×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Tomasz Dmuchowski - okladka książki
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Tomasz Dmuchowski - tył okładki książki

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Tomasz Dmuchowski - okladka książki

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Tomasz Dmuchowski - tył okładki książki

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Tomasz Dmuchowski - audiobook MP3

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Tomasz Dmuchowski - audiobook CD

Obróć Zajrzyj do książki

grohac/grohac.mp3 grohac
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
3.5/6  Opinie: 4
Stron:
168
Czas nagrania:
03:22:44
Czyta:
Artur Bocheński
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka (29,94 zł najniższa cena z 30 dni)

49,90 zł (-40%)
29,94 zł

(2za1 » dobierz książkę GRATIS)

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (24,95 zł najniższa cena z 30 dni)

49,90 zł (-50%)
24,95 zł

(2za1 » dobierz ebook GRATIS)

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(24,95 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (12,90 zł najniższa cena z 30 dni)

49,90 zł (-72%)
14,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(12,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Znaj(dź) swojego klienta

Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?

I tu wkracza growth hacking. Jego głównym celem jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej? Tego się dowiesz z tej książki.

Sukces w growth hackingu opiera się na ścisłym przestrzeganiu procesu wzrostu, który to proces składa się z następujących etapów:

  1. Określenie celów wzrostu.
  2. Identyfikacja kluczowych wskaźników (KPI).
  3. Generowanie pomysłów na eksperymenty
  4. Priorytetyzacja i planowanie eksperymentów.
  5. Przeprowadzenie eksperymentów.
  6. Analiza wyników i optymalizacja.

 

Książka w mediach:


Książka biznesowa: Growth Hacking, Tomasz Dmuchowski - Własnybiznes.pl
Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorców
Strefa Copywritera
 

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Tomasz Dmuchowski - pasjonat AI i growth hacker z bogatym doświadczeniem w opracowywaniu skutecznych strategii marketingowych i budowaniu lejków sprzedażowych. Współpracował z licznymi przedsiębiorstwami, którym pomagał budować świadomość marki, a tym samym zwiększać liczbę aktywnych klientów. Specjalizuje się w tworzeniu efektywnych kampanii marketingowych, które nie tylko generują zyski, ale też minimalizują koszty po stronie firmy; przeprowadza analizy potrzeb przyszłych klientów, opracowuje spersonalizowane rozwiązania, a także prowadzi kursy i szkolenia wspierające przedsiębiorców na każdym etapie realizacji założeń. 

Onepress - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
29,94 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
24,95 zł
Dodaj do koszyka
Audiobook w mp3
14,00 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint