie formularzy specjalnych, na przyk³ad paneli prze³±czania, okien dialogowych czy okien wy¶wietlanych przy otwieraniu bazy.
- Tworzenie formularza
- Praca z formantami
- Projektowanie formularzy biznesowych
- Tworzenie i publikowanie raportu
- Zasady projektowania raportów biznesowych
- Raporty zaawansowane i specjalne
- Praca z kwerendami
- Arkusze danych i rekordy
- Wyra¿enia kryteriów wyboru
- Funkcje i tabele przestawne
- Kwerendy w jêzyku SQL
Oceny i opinie klientów (2)
(0)
(0)
(0)
(2)
(0)
(0)
3 oceniona przez: 2010-02-15
3 oceniona przez: 2010-02-08
wiêcej opinii