Programista Junior 3/2020 (5)
- Autor:
- Programista Junior
- Promocja Przejdź


- Wydawnictwo:
- Magazyn Programista
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 114
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Programista Junior 3/2020 (5)
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze względu na poziom trudności. Pisane są przejrzystym językiem, a każdy materiał wypełniony jest interesującymi ciekawostkami.
Swoje miejsce poza dziećmi, znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę z programowaniem!
Prenumeratę drukowaną i elektroniczną można zamówić na stronie: https://programistajr.pl/typy-prenumeraty/.
Wybrane bestsellery
-
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
16.92 zł
19.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
18.62 zł
21.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
18.62 zł
21.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%)
Programista Junior - pozostałe książki
-
Programista Junior to niezwykły dwumiesięcznik, przeznaczony głównie dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznasz fascynujący świat programowania i informatyki. Swoje miejsce znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę...(14.79 zł najniższa cena z 30 dni)
22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Programista Junior to niezwykły dwumiesięcznik, przeznaczony głównie dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznasz fascynujący świat programowania i informatyki. Swoje miejsce znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę...(14.79 zł najniższa cena z 30 dni)
22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Programista Junior to niezwykły dwumiesięcznik, przeznaczony głównie dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznasz fascynujący świat programowania i informatyki. Swoje miejsce znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę...(14.79 zł najniższa cena z 30 dni)
22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Programista Junior to niezwykły dwumiesięcznik, przeznaczony głównie dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznasz fascynujący świat programowania i informatyki. Swoje miejsce znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę...(14.25 zł najniższa cena z 30 dni)
22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(13.14 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(13.14 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(13.14 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(13.14 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(13.14 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(10.95 zł najniższa cena z 30 dni)
16.92 zł
19.90 zł(-15%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISSN Ebooka:
- 2657-9529, 26579529
- Data wydania ebooka:
-
2021-07-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Numer z katalogu:
- 153641
- Rozmiar pliku Pdf:
- 21.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 20.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 45.7MB
- Kategorie:
Technologia dla dzieci » Programista Junior
Spis treści książki
Spis treści:
Jak działa WWW?
Rodzice powiedzieli mi ostatnio, że pytaniem, które jako dziecko zadawałem najczęściej, było: „Jak to działa?”. I zostało mi to do dziś: kiedy widzę jakiś ciekawy mechanizm – nawet jeśli wydaje się być zupełnie powszedni – próbuję dowiedzieć się, jak naprawdę funkcjonuje on „pod maską”.
Wojciech Sura
Robot stworzony do programowania!
Robot marki Photon to niezwykły przybysz z innego świata. Skradł serca wielu uczniów i nauczycieli na całym świecie. Jednak wszyscy wiemy, że edukacja odbywa się nie tylko w szkole, dlatego powstała wersja Robota Home Edition. Czym różni się od szkolnej wersji, którą możliwe, że już nawet testowaliście z kolegami i koleżankami w waszej szkole? O tym, jak wykorzystać Robota w domu, dowiesz się z naszego artykułu!
Sebastian Pontus
8 lekcji Scratch. Lekcja 2: wyrażenia
Programowanie przydaje się w życiu, nauce lub pracy. Służy zarówno rozrywce, jak i badaniom naukowym. Dzięki coraz prostszym językom programowania staje się dziś ono jeszcze bardziej dostępne dla każdego. W drugiej lekcji cyklu edukacyjnego Scratch chcemy zapoznać początkujących adeptów programowania z wyrażeniami. To bardzo ważne i pomocne elementy popularnych języków programistycznych takich jak Java, Python czy C++. Mamy nadzieję, że zaproponowane podejście będzie interesujące i pomocne. Zaczynamy!
Adrian Bala
Programowanie wizualne z JavaBlock
Jeszcze nigdy programowanie nie było prostsze. Nie musisz uczyć się skomplikowanych i długich komend. Możesz programować, budując swoje programy niczym klocki Lego. Program JavaBlock dostarcza gotowe bloki, które możesz dowolnie łączyć, eksperymentować i dobrze się przy tym bawić, bo przecież o to w tym wszystkim chodzi?
Krzysztof "profesorek96" Łos
Wstęp do języka Python. Część 5
Dzięki poszerzeniu wiedzy na temat napisów omówimy dziś takie operacje jak wybieranie (po angielsku nazywa się to „slicing”). Ponadto poznamy operatory przynależności oraz zapoznamy się z wyrażeniem warunkowym, które pozwala na podejmowanie decyzji o tym, czy dany fragment kodu powinien być uruchomiony w określonych warunkach, czy nie.
Rafał Korzeniewski
Jak ćwiczyć programowanie w Pythonie?
Kiedy zapytasz profesjonalnego programistę: „jak dobrze nauczyć się języka?”, odpowiedź często brzmi: „wymyśl sobie projekt i go zrealizuj od podstaw”. Jest w tym dużo racji. Jednak co w sytuacji, gdy nie ma się dobrego pomysłu albo wiedza z programowania jest jeszcze za mała? Brakuje czasu i motywacji na dłuższy okres? Lub po prostu szybko się zniechęcasz? W tym artykule zapominamy o długich kursach wideo, kilkudniowych szkoleniach i opasłych książkach, za to proponujemy inne proste narzędzia, dzięki którym można efektywnie ćwiczyć kodowanie w Pythonie.
Paweł Miry
Stwórz swoją pierwszą grę RPG!
Chyba każdy gracz choć raz w życiu marzył o wykreowaniu świata, który będzie funkcjonował na jego własnych zasadach. Kierowani marzeniami, szukamy informacji, od czego zacząć. W efekcie informacje, na które trafiamy, przytłaczają nadmiarem i często zniechęcają. Sprawia to, że świetne pomysły zostają tylko w sferze wyobraźni. W tym artykule wprowadzimy cię w podstawy interfejsu edytora silnika RPG Maker, a także wytłumaczymy podstawowe opcje, które będą bazą dla naszej gry. Do dzieła!
Mateusz Michalski, Dawid Tomaszewski
Programowanie z PICO-8: pętle
Zapraszam do lektury piątego odcinka cyklu składającego się na kurs programowania dla początkujących. W poprzednim numerze zbudowaliśmy pierwszą, podstawową wersję naszej gry. Tym razem zapoznamy się z nową, potężną konstrukcją programistyczną, jaką jest pętla.
Rafał Kocisz
Tower Defense 3D. Część 2 Kolejny krok w tworzeniu poziomy gry Tower Defense
W tym artykule dokończymy pracę nad wyglądem naszej sceny. Sprawimy, że będzie ona dobrze oświetlona. Dodamy pola, na których będziemy stawiać wieże, żeby bronić się przed przeciwnikami. Wygenerujemy ścieżkę poruszania się, dodamy punkty nawigacyjne i wstawimy bazę do naszego poziomu.
Mariusz Muniak
Q-Scout Robobloq. Twój pierwszy robot do samodzielnej budowy i nauki programowania
Q-Scout Robobloq jest robotem edukacyjnym do samodzielnej budowy. Zawiera ponad 60 elementów, których złożenie powinno ci zająć około 30 minut. Q-Scout możesz zdalnie sterować za pomocą smartfona lub tabletu. Ten inteligentny robot może wyświetlać kolorowe światła i odgrywać wspaniałe piosenki. Ma zainstalowany czujnik śledzenia linii, który pozwala mu na samodzielną jazdę wzdłuż linii, oraz zamontowany czujnik ultradźwiękowy, który świeci różnymi kolorami, a także wykrywa przeszkody znajdujące się przed nim i je omija. Programowania robota nauczysz się, korzystając z darmowej aplikacji Robobloq i programu MyQode opartego na środowisku Scratch i Python.
Bartosz Michalak
Ślimak Qobo Dla edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Ślimak Qobo firmy Robobloq to robot edukacyjny dla najmłodszych dzieci. Może być wykorzystywany zarówno na etapie przedszkola, jak i pierwszych klas szkoły podstawowej. Qobo ma kilka trybów pracy, od najprostszego, jakim jest układanie Kart Kodujących, poprzez Programowanie Bez Ekranu, aż do programowania za pomocą komputera w środowisku ScratchJr.
Bartosz Michalak
LEGO Boost – strefa wolnego tworzenia
W numerze 1/2020 PJR opisywaliśmy zestaw robotów LEGO Boost (numer katalogowy 17101). Jego możliwości nie kończą się jednak na proponowanych przez producenta pięciu modelach. W aplikacji jest również dostępna „strefa wolnego tworzenia”, w której możemy wprowadzić w ruch dowolną budowlę stworzoną z wykorzystaniem klocka Move- -Hub oraz dołączonych czujników. Dzięki temu artykułowi poznacie podstawowe bloczki, których należy użyć, aby oprogramować własnego dowolnego robota. Niech ogranicza nas tylko własna wyobraźnia!
Paweł Miry
Zbuduj własnego robota
Czym jest linefollower? Angielska nazwa składa się z dwóch członów: „line” i „follower”, a więc, jak już się pewnie domyślasz, jest to robot, który śledzi linię. I tak w rzeczy samej jest – linefollowery to klasa robotów, które autonomicznie (to znaczy nie są zdalnie sterowane, nie mają też na stałe zapisanej w pamięci trasy) pokonują tor wyznaczony przez linię. W niniejszym artykule przejdziemy wspólnie przez proces budowy i programowania takiego robota!
foxtrot_charlie
Encyklopedia Pokemonów (część 4) Gotowy projekt
Przed nami ostatnia część cyklu. Do zaimplementowania zostało nam wyszukiwanie Pokemonów, przygotowanie prostej wersji na telefony komórkowe i wdrożenie aplikacji.
Michał Jawulski
Stopniowo i bez zadyszki. Trenuj prywatność z Panoptykonem
Prywatność w 7 krokach, a może w 10? Wystarczy przez 8 dni po pół godziny, żeby odzyskać kontrolę nad danymi? Niestety, jeśli chodzi o unikanie śledzenia w sieci, takie recepty są równie kuszące, co zawodne. To tak jakby obiecywać, że w tydzień przygotujesz się do maratonu. Tak jak początkujący biegacze zaczynają od najmniejszej dawki wysiłku i, ćwicząc regularnie, stopniowo zwiększają obciążenie, tak my proponujemy strategię małych kroków, by stopniowo i bez zadyszki zwiększać kontrolę nad swoim cyfrowym „ja”.
Anna Obem
Jak wygląda praca programisty?
Tajemnicze, płynące po ekranie ciągi liczb, co chwilę wyskakujące nowe okna w futurystycznym interfejsie użytkownika, człowiek w okularach piszący błyskawicznie jedną ręką na klawiaturze, a drugą obracający długopis, włamywanie się na zabezpieczone serwery, zmiany w programach wprowadzane na kilka sekund przed nieuchronną katastrofą... Tak właśnie współczesne filmy i seriale przedstawiają pracę programisty. Czy wizja ta jest jednak zgodna z rzeczywistością?
Wojciech Sura
Komiksy
Kolejne przygody Bita i Bajta oraz niezwykłe perypetie Robota Franka 🙂
Magazyn Programista - inne książki
-
API (Application Programming Interface) to zagadnienie, z którym spotykamy się na co dzień. Czy jednak potrafimy dobrze zaprojektować interfejsy w języku C++? W jaki sposób C++ różni się od innych języków pod względem projektowania API? Czy rozumiemy semantykę ró...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
O języku Rust słyszał już chyba każdy programista. Nie znaczy to oczywiście, że wszyscy potrafią z niego korzystać. Faktycznie jednak zyskał on niezwykłą popularność w bardzo krótkim czasie, a to za sprawą unikatowej cechy, jaką jest gwarancja bezpieczeństwa pamięci. Mowa tutaj zaró...
Programista nr 102. Mechanizmy bezpieczeństwa Rust z perspektywy C++ Programista nr 102. Mechanizmy bezpieczeństwa Rust z perspektywy C++
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Implementujemy wirtualnego kierowcę przy pomocy sieci neuronowych i algorytmu ewolucyjnego Czy wam również zdarzyło się użyć jakiegoś sformułowania, które umieszczone w odpowiednim kontekście było całkowicie sensowne, ale wyrwane z tegoż kontekstu brzmiało całkowicie absurdalnie?...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.72 zł
27.90 zł(-15%) -
Zapraszamy do lektury 101 nr "Programisty". Wydanie tego numeru zbiegło się z 10 jubileuszem wydawania naszego tytułu.
Programista nr 101. Pierwsze spojrzenie na .NET MAUI Programista nr 101. Pierwsze spojrzenie na .NET MAUI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Tworzymy grę planszową dla systemów Windows i Android W dwóch wcześniejszych artykułach (Programista 102 i 103) oswajałem nową technologię .NET MAUI, która umożliwia tworzenie aplikacji wieloplatformowych z graficznym interfejsem użytkownika. Do tej pory testowaliśmy ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.72 zł
27.90 zł(-15%) -
W programistycznej karierze przychodzi w końcu taki moment, w którym musimy zmierzyć się z wyjątkowo trudnym do zdiagnozowania błędem. Moją piętą achillesową okazał się bug, z którym walczyłem półtora tygodnia i poległem; dopiero moi koledzy, którzy zaczęli mozolnie ko...
Programista nr 105. Zaawansowane metody debugowania w systemie Windows i Visual Studio Programista nr 105. Zaawansowane metody debugowania w systemie Windows i Visual Studio
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.72 zł
27.90 zł(-15%) -
Czy odkrywanie koła na nowo jest czymś, na co warto poświęcać czas? Prawdopodobnie nie. To samo tyczy się implementacji często używanych struktur danych i algorytmów do obliczeń numerycznych. Na szczęście możemy skorzystać z prostego w użyciu rozwiązania, które łączy w sobie najleps...
Programista nr 99. Obliczenia numeryczne w C++ przy użyciu biblioteki Armadillo Programista nr 99. Obliczenia numeryczne w C++ przy użyciu biblioteki Armadillo
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Zaawansowane metody optymalizacji mogą przyczynić się do generowania trudnych do wykrycia błędów, jeśli kod wejściowy nie jest napisany zgodnie ze standardem. Wykrycie źródła nieprawidłowości może być trudne i zależne od wielu czynników, np. wersji kompilatora i stopnia optym...
Programista nr 98. Zaprzyjaźnij się z kompilatorem. Krótki przewodnik po flagach kompilatora Programista nr 98. Zaprzyjaźnij się z kompilatorem. Krótki przewodnik po flagach kompilatora
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Program zapisany na dysku nie jest użyteczny sam w sobie. Najpierw musi trafić do pamięci komputera, z której jego instrukcje będą pobierane i wykonywane na przydzielonym procesorze. Wykonywany program wraz ze swoim stanem, tj. przestrzenią adresową, zawartością rejestrów procesora,...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Zapraszamy do zamówienia rozszerzonego wydania Programisty nr 100. Programista nr 100 to: ponad 120 stron ciekawej i przydatnej programistycznej treści; artykuły od znanych i lubianych ekspertów; must-read i must-have każdego programisty.(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
26.27 zł
30.90 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Programista Junior 3/2020 (5) Programista Junior (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.