3D Studio MAX 2. Ćwiczenia praktyczne
- Autor:
- Tomasz L. Czarnecki


- Ocena:
- 4.3/6 Opinie: 3
- Stron:
- 116
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: 3D Studio MAX 2. Ćwiczenia praktyczne
- Kaczucha
- Martwa natura z muszlą
- A jednak się kręci
- Walka o ogień
Wybrane bestsellery
-
Kurs video wyposaży Cię w wiedzę niezbędną do tego, by odnieść sukces w środowisku 3ds Max. Poznasz elementy znajdujące się w głównym oknie programu, dowiesz się, gdzie znaleźć i do czego służą najczęściej używane narzędzia, zaczniesz także projektować materiały oraz manipulować kamerą i oświetle...
3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oświetlenie i renderowanie 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oświetlenie i renderowanie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Kurs video 3ds Max 2015 zawiera informacje, które wykraczają poza standardowe tutoriale. Wraz z naszym ekspertem poznasz całe bogactwo opcji i narzędzi, które pozwolą Ci osiągnąć efekty uważane za bardzo trudne do uzyskania. Tworzenie animacji stanie się dla Ciebie proste, przyjemne i intuicyjne,...
3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiały i tekstury 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiały i tekstury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Stworzenie dobrego projektu architektonicznego wymaga wiele pracy i uwzględnienia setek rozmaitych szczegółów. Nie wystarczy z grubsza naszkicować planu budynku i stwierdzić, że będzie dobrze wyglądał. Oprócz samej wizji dotyczącej jego bryły pojawiają się pytania o to, z jakich materiałów ma być...
Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
„3ds Max. Leksykon ” to książka, w której znajdziesz uporządkowane informacje dotyczące pracy w środowisku 3ds Max — od opisu elementów znajdujących się w głównym oknie programu, przez wskazanie, gdzie znaleźć i do czego służą najczęściej używane narzędzia, aż do metodycznego ob...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
17.45 zł
34.90 zł(-50%) -
Opanuj AX 2012, poznaj triki i stosuj porady ekspertów, by zapewnić powodzenie projektu Microsoft Dynamics AX jest kompleksowym rozwiązaniem ERP (Enterprise Resource Planning) przeznaczonym dla średnich i większych przedsiębiorstw, które wspomaga efektywne prowadzenie dział...
Implementowanie Microsoft Dynamics AX 2012 za pomocą Sure Step 2012 Implementowanie Microsoft Dynamics AX 2012 za pomocą Sure Step 2012
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.47 zł
48.30 zł(-10%) -
Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS stanowi przepustkę do udanego programowania robotów LEGO MINDSTORMS w języku programowania NXT-G, używanym między innymi w zawodach FIRST LEGO League. Książka rozwija zagadnienia omówione w cenionej książce Jamesa Trobaugha na temat fizycznego...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
52.92 zł
58.80 zł(-10%) -
Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów na jego temat stała się nieaktualna. W publikacji przeds...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
W trakcie lektury poznasz tajniki pracy z 3ds Max oraz jego możliwości. Na wstępie zapoznasz się z interfejsem użytkownika oraz dowiesz się, jak wydajnie z nim pracować. Z tą wiedzą wykonasz swój pierwszy projekt — zegar! Na kolejnych stronach znajdziesz cenną wiedzę na temat tworzen...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Zbiór ćwiczeń ilustrowanych zrzutami ekranu, opatrzonych cennymi wskazówkami, uwagami i komentarzami ułatwiającymi pracę z programem. Krok po kroku zgłębisz tu podstawy tworzenia obiektów i przypisywania im właściwości, zasady modelowania, przygotowywania postaci i umiejscawi...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.50 zł
59.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7216-4, 8371972164
- Data wydania książki drukowanej:
- 2000-01-14
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1354
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » 3ds max
- Serie wydawnicze: Ćwiczenia praktyczne
Spis treści książki
- Kilka słów od autora (i.1)
- Przyjęte konwencje (i.2)
- Uruchomienie programu (ii.1)
- Interfejs (ii.2)
- Pasek Menu (ii.2)
- Pasek przycisków (ii.2)
- Okna widoków sceny (ii.2)
- Suwak czasu (ii.2)
- Panel Create (ii.3)
- Kontrola widoków (ii.3)
- Kontrola odtwarzania animacji (ii.6)
- Pasek informacji (ii.6)
- Podsumowanie (ii.7)
- Tworzenie nowej sceny (1.1)
- Narzędzia panelu Create (1.2)
- Tworzenie prostych obiektów (1.3)
- Wybieranie i nazywanie obiektów (1.6)
- Wybieranie wielu obiektów (1.8)
- Wybieranie według nazwy (1.9)
- Transformacje (1.10)
- Przycisk Select and Move (1.10)
- Przycisk Selekt and Rotate (1.10)
- Przycisk ograniczenia osi transformacji (1.10)
- Przycisk Select and Scale (1.11)
- Skalowanie nieproporcjonalne (1.11)
- Lock (1.11)
- Powielanie i usuwanie obiektów (1.12)
- Dopasowanie położenia obiektów (Align) (1.13)
- Transformacje numeryczne (1.14)
- Tworzenie nietypowych kształtów geometrycznych (1.15)
- Przekształcanie kształtów w obiekty (1.16)
- Jak MAX zapisuje sceny (1.17)
- Zapisywanie stworzonej sceny (1.17)
- Wczytywanie zapisanej sceny (1.17)
- Koniec pracy w MAX-ie (1.18)
- Podsumowanie (1.18)
- Przygotowanie programu (2.1)
- Budowanie sceny (2.1)
- Tworzenie brył obrotowych (2.2)
- Tworzenie przekroju (2.2)
- Edycja kształtu (2.3)
- Bryła obrotowa (Lathe) (2.6)
- Modyfikatory (2.7)
- Środek obrotu (Pivot Point) (2.8)
- Tworzenie i ustawianie widoku z kamery (2.9)
- Pierwszy rendering (2.12)
- Edytor materiałów - pierwszy kontakt (2.14)
- Tworzenie świateł (2.16)
- Korzystanie z gotowych materiałów (2.20)
- Ukrywanie elementów sceny (2.22)
- Wytłaczanie obiektów po ścieżce (Loft) (2.22)
- Modyfikowanie obiektów Loft (2.24)
- Renderowanie do pliku (2.26)
- Podsumowanie (2.26)
- Animacja za pomocą położeń kluczowych (3.2)
- Przygotowanie sceny (3.2)
- Ustalenie środka obrotu obiektu (3.4)
- Prosta hierarchia (3.5)
- Szereg obiektów (3.5)
- Przygotowanie widoku i oświetlenia sceny (3.6)
- Ustalenie długości animacji (3.7)
- Dodawanie kluczy za pomocą transformacji (3.8)
- Dodawanie kluczy z panelu Motion (3.9)
- Oglądanie animacji w oknie widokowym (3.10)
- Rendering animacji (3.10)
- Oglądanie gotowej animacji (3.12)
- Dokładna kontrola punktów kluczowych (3.13)
- Odnajdywanie położeń kluczowych (3.13)
- Poprawianie krzywej (3.14)
- Animacja wzdłuż ścieżki (3.15)
- Definiowanie ścieżki (3.15)
- Przypisywanie kontrolera animacji (3.15)
- Rendering animacji zapętlonych (3.17)
- Dokładna kontrola animacji (3.18)
- Okno kontroli ścieżek - Track View (3.18)
- Krzywe ruchu (3.19)
- Dodawanie kluczy (3.20)
- Modyfikowanie kluczy (3.20)
- Podsumowanie (3.21)
- Przygotowanie programu (4.1)
- Budowanie sceny (4.1)
- Kolumna - przekrój (4.2)
- Kolumna - trzeci wymiar (4.2)
- Kolumna - entasis (modyfikator Taper) (4.3)
- Kopiowanie modyfikatorów pomiędzy obiektami (4.3)
- Niby kostka, ale trochę lepsza (Chamfer Box) (4.5)
- Grupowanie obiektów (4.6)
- Znicz - przekrój i obrót (4.7)
- Podstawa znicza - Loft (4.8)
- Wybór środka współrzędnych transformacji (4.9)
- Rozmieszczenie obiektów na okręgu - Array (4.10)
- Podstawa to... podstawa (4.11)
- Oświetlenie sceny i określenie widoku (4.12)
- Ogień w MAX-ie (4.13)
- Określenie miejsca gdzie ma płonąć ogień (4.13)
- Definiowanie ognia (4.14)
- Animowanie ognia (4.15)
- Światło ognia (4.15)
- Animowanie szumem (4.16)
- Renderowanie efektów atmosferycznych (4.16)
- Mgła (4.17)
- Dodawanie warstwowej mgły do sceny (4.17)
- Fontanna iskier (4.19)
- Tworzenie systemu cząsteczkowego (4.19)
- Definiowanie grawitacji (4.20)
- Przyłączenie systemu cząsteczkowego do grawitacji (4.20)
- Określenie powierzchni odbicia (4.21)
- Montaż i postprodukcja czyli Video Post (4.22)
- Przypisanie kanału materiału (4.22)
- Okno Video Post (4.22)
- Dodawanie ścieżki kamery (4.22)
- Filtrowanie animacji (4.23)
- Rendering postprodukcyjny (4.24)
- Podsumowanie (4.25)
Wstęp
Wprowadzenie
Ćwiczenie 1. Kaczucha
Ćwiczenie 2. Martwa natura z muszlą
Ćwiczenie 2. A jednak się kręci
Ćwiczenie 4: Walka o ogień
Dodatek 1. Włącznie/wyłącznie akceleracji grafiki (A.1)
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)95.20 zł
119.00 zł(-20%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)101.40 zł
169.00 zł(-40%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: 3D Studio MAX 2. Ćwiczenia praktyczne Tomasz L. Czarnecki (3)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(2)
(0)
(0)
(0)
Rafal Garus,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii