Programista Junior 6/2020 (8)
- Autor:
- Programista Junior
- Promocja Przejdź


- Wydawnictwo:
- Magazyn Programista
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 104
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Programista Junior 6/2020 (8)
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze względu na poziom trudności. Pisane są przejrzystym językiem, a każdy materiał wypełniony jest interesującymi ciekawostkami.
Swoje miejsce poza dziećmi, znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę z programowaniem!
Prenumeratę drukowaną i elektroniczną można zamówić na stronie: https://programistajr.pl/typy-prenumeraty/.
Wybrane bestsellery
-
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
16.92 zł
19.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
18.62 zł
21.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
18.62 zł
21.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
16.92 zł
19.90 zł(-15%)
Programista Junior - pozostałe książki
-
Programista Junior to niezwykły dwumiesięcznik, przeznaczony głównie dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznasz fascynujący świat programowania i informatyki. Swoje miejsce znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę...(22.87 zł najniższa cena z 30 dni)
22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Programista Junior to niezwykły dwumiesięcznik, przeznaczony głównie dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznasz fascynujący świat programowania i informatyki. Swoje miejsce znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę...(22.87 zł najniższa cena z 30 dni)
22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Programista Junior to niezwykły dwumiesięcznik, przeznaczony głównie dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznasz fascynujący świat programowania i informatyki. Swoje miejsce znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę...(22.87 zł najniższa cena z 30 dni)
22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISSN Ebooka:
- 2657-9529, 26579529
- Data wydania ebooka:
-
2021-06-30
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Numer z katalogu:
- 152940
- Rozmiar pliku Pdf:
- 25.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 19.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 44.6MB
- Kategorie:
Technologia dla dzieci » Programista Junior
Spis treści książki
DZIAŁ PODSTAWY PROGRAMOWANIA
Funkcje w Scratch
Jednym z najważniejszych elementów większości języków programowania są funkcje. Określa się je odmiennymi nazwami, na przykład: procedury (ang. procedures) w Pascalu, metody (ang. methods) w Javie czy bloki (ang. blocks) w Scratch. Pomijając terminologię, łączy je możliwość grupowania instrukcji, do których istnieje czytelne odwołanie. Co więcej, do funkcji można przekazywać parametry wejściowe i oczekiwać określonych rezultatów wyjściowych. Dzięki temu są one znakomitym narzędziem w orężu programisty, który przy ich użyciu określa pierwszą linię architektury programu, nad którym pracuje samodzielnie lub zespołowo. Dlatego warto dobrze poznać i zrozumieć funkcje w Scratch, by pisać lepsze, czytelniejsze oraz bardziej poprawne programy. Zapraszamy!
Adrian Bala
DZIAŁ WIZUALNE JĘZYKI PROGRAMOWANIA
Sztuczna inteligencja w Scratch
Czy graliście kiedyś w grę, która nazywa się „Akinator”? Polega ona na tym, że dżin (a w zasadzie sztuczna inteligencja, która się pod nim ukrywa) ma za zadanie odgadnąć postać, o której myśli gracz. Dzisiaj zrobimy własną wersję Akinatora w programie Scratch.
Marta Rutkowska
Scratch z Genibotem
Genibot to niezwykle uniwersalny, wyposażony w wiele funkcji edukacyjny robot do nauki programowania. Otwiera dzieciom drzwi do świata nowoczesnych technologii i edukacji w nurcie STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Maths). Zachęca do eksperymentowania i poszukiwania kreatywnych rozwiązań. Praca z robotem to ogromne korzyści dla dziecka – świetna zabawa, która rozwija logiczne myślenie i umiejętność budowania algorytmów.
Krystyna Kolendo-Dzięgielewska
Geometria nie musi być nudna – wielokąty foremne i rozety
Czy kiedykolwiek wykonywaliście konstrukcję geometryczną wielokąta? Gładka kartka, cyrkiel, ekierka, kątomierz... Wieje nudą? Poprawność takiej konstrukcji wymaga skupienia i precyzji. Pokażę wam, jak w bardzo prosty i szybki sposób, przy pomocy środowiska Scratch, tworzyć dowolne wielokąty foremne. Mało tego – pójdziemy o krok dalej i z wielokątów stworzymy bardzo efektowne rozety. Zainteresowani?
Justyna Klimczyk
DZIAŁ JĘZYKI PROGRAMOWANIA
Wstęp do języka Python. Część 7
Słowniki i zbiory to kolejne narzędzia w naszym programistycznym niezbędniku. W artykule poznamy ich szczególne cechy, nauczymy się je tworzyć, modyfikować, wykorzystywać. Struktury te, szczególnie słowniki, mają bardzo wszechstronne zastosowania, dlatego warto im się bliżej przyjrzeć.
Rafał Korzeniewski
DZIAŁ PROGRAMOWANIE GIER
Gra Dino w Pygame Zero. Część 2
W pierwszej części artykułu skonfigurowaliśmy środowisko do pracy z biblioteką Pygame Zero, a także wyjaśniliśmy podstawowe zasady używania biblioteki. Udało nam się też zbudować tło gry oraz podłoże, po którym będzie się poruszał nasz gracz. Dziś utworzymy obiekt gracza, wykonamy animacje poruszania się oraz nauczymy gracza skakać. Zapraszam do wspólnej pracy.
Krzysztof „profesorek96” Łos
Gra przygodowa „Enigma – Polacy, którzy uratowali świat”. Programowanie w języku Python. Część 1
Kto z nas nie ma choćby jednego, najmniejszego sekretu? Zawsze znajdzie się jakaś informacja, którą chcielibyśmy schować przed światem. W tej serii artykułów stworzymy prostą grę przygodową, jednocześnie ucząc się programowania w języku Python. W naszej pracy wykorzystamy środowisko o nazwie Skulpt, które pozwala uruchomić grę w przeglądarce.
Adam Jurkiewicz, Katarzyna Wasilkowska
Programowanie z PICO-8: praktyka czyni mistrza
Zapraszam do lektury przedostatniego odcinka cyklu składającego się na kurs programowania dla początkujących przygotowany w oparciu o wirtualną konsolę PICO-8. W tej odsłonie powtórzymy i utrwalimy sobie to wszystko, czego nauczyliśmy się w poprzednich artykułach z cyklu „Programowanie z PICO-8”, tworząc przy okazji całkiem nową, kompletną grę.
Rafał Kocisz
DZIAŁ ROBOTYKA – TECHNIKA
Alternatywy dla monitora portu szeregowego z Arduino IDE, które warto znać (i stosować)
Arduino IDE to świetne środowisko programistyczne, dzięki któremu dosłownie każdy może błyskawicznie rozpocząć swoją przygodę z programowaniem mikrokontrolerów. Dużymi zaletami tego środowiska są wbudowany monitor portu szeregowego oraz tak zwana kreślarka. Za pomocą tych dwóch narzędzi możemy bardzo łatwo wyświetlić (w formie tekstowej lub graficznej) dane, które wysyłane są przez Arduino do naszego komputera przez UART. Warto jednak znać inne programy, którymi możemy zastąpić narzędzia wbudowane w Arduino IDE, ponieważ pozwoli to uzyskać dostęp do wielu nowych funkcji.
Damian Szymański
DZIAŁ PROJEKTY
MCreator – twój własny mod do Minecrafta
O tym, czym są mody do Minecrafta, zapewne dobrze wiecie, ale czy zastanawialiście się kiedyś, jak one powstają? Może chcielibyście stworzyć samodzielnie modyfikację? Z tego artykułu dowiecie się, jak to zrobić, wykorzystując środowisko MCreator. Zobaczmy krok po kroku, jak wykonać prostą modyfikację dodającą „Lucky Block” do gry.
Krystian Pochodyła
DZIAŁ BEZPIECZEŃSTWO
Jak rozpoznać phishing?
Przeglądasz Internet albo grasz w swoją ulubioną grę, gdy nagle dostajesz wiadomość e-mail od administratora serwisu gamingowego – coś jest nie tak z twoim kontem i zaraz zostanie usunięte na zawsze. Aby to sprawdzić i zapobiec nieszczęściu, szybko logujesz się, korzystając z linka umieszczonego w otrzymanej wiadomości. I już – właśnie padłeś/aś ofiarą phishingu.
Marcin Gromek
POZOSTAŁE
Zagadki matematyczne dla dzieci w wieku 11+
Michał Kremzer
Nauka języka angielskiego z Tell Me
The Toll Troll
KOMIKSY
Cool Hero i RoboBlocks Team
SCEANRIUSZE ZAJĘĆ DLA NAUCZYCIELI
Klony na choince
Justyna Klimczyk
Czujnik dotyku LEGO® Spike Prime
Sebastian Pontus
Magazyn Programista - inne książki
-
API (Application Programming Interface) to zagadnienie, z którym spotykamy się na co dzień. Czy jednak potrafimy dobrze zaprojektować interfejsy w języku C++? W jaki sposób C++ różni się od innych języków pod względem projektowania API? Czy rozumiemy semantykę ró...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Zapraszamy do lektury 101 nr "Programisty". Wydanie tego numeru zbiegło się z 10 jubileuszem wydawania naszego tytułu.
Programista nr 101. Pierwsze spojrzenie na .NET MAUI Programista nr 101. Pierwsze spojrzenie na .NET MAUI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
O języku Rust słyszał już chyba każdy programista. Nie znaczy to oczywiście, że wszyscy potrafią z niego korzystać. Faktycznie jednak zyskał on niezwykłą popularność w bardzo krótkim czasie, a to za sprawą unikatowej cechy, jaką jest gwarancja bezpieczeństwa pamięci. Mowa tutaj zaró...
Programista nr 102. Mechanizmy bezpieczeństwa Rust z perspektywy C++ Programista nr 102. Mechanizmy bezpieczeństwa Rust z perspektywy C++
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Implementujemy wirtualnego kierowcę przy pomocy sieci neuronowych i algorytmu ewolucyjnego Czy wam również zdarzyło się użyć jakiegoś sformułowania, które umieszczone w odpowiednim kontekście było całkowicie sensowne, ale wyrwane z tegoż kontekstu brzmiało całkowicie absurdalnie?...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.72 zł
27.90 zł(-15%) -
Tworzymy grę planszową dla systemów Windows i Android W dwóch wcześniejszych artykułach (Programista 102 i 103) oswajałem nową technologię .NET MAUI, która umożliwia tworzenie aplikacji wieloplatformowych z graficznym interfejsem użytkownika. Do tej pory testowaliśmy ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.72 zł
27.90 zł(-15%) -
W programistycznej karierze przychodzi w końcu taki moment, w którym musimy zmierzyć się z wyjątkowo trudnym do zdiagnozowania błędem. Moją piętą achillesową okazał się bug, z którym walczyłem półtora tygodnia i poległem; dopiero moi koledzy, którzy zaczęli mozolnie ko...
Programista nr 105. Zaawansowane metody debugowania w systemie Windows i Visual Studio Programista nr 105. Zaawansowane metody debugowania w systemie Windows i Visual Studio
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.72 zł
27.90 zł(-15%) -
Czy odkrywanie koła na nowo jest czymś, na co warto poświęcać czas? Prawdopodobnie nie. To samo tyczy się implementacji często używanych struktur danych i algorytmów do obliczeń numerycznych. Na szczęście możemy skorzystać z prostego w użyciu rozwiązania, które łączy w sobie najleps...
Programista nr 99. Obliczenia numeryczne w C++ przy użyciu biblioteki Armadillo Programista nr 99. Obliczenia numeryczne w C++ przy użyciu biblioteki Armadillo
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Zaawansowane metody optymalizacji mogą przyczynić się do generowania trudnych do wykrycia błędów, jeśli kod wejściowy nie jest napisany zgodnie ze standardem. Wykrycie źródła nieprawidłowości może być trudne i zależne od wielu czynników, np. wersji kompilatora i stopnia optym...
Programista nr 98. Zaprzyjaźnij się z kompilatorem. Krótki przewodnik po flagach kompilatora Programista nr 98. Zaprzyjaźnij się z kompilatorem. Krótki przewodnik po flagach kompilatora
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Program zapisany na dysku nie jest użyteczny sam w sobie. Najpierw musi trafić do pamięci komputera, z której jego instrukcje będą pobierane i wykonywane na przydzielonym procesorze. Wykonywany program wraz ze swoim stanem, tj. przestrzenią adresową, zawartością rejestrów procesora,...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Zapraszamy do zamówienia rozszerzonego wydania Programisty nr 100. Programista nr 100 to: ponad 120 stron ciekawej i przydatnej programistycznej treści; artykuły od znanych i lubianych ekspertów; must-read i must-have każdego programisty.(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
26.27 zł
30.90 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Programista Junior 6/2020 (8) Programista Junior (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.