Programista Junior 4/2022
- Autor:
- Programista Junior
- Promocja Przejdź


- Wydawnictwo:
- Magazyn Programista
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 84
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Programista Junior 4/2022
Programista Junior to niezwykły dwumiesięcznik, przeznaczony głównie dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznasz fascynujący świat programowania i informatyki.
Swoje miejsce znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę z programowaniem!
Naszym celem jest dostarczanie profesjonalnych i ciekawych materiałów, uzupełniających i poszerzających wiedzę naszych czytelników. Artykuły są pisane przez znanych specjalistów z branży oraz fascynatów kodowania.
Z uwagą wsłuchujemy się w sugestie i potrzeby naszych odbiorców, dlatego wszelkie komentarze i wskazówki są przez nas mile widziane.
Wybrane bestsellery
-
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
16.92 zł
19.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
18.62 zł
21.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
18.62 zł
21.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
16.92 zł
19.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%)
Programista Junior - pozostałe książki
-
Programista Junior to niezwykły dwumiesięcznik, przeznaczony głównie dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznasz fascynujący świat programowania i informatyki. Swoje miejsce znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę...(22.87 zł najniższa cena z 30 dni)
22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Programista Junior to niezwykły dwumiesięcznik, przeznaczony głównie dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznasz fascynujący świat programowania i informatyki. Swoje miejsce znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę...(22.87 zł najniższa cena z 30 dni)
22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISSN Ebooka:
- 2657-9529, 26579529
- Data wydania ebooka:
-
2023-01-31
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Numer z katalogu:
- 194817
- Rozmiar pliku Pdf:
- 17.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 14.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 31.8MB
- Kategorie:
Technologia dla dzieci » Programista Junior
Spis treści książki
SPIS TREŚCI:
PODSTAWY INFORMATYKI
Tworzymy cmdlety pomocne przy oczyszczaniu dysku
Jednym z podstawowych parametrów każdego komputera jest przestrzeń dyskowa, czyli ilość miejsca na przechowywanie danych. Monitorowanie wolnego miejsca na dysku, wyszukiwanie nieużywanych plików i katalogów czy chociażby usuwanie zbędnych danych to jedne z podstawowych zadań każdego administratora systemów. I choć zwykle jest to żmudna i czasochłonna praca, to nie zawsze musi tak wyglądać. Zobaczmy, jak za pomocą PowerShella można łatwo to zmienić.
Adam Pietrzak
Audacity w grach i nie tylko
Lubicie oglądać straszne filmy? Interesują was przerażające opowieści? A może chcielibyście spróbować stworzyć własną? Nic trudnego. Wystarczy darmowe narzędzie, jakim jest Audacity. Dzisiaj nauczymy się, jak go używać. Umiejętności, które zdobędziemy, przydadzą nam się także w innych projektach, na przykład do modyfikacji ścieżek dźwiękowych w grach
Grzegorz Adaszewski
WIZUALNE JĘZYKI PROGRAMOWANIA
Zgadnij, jaki to instrument
Czy w Scratch można tworzyć muzykę? Jak się okazuje, tak! W tym artykule wypróbujemy rozszerzenie „Muzyka”, przy pomocy którego możemy stworzyć melodię aż z dziewiętnastu instrumentów. Możemy wykorzystać kilka instrumentów jednocześnie, a także samodzielnie zdecydować o wysokości i tempie dźwięku, który stworzymy.
Marta Rutkowska
Scratchowa wersja gry Arkanoid
Sklepowe półki (te w realu i te w Internecie) uginają się od wszelkiego rodzaju gier komputerowych. Wybór jest ogromny, decyzja zakupu trudna. Twórcy gier prze- ścigają się, realizując kolejne fantastyczne pomysły. Nie zmienia to jednak faktu, że stare gry nadal cieszą się dużym zainteresowaniem. Ich miłośnicy tworzą strony internetowe, gdzie można w nie grać, inne zyskują nowe odsłony i nadal można je znaleźć w serwisach z grami. Dziś więc proponuję powrócić do korzeni i stworzyć w Scratch kultową grę „Arkanoid”.
Justyna Klimczyk
JĘZYKI PROGRAMOWANIA
Wprowadzenie do OOP: dziedziczenie
Obok poznanego w poprzednim artykule dziedziczenia w programowaniu obiektowym często używane jest też inne podejście – nazywane kompozycją. Dobranie odpowiedniej metody ma duży wpływ na to, jak łatwo będzie nam w przyszłości rozwijać nasze programy. W tym artykule zobaczymy, na czym polega kompozycja i czym się różni od dziedziczenia. Dyskusję o tym, gdzie i kiedy lepiej jest stosować daną metodę, zostawimy na jeden z kolejnych artykułów.
Rafał Korzeniewski
PROGRAMOWANIE GIER
Budowniczy Robloxa
Wejdź ze swoją grą na wyższy poziom!
Roblox jest jedną z najpopularniejszych platform do tworzenia gier komputerowych. Cykl „Budowniczy Robloxa” to seria artykułów, dzięki którym krok po kroku wspólnie zaprogramujemy projekty gier, poznamy dostępne funkcje platformy i podstawy języka Lua. Przed nami specjalne moduły, które pozwolą na dodanie funkcji społecznościowych do naszych doświadczeń. Do dzieła!
Przemysław Folholc
Gra w węża (>>więcej o tym artykule<<)
Tematem przewodnim tego artykułu jest program, który towarzyszył ludziom od czasów pierwszych komputerów z ekranem. Mowa o grze „Snake”, która polega na zjadaniu owoców i unikaniu stale rosnącego ogona węża. Drugim programem, który dziś omówimy, będzie zoo pełne zwierząt tańczących do wybranej przez nas muzyki.
Jakub Żukowski
PROJEKTY
Zrób to za mnie! Twój własny bot
Kto z nas nie chciałby być wyręczany przy czynnościach, których najbardziej nie lubi robić? To oczywiście pytanie retoryczne. Chęć uzyskania dodatkowego czasu wolnego kosztem czasu pracy nieustannie skłania nas do przeprowadzania tak zwanych procesów automatyzacji. I tak na przykład przyrządzając ciasto, niejednokrotnie nie musimy już ręcznie mieszać składników, bo może to za nas zrobić robot kuchenny. W naszym życiu codziennym coraz częściej możemy spotkać choćby roboty odkurzające, zamówienia w restauracjach możemy składać na specjalnie przygotowanych do tego panelach dotykowych, zaś szkolne sprawdziany to coraz częściej komputerowe testy pozwalające na automatyczne sprawdzenie poprawności odpowiedzi i wystawienie oceny.
Konrad Jagaciak
Odkrywamy Arduino
Gra Memory/Simon Says
Arduino to fascynujące narzędzie. Ta mała i niepozorna płytka pozwala na tworzenie naprawdę intrygujących i ambitnych projektów. Przykładem może być prosta gra przenośna, która do działania potrzebuje jedynie zasilania. W tym artykule zobaczymy, jak zbudować jedną z takich gier, korzystając z bibliotek (jak używana w tym projekcie SevSeg.h) i funkcji. Ponadto pokażemy, jak przy użyciu funkcji uprościć kod naszego programu, równocześnie zwiększając jego czytelność.
Remigiusz Iwanik
ALGORYTMY
Szyfrowanie przez zmianę kolejności liter – tradycyjnie i programowo
Wizyta w Centrum Szyfrów ENIGMA w Poznaniu pozwala poznać metody szyfrowania z zamierzchłych czasów wykorzystujące specjalizowane do tego przedmioty. W tym artykule przyjrzymy się sygnalizowanej tam metodzie z kwadratowym szablonem z otworami do wpisywania lub odczytywania komunikatu. Ja poznałem ją w dzieciństwie dzięki jednej z moich ukochanych książek o matematycznych łamigłówkach. Metoda ta w gruncie rzeczy polega na przestawianiu liter, czyli ich permutacji.
Andrzej P. Urbański
BEZPIECZEŃSTWO
Piractwo komputerowe
Wiatr w żaglach, zew przygody i skarb zakopany na bezludnej wyspie. Kto z nas chociaż przez chwilę nie marzył o zostaniu piratem? Piracki żywot w rzeczywistości nie jest nawet w połowie tak romantyczny jak ten przedstawiony w filmach z Johnnym Deppem w roli głównej (chodzi oczywiście o serię filmów „Piraci z Karaibów”). Tym bardziej jeżeli mówimy o piractwie komputerowym.
Wiktor Szymański
WIEDZA I EDUKACJA
Niesamowity retro świat – czyli muzeum Gry i Komputery Minionej Ery
Mieszcząca się we Wrocławiu placówka to jedno z nielicznych miejsc na mapie Polski, gdzie zarówno mali, jak i duzi pasjonaci gier mogą się spotkać. Eksponaty zgromadzone w muzeum służą nie tylko do oglądania – na wielu z nich można zagrać! Jest to świetna okazja zarówno dla dorosłych, aby przypomnieć sobie czasy swojej młodości, jak i dla dzieci, które poznając historię gier i retro komputerów, będą świetnie się bawić.
Krzysztof "profesorek96" Łos
3.14159
Zagadki matematyczne dla dzieci w wieku 11+
Michał Kremzer
Magazyn Programista - inne książki
-
API (Application Programming Interface) to zagadnienie, z którym spotykamy się na co dzień. Czy jednak potrafimy dobrze zaprojektować interfejsy w języku C++? W jaki sposób C++ różni się od innych języków pod względem projektowania API? Czy rozumiemy semantykę ró...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Zapraszamy do lektury 101 nr "Programisty". Wydanie tego numeru zbiegło się z 10 jubileuszem wydawania naszego tytułu.
Programista nr 101. Pierwsze spojrzenie na .NET MAUI Programista nr 101. Pierwsze spojrzenie na .NET MAUI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
O języku Rust słyszał już chyba każdy programista. Nie znaczy to oczywiście, że wszyscy potrafią z niego korzystać. Faktycznie jednak zyskał on niezwykłą popularność w bardzo krótkim czasie, a to za sprawą unikatowej cechy, jaką jest gwarancja bezpieczeństwa pamięci. Mowa tutaj zaró...
Programista nr 102. Mechanizmy bezpieczeństwa Rust z perspektywy C++ Programista nr 102. Mechanizmy bezpieczeństwa Rust z perspektywy C++
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Implementujemy wirtualnego kierowcę przy pomocy sieci neuronowych i algorytmu ewolucyjnego Czy wam również zdarzyło się użyć jakiegoś sformułowania, które umieszczone w odpowiednim kontekście było całkowicie sensowne, ale wyrwane z tegoż kontekstu brzmiało całkowicie absurdalnie?...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.72 zł
27.90 zł(-15%) -
Tworzymy grę planszową dla systemów Windows i Android W dwóch wcześniejszych artykułach (Programista 102 i 103) oswajałem nową technologię .NET MAUI, która umożliwia tworzenie aplikacji wieloplatformowych z graficznym interfejsem użytkownika. Do tej pory testowaliśmy ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.72 zł
27.90 zł(-15%) -
W programistycznej karierze przychodzi w końcu taki moment, w którym musimy zmierzyć się z wyjątkowo trudnym do zdiagnozowania błędem. Moją piętą achillesową okazał się bug, z którym walczyłem półtora tygodnia i poległem; dopiero moi koledzy, którzy zaczęli mozolnie ko...
Programista nr 105. Zaawansowane metody debugowania w systemie Windows i Visual Studio Programista nr 105. Zaawansowane metody debugowania w systemie Windows i Visual Studio
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.72 zł
27.90 zł(-15%) -
Czy odkrywanie koła na nowo jest czymś, na co warto poświęcać czas? Prawdopodobnie nie. To samo tyczy się implementacji często używanych struktur danych i algorytmów do obliczeń numerycznych. Na szczęście możemy skorzystać z prostego w użyciu rozwiązania, które łączy w sobie najleps...
Programista nr 99. Obliczenia numeryczne w C++ przy użyciu biblioteki Armadillo Programista nr 99. Obliczenia numeryczne w C++ przy użyciu biblioteki Armadillo
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Zaawansowane metody optymalizacji mogą przyczynić się do generowania trudnych do wykrycia błędów, jeśli kod wejściowy nie jest napisany zgodnie ze standardem. Wykrycie źródła nieprawidłowości może być trudne i zależne od wielu czynników, np. wersji kompilatora i stopnia optym...
Programista nr 98. Zaprzyjaźnij się z kompilatorem. Krótki przewodnik po flagach kompilatora Programista nr 98. Zaprzyjaźnij się z kompilatorem. Krótki przewodnik po flagach kompilatora
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Program zapisany na dysku nie jest użyteczny sam w sobie. Najpierw musi trafić do pamięci komputera, z której jego instrukcje będą pobierane i wykonywane na przydzielonym procesorze. Wykonywany program wraz ze swoim stanem, tj. przestrzenią adresową, zawartością rejestrów procesora,...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Zapraszamy do zamówienia rozszerzonego wydania Programisty nr 100. Programista nr 100 to: ponad 120 stron ciekawej i przydatnej programistycznej treści; artykuły od znanych i lubianych ekspertów; must-read i must-have każdego programisty.(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
26.27 zł
30.90 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Programista Junior 4/2022 Programista Junior (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.