Urządzenia mobilne w systemach rzeczywistości wirtualnej (ebook)(audiobook)(audiobook)

Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
96
Druk:
oprawa miękka

Książka

37,00 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Odkryj rzeczywistość wirtualną na urządzeniach mobilnych

Rzeczywistość wirtualna (VR) to koncepcja znana już od co najmniej kilkudziesięciu lat. Jednak dopiero postęp w miniaturyzacji układów cyfrowych, lawinowy wzrost ich wydajności, obniżenie kosztów wytwarzania i masowa dostępność urządzeń mobilnych oraz zapewniane przez nie możliwości interakcji sprawiły, że wraz z rzeczywistością rozszerzoną ta technologia trafiła do szerokiego grona odbiorców i znalazła praktyczne zastosowanie w setkach popularnych aplikacji wykorzystywanych przez użytkowników na całym świecie. Rzeczywistość wirtualna sprawdza się doskonale między innymi w medycynie, nauce, przemyśle, edukacji, rozrywce i marketingu, a oferowane przez nią możliwości są doceniane w coraz to nowych dziedzinach życia.

Wszyscy zainteresowani poznaniem technologii informatycznych wykorzystywanych w systemach rzeczywistości wirtualnej znajdą w tej książce szereg informacji na temat możliwości praktycznego zastosowania VR w nowoczesnych aplikacjach działających na różnego rodzaju urządzeniach. Monografia opisuje wybrane aspekty architektury, projektowania i implementacji tego rodzaju systemów z uwzględnieniem popularnych rozwiązań inżynierii programowania komputerowych systemów rozproszonych, gier komputerowych i wizualizacji 3D oraz aplikacji mobilnych. To kompendium wiedzy, które docenią zarówno osoby rozpoczynające swoją przygodę z wirtualną rzeczywistością, jak i profesjonalni programiści chcący się zapoznać z tematem lub uporządkować posiadaną wiedzę.

Dzięki tej publikacji poznasz:

  • Historię i rozwój systemów rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej
  • Metody wizualizacji 3D w systemach VR
  • Środowiska wykorzystywane w rozwiązaniach VR i AR
  • Urządzenia i technologie zapewniające komunikację z systemem
  • Biblioteki i narzędzia stosowane w systemach VR i AR
  • Koncepcję serwera aktywności kinetycznej

Dowiedz się, jak implementować VR i AR na smartfonach!

O autorze

1 Paweł Buchwald

Paweł Buchwald – dr inż. nauk technicznych, pracownik naukowy WSB i wykładowca akademicki.  Naukowo zajmuje się nowoczesnymi zagadnieniami grafiki komputerowej i zastosowaniem urządzeń mobilnych oraz systemami przetwarzania danych. Związany z firmami z branży IT wdrażającymi nowoczesne rozwiązania informatyczne.  Entuzjasta nowoczesnych technologii z dziedziny AR i VR.

Zamknij

Wybierz metodę płatności