Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie. Wydanie III
- Autor:
- Cay S. Horstmann
- Niedostępna
- Promocja 2za1
- Serie wydawnicze:
- Wiley
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.7/6 Opinie: 3
- Stron:
- 680
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie. Wydanie III
C++ wyjątkowo dobrze nadaje się do nauki jako "pierwszy poważny język programowania", a równocześnie jest znakomitym, wszechstronnym narzędziem do tworzenia nowoczesnych aplikacji. Programowanie w nim wymaga nieco wysiłku, ale pozwala zarówno szybko przyswoić najważniejsze paradygmaty informatyki, jak i wdrożyć się w pisanie kodu zgodne z dobrymi praktykami. Przy tym C++ ma cechy nowoczesnego języka programowania, a jego możliwości są poszerzane dzięki bibliotekom. Aby adept sztuki programowania mógł skorzystać z tych wszystkich zalet, potrzebuje pomocy dobrego nauczyciela lub dobrego podręcznika. Tylko w ten sposób uniknie typowych błędów popełnianych na skutek niewystarczającego zrozumienia podstaw programowania i najważniejszych koncepcji programistycznych.
Oto polska edycja popularnego podręcznika opartego na naukowych podstawach skutecznego uczenia. To znakomite wprowadzenie do podstawowych technik programowania i umiejętności projektowania pozwala łatwo, a przy tym dogłębnie opanować elementarne pojęcia. W przystępny sposób omawia najistotniejsze kwestie działania algorytmów i rodzaje struktur danych. Krok po kroku przeprowadza czytelnika od podstaw do bardziej zaawansowanych tematów związanych ze współczesnymi aplikacjami, takich jak GUI i programowanie XML. Poszczególne koncepcje zostały tu wyjaśnione z wykorzystaniem trafnie dobranych schematów i grafik. Nie zabrakło też wskazówek, przykładów i obszernych fragmentów świetnie napisanego kodu, które ułatwiają naukę, podobnie jak liczne ćwiczenia i studia przypadków.
W tej książce między innymi:
- podstawowe koncepcje programowania: struktury sterujące, tablice, wskaźniki
- programowanie obiektowe, dziedziczenie, polimorfizm
- struktury danych: liniowe i oparte na drzewach
- wprowadzenie do algorytmów
- szablony i zarządzanie pamięcią
Bądź profesjonalistą od pierwszej linii kodu!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Znajomość C++ otwiera więc drzwi do kreowania cyfrowego świata w różnych dziedzinach. Jednakże początki z C++ mogą stanowić wyzwanie i wywoływać pytania, jak się uczyć, aby robić postępy, i w jaki sposób uporządkować zdobytą wiedzę. Cóż, nie ma lepszej metody niż nauka poprzez praktykę! Przed Tobą zbiór 100 zadań, skonstruowanych tak, by stopniowo zwiększać potrzebę stosowania coraz bardziej zaawansowanych elementów języka. Równocześnie wcześniejsze zadania są rozwiązywane takimi zasobami języka, jakie odpowiadają procesowi uczenia. Poza ćwiczeniami autor podzielił się licznymi ciekawostkami, sugestiami i uwagami skłaniającymi do przemyśleń i pogłębiania wiedzy o programowaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisujemy za pomocą słów. Od razu widać związek między podejściem humanistycznym i informatycznym! Dlatego też nauka programowania w żadnym stopniu nie jest opanowywaniem jakiejś specjalnej wiedzy tylko dla wtajemniczonych. To po prostu utrwalanie tego, co już wiemy i umiemy, tyle że w sposób logiczny i uporządkowany.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(22,20 zł najniższa cena z 30 dni)
24.05 zł
37.00 zł (-35%) -
Promocja
W tym podręczniku do praktycznej nauki programowania w języku C szczególną uwagę zwrócono na pisanie kodu umożliwiającego uzyskanie wysokiej wydajności w środowiskach o bardzo małych zasobach. Znalazło się tu gruntowne omówienie podstaw dobrego programowania w języku C. Opisano struktury kontrolne, operatory, funkcje i inne elementy składni C, a także zasady dobrego programowania i wzorce, dzięki którym można zmniejszać rozmiar skompilowanego programu. Przeanalizowano również środowisko Arduino, które jest świetną platformą docelową dla niewielkich programów napisanych w C. Zawarte tu informacje przydadzą się jednak każdemu, kto chce się zająć programowaniem dla systemów wbudowanych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Język C dla małych urządzeń. Krótki kod o wielkich możliwościach Język C dla małych urządzeń. Krótki kod o wielkich możliwościach
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Autor tej książki — wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m.in. z genialnej Symfonii C++ — postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w prostym, wręcz przyjacielskim stylu wprowadza czytelnika w fascynujący świat programowania zorientowanego obiektowo. Zobacz, jak potężny jest dzisiaj C++ 11.
- Druk
Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet) Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet)
Niedostępna
-
Promocja
Algorytmika to dziedzina, która w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat dostarczyła wielu efektywnych narzędzi wspomagających rozwiązywanie różnorodnych zagadnień za pomocą komputera. Dla niektórych stanowi swego rodzaju książkę kucharską, do której sięgają jedynie po wybrane przepisy, a dla innych — pole do rozwinięcia umiejętności skutecznego rozwiązywania problemów i szkołę niestandardowego myślenia. Niezależnie od podejścia jest to dziedzina, z którą wypada się zapoznać, jeśli ma się ambicję zostać zawodowym programistą lub po prostu być osobą nowoczesną i wszechstronnie wykształconą.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie VI Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie VI
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Język C++. Szkoła programowania to starannie sprawdzony, sumiennie przygotowany i kompletny przewodnik po programowaniu w C++, przeznaczony dla programistów. Ten klasyczny już materiał pomocniczy dla wykładowców uczy zasad programowania, począwszy od kodu strukturalnego i projektowania wedle metody dekompozycji i analizy, przez klasy, dziedziczenie, szablony i wyjątki, po wyrażenia lambda, inteligentne wskaźniki i semantykę przeniesienia. Stephen Prata jako autor i wykładowca proponuje przemyślane, przejrzyste i wnikliwe wprowadzenie do języka C++. Wraz z mechanizmami samego języka omawia fundamentalne pojęcia i techniki programowania.- Druk pkt
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Nowość
This book is a fun introduction to the world of game programming, C++20, and the OpenGL-powered SFML using four fun, fully playable games of increasing difficulty and advancing features- PDF + ePub pkt
Beginning C++ Game Programming. Learn C++ from scratch by building fun games - Third Edition Beginning C++ Game Programming. Learn C++ from scratch by building fun games - Third Edition
-
Nowość
Modern CMake for C++ is your guide to building, testing, and packaging software with ease. You'll learn to create maintainable projects, compile and link executables and libraries, use external dependencies, and more.- PDF + ePub pkt
Modern CMake for C++. Effortlessly build cutting-edge C++ code and deliver high-quality solutions - Second Edition Modern CMake for C++. Effortlessly build cutting-edge C++ code and deliver high-quality solutions - Second Edition
O autorze książki
Cay S. Horstmann jest głównym autorem książek Java. Podstawy. Wydanie IX i Java. Techniki zaawansowane. Wydanie IX - najpopularniejszych w Polsce podręczników do nauki Javy. Cay jest profesorem informatyki na Uniwersytecie Stanowym w San José, ma tytuł Java Champion i często wygłasza odczyty na konferencjach związanych z branżą komputerową.
Cay S. Horstmann - pozostałe książki
-
Promocja
Oto zaktualizowane i uzupełnione wydanie zwięzłego wprowadzenia do Javy SE 17, przeznaczonego dla profesjonalnych programistów Javy. Przedstawiono w nim wszystkie istotne zagadnienia, łącznie z takimi koncepcjami jak wyrażenia lambda i strumienie, nowoczesnymi konstrukcjami, jak rekordy i klasy zapieczętowane, a także zaawansowanymi technikami programowania współbieżnego. Książka została pomyślana w taki sposób, aby wszystkie ważne zmiany wprowadzone w najnowszej wersji Javy zostały zaprezentowane w esencjonalnej formie. Informacje uporządkowano tak, aby ułatwić szybki dostęp i łatwe zrozumienie potrzebnego zagadnienia. W przewodniku znalazło się też mnóstwo praktycznych informacji wraz z przykładami kodu, pozwalającymi natychmiast przetestować wszystkie nowości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie III Java. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie III
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Oto kolejne, przejrzane, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego podręcznika dla zawodowych programistów Javy. Znalazł się tu dokładny opis sposobów tworzenia interfejsu użytkownika, stosowania rozwiązań korporacyjnych, sieciowych i zabezpieczeń, a także nowości wprowadzonych w JDK 11. Przedstawiono techniki programowania baz danych oraz umiędzynarodowiania aplikacji Javy. Sporo uwagi poświęcono bibliotece Swing oraz jej wykorzystaniu do tworzenia realistycznej grafiki i efektów specjalnych. Ponadto w książce zostały pokazane nowe możliwości języka — zademonstrowano, jak dzięki nim uzyskać wyjątkową jakość aplikacji, a zamieszczone przykłady opracowano pod kątem zrozumiałości i wartości praktycznej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy — to pierwszy tom, w którym omówiono podstawy języka oraz najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika. W tym wydaniu opisano pakiet JDK Java Standard Edition (SE) w wersji 9, 10 i 11. Teorii towarzyszą liczne przykłady kodu, obrazujące zasady działania niemal każdej przedstawionej tu funkcji czy biblioteki. Przykładowe programy są proste, aby ułatwić naukę najważniejszych zagadnień.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Ta książka jest kompletnym i zwięzłym kompendium praktycznego wykorzystania Javy. Została pomyślana w taki sposób, aby nauka języka i bibliotek odbywała się możliwie szybko. Omówiono tu bardzo dużo materiału, ale jego uporządkowanie i sposób prezentacji ułatwiają szybki dostęp do danego zagadnienia i łatwe zrozumienie treści. Dzięki temu płynnie nauczysz się wszystkich nowości, od systemu modułów „Project Jigsaw” do wyrażeń lambda czy strumieni. Opanujesz tajniki programowania współbieżnego dzięki potężnym mechanizmom dostępnym w bibliotekach. Docenisz tę książkę, jeśli profesjonalnie piszesz aplikacje w Javie, zwłaszcza jeżeli chcesz tworzyć oprogramowanie działające po stronie serwera lub w systemie Android
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java 9. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie II Java 9. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Książka ta jest kolejnym, gruntownie zaktualizowanym i przeorganizowanym wydaniem czołowego podręcznika dla poważnych programistów Javy, którzy chcą skorzystać z nowych możliwości języka. W tym drugim z dwóch tomów książki opisano zagadnienia zaawansowane, takie jak API strumieni, biblioteki do obsługi daty, czasu i kalendarzy, zaawansowane zastosowania biblioteki Swing czy zagadnienia związane z bezpieczeństwem. Przedstawiono również najlepsze praktyki programowania aplikacji. Co ważne, prezentacja zagadnień umożliwia ich łatwe zrozumienie i praktyczne zastosowanie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Opisano tu podstawy języka oraz najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika. Przedstawiono pakiet Java Development Kit. Pakiet ten obejmuje obecnie tak różne aspekty tworzenia aplikacji, jak konstruowanie interfejsu użytkownika, zarządzanie bazami danych, internacjonalizacja, bezpieczeństwo i przetwarzanie XML. W książce znajdziesz również mnóstwo przykładów kodu obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji i biblioteki.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jeśli jesteś posiadasz doświadzenie w programowaniu Javy, praktyczne podejście Horstmanna i przykładowe kody pomogą Ci szybko wykorzystać wyrażenia lambda, strumienie i inne usprawnienia wprowadzone zarówno do języka jak i platformy Java. Horstmann omawia wszystko, co powinni wiedzieć deweloperzy na temat nowoczesnej Javy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Kolejne wydanie tej cenionej książki zostało zaktualizowane o wszystkie nowości, które pojawiły się w wersji 7 platformy Java Standard Edition. W trakcie lektury poznasz składnię języka oraz wszystkie istotne kwestie związane z programowaniem w Javie. Zrozumiesz założenia programowania obiektowego, nauczysz się korzystać z interfejsów oraz obsługiwać wyjątki. Przekonasz się również, jakie ułatwienia w tym zakresie oferuje Java 7 - obsługa wielu wyjątków w ramach jednego bloku catch to tylko czubek góry lodowej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Dziewiąte wydanie bestsellerowej pozycji Java. Techniki zaawansowane zostało zaktualizowane i uzupełnione o nowinki z najnowszej wersji języka Java oznaczonej numerem 7. W trakcie lektury dowiesz się, jak wydajnie korzystać ze strumieni, wyrażeń regularnych oraz baz danych. Java 7 to całkowicie nowy, mocno rozbudowany dostęp do plików - opis wszystkich niuansów znajdziesz w tej publikacji. Co jeszcze? Tworzenie aplikacji dla różnych języków i lokalizacji, zaawansowane wykorzystanie biblioteki Swing oraz dystrybucja stworzonych aplikacji. To tylko niektóre z zagadnień poruszonych w tej wyjątkowej książce, która musi się znaleźć na półce każdego programisty języka Java.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka JavaServer Faces. Wydanie III zawiera wszystko, czego trzeba do opanowania rozbudowanych elementów frameworka JSF 2.0. Poznaj tajniki znaczników frameworka JSF oraz obsługi zdarzeń. Dowiedz się, jak budować komponenty złożone, i naucz się implementować własne, niestandardowe. Wykorzystaj w swoich aplikacjach technologię AJAX i opanuj nawiązywanie połączeń z bazami danych czy innymi usługami zewnętrznymi. W ostatnim rozdziale znajdziesz pomocne wskazówki na temat diagnozowania i rejestrowania zdarzeń, a także praktyczne przykłady kodu, rozszerzające technologię JSF.
- Druk pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Wiley
-
Promocja
To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka — interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak funkcjonuje bitcoin, a także w jaki sposób specyfika nowoczesnych koncepcji cyfrowej własności stopniowo zmienia świat finansów. Poznasz również tajniki inwestowania i handlu kryptowalutami. Ważną częścią książki jest rozdział poświęcony zagrożeniom w świecie krypto, w tym metodom działania hakerów i oszustów. Wszystko to, wraz z informacjami o najnowszych trendach i przyszłości kryptowalut, przygotuje Cię na zmianę — na nową cyfrową ekonomię!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Czy Twój projekt wiąże się ze skomplikowanymi oczekiwaniami, z nierealistycznymi terminami i ograniczeniami budżetowymi? Żaden problem! Ta książka pokaże Ci, jak przekształcić projekty w satysfakcjonujące doświadczenia skoncentrowane na kliencie. Dowiesz się, jak ustalić jasną wizję, tworzyć mapy drogowe produktów, harmonogramy pracy i przygotowywać się do wydań produktu. Uzyskasz również ekspercki wgląd w rozwój prostego i praktycznego podejścia do zarządzania projektami, które zamienia pomysły w gotowe produkty!- Druk
- ePub + Mobi pkt
Zwinne zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie III Zwinne zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie III
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Arkusze kalkulacyjne Excela pozwalają robić z danymi niesamowite rzeczy! Książka Excel. Formuły i funkcje dla bystrzaków pokazuje, jak ciekawa może być praca z tym programem, wyjaśnia podstawy obliczeń z jego użyciem i prowadzi przez wiele różnych zagadnień, w tym statystykę i analizę danych. Nawet jeżeli jesteś zaawansowanym użytkownikiem arkuszy kalkulacyjnych, przekonasz się, że warto takie źródło mieć pod ręką, aby znaleźć tę jedną funkcję, o której zawsze zapominasz. A kiedy zakończysz obliczenia, ta książka podpowie Ci, jak sprawić, aby całość wyglądała zgrabnie i profesjonalnie. Doskonale!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Excel. Formuły i funkcje dla bystrzaków. Wydanie VI Excel. Formuły i funkcje dla bystrzaków. Wydanie VI
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Oto praktyczny przewodnik po nauce o danych w miejscu pracy. Dowiesz się stąd wszystkiego, co ważne na początku Twojej drogi jako danologa: od osobowości, z którymi przyjdzie Ci pracować, przez detale analizy danych, po matematykę stojącą za algorytmami i uczeniem maszynowym. Nauczysz się myśleć krytycznie o danych i otrzymanych wynikach, będziesz też inteligentnie o tym mówić. Jednym zdaniem: zrozumiesz dane i związane z nimi wyzwania na głębszym, profesjonalnym poziomie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Analityk danych. Przewodnik po data science, statystyce i uczeniu maszynowym Analityk danych. Przewodnik po data science, statystyce i uczeniu maszynowym
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Czy szukasz nowych, wydajnych sposobów odkrywania, przekształcania danych i wyciągania z nich wniosków przydatnych w Twojej organizacji? Oto przewodnik, który krok po kroku pokazuje, jak oszczędzić czas, uprościć procesy biznesowe i ulepszyć analizy. Znajdziesz tutaj praktyczne i łatwe do zrozumienia informacje, od łączenia się z ogromnymi bazami danych po używanie niestandardowych funkcji i formuł. Dowiesz się, jak zaimportować i zinterpretować dane z wielu źródeł, a także jak przygotować raport na podstawie ich ujednoliconego modelu. Książka jest w pełni zgodna z programem Microsoft Excel 2021.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Excel Power Pivot i Power Query dla bystrzaków. Wydanie II Excel Power Pivot i Power Query dla bystrzaków. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Czy firma, w której pracujesz, ma tak dużo danych, że nie wiesz, co z nimi zrobić ani nie potrafisz ich zrozumieć? Microsoft Power BI to dająca duże możliwości intuicyjna platforma, która pomaga przekształcać surowe dane w informacje umożliwiające podejmowanie działań, i to bez konieczności przechodzenia długich szkoleń lub uczenia się programowania. Z tej książki dowiesz się, jak badać źródła danych, tworzyć ich modele, przetwarzać liczby, wizualizować wyniki i opracowywać atrakcyjne raporty inspirujące do zmian. Już dziś zacznij kierować firmą na podstawie twardych danych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%)
Ebooka "Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie. Wydanie III" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie. Wydanie III" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie. Wydanie III" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Big C++: Late Objects, 3rd Edition
- Tłumaczenie:
- Krzysztof Bąbol
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6728-9, 9788328367289
- Data wydania książki drukowanej :
- 2021-01-18
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6729-6, 9788328367296
- Data wydania ebooka :
- 2021-01-18 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 164x239
- Numer z katalogu:
- 122594
- Rozmiar pliku Pdf:
- 48.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 32MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 71.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C++ - Programowanie
- Serie wydawnicze: Wiley
Spis treści książki
- 1.1. Czym jest programowanie? (35)
- 1.2. Anatomia komputera (36)
- IAS: Komputery są wszędzie (38)
- 1.3. Kod maszynowy i języki programowania (39)
- IAS: Organizacje normalizacyjne (40)
- 1.4. Zapoznanie się ze środowiskiem programowania (41)
- WDP: Kopie zapasowe (44)
- 1.5. Analiza pierwszego programu (45)
- CPB: Pomijanie średników (47)
- TS: Sekwencje ucieczki (48)
- 1.6. Błędy (49)
- CPB: Błędna pisownia wyrazów (50)
- 1.7. Rozwiązywanie problemów: projektowanie algorytmów (50)
- 1.7.1. Koncepcja algorytmu (51)
- 1.7.2. Algorytm rozwiązywania problemu stopy zwrotu (51)
- 1.7.3. Pseudokod (52)
- 1.7.4. Od algorytmów do programów (53)
- JTZ: Opisywanie algorytmu za pomocą pseudokodu (54)
- P: Napisanie algorytmu układania płytek podłogowych (55)
- Podsumowanie rozdziału (57)
- 2.1. Zmienne (59)
- 2.1.1. Definicje zmiennych (60)
- 2.1.2. Typy liczbowe (61)
- 2.1.3. Nazwy zmiennych (62)
- 2.1.4. Instrukcja przypisania (63)
- 2.1.5. Stałe (65)
- 2.1.6. Komentarze (65)
- CPB: Używanie niezdefiniowanych zmiennych (66)
- CPB: Używanie niezainicjowanych zmiennych (66)
- WDP: Wybieraj opisowe nazwy zmiennych (67)
- WDP: Nie używaj sekretnych numerów (67)
- TS: Typy liczbowe w C++ (68)
- TS: Zakresy i precyzja liczb (69)
- TS: Definiowanie zmiennych ze słowem auto (69)
- 2.2. Arytmetyka (69)
- 2.2.1. Operatory arytmetyczne (69)
- 2.2.2. Inkrementacja i dekrementacja (70)
- 2.2.3. Dzielenie całkowite i reszta z dzielenia (70)
- 2.2.4. Konwertowanie liczb zmiennoprzecinkowych na całkowite (71)
- 2.2.5. Potęgi i pierwiastki (72)
- CPB: Niezamierzone dzielenie całkowite (74)
- CPB: Niezamknięte nawiasy (74)
- CPB: Zapominanie o plikach nagłówkowych (75)
- CPB: Błędy zaokrąglenia (76)
- WDP: Spacje w wyrażeniach (76)
- TS: Rzutowania (77)
- TS: Połączenie przypisania i działań arytmetycznych (77)
- IAS: Błąd jednostki zmiennoprzecinkowej procesora Pentium (77)
- 2.3. Wejście i wyjście (79)
- 2.3.1. Wejście (79)
- 2.3.2. Formatowanie wyjścia (80)
- 2.4. Rozwiązywanie problemów: najpierw zrób to ręcznie (82)
- P: Obliczanie czasu podróży (83)
- JTZ: Przeprowadzanie obliczeń (83)
- P: Obliczenie kosztu znaczków pocztowych (86)
- 2.5. Ciągi (86)
- 2.5.1. Typ string (86)
- 2.5.2. Łączenie ciągów (87)
- 2.5.3. Wprowadzanie ciągów (87)
- 2.5.4. Funkcje ciągów (88)
- IAS: Alfabety międzynarodowe i zestaw Unicode (91)
- Podsumowanie rozdziału (92)
- 3.1. Instrukcja if (93)
- CPB: Średnik po warunku if (96)
- WDP: Układ nawiasów klamrowych (96)
- WDP: Zawsze używaj nawiasów klamrowych (97)
- WDP: Wcięcia (97)
- WDP: Unikaj duplikowania kodu w gałęziach (98)
- TS: Operator warunkowy (99)
- 3.2. Porównywanie liczb oraz znaków (99)
- CPB: Mylenie operatora = z == (101)
- CPB: Dokładne porównywanie liczb zmiennoprzecinkowych (102)
- WDP: Doprowadź do kompilacji z brakiem ostrzeżeń (103)
- TS: Alfabetyczna kolejność ciągów (103)
- JTZ: Implementacja instrukcji if (104)
- P: Wyodrębnianie ze środka (106)
- IAS: Dysfunkcjonalne systemy komputerowe (106)
- 3.3. Wiele wariantów (107)
- TS: Instrukcja switch (110)
- 3.4. Zagnieżdżone gałęzie (111)
- CPB: Problem z zawieszonym słowem else (113)
- WDP: Ręczne śledzenie kodu (114)
- 3.5. Rozwiązywanie problemów: schematy blokowe (116)
- 3.6. Rozwiązywanie problemów: przypadki testowe (119)
- WDP: Opracuj harmonogram i zarezerwuj czas na nieoczekiwane problemy (120)
- 3.7. Zmienne i operatory logiczne (121)
- CPB: Łączenie wielu operatorów relacyjnych (124)
- CPB: Mylenie warunków && i || (125)
- TS: Skrócone obliczanie wartości operatorów logicznych (126)
- TS: Prawa de Morgana (126)
- 3.8. Zastosowanie: weryfikacja danych wejściowych (127)
- IAS: Sztuczna inteligencja (129)
- Podsumowanie rozdziału (131)
- 4.1. Pętla while (133)
- CPB: Nieskończone pętle (138)
- CPB: Nie myśl w kategoriach "Czy doszliśmy już do celu?" (138)
- CPB: Pomyłki o jeden (139)
- IAS: Pierwszy "bug" (140)
- 4.2. Rozwiązywanie problemów: ręczne śledzenie kodu (140)
- 4.3. Pętla for (143)
- WDP: Używaj pętli tylko do tego, do czego została przeznaczona (147)
- WDP: Wybierz zakres pętli odpowiedni do zadania (147)
- WDP: Licz iteracje (148)
- 4.4. Pętla do (148)
- WDP: Schematy blokowe pętli (149)
- 4.5. Przetwarzanie danych wejściowych (150)
- 4.5.1. Wartości wartownika (150)
- 4.5.2. Odczytywanie danych wejściowych do chwili niepowodzenia (151)
- TS: Czyszczenie stanu błędu (153)
- TS: "Pętla i pół" oraz instrukcja break (154)
- TS: Przekierowywanie wejścia i wyjścia (154)
- 4.6. Rozwiązywanie problemów: scenopis (155)
- 4.7. Typowe algorytmy pętli (158)
- 4.7.1. Suma i średnia (158)
- 4.7.2. Zliczanie pasujących elementów (158)
- 4.7.3. Znajdowanie pierwszego pasującego elementu (159)
- 4.7.4. Monitowanie aż do skutku (159)
- 4.7.5. Maksimum i minimum (160)
- 4.7.6. Porównywanie sąsiednich wartości (160)
- JTZ: Tworzenie pętli (161)
- P: Przetwarzanie numerów kart kredytowych (165)
- 4.8. Zagnieżdżone pętle (165)
- P: Manipulowanie pikselami obrazu (168)
- 4.9. Rozwiązywanie problemów: najpierw rozwiąż prostszy problem (169)
- 4.10. Liczby losowe i symulacje (173)
- 4.10.1. Generowanie liczb losowych (174)
- 4.10.2. Symulowanie rzutów kostką (175)
- 4.10.3. Metoda Monte Carlo (176)
- IAS: Piractwo cyfrowe (177)
- Podsumowanie rozdziału (178)
- 5.1. Funkcje jako czarne skrzynki (181)
- 5.2. Implementowanie funkcji (183)
- WDP: Komentarze funkcji (185)
- 5.3. Przekazywanie parametrów (185)
- WDP: Nie modyfikuj zmiennych parametrycznych (187)
- 5.4. Wartości zwracane (187)
- CPB: Brak wartości zwracanej (188)
- TS: Deklaracje funkcji (189)
- JTZ: Implementowanie funkcji (190)
- P: Generowanie losowych haseł (191)
- P: Używanie debugera (191)
- 5.5. Funkcje bez wartości zwracanych (192)
- 5.6. Rozwiązywanie problemów: funkcje do ponownego wykorzystania (193)
- 5.7. Rozwiązywanie problemów: uściślanie stopniowe (195)
- WDP: Pilnuj, by funkcje były krótkie (200)
- WDP: Śledzenie funkcji (200)
- WDP: Atrapy (202)
- P: Obliczanie oceny z przedmiotu (202)
- 5.8. Zakres zmiennej i zmienne globalne (202)
- WDP: Unikaj zmiennych globalnych (204)
- 5.9. Parametry referencyjne (204)
- WDP: Preferuj wartości zwracane zamiast parametrów referencyjnych (208)
- TS: Stałe referencje (209)
- 5.10. Funkcje rekurencyjne (opcjonalnie) (209)
- JTZ: Wnioskowanie rekurencyjne (212)
- IAS: Nagłe rozpowszechnienie się komputerów osobistych (214)
- Podsumowanie rozdziału (215)
- 6.1. Tablice (217)
- 6.1.1. Definiowanie tablic (217)
- 6.1.2. Dostęp do elementów tablicy (219)
- 6.1.3. Częściowo wypełnione tablice (221)
- CPB: Przekroczenie zakresu (222)
- WDP: Używaj tablic do przechowywania serii związanych ze sobą wartości (222)
- IAS: Wirusy komputerowe (222)
- 6.2. Typowe algorytmy tablicowe (224)
- 6.2.1. Wypełnianie wartościami (224)
- 6.2.2. Kopiowanie (224)
- 6.2.3. Suma i średnia (225)
- 6.2.4. Maksimum i minimum (225)
- 6.2.5. Separatory elementów (225)
- 6.2.6. Zliczanie pasujących elementów (226)
- 6.2.7. Wyszukiwanie liniowe (226)
- 6.2.8. Usuwanie elementu (227)
- 6.2.9. Wstawianie elementu (227)
- 6.2.10. Przestawianie elementów (229)
- 6.2.11. Odczyt danych wejściowych (230)
- TS: Sortowanie za pomocą biblioteki C++ (231)
- TS: Algorytm sortowania (231)
- TS: Wyszukiwanie binarne (233)
- 6.3. Tablice a funkcje (234)
- TS: Stałe parametry tablicowe (237)
- 6.4. Rozwiązywanie problemów: dostosowywanie algorytmów (238)
- JTZ: Praca z tablicami (240)
- P: Rzut kostką (243)
- 6.5. Rozwiązywanie problemów: odkrywanie algorytmów przez manipulację obiektami fizycznymi (244)
- 6.6. Tablice dwuwymiarowe (246)
- 6.6.1. Definiowanie tablic dwuwymiarowych (247)
- 6.6.2. Dostęp do elementów (248)
- 6.6.3. Lokalizowanie sąsiadujących elementów (248)
- 6.6.4. Obliczanie sum wierszy i kolumn (249)
- 6.6.5. Dwuwymiarowe parametry tablicowe (250)
- CPB: Pomijanie rozmiaru kolumny w dwuwymiarowym parametrze tablicowym (253)
- P: Tabela danych o ludności świata (253)
- 6.7. Wektory (253)
- 6.7.1. Definiowanie wektorów (254)
- 6.7.2. Powiększanie i zmniejszanie wektorów (255)
- 6.7.3. Wektory a funkcje (256)
- 6.7.4. Algorytmy związane z wektorami (257)
- 6.7.5. Wektory dwuwymiarowe (259)
- WDP: Stosuj wektory zamiast tablic (260)
- TS: Pętla for oparta na zakresie (260)
- Podsumowanie rozdziału (261)
- 7.1. Definiowanie i używanie wskaźników (264)
- 7.1.1. Definiowanie wskaźników (264)
- 7.1.2. Dostęp do zmiennych poprzez wskaźniki (265)
- 7.1.3. Inicjowanie wskaźników (266)
- CPB: Mylenie wskaźników z danymi, na które wskazują (268)
- WDP: Używaj oddzielnej definicji dla każdej zmiennej wskaźnikowej (269)
- TS: Wskaźniki i referencje (269)
- 7.2. Tablice i wskaźniki (270)
- 7.2.1. Tablice jako wskaźniki (270)
- 7.2.2. Arytmetyka wskaźnikowa (271)
- 7.2.3. Tablicowe zmienne parametryczne są wskaźnikami (272)
- TS: Przechodzenie po tablicy przy użyciu wskaźnika (273)
- CPB: Zwracanie wskaźnika wskazującego na zmienną lokalną (274)
- WDP: Programuj przejrzyście, a nie sprytnie (275)
- TS: Stałe wskaźniki (275)
- 7.3. Ciągi w językach C i C++ (276)
- 7.3.1. Typ char (276)
- 7.3.2. Ciągi w stylu C (276)
- 7.3.3. Tablice znaków (277)
- 7.3.4. Konwertowanie pomiędzy ciągami w stylu C i C++ (278)
- 7.3.5. Ciągi w stylu C++ i operator [] (278)
- TS: Praca z ciągami w stylu C (279)
- 7.4. Dynamiczna alokacja pamięci (281)
- CPB: Wiszące wskaźniki (283)
- CPB: Wycieki pamięci (284)
- 7.5. Tablice i wektory wskaźników (285)
- 7.6. Rozwiązywanie problemów: rysowanie schematu (288)
- JTZ: Praca ze wskaźnikami (289)
- P: Tworzenie korespondencji masowej (291)
- IAS: Systemy wbudowane (291)
- 7.7. Struktury (292)
- 7.7.1. Typy strukturalne (292)
- 7.7.2. Przypisania struktur i ich porównywanie (293)
- 7.7.3. Funkcje a struktury (294)
- 7.7.4. Tablice struktur (294)
- 7.7.5. Struktury ze składowymi tablicowymi (295)
- 7.7.6. Struktury zagnieżdżone (295)
- 7.8. Wskaźniki a struktury (296)
- 7.8.1. Wskaźniki do struktur (296)
- 7.8.2. Struktury ze składowymi wskaźnikowymi (297)
- TS: Wskaźniki inteligentne (298)
- Podsumowanie rozdziału (299)
- 8.1. Odczytywanie i zapisywanie plików tekstowych (301)
- 8.1.1. Otwieranie strumienia (302)
- 8.1.2. Odczyt z pliku (303)
- 8.1.3. Zapis do pliku (304)
- 8.1.4. Przykład przetwarzania pliku (304)
- 8.2. Odczyt tekstowych danych wejściowych (307)
- 8.2.1. Odczyt wyrazów (307)
- 8.2.2. Odczyt znaków (307)
- 8.2.3. Odczyt wierszy (309)
- CPB: Łączenie operacji wejścia przy użyciu operatora >> i funkcji getline (310)
- TS: Sprawdzanie błędu strumienia (311)
- 8.3. Zapisywanie tekstowych danych wyjściowych (312)
- TS: Standard Unicode, kodowanie UTF-8 i ciągi C++ (314)
- 8.4. Analizowanie i formatowanie ciągów (315)
- 8.5. Argumenty wiersza poleceń (317)
- IAS: Algorytmy szyfrowania (320)
- JTZ: Przetwarzanie plików tekstowych (321)
- P: Wyszukiwanie duplikatów (324)
- 8.6. Dostęp swobodny i pliki binarne (324)
- 8.6.1. Dostęp swobodny (324)
- 8.6.2. Pliki binarne (325)
- 8.6.3. Przetwarzanie plików z obrazami (326)
- IAS: Bazy danych a prywatność (329)
- Podsumowanie rozdziału (330)
- 9.1. Programowanie obiektowe (334)
- 9.2. Implementowanie prostej klasy (335)
- 9.3. Określanie interfejsu publicznego klasy (338)
- CPB: Zapominanie o średniku (340)
- 9.4. Projektowanie reprezentacji danych (341)
- 9.5. Funkcje składowe (342)
- 9.5.1. Implementowanie funkcji składowych (342)
- 9.5.2. Parametry jawne i niejawne (343)
- 9.5.3. Wywoływanie funkcji składowej wewnątrz innej funkcji składowej (344)
- WDP: Wszystkie dane składowe powinny być prywatne, a większość funkcji - publiczna (347)
- WDP: Poprawne użycie słowa zastrzeżonego const (347)
- 9.6. Konstruktory (348)
- CPB: Próba wywołania konstruktora (350)
- TS: Przeciążanie (351)
- TS: Listy inicjatorów (351)
- TS: Uniwersalna i jednolita składnia inicjacji (352)
- 9.7. Rozwiązywanie problemów: śledzenie obiektów (353)
- JTZ: Implementowanie klasy (355)
- P: Implementowanie klasy reprezentującej konto bankowe (358)
- IAS: Elektroniczne maszyny do głosowania (358)
- 9.8. Rozwiązywanie problemów: znajdowanie klas (360)
- WDP: Przekształcaj wektory równoległe w wektory obiektów (361)
- 9.9. Osobna kompilacja (363)
- 9.10. Wskaźniki do obiektów (367)
- 9.10.1. Obiekty alokowane dynamicznie (367)
- 9.10.2. Operator -> (368)
- 9.10.3. Wskaźnik this (369)
- 9.11. Rozwiązywanie problemów: wzorce danych obiektu (369)
- 9.11.1. Przechowywanie sumy całkowitej (370)
- 9.11.2. Liczenie zdarzeń (371)
- 9.11.3. Gromadzenie danych (371)
- 9.11.4. Zarządzanie właściwościami obiektu (372)
- 9.11.5. Modelowanie obiektów o różnych stanach (373)
- 9.11.6. Opisywanie pozycji obiektu (374)
- IAS: Oprogramowanie o otwartych źródłach i wolne oprogramowanie (375)
- Podsumowanie rozdziału (376)
- 10.1. Hierarchie dziedziczenia (379)
- 10.2. Implementowanie klas pochodnych (383)
- CPB: Dziedziczenie prywatne (386)
- CPB: Replikowanie składowych klasy bazowej (386)
- WDP: Przy odmiennych wartościach należy używać jednej klasy, przy odmiennym działaniu - dziedziczenia (387)
- TS: Wywoływanie konstruktora klasy bazowej (387)
- 10.3. Przesłanianie funkcji składowych (388)
- CPB: Zapominanie o podaniu nazwy klasy bazowej (391)
- 10.4. Funkcje wirtualne i polimorfizm (391)
- 10.4.1. Problem odcinania (392)
- 10.4.2. Wskaźniki do klasy bazowej i pochodnej (393)
- 10.4.3. Funkcje wirtualne (394)
- 10.4.4. Polimorfizm (395)
- WD: Nie używaj znaczników typów (398)
- CPB: Odcinanie obiektu (398)
- CPB: Nieudane przesłanianie funkcji wirtualnej (399)
- TS: Wirtualne samowywołania (400)
- JTZ: Opracowywanie hierarchii dziedziczenia (400)
- P: Implementowanie hierarchii pracowników a potrzeby przetwarzania odcinków wypłat (406)
- IAS: Kto sprawuje kontrolę nad internetem? (406)
- Podsumowanie rozdziału (408)
- 11.1. Liczby trójkątne (409)
- CPB: Śledzenie wykonania funkcji rekurencyjnych (413)
- CPB: Nieskończona rekurencja (414)
- JTZ: Wnioskowanie rekurencyjne (415)
- P: Znajdowanie plików (418)
- 11.2. Rekurencyjne funkcje pomocnicze (418)
- 11.3. Wydajność rekurencji (419)
- 11.4. Permutacje (423)
- 11.5. Rekurencja wzajemna (426)
- 11.6. Poszukiwanie z nawrotami (430)
- P: Wieże Hanoi (436)
- IAS: Ograniczenia obliczeń komputerowych (436)
- Podsumowanie rozdziału (439)
- 12.1. Sortowanie przez wybieranie (441)
- 12.2. Profilowanie algorytmu sortowania przez wybieranie (444)
- 12.3. Analiza wydajności algorytmu sortowania przez wybieranie (445)
- TS: O, omega i theta (447)
- TS: Sortowanie przez wstawianie (449)
- 12.4. Sortowanie przez scalanie (450)
- 12.5. Analiza algorytmu sortowania przez scalanie (453)
- TS: Algorytm sortowania szybkiego (456)
- 12.6. Wyszukiwanie (457)
- 12.6.1. Wyszukiwanie liniowe (457)
- 12.6.2. Wyszukiwanie binarne (459)
- WDP: Funkcje biblioteczne do sortowania i wyszukiwania binarnego (462)
- TS: Definiowanie kolejności sortowania obiektów (462)
- 12.7. Rozwiązywanie problemów: szacowanie czasu wykonania algorytmu (463)
- 12.7.1. Czas liniowy (463)
- 12.7.2. Czas kwadratowy (464)
- 12.7.3. Wzór trójkąta (465)
- 12.7.4. Czas logarytmiczny (467)
- P: Ulepszanie algorytmu sortowania przez wstawianie (468)
- IAS: Pierwsza programistka (468)
- Podsumowanie rozdziału (469)
- 13.1. Przeciążanie operatorów (471)
- 13.1.1. Funkcje operatorów (472)
- 13.1.2. Przeciążanie operatorów porównania (474)
- 13.1.3. Wejście i wyjście (475)
- 13.1.4. Operatory składowe (476)
- TS: Przeciążanie operatorów inkrementacji i dekrementacji (476)
- TS: Niejawne konwersje typów (478)
- TS: Zwracanie referencji (479)
- P: Klasa Fraction (480)
- 13.2. Automatyczne zarządzanie pamięcią (480)
- 13.2.1. Konstruktory przydzielające pamięć (480)
- 13.2.2. Destruktory (482)
- 13.2.3. Przeciążanie operatora przypisania (483)
- 13.2.4. Konstruktory kopiujące (488)
- WDP: Używaj parametrów referencyjnych, by nie tworzyć kopii obiektów (492)
- CPB: Definiowanie destruktora bez pozostałych dwu funkcji z "wielkiej trójki" (492)
- TS: Wirtualne destruktory (493)
- TS: Powstrzymanie automatycznego tworzenia funkcji zarządzających pamięcią (494)
- TS: Operacje przenoszenia (494)
- TS: Wskaźniki współdzielone (496)
- P: Śledzenie zarządzania pamięcią w obiektach typu String (496)
- 13.3. Szablony (497)
- 13.3.1. Szablony funkcji (497)
- 13.3.2. Szablony klas (499)
- TS: Parametry szablonów niedotyczące typów (501)
- Podsumowanie rozdziału (502)
- 14.1. Używanie list powiązanych (503)
- 14.2. Implementowanie list powiązanych (509)
- 14.2.1. Klasy dla list, węzłów i iteratorów (509)
- 14.2.2. Implementowanie iteratorów (511)
- 14.2.3. Implementowanie wstawiania i usuwania węzłów (512)
- P: Implementowanie szablonu listy powiązanej (522)
- 14.3. Wydajność operacji na listach, tablicach i wektorach (523)
- 14.4. Stosy i kolejki (527)
- 14.5. Implementowanie stosów i kolejek (530)
- 14.5.1. Stosy jako listy powiązane (530)
- 14.5.2. Stosy jako tablice (533)
- 14.5.3. Kolejki jako listy powiązane (534)
- 14.5.4. Kolejki jako tablice cykliczne (535)
- 14.6. Zastosowania stosów i kolejek (536)
- 14.6.1. Sprawdzanie zamknięcia nawiasów (536)
- 14.6.2. Obliczanie wyrażeń zapisanych w odwrotnej notacji polskiej (537)
- 14.6.3. Obliczanie wartości wyrażeń algebraicznych (539)
- 14.6.4. Poszukiwanie z nawrotami (543)
- TS: Odwrotna notacja polska (544)
- Podsumowanie rozdziału (545)
- 15.1. Zbiory (547)
- 15.2. Mapy (551)
- WDP: W przypadku iteratorów używaj typu auto (555)
- TS: Multizbiory i multimapy (555)
- P: Częstość występowania wyrazów (556)
- 15.3. Implementowanie tablicy mieszającej (556)
- 15.3.1. Skróty (556)
- 15.3.2. Tablice mieszające (558)
- 15.3.3. Znajdowanie elementu (559)
- 15.3.4. Dodawanie i usuwanie elementów (560)
- 15.3.5. Przechodzenie po tablicy mieszającej (560)
- TS: Implementowanie funkcji skrótów (566)
- TS: Adresowanie otwarte (568)
- Podsumowanie rozdziału (570)
- 16.1. Podstawowe koncepcje dotyczące drzew (571)
- 16.2. Drzewa binarne (575)
- 16.2.1. Przykłady drzew binarnych (575)
- 16.2.2. Drzewa zrównoważone (577)
- 16.2.3. Implementacja drzewa binarnego (578)
- P: Budowanie drzewa Huffmana (580)
- 16.3. Binarne drzewa poszukiwań (580)
- 16.3.1. Właściwość wyszukiwania binarnego (580)
- 16.3.2. Wstawianie (582)
- 16.3.3. Usuwanie (584)
- 16.3.4. Wydajność operacji (586)
- 16.4. Przeglądanie drzewa (591)
- 16.4.1. Przeglądanie poprzeczne (591)
- 16.4.2. Przeglądanie wzdłużne i wsteczne (593)
- 16.4.3. Wzorzec Wizytator (594)
- 16.4.4. Przeszukiwanie w głąb i wszerz (595)
- 16.4.5. Iteratory drzew (596)
- 16.5. Drzewa czerwono-czarne (597)
- 16.5.1. Podstawowe własności drzew czerwono-czarnych (597)
- 16.5.2. Wstawianie (600)
- 16.5.3. Usuwanie (601)
- P: Implementowanie drzewa czerwono-czarnego (605)
- Podsumowanie rozdziału (605)
- 17.1. Kolejki priorytetowe (607)
- P: Symulacja kolejki oczekujących klientów (610)
- 17.2. Kopce (610)
- 17.3. Algorytm sortowania przez kopcowanie (621)
- Podsumowanie rozdziału (626)
ELEMENTY KSIĄŻKI (16)
PRZEDMOWA (23)
1. WPROWADZENIE (35)
2. PODSTAWOWE TYPY DANYCH (59)
3. DECYZJE (93)
4. PĘTLE (133)
5. FUNKCJE (181)
6. TABLICE I WEKTORY (217)
7. WSKAŹNIKI I STRUKTURY (263)
8. STRUMIENIE (301)
9. KLASY (333)
10. DZIEDZICZENIE (379)
11. REKURENCJA (409)
12. SORTOWANIE I WYSZUKIWANIE (441)
13. ZAAWANSOWANE CECHY JĘZYKA C++ (471)
14. LISTY POWIĄZANE, STOSY I KOLEJKI (503)
15. ZBIORY, MAPY I TABLICE MIESZAJĄCE (547)
16. STRUKTURY DRZEW (571)
17. KOLEJKI PRIORYTETOWE I KOPCE (607)
A ZESTAWIENIE SŁÓW ZASTRZEŻONYCH (627)
B ZESTAWIENIE OPERATORÓW (631)
C KODY ZNAKÓW (633)
D PRZEGLĄD BIBLIOTEKI C++ (637)
E WYTYCZNE DOTYCZĄCE PROGRAMOWANIA W JĘZYKU C++ (643)
F SYSTEMY LICZBOWE (651)
SŁOWNICZEK (661)
ŹRÓDŁA ILUSTRACJI (671)
ŚCIĄGAWKA (673)
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja
Jeśli szukasz źródła błyskawicznych odpowiedzi na pytania, jakie się pojawiają podczas pracy z C#, ta książka sprawdzi się idealnie! Została pomyślana tak, aby maksymalnie ułatwić przeglądanie i odnajdywanie potrzebnych treści — jest precyzyjnym, zwięzłym i niezwykle praktycznym przewodnikiem, szczególnie cenionym przez osoby, które znają już inne języki programowania, takie jak C++ czy Java. Wszystkie fragmenty kodu zostały udostępnione w programie LINQPad jako interaktywne przykłady. Można je edytować i od razu oglądać wyniki bez konieczności tworzenia projektów w Visual Studio. To książka, którą każdy programista C# powinien mieć pod ręką!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
To wydanie książki zostało zaktualizowane pod kątem języka PHP 8. Za jej pomocą opanujesz solidne podstawy programowania zorientowanego obiektowo w PHP, a następnie zapoznasz się z zasadami projektowania kodu, narzędziami i zalecanymi rozwiązaniami, które ułatwiają tworzenie, testowanie i wdrażanie niezawodnych aplikacji. Sporo miejsca poświęcono tu wzorcom projektowym, w tym wzorcom biznesowym i bazodanowym. Omówiono również narzędzia i praktyki pomocne w pracy zespołowej, jak praca z systemem Git czy zarządzanie wersjami i zależnościami przy użyciu Composera. Nie zabrakło także takich ważnych zagadnień jak strategie automatycznych testów i zasady ciągłej integracji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
PHP 8. Obiekty, wzorce, narzędzia. Poznaj obiektowe usprawnienia języka PHP, wzorce projektowe i niezbędne narzędzia programistyczne. Wydanie VI PHP 8. Obiekty, wzorce, narzędzia. Poznaj obiektowe usprawnienia języka PHP, wzorce projektowe i niezbędne narzędzia programistyczne. Wydanie VI
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto przewodnik po inżynierii detekcji, przeznaczony dla inżynierów zabezpieczeń i analityków bezpieczeństwa. Zaprezentowano w nim praktyczną metodologię planowania, budowy i walidacji mechanizmów wykrywania zagrożeń. Opisano zasady pracy z frameworkami służącymi do testowania i uwierzytelniania programu inżynierii detekcji. Książka zawiera przykłady dotyczące zagadnień z całego cyklu, od utworzenia reguły detekcji po jej walidację, a omawianej tematyce towarzyszy bogaty zestaw samouczków, projektów i pytań sprawdzających. To doskonałe źródło wiedzy o zasadach pracy inżyniera detekcji i o ciągłym rozwoju tej dziedziny.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Inżynieria detekcji cyberzagrożeń w praktyce. Planowanie, tworzenie i walidacja mechanizmów wykrywania zagrożeń Inżynieria detekcji cyberzagrożeń w praktyce. Planowanie, tworzenie i walidacja mechanizmów wykrywania zagrożeń
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka łączy perspektywy inżynierów, ludzi biznesu, przedstawicieli rządów i społeczników. Ułatwia zrozumienie korzyści i szans, jakie niosą ze sobą autonomiczne systemy oparte na uczeniu maszynowym. Zawiera siedem ważnych zasad, które pozwolą na ograniczanie ryzyka nadużyć i wypadków związanych z AI, a także zapewnią, by technologie tego rodzaju służyły rozwojowi ludzkości. Cztery z zasad dotyczą samych systemów i ich projektowania: uwzględniania ryzyka dla ludzi, przejrzystości działania, zapewnienia ochrony danych osobowych i ograniczania tendencyjności. Pozostałe trzy odnoszą się do organizacji tworzących systemy AI, stosowanych w nich procedur i kultury organizacyjnej. Co ważne, w książce znalazły się przykłady dobrych praktyk, jak również liczne rzeczowe uwagi i pożyteczne wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Dylemat sztucznej inteligencji. 7 zasad odpowiedzialnego tworzenia technologii Dylemat sztucznej inteligencji. 7 zasad odpowiedzialnego tworzenia technologii
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki temu praktycznemu przewodnikowi sprawdzisz, jak działa Angular podczas tworzenia dziesięciu zróżnicowanych funkcjonalnych aplikacji internetowych. Nauczysz się też integrować go z różnymi bibliotekami i narzędziami, takimi jak Angular Router, Scully, Electron, wątki robocze usług Angulara czy narzędzia Nx do zarządzania repozytoriami monolitycznymi. Poszczególnych technologii użyjesz do tworzenia ciekawych projektów: aplikacji pogodowej w technice PWA, mobilnej aplikacji do geotagowania zdjęć, biblioteki komponentów interfejsu użytkownika i innych. Dowiesz się też, jak dostosować interfejs CLI Angulara do swoich potrzeb.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Angular. Dziesięć praktycznych aplikacji internetowych z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Wydanie III Angular. Dziesięć praktycznych aplikacji internetowych z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Wydanie III
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
To drugie wydanie przewodnika dla programistów, którzy chcą efektywnie budować atrakcyjne złożone front-endy aplikacji. Uwzględniono tu nowe elementy Reacta 18, w tym hooki, biblioteki do zarządzania stanem, jak również najnowszą wersję języka TypeScript. Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć przejrzyste i łatwe w utrzymaniu komponenty React, które mogą być wielokrotnie używane ― dobrze zorganizowane, bazujące na nowoczesnych wzorcach projektowych. Dowiesz się też, jak projektować bezpiecznie typowane komponenty, jak zarządzać złożonymi stanami, a także jak interaktywnie korzystać z web API GraphQL . Poznasz też metody pisania solidnych testów jednostkowych dla komponentów React za pomocą JEST.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React i TypeScript. Reaktywne tworzenie stron internetowych dla początkujących. Wydanie II React i TypeScript. Reaktywne tworzenie stron internetowych dla początkujących. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Autodesk Fusion 360 jest kompleksowym oprogramowaniem chmurowym, dzięki któremu stworzysz nawet bardzo rozbudowane zunifikowane projekty w 3D. W razie potrzeby wykonasz w nim również symulacje, przygotujesz dokumentację projektu i opracujesz jego dane. Fusion 360 łączy funkcje 3D CAD, CAM, CAE i PCB. Pozwala między innymi realizować zadania z zakresu wzornictwa przemysłowego, projektowania mechanicznego i symulacji obliczeniowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Zrób pierwszy krok w stronę fascynującego świata automatyzacji zadań. Poznaj PowerShell, potężne narzędzie, które ułatwia pracę administratorów na całym świecie, i zaprzęgnij go do pracy. Dzięki umiejętnemu posługiwaniu się krótkimi i nieskomplikowanymi poleceniami będziesz w stanie łatwo i szybko wykonywać czynności, których realizacja wymagała dotąd znacznie większego wysiłku. Słowem, robić więcej, robiąc mniej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Trzymasz w rękach drugie wydanie książki, którą docenili specjaliści bezpieczeństwa IT na całym świecie. Dzięki niej zrozumiesz zasady tworzenia skutecznych strategii cyberbezpieczeństwa dla swojej organizacji. Poznasz długoterminowe trendy w ujawnianiu i wykorzystywaniu luk w zabezpieczeniach, regionalne różnice w rozpowszechnieniu szkodliwego oprogramowania, leżące u ich podstaw czynniki społeczno-ekonomiczne, a także ewolucję ransomware. Zdobędziesz także cenne informacje na temat zagrożeń, których źródłami są rządy państw, i zapoznasz się z dogłębną analizą nowoczesnych strategii cyberbezpieczeństwa w chmurze. Dzięki tej wciągającej lekturze dowiesz się, jak wygląda dobra analiza cyberzagrożeń i jak oceniać skuteczność strategii cyberbezpieczeństwa w organizacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zagrożenia cyberbezpieczeństwa i rozwój złośliwego oprogramowania. Poznaj strategie obrony przed współczesnymi niebezpieczeństwami. Wydanie II Zagrożenia cyberbezpieczeństwa i rozwój złośliwego oprogramowania. Poznaj strategie obrony przed współczesnymi niebezpieczeństwami. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki tej przystępnej książce zrozumiesz metody działania wielkich modeli językowych i techniki szkolenia modeli generatywnych. Następnie zapoznasz się z przypadkami użycia, w których ChatGPT sprawdzi się najlepiej, a w efekcie zwiększy produktywność i kreatywność. Dowiesz się też, jak wchodzić w interakcje z ChatGPT, tworzyć lepsze prompty i korzystać z funkcji uczenia się. Znajdziesz tu rozdziały dla marketingowców, naukowców i programistów, ułatwiające szybkie zastosowanie nabytej wiedzy w praktyce. Przekonasz się również, jak w środowisku korporacyjnym stosować interfejsy API modeli OpenAI dostępne w infrastrukturze Azure. Dla każdego scenariusza podano kompletną implementację w Pythonie, korzystającą z bibliotek Streamlit i LangChain do integracji modeli AI z aplikacjami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4 Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie. Wydanie III Cay S. Horstmann (3) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie