Programista Junior 2/2020 (4)
- Autor:
- Programista Junior
- Promocja Przejdź


- Wydawnictwo:
- Magazyn Programista
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 114
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Programista Junior 2/2020 (4)
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze względu na poziom trudności. Pisane są przejrzystym językiem, a każdy materiał wypełniony jest interesującymi ciekawostkami.
Swoje miejsce poza dziećmi, znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę z programowaniem!
Prenumeratę drukowaną i elektroniczną można zamówić na stronie: https://programistajr.pl/typy-prenumeraty/.
Wybrane bestsellery
-
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
16.92 zł
19.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
18.62 zł
21.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
16.92 zł
19.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%)
Programista Junior - pozostałe książki
-
Programista Junior to niezwykły dwumiesięcznik, przeznaczony głównie dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznasz fascynujący świat programowania i informatyki. Swoje miejsce znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę...(22.87 zł najniższa cena z 30 dni)
22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Programista Junior to niezwykły dwumiesięcznik, przeznaczony głównie dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznasz fascynujący świat programowania i informatyki. Swoje miejsce znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę...(22.87 zł najniższa cena z 30 dni)
22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Programista Junior to niezwykły dwumiesięcznik, przeznaczony głównie dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznasz fascynujący świat programowania i informatyki. Swoje miejsce znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę...(22.87 zł najniższa cena z 30 dni)
22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISSN Ebooka:
- 2657-9529, 26579529
- Data wydania ebooka:
-
2021-07-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Numer z katalogu:
- 153640
- Rozmiar pliku Pdf:
- 22.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 20.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 44.4MB
- Kategorie:
Technologia dla dzieci » Programista Junior
Spis treści książki
Spis treści:
Na czym polega programowanie?
Czy zastanawialiście się kiedyś, w jaki sposób działa komputer? Większość z was pewnie wie, że mocniejszy procesor może wykonać w tym samym czasie więcej pracy niż słabszy, a większa ilość pamięci pozwala na jednoczesne współdziałanie większej liczby programów. Ale czy wiecie, jak to się dzieje, że procesor wie, co powinien w danym momencie zrobić? I w jaki sposób możemy mu te informacje przekazać?
Wojciech Sura
Kodowanie informacji
Wszystkie informacje przechowywane na nośnikach mają postać zer i jedynek, zapisanych na kolejnych bajtach. Bajty te mogą oznaczać różne rzeczy – znaki, liczby, kolory i bardziej skomplikowane struktury. Jednak musimy „umówić się”, co konkretny ciąg zer i jedynek oznacza. Taką umowę określa się jako kodowanie – w tekście jeden ciąg zer i jedynek oznacza literę A, drugi literę B, ale ten sam ciąg może w innym miejscu oznaczać liczby 65 czy 66. Zależy to od zastosowania, czyli zastosowanej umowy.
Witold Sikorski
Zagadkowe obrazki binarne
Czy wiesz, że za pomocą liczb można kodować obrazki? Dziś odkodujemy i narysujemy takie obrazki, a przy okazji poćwiczymy zamianę liczb z systemu dziesiętnego na dwójkowy, czyli binarny.
Joanna Raczek
Czy komputer może zrobić błąd rachunkowy?
W szkole błędy rachunkowe nie są mile widziane, w dodatku zazwyczaj nie wolno na lekcjach matematyki używać kalkulatorów. Jaka szkoda! Przecież kalkulator nigdy się nie myli! Ale czy na pewno?
Joanna Raczek
API – super bohater Internetu
Podejrzewam, że większość z nas, słysząc to słowo, od razu kojarzy je ze stronami internetowymi. Jest to skojarzenie bardzo słuszne, ale też bardzo niepełne. Facebook, Twitter czy też Allegro – każdą z tych stron poznalibyśmy wyrwani w środku nocy ze snu. Łączy je jedna rzecz, może nie taka oczywista, a mianowicie interfejs. Wygląd to jednak nie wszystko. Kolejnym bardzo ważnym elementem sieci są serwisy typu WEB API. To właśnie dziś o nich porozmawiamy, a za przykład posłuży nam znany i lubiany Marvel.
Karol Rogowski
GitHub – początki pracy ze zdalnym repozytorium
W poprzednich numerach magazynu odpowiedzieliśmy sobie na pytanie czym jest Git i jak pracować z nim na komputerze lokalnym. Kolejny etap to przeniesienie naszej pracy do Internetu. Jak to zrobić? Szukaj odpowiedzi w poniższym artykule.
Adam Zaręba
8 lekcji Scratch
Programowanie jest dziś jedną z ważniejszych kompetencji człowieka, która przydaje się w codziennym życiu, pracy zawodowej lub nauce. Często porównuje się ją do umiejętności czytania lub pisania opartej na logice, kreatywności oraz systematyczności programisty. W cyklu edukacyjnym złożonym z 8 lekcji Scratch chcemy zapoznać początkujących adeptów programowania z podstawowymi koncepcjami informatyki, np.: zmiennymi, wyrażeniami, instrukcjami warunkowymi, pętlami czy funkcjami. Mamy nadzieję, że zaproponowane lekcje będą przydatne oraz interesujące. Zaczynamy!
Adrian Bala
Wstęp do języka Python. Część 4
Trudno wyobrazić sobie współczesne programowanie bez napisów. Pełnią one nieocenioną rolę w komunikacji programów z użytkownikami. W artykule dowiemy się trochę o tym typie, nauczymy się też, w jaki sposób w Pythonie tworzyć, przekształcać i łączyć ze sobą różne teksty.
Rafał Korzeniewski
Tower Defense 3D – część pierwsza. Pierwsze kroki tworzenia poziomu gry „Tower Defense” w Unity
W grach z gatunku „Tower Defense” zadaniem gracza jest obrona bazy przed nadciągającymi przeciwnikami za pomocą wież obronnych. To bardzo popularny rodzaj gier, szczególnie na urządzeniach mobilnych, czego dobrym przykładem jest gra „Toy Defense Fantasy”. W tym artykule pokażę ci, jak stworzyć przykładowy poziom w takiej grze.
Mariusz Muniak
Jak postawić swój własny serwer Minecraft
Większość z was zapewne grała kiedyś w Minecraft w trybie wieloosobowym. Czy zastanawliście się, jak stworzyć świat, do którego mogliby dołączać inni gracze lub jak razem z kolegami pokonać Smoka Kresu? Jeśli tak, to w tym artykule dowiecie się, jak to zrobić. Wyjaśniamy, jak postawić i skonfigurować własny serwer Minecraft.
Krystian Pochodyła
Programowanie z PICO-8: budujemy grę!
Zapraszam do lektury kolejnego, czwartego odcinka cyklu składającego się na kurs programowania dla początkujących. W poprzednim numerze Juniora zbudowaliśmy pierwszą, podstawową wersję naszej gry. Dziś rozbudujemy ją o nowe elementy, poznając przy okazji kolejne przydatne funkcje PICO-8.
Rafał Kocisz
Grocepcja. Budujemy własnego Fortnite w Robloxie – część 2
Kontynuujemy tworzenie własnej wersji gry typu Fortnite w Roblox Studio. Pierwszą część artykułu opublikowaliśmy w wydaniu 2/2019 Juniora i to właśnie tam powinniśmy rozpocząć naszą przygodę (jeśli oczywiście już tego nie zrobiliśmy!). W części drugiej dodamy do rozgrywki losowość w zakresie spawnowania broni i postaci oraz sprawimy, że gracze ujrzą komunikaty na temat aktualnego statusu rozgrywki. Do dzieła!
Marcin Zajkowski
micro:bit – mikrokomputer na start
micro:bit to niewielki mikrokomputer mieszczący się na jednej płytce drukowanej, pozwalający uczniom i hobbystom wprowadzać w życie projekty na styku elektroniki i programowania. Połączenie bogatego zestawu komponentów z prostotą pisania aplikacji i szerokim wachlarzem dodatków jest idealnym rozwiązaniem dla osób zaczynających przygodę z programowaniem. Jeśli znane są ci takie urządzenia jak Raspberry Pi lub Arduino i myślisz o tym, by w przyszłości realizować projekty w oparciu o nie lub podobne urządzenia, to micro:bit będzie świetnym wprowadzeniem do ich świata.
Krzysztof Wojnicki
Sonic Pi, czyli programowanie muzyki
Nikt chyba nie poda w wątpliwość, że programista ma w sobie coś z artysty, naukowca czy rzemieślnika. Programista tworzy, przelewa na kod to, co zrodziło się w jego umyśle. Muzyk, podobnie jak programista, też jest twórcą. Nam bliżej do programisty niż do muzyka, jednak nic nie szkodzi. Aplikacja Sonic PI poniekąd krzyżuje świat muzyki ze światem programowania. Dzięki niej jesteśmy w stanie za pomocą kodu tworzyć muzykę.
Krzysztof "profesorek96" Łos
Encyklopedia Pokemonów (część 3b). Poprawki i wyświetlenie szczegółów Pokemona
W tej części zajmiemy się paroma poprawkami, które należy wykonać, zanim umieścimy naszą stronę w Internecie. Dodamy też możliwość wyświetlania szczegółowych statystyk o Pokemonie. Do zrobienia pozostało: wyświetlenie obrazka zastępczego, gdy nie uda się pobrać oryginalnego obrazka Pokemona, bądź będzie on niedostępny; wyświetlanie typu Pokemona po polsku; zmiana koloru karty w zależności od typu Pokemona; wyświetlenie dodatkowych statystyk o Pokemonie na dedykowanej karcie.
Michał Jawulski
Ożywiamy grafikę na stronie. Obrazy rastrowe i wektorowe: jak implementować i manipulować
Na okładce tego wydania PJR zauważyć możemy, że Bit i Bajt wcielają się w detektywów i ruszają w cyberświat. Tak jak oni muszą po nitce do kłębka znaleźć podatność na ataki cyberprzestępców danej aplikacji lub systemu, tak i my musimy najpierw skupić się na poszerzeniu naszej wiedzy na temat stosowanych grafik w Internecie, aby swobodnie z poziomu kodu móc manipulować dowolnym obrazkiem w przeglądarce. Wspólnymi siłami i przy użyciu poznanej wiedzy i narzędzi zaimplementujemy, a następnie „ożywimy” nasze obrazki. Zagadka czeka na rozwiązanie. Ruszajmy!
Michał Zbyl
Etyczni hakerzy
Ze słowami „haker” i „haking” związanych jest równie wiele mitów co nieporozumień. W tym artykule postaram się wyjaśnić źródło zamieszania, a także wytłumaczyć, kim są etyczni hakerzy, jak i wskazać, jak nie wpaść w kłopoty, interesując się hakingiem. Chciałbym też zachęcić do przeczytania tego artykułu wspólnie z rodzicami lub opiekunami.
Gynvael Coldwind
Bezpieczne korzystanie z komputera
Komputery i Internet to wspaniałe wynalazki. Możliwości ich wykorzystania są nieograniczone, co pokazuje pomysłowość kolejnych aplikacji i rozwiązań Internet of Things, pojawiających się niemal codziennie. Jak bezpiecznie korzystać z tych zasobów?
Damian Wojsław
Atak XSS
Na swojej stronie internetowej zamieszczamy przemyślane rzeczy i nie chcemy, aby ktoś nieuprawniony mógł je zmieniać. Jednak może się tak zdarzyć, jeśli odpowiednio się nie zabezpieczymy. Jak to w ogóle możliwe, że bez znajomości hasła do serwisu obca osoba może namieszać?
Tomasz Węgrzyn
Myśl jak programista
Narzędzia pomagające ćwiczyć umiejętności w programowaniu Jeżeli podjęliście się nauki programowania – albo już programujecie – pewnie często po kilku dłuższych chwilach nad kodem lub jakimś złożonym problemem macie ochotę na moment się oderwać. Czasami po prostu trzeba sobie zrobić przerwę, aby podejść do rozwiązywania problemu ze „świeżą głową”. Pomysłów na takie rozluźnienie jest dużo. Chciałbym zaproponować wam zabawę związaną z programowaniem i przedstawić narzędzia, które także dla mnie są miłą rozrywką.
Marcin Wolski
Jak gry nauczą was programowania?
Czy zastanawialiście się kiedyś nad tym, że chętniej gramy, niż przygotowujemy się do sprawdzianu z matematyki? Badania pokazują, że ponad ¾ osób w wieku 6–15 lat to aktywni gracze. Średnio spędzają około 1,5–2 godziny dziennie na graniu. Chcemy wam pokazać, że gry nie muszą być „czasem straconym”. Mogą was nauczyć trudnych rzeczy i to w dużo przyjemniejszy sposób niż siedzenie w szkolnej ławce.
Justyna Płatek
Magazyn Programista - inne książki
-
API (Application Programming Interface) to zagadnienie, z którym spotykamy się na co dzień. Czy jednak potrafimy dobrze zaprojektować interfejsy w języku C++? W jaki sposób C++ różni się od innych języków pod względem projektowania API? Czy rozumiemy semantykę ró...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Zapraszamy do lektury 101 nr "Programisty". Wydanie tego numeru zbiegło się z 10 jubileuszem wydawania naszego tytułu.
Programista nr 101. Pierwsze spojrzenie na .NET MAUI Programista nr 101. Pierwsze spojrzenie na .NET MAUI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
O języku Rust słyszał już chyba każdy programista. Nie znaczy to oczywiście, że wszyscy potrafią z niego korzystać. Faktycznie jednak zyskał on niezwykłą popularność w bardzo krótkim czasie, a to za sprawą unikatowej cechy, jaką jest gwarancja bezpieczeństwa pamięci. Mowa tutaj zaró...
Programista nr 102. Mechanizmy bezpieczeństwa Rust z perspektywy C++ Programista nr 102. Mechanizmy bezpieczeństwa Rust z perspektywy C++
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Implementujemy wirtualnego kierowcę przy pomocy sieci neuronowych i algorytmu ewolucyjnego Czy wam również zdarzyło się użyć jakiegoś sformułowania, które umieszczone w odpowiednim kontekście było całkowicie sensowne, ale wyrwane z tegoż kontekstu brzmiało całkowicie absurdalnie?...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.72 zł
27.90 zł(-15%) -
Tworzymy grę planszową dla systemów Windows i Android W dwóch wcześniejszych artykułach (Programista 102 i 103) oswajałem nową technologię .NET MAUI, która umożliwia tworzenie aplikacji wieloplatformowych z graficznym interfejsem użytkownika. Do tej pory testowaliśmy ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.72 zł
27.90 zł(-15%) -
W programistycznej karierze przychodzi w końcu taki moment, w którym musimy zmierzyć się z wyjątkowo trudnym do zdiagnozowania błędem. Moją piętą achillesową okazał się bug, z którym walczyłem półtora tygodnia i poległem; dopiero moi koledzy, którzy zaczęli mozolnie ko...
Programista nr 105. Zaawansowane metody debugowania w systemie Windows i Visual Studio Programista nr 105. Zaawansowane metody debugowania w systemie Windows i Visual Studio
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.72 zł
27.90 zł(-15%) -
Czy odkrywanie koła na nowo jest czymś, na co warto poświęcać czas? Prawdopodobnie nie. To samo tyczy się implementacji często używanych struktur danych i algorytmów do obliczeń numerycznych. Na szczęście możemy skorzystać z prostego w użyciu rozwiązania, które łączy w sobie najleps...
Programista nr 99. Obliczenia numeryczne w C++ przy użyciu biblioteki Armadillo Programista nr 99. Obliczenia numeryczne w C++ przy użyciu biblioteki Armadillo
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Zaawansowane metody optymalizacji mogą przyczynić się do generowania trudnych do wykrycia błędów, jeśli kod wejściowy nie jest napisany zgodnie ze standardem. Wykrycie źródła nieprawidłowości może być trudne i zależne od wielu czynników, np. wersji kompilatora i stopnia optym...
Programista nr 98. Zaprzyjaźnij się z kompilatorem. Krótki przewodnik po flagach kompilatora Programista nr 98. Zaprzyjaźnij się z kompilatorem. Krótki przewodnik po flagach kompilatora
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Program zapisany na dysku nie jest użyteczny sam w sobie. Najpierw musi trafić do pamięci komputera, z której jego instrukcje będą pobierane i wykonywane na przydzielonym procesorze. Wykonywany program wraz ze swoim stanem, tj. przestrzenią adresową, zawartością rejestrów procesora,...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Zapraszamy do zamówienia rozszerzonego wydania Programisty nr 100. Programista nr 100 to: ponad 120 stron ciekawej i przydatnej programistycznej treści; artykuły od znanych i lubianych ekspertów; must-read i must-have każdego programisty.(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
26.27 zł
30.90 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Programista Junior 2/2020 (4) Programista Junior (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.