Programista Junior 1/2020 (3)
- Autor:
- Programista Junior
- Promocja Przejdź


- Wydawnictwo:
- Magazyn Programista
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 108
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Programista Junior 1/2020 (3)
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze względu na poziom trudności. Pisane są przejrzystym językiem, a każdy materiał wypełniony jest interesującymi ciekawostkami.
Swoje miejsce poza dziećmi, znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę z programowaniem!
Prenumeratę drukowaną i elektroniczną można zamówić na stronie: https://programistajr.pl/typy-prenumeraty/.
Wybrane bestsellery
-
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
16.92 zł
19.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
18.62 zł
21.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
16.92 zł
19.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%)
Programista Junior - pozostałe książki
-
Programista Junior to niezwykły dwumiesięcznik, przeznaczony głównie dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznasz fascynujący świat programowania i informatyki. Swoje miejsce znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę...(22.87 zł najniższa cena z 30 dni)
22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Programista Junior to niezwykły dwumiesięcznik, przeznaczony głównie dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznasz fascynujący świat programowania i informatyki. Swoje miejsce znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę...(22.87 zł najniższa cena z 30 dni)
22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Programista Junior to niezwykły dwumiesięcznik, przeznaczony głównie dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznasz fascynujący świat programowania i informatyki. Swoje miejsce znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę...(22.87 zł najniższa cena z 30 dni)
22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISSN Ebooka:
- 2657-9529, 26579529
- Data wydania ebooka:
-
2021-07-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Numer z katalogu:
- 153639
- Rozmiar pliku Pdf:
- 21.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 19.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 42.6MB
- Kategorie:
Technologia dla dzieci » Programista Junior
Spis treści książki
Spis treści:
Zera i jedynki, czyli jak zapamiętujemy informacje
Do czego służą komputery? Do przetwarzania informacji. Według słownika języka polskiego jedno ze znaczeń słowa „informacja” to „dane przetwarzane przez komputer”. Aby dane, czy szerzej: informacje, mogły być przetwarzane przy użyciu urządzeń elektronicznych, trzeba je zapisać w odpowiedniej formie.
Witold Sikorski
Przechowywanie danych w przeglądarce – co znajduje się w ciasteczkach?
Z tego artykułu dowiesz się, jakie rodzaje pamięci występują w przeglądarce, co i dlaczego jest tam zapisywane oraz czy dane te są bezpieczne. Nauczysz się wysyłać, pobierać oraz usuwać dane w WebStorage z użyciem JavaScriptu. Dowiesz się także, czym są ciasteczka i w jakiej formie zjada je przeglądarka.
Weronika Kędziora
Grafika żółwia, czyli Python Turtle
Programowanie grafiki... Brzmi trochę przerażająco, prawda? Tym bardziej gdy przygodę z programowaniem dopiero się zaczyna i kluczowe jest opanowanie podstaw. Jako cel postawiłem sobie pokazanie ci, że za pomocą modułu turtle dedykowanego językowi Python nie jest to takie trudne. Co więcej, moduł ten łatwo i przyjemnie pozwoli ci zaobserwować efekty twojej pracy na ekranie i być może zachęci cię do dalszych eksperymentów. To co, ruszamy?
Krzysztof "profesorek96" Łos
Gra w Scratch
Powszechnie wiadomo, że gry i zabawy są bardzo dobrym sposobem na naukę w każdej dziedzinie. O wiele łatwiej przychodzi nam zdobywanie nowej wiedzy i rozwijanie wyobraźni, jeśli zaczynamy od nauki poprzez zabawę. Dlatego warto stworzyć samemu od początku prostą grę komputerową, która będzie punktem wyjścia do nauki programowania w Scratch. Zaprojektowanie oraz stworzenie takiej gry z pewnością da dużo satysfakcji, a przede wszystkim wiele nauczy każdego młodego adepta programowania. Zaczynamy!
Adrian Bala
Wstęp do języka Python. Część 3
Pisząc programy w Pythonie, wielokrotnie zetkniemy się z różnego rodzaju liczbami. W tym artykule przyjrzymy się dokładniej typom liczbowym, które są w nim dostępne. Zastanowimy się też, czym jest sam typ i po co się go wprowadza.
Rafał Korzeniewski
Labirynty w Minecraft – projekt Python
Labirynty fascynowały ludzi od zawsze. Kojarzycie je z historii, filmów, przechodziliście je pewnie wielokrotnie, czy to na kartce papieru podczas zajęć w szkole czy właśnie w ulubionej grze Minecraft. Ale czy zastanawialiście się, jak są budowane? Jak stworzyć konstrukcję–zagadkę, aby była dla przechodzącego wyzwaniem, a nie tylko ciągiem ślepych uliczek, dawała się rozwiązać? W tym numerze użyjemy Minecraft i Python, aby zacząć tworzyć taką konstrukcję w grze. Projekt jest dość rozbudowany, ale warty uwagi!
Justyna Płatek, Krystian Pochodyła
Tworzenie gier w Pythonie z Pygame Zero
Magia Pythona polega na tym, że w większym lub mniejszym stopniu można go wykorzystać do programowania praktycznie wszystkiego. Czy w takim razie w Pythonie można tworzyć gry? Oczywiście, że tak!
Izabela Saniewska
Programowanie z PICO-8: pierwsza gra
Zapraszam do lektury trzeciego odcinka cyklu składającego się na kurs programowania dla początkujących. W dwóch poprzednich artykułach omówiliśmy wiele nowych pojęć oraz konstrukcji programistycznych. Tym razem, aby utrwalić zdobytą wiedzę, skupimy się na praktycznym zadaniu: zbudujemy wspólnie naszą pierwszą, prostą grę.
Rafał Kocisz
Platformówka 2D – część 3
To kolejna i ostatnia już część poświęcona rozwijaniu naszej gry. Przed lekturą tego artykułu koniecznie przeczytajcie poprzednie części opublikowane w numerach 1 i 2/2019.
Arkadiusz Brzegowy
Szczypta matematyki w tworzeniu gier (część 3)
W trzeciej i ostatniej części artykułu skupię się na wzorach związanych z odległością pomiędzy obiektami oraz ich wykorzystaniem do prostej detekcji kolizji. Jak w poprzednich częściach, chciałbym zachęcić czytelników przede wszystkim do samodzielnej analizy przykładowych kodów (napisanych w języku JavaScript). Do treści samego artykułu zawsze można wrócić, jeśli któryś fragment kodu okaże się niejasny.
Gynvael Coldwind
LEGO Boost - robotyka dla najmłodszych
Pierwsze strony pokazywane przez Google po wpisaniu „LEGO robotyka” dotyczą przede wszystkim LEGO Mindstorms – dość zaawansowanego zestawu, którego możliwości programowania sięgają daleko poza standardową aplikację, co opisywałem w poprzednim numerze Programisty Junior. Mindstorms mają jednak dwie znaczące wady – wysoką cenę oraz stosunkowo duży stopień skomplikowania, przez co najmłodsi niekoniecznie mogą odkryć w pełni jego zalety. LEGO przygotowało jednak uproszczoną alternatywę – serię LEGO Boost bazującą na klasycznych klockach.
Paweł Miry
Zdalnie sterowany samochód na bazie LEGO Mindstorms EV3
Gdy poznamy już trochę zestaw do robotyki LEGO Mindstorms EV3® wraz z podstawami programowania w oprogramowaniu LabVIEW, a także zbudujemy większość robotów pokazanych w instrukcji, warto pokusić się o tworzenie własnych konstrukcji, które pozwolą rozwinąć nasze umiejętności i dadzą nam dużo radości.
Marcin Wolski
Krypton 0 – jak rozpocząć przygodę z robotami
Czy chcielibyście zbudować własnego robota? Takiego choćby najprostszego, by po prostu jeździł do przodu, do tyłu i skręcał zgodnie z tym, jak został zaprogramowany? Albo chcielibyście stworzyć robota, który po uderzeniu w przeszkodę sam zmienia kierunek jazdy i stara się ją wyminąć? A może po prostu zastanawiacie się, czy nie poprosić rodziców, by kupili wam jeden z wielu dostępnych na rynku zestawów do nauki programowania, dzięki któremu zbudujecie własnego robota? Jeśli na którekolwiek pytanie odpowiecie twierdząco, to zapraszamy do lektury recenzji jednego z zestawów dostępnych na naszym rynku.
Leon, Mateusz i Mariusz Witkowscy
Encyklopedia Pokemonów (część 3a)
Komponenty w Angularze, komunikacja z API, wprowadzenie do routingu W poprzedniej części cyklu utworzyliśmy szablon strony głównej wyświetlający kilka kart z Pokemonami. Dziś pokażę wam, jak wyświetlić prawie tysiąc kart z Pokemonami. Skąd w ogóle możemy wziąć informacje o Pokemonach? Jak skomunikować naszą stronę z innymi serwisami i jak te wszystkie informacje wyświetlić w przyjazny dla użytkownika sposób?
Michał Jawulski
Gra w życie – budujemy własny mały świat komórek
Gra w życie – temat, który od momentu pojawienia się, czyli od około 1970 roku, ciekawi nie tylko studentów, ale też fizyków czy matematyków – to sposób na tchnięcie życia w swój własny, mały świat komórek. Świat ten rządzi się swoimi prawami, a efekty kolejnych pokoleń potrafią być zaskakujące! Cały ten niesamowity efekt można stworzyć, korzystając z pętli i instrukcji warunkowych.
Mateusz Mazurek
Przewodnik po inspiracjach i narzędziach konstruktora
Wiecie już sporo o programowaniu, fascynują was gry, ich grafika, mechanika i możliwości edukacyjne i rozrywkowe, jakie ze sobą niosą. A co z urzeczywistnieniem marzeń o skomplikowanych konstrukcjach? Prototypach wynalazków, które z łatwością (albo i nie) można testować? Papier, nożyczki i klej nie zawsze wystarczają do takich eksperymentów. Może warto sięgnąć po klocki.
Joanna Dziewięcka-Oroń
Komiksy z Bitem i Bajtem, oraz Robotem Frankiem!
Magazyn Programista - inne książki
-
API (Application Programming Interface) to zagadnienie, z którym spotykamy się na co dzień. Czy jednak potrafimy dobrze zaprojektować interfejsy w języku C++? W jaki sposób C++ różni się od innych języków pod względem projektowania API? Czy rozumiemy semantykę ró...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Zapraszamy do lektury 101 nr "Programisty". Wydanie tego numeru zbiegło się z 10 jubileuszem wydawania naszego tytułu.
Programista nr 101. Pierwsze spojrzenie na .NET MAUI Programista nr 101. Pierwsze spojrzenie na .NET MAUI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
O języku Rust słyszał już chyba każdy programista. Nie znaczy to oczywiście, że wszyscy potrafią z niego korzystać. Faktycznie jednak zyskał on niezwykłą popularność w bardzo krótkim czasie, a to za sprawą unikatowej cechy, jaką jest gwarancja bezpieczeństwa pamięci. Mowa tutaj zaró...
Programista nr 102. Mechanizmy bezpieczeństwa Rust z perspektywy C++ Programista nr 102. Mechanizmy bezpieczeństwa Rust z perspektywy C++
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Implementujemy wirtualnego kierowcę przy pomocy sieci neuronowych i algorytmu ewolucyjnego Czy wam również zdarzyło się użyć jakiegoś sformułowania, które umieszczone w odpowiednim kontekście było całkowicie sensowne, ale wyrwane z tegoż kontekstu brzmiało całkowicie absurdalnie?...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.72 zł
27.90 zł(-15%) -
Tworzymy grę planszową dla systemów Windows i Android W dwóch wcześniejszych artykułach (Programista 102 i 103) oswajałem nową technologię .NET MAUI, która umożliwia tworzenie aplikacji wieloplatformowych z graficznym interfejsem użytkownika. Do tej pory testowaliśmy ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.72 zł
27.90 zł(-15%) -
W programistycznej karierze przychodzi w końcu taki moment, w którym musimy zmierzyć się z wyjątkowo trudnym do zdiagnozowania błędem. Moją piętą achillesową okazał się bug, z którym walczyłem półtora tygodnia i poległem; dopiero moi koledzy, którzy zaczęli mozolnie ko...
Programista nr 105. Zaawansowane metody debugowania w systemie Windows i Visual Studio Programista nr 105. Zaawansowane metody debugowania w systemie Windows i Visual Studio
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.72 zł
27.90 zł(-15%) -
Czy odkrywanie koła na nowo jest czymś, na co warto poświęcać czas? Prawdopodobnie nie. To samo tyczy się implementacji często używanych struktur danych i algorytmów do obliczeń numerycznych. Na szczęście możemy skorzystać z prostego w użyciu rozwiązania, które łączy w sobie najleps...
Programista nr 99. Obliczenia numeryczne w C++ przy użyciu biblioteki Armadillo Programista nr 99. Obliczenia numeryczne w C++ przy użyciu biblioteki Armadillo
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Zaawansowane metody optymalizacji mogą przyczynić się do generowania trudnych do wykrycia błędów, jeśli kod wejściowy nie jest napisany zgodnie ze standardem. Wykrycie źródła nieprawidłowości może być trudne i zależne od wielu czynników, np. wersji kompilatora i stopnia optym...
Programista nr 98. Zaprzyjaźnij się z kompilatorem. Krótki przewodnik po flagach kompilatora Programista nr 98. Zaprzyjaźnij się z kompilatorem. Krótki przewodnik po flagach kompilatora
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Program zapisany na dysku nie jest użyteczny sam w sobie. Najpierw musi trafić do pamięci komputera, z której jego instrukcje będą pobierane i wykonywane na przydzielonym procesorze. Wykonywany program wraz ze swoim stanem, tj. przestrzenią adresową, zawartością rejestrów procesora,...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Zapraszamy do zamówienia rozszerzonego wydania Programisty nr 100. Programista nr 100 to: ponad 120 stron ciekawej i przydatnej programistycznej treści; artykuły od znanych i lubianych ekspertów; must-read i must-have każdego programisty.(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
26.27 zł
30.90 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Programista Junior 1/2020 (3) Programista Junior (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.