UX for Enterprise ChatGPT Solutions. A practical guide to designing enterprise-grade LLMs Richard H. Miller, Jeff Johnson
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Autorzy:
- Richard H. Miller, Jeff Johnson
- Serie wydawnicze:
- Beginners Guide
- Wydawnictwo:
- Packt Publishing
- Ocena:
- Stron:
- 446
- Dostępne formaty:
-
PDFePub
Opis
książki
:
UX for Enterprise ChatGPT Solutions. A practical guide to designing enterprise-grade LLMs
Many enterprises grapple with new technology, often hopping on the bandwagon only to abandon it when challenges emerge. This book is your guide to seamlessly integrating ChatGPT into enterprise solutions with a UX-centered approach.
UX for Enterprise ChatGPT Solutions empowers you to master effective use case design and adapt UX guidelines through an engaging learning experience. Discover how to prepare your content for success by tailoring interactions to match your audience’s voice, style, and tone using prompt-engineering and fine-tuning. For UX professionals, this book is the key to anchoring your expertise in this evolving field. Writers, researchers, product managers, and linguists will learn to make insightful design decisions. You’ll explore use cases like ChatGPT-powered chat and recommendation engines, while uncovering the AI magic behind the scenes. The book introduces a and feeding model, enabling you to leverage feedback and monitoring to iterate and refine any Large Language Model solution. Packed with hundreds of tips and tricks, this guide will help you build a continuous improvement cycle suited for AI solutions.
By the end, you’ll know how to craft powerful, accurate, responsive, and brand-consistent generative AI experiences, revolutionizing your organization’s use of ChatGPT.
UX for Enterprise ChatGPT Solutions empowers you to master effective use case design and adapt UX guidelines through an engaging learning experience. Discover how to prepare your content for success by tailoring interactions to match your audience’s voice, style, and tone using prompt-engineering and fine-tuning. For UX professionals, this book is the key to anchoring your expertise in this evolving field. Writers, researchers, product managers, and linguists will learn to make insightful design decisions. You’ll explore use cases like ChatGPT-powered chat and recommendation engines, while uncovering the AI magic behind the scenes. The book introduces a and feeding model, enabling you to leverage feedback and monitoring to iterate and refine any Large Language Model solution. Packed with hundreds of tips and tricks, this guide will help you build a continuous improvement cycle suited for AI solutions.
By the end, you’ll know how to craft powerful, accurate, responsive, and brand-consistent generative AI experiences, revolutionizing your organization’s use of ChatGPT.
Wybrane bestsellery
Zobacz pozostałe książki z serii Beginners Guide
Packt Publishing - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: UX for Enterprise ChatGPT Solutions. A practical guide to designing enterprise-grade LLMs Richard H. Miller, Jeff Johnson (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.