Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych
- Autor:
- John Lovett
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 400
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych
Wykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych!
Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość? Na te i dziesiątki innych pytań odpowiada wyjątkowa na rynku wydawniczym książka.
W trakcie lektury dowiesz się, jak aktywować biznes w mediach społecznościowych oraz jak go zorganizować pod tym kątem. Ponadto zaznajomisz się z najpopularniejszymi miarami, które pozwolą Ci zwizualizować aktualne trendy Twojego biznesu. W szczególności powinien Cię zainteresować rozdział poświęcony ciągłej optymalizacji. Tylko w ten sposób możesz sobie zapewnić nieustanny wzrost zwrotu z inwestycji. Zastanawiasz się, czy warto sięgnąć po tę książkę? Odpowiedź jest jedna: zdecydowanie tak! Nie znajdziesz innej pozycji, która w tak profesjonalny sposób traktowałaby o tematach związanych z mediami społecznościowymi.
Sprawdź:
- jak nie dać się zasypać lawinie danych
- jak przekształcić dane w informacje
- jak wdrożyć proces ciągłej optymalizacji
- jak śledzić zwrot z inwestycji w mediach społecznościowych
Dokonaj niemożliwego dzięki miarom mediów społecznościowych!
John Lovett - konsultant, ekspert w zakresie działań marketingowych w mediach elektronicznych. Od przeszło dziesięciolecia pomaga różnym firmom zrozumieć oraz zmierzyć skuteczność tych działań. Współpracuje z firmą Web Analytics Demystified oraz zasiada we władzach Digital Analytics Association.
Patron medialny:
Wybrane bestsellery
-
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Zn...
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
-
BPMN pozwala na ciągłe analizowanie, monitorowanie i optymalizowanie procesów biznesowych. Jest narzędziem bardzo skutecznym, prawdziwym „świętym Graalem” współczesnego biznesu. Jednak nie jest on niestety tak przyjazny, jak mógłby oczekiwać początkujący użytkownik. Jego oryginalną sp...
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)101.40 zł
169.00 zł(-40%) -
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzi...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem ...
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Młody Technik 2013-01-01
Lektura tej pozycji uświadomi wam, jak wielką rolę we współczesnym biznesie i marketingu odgrywają serwisy społecznościowe i jak umiejętnie je wykorzystywać.
-
Sprawnymarketing.pl 2012-10-31
Choć media społecznościowe święcą triumfy, nie wszyscy marketerzy mają do nich przekonanie. Jedną z barier odstręczających od używania mediów społecznościowych do działań marketingowych jest stosunkowo trudna mierzalność efektów prowadzenia tych działań. Wiemy, ile kosztowały, ale jakie właściwie korzyści przyniosły? Jak nie dać się zasypać dużej liczbie danych i poprawnie je interpretować? Jak wdrożyć proces ciągłej optymalizacji działań? Dowiesz się z książki „Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych” Johna Lovetta. Książkę wydało niedawno wydawnictwo Helion, jej patronem jest SprawnyMarketing.pl.
Zrezygnuj z bezcelowych pomiarów. Opracuj strategię i spraw, aby miary z obszaru mediów społecznościowych były przydatne dla Ciebie i pozytywnie wpływały na wyniki firmy.
Często okazuje się, że firmy nie mają strategii dokonywania pomiarów. Ba, nawet nie potrafią jej opracować. A to z uwagi na złożoność interfejsu API, na zakłócenia w danych z nieustannie zmieniających się sieci społecznościowych. Firmy mają trudności z utworzeniem własnych wzorów powiązanych z celami biznesowymi, dlatego nie mogą skutecznie mierzyć poczynań w mediach społecznościowych. Udana strategia dokonywania pomiarów nie tylko zapewnia lepsze podstawy do przedstawienia zwrotu z inwestycji kadrze zarządzającej i uzyskania dodatkowych środków, ale też pozwala usprawniać programy w celu nawiązania kontaktu z klientami. W tej książce poznasz wiele sekretów, które pomogą Ci uzyskać takie efekty.
Książka Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych jest przeznaczona dla każdego — od nowicjuszy po elitę analityków mediów społecznościowych. To praktyczny poradnik na temat tworzenia strategii i mierzenia działań w mediach społecznościowych z perspektywy biznesowej.
Książka przeznaczona jest dla typowych biznesmenów oraz doświadczonych profesjonalistów. Dlatego niezależnie od tego, czy jesteś prawdziwym mistrzem mediów społecznościowych, świeżo mianowanym menedżerem odpowiedzialnym za ten obszar, samodzielnym praktykiem, czy właśnie nakazano Ci pomiar działań w mediach społecznościowych — zabierz się za lekturę tej książki!
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Social Media Metrics Secrets
- Tłumaczenie:
- Tomasz Walczak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-4351-6, 9788324643516
- Data wydania książki drukowanej:
- 2012-09-14
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6464-1, 9788324664641
- Data wydania ebooka:
-
2012-12-05
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 9026
- Rozmiar pliku Pdf:
- 10.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 13.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Biznes IT » Social Media
Spis treści książki
- Miary w mediach społecznościowych - bez tajemnic (27)
- Poza etap prób i błędów (34)
- Poza miary oparte na zliczaniu (46)
- Podsumowanie (51)
- Jak poradzić sobie z lawiną danych? (54)
- Szeroka perspektywa (72)
- Przedstawianie informacji jako wiedzy (79)
- Tworzenie wirtualnego operacyjnego centrum sieciowego (93)
- Podsumowanie (100)
- Brać udział i skupiać się na ludziach (102)
- Organizowanie biznesu pod kątem mediów społecznościowych (127)
- Uspołecznianie firmy (139)
- Szybkie wprowadzenie do miar w mediach społecznościowych (141)
- Podsumowanie (151)
- Wprowadzenie do analityki społecznej (156)
- Dostosowywanie celów w mediach społecznościowych do celów korporacji (171)
- Identyfikowanie wspólnych celów biznesowych w obszarze mediów społecznościowych (176)
- Tworzenie kluczowych wskaźników efektywności (187)
- Podsumowanie (191)
- Przejście od strategii do wykonania (194)
- Wzory na wskaźniki KPI (204)
- Przedstawianie wyników (222)
- Podsumowanie (228)
- Optymalizowanie strategii pomiarów w mediach społecznościowych (232)
- Nieoficjalne reguły optymalizacji mediów społecznościowych (237)
- Zmiana kanałów w celu optymalizacji działań w mediach społecznościowych (252)
- Usprawnianie przez optymalny projekt (258)
- Podsumowanie (261)
- Pokazywanie efektów w złotówkach i zdrowy rozsądek (266)
- Wyrzuć lejek sprzedaży (287)
- Dostrzeganie zwrotu z inwestycji w danych (298)
- Podsumowanie (303)
- Spektrum technologii społecznościowych (306)
- Wybór dostawcy usług z zakresu analityki społecznej (319)
- Ocena własnej gotowości do wdrożenia pomiarów w mediach społecznościowych (334)
- Za wszelką cenę chronić prywatność (338)
- Podsumowanie (351)
- Budowanie kultury opartej na pomiarach (354)
- Ważne trendy przyszłości (367)
- Pomiar najważniejszej miary - oddziaływania (385)
- Podsumowanie (389)
O autorze (7)
O redaktorze technicznym (9)
Podziękowania (11)
Przedmowa (13)
Zacznij od tego (15)
Część I Dylematy dotyczące danych z mediów społecznościowych (23)
Rozdział 1. Profesjonalne podejście do mediów społecznościowych (25)
Rozdział 2. Na fali danych z mediów społecznościowych - przekształcanie danych w informacje (53)
Rozdział 3. Aktywowanie biznesu w mediach społecznościowych (101)
Część II Zarządzanie mediami społecznościowymi na podstawie analiz (153)
Rozdział 4. Wprowadzanie analityki społecznej (155)
Rozdział 5. Stosowanie systemu analityki społecznej (193)
Rozdział 6. Wdrażanie procesu ciągłej optymalizacji (231)
Część III Wielkie zyski w mediach społecznościowych (263)
Rozdział 7. Śledzenie ulotnego zwrotu z inwestycji w mediach społecznościowych (265)
Rozdział 8. W świecie korporacji (305)
Rozdział 9. Planowanie pod kątem społecznościowej przyszłości (353)
Skorowidz (391)
Oceny i opinie klientów: Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych John Lovett (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
Jan Mączyński, Specjalista ds strategii
Data dodania: 2013-01-20 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem