Programista Junior 2/2021 (10)
- Autor:
- Programista Junior
- Promocja Przejdź


- Wydawnictwo:
- Magazyn Programista
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 104
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Programista Junior 2/2021 (10)
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze względu na poziom trudności. Pisane są przejrzystym językiem, a każdy materiał wypełniony jest interesującymi ciekawostkami.
Swoje miejsce poza dziećmi, znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę z programowaniem!
Prenumeratę drukowaną i elektroniczną można zamówić na stronie: https://programistajr.pl/typy-prenumeraty/.
Wybrane bestsellery
-
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
16.92 zł
19.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
18.62 zł
21.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
18.62 zł
21.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
16.92 zł
19.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%)
Programista Junior - pozostałe książki
-
Programista Junior to niezwykły dwumiesięcznik, przeznaczony głównie dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznasz fascynujący świat programowania i informatyki. Swoje miejsce znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę...(22.87 zł najniższa cena z 30 dni)
22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Programista Junior to niezwykły dwumiesięcznik, przeznaczony głównie dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznasz fascynujący świat programowania i informatyki. Swoje miejsce znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę...(22.87 zł najniższa cena z 30 dni)
22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Programista Junior to niezwykły dwumiesięcznik, przeznaczony głównie dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznasz fascynujący świat programowania i informatyki. Swoje miejsce znajdą również rodzice, nauczyciele, ale także dorośli, którzy chcą rozpocząć przygodę...(22.87 zł najniższa cena z 30 dni)
22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe o...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%) -
Programista Junior to dwumiesięcznik, przeznaczony dla dzieci wieku 10-14 lat, w którym poznacie fascynujący świat programowania, informatyki, robotyki, techniki ale także bezpieczeństwa czy zagadek matematycznych. Artykuły podzielone są na kategorie wiekowe oraz ze wzg...(20.32 zł najniższa cena z 30 dni)
20.32 zł
23.90 zł(-15%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISSN Ebooka:
- 2657-9529, 26579529
- Data wydania ebooka:
-
2021-07-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Numer z katalogu:
- 153601
- Rozmiar pliku Pdf:
- 18.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 16.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 38.3MB
- Kategorie:
Technologia dla dzieci » Programista Junior
Spis treści książki
DZIAŁ PODSTAWY PROGRAMOWANIA
Rozszerzenia w Scratch
Dobre rozwiązania poza wartością podstawową dostarczają bogate wsparcie. Może to być pomocna dokumentacja, całodobowy serwis, wielojęzyczna obsługa czy rozmaite inne dodatki. Podobnie jest z językami programowania, które mają użyteczną dokumentację, wsparcie techniczne oraz zbiory przydatnych funkcji, dzięki którym język zyskuje na elastyczności. Bardzo ważna jest również społeczność oraz zaangażowanie firm, które wspierają rozwój oraz zapewniają odpowiednie rozszerzenia. Scratch, poza wielojęzyczną dokumentacją i bardzo aktywną społecznością, ma dodatki, dzięki którym można w nim tworzyć ciekawsze i bardziej złożone rozwiązania. Dlatego warto korzystać z rozszerzeń w Scratch, by tworzyć jeszcze lepsze programy, uczyć podstaw robotyki oraz zdobywać umiejętności na miarę XXI wieku.
Adrian Bala
DZIAŁ WIZUALNE JĘZYKI PROGRAMOWANIA
Nietypowe narzędzie, czyli jak wykorzystać micro:bit na matematyce
Matematyka, podobnie jak inne przedmioty – dla lepszego zrozumienia określonego zagadnienia – wymaga wykorzystania różnych pomocy w postaci modeli, tablic, przyrządów. By zwiększyć atrakcyjność zajęć, warto wykorzystać w procesie dydaktycznym aplikacje, multimedia, ćwiczenia interaktywne, symulacje. Dlaczego więc nie pójść dalej i nie wykorzystać na przykład robotów czy mikrokomputerów, by kształtować kompetencje matematyczne i jednocześnie naukowo-techniczne?
Justyna Klimczyk
Duszek w Scratch rozpoznaje nasze emocje!
Czy wiecie, że wiele firm, jak na przykład Facebook czy Twitter, analizuje wpisy klientów w swoich social mediach? Zastanawialiście się, w jakim celu to robią? Firmy są zainteresowane tym, jakie nastroje przeważają w stosunku do ich firmy. A czy zastanawialiście się, w jaki sposób firmy badawcze oceniają nastroje społeczne Polaków? Do tych i wielu innych zagadnień stosowane są różne metody analizy tekstu. Dzisiaj zrobimy wspólnie grę w Scratch, która będzie bazować na analizie tekstu.
Marta Rutkowska
DZIAŁ JĘZYKI PROGRAMOWANIA
Wstęp do języka Python: *args
Funkcje stają się jeszcze bardziej użyteczne, gdy w elastyczny sposób możemy sterować ilością argumentów, które mogą przyjmować. Najbardziej ogólne sytuacje to takie, w których nie wiemy, ile takich argumentów będzie. Przykładem funkcji, która przyjmuje dowolną liczbę argumentów pozycyjnych, jest „print”, z którego już wielokrotnie korzystaliśmy. Dziś dowiemy się, jak samodzielnie zaprojektować funkcję o podobnych właściwościach.
Rafał Korzeniewski
DZIAŁ PRORGAMOWANIE GIER
Wojna w League of Legends. Poznajemy język C# i Visual Studio
Zbudowanie gry, która nawiązuje do światowej legendy, to nie lada wyzwanie, ale jeśli próbować swoich sił, to tylko z najlepszymi. Zmierzmy się z potęgą e-sportu, która nieprzerwanie od premiery w 2009 r. jest w czołówce najbardziej popularnych gier i ma miliony fanów na całym świecie. To gra z gatunku MOBA (Multiplayer Online Battle Arena), należąca do strategicznych gier czasu rzeczywistego – League of Legends. Przy pomocy języka programowania C# i środowiska Visual Studio stworzymy grę, która oparta będzie na jej motywach, a dodatkowo wykorzystamy zasady popularnej karcianej gry w wojnę, by przygotować starcie bohaterów.
Maria Stachowiak
Gra Dino w Pygame Zero: finał
W ostatniej części serii artykułów mających przeprowadzić czytelnika przez proces utworzenia własnej, w pełni grywalnej wersji gry Dino, dopracujemy ostatnie elementy i z sukcesem zamkniemy nasz pierwszy wspólny projekt. To co? Gotowi na finał? ☺
Krzysztof "profesorek96" Łos
Średniowieczna przygoda – gra RPG w środowisku Unity: ekwipunek
W pierwszej części artykułu pokrótce zapoznaliśmy się z charakterystycznymi cechami gatunku RPG oraz jego początkami, które z pewnością wywołały lekkie zdziwienie na twarzach młodych czytelników. Kolejnym krokiem było zainstalowanie i opanowanie podstawowej obsługi środowiska Unity, która bardzo szybko pozwoliła nam zbudować ciekawy świat gry przedstawiający niewielką średniowieczną wioskę. W tej części artykułu dość szczegółowo zapoznamy się z podstawami tworzenia interfejsu użytkownika oraz animacji. Zapraszam!
Tomasz Błaszczyk
Gra przygodowa „Enigma – Polacy, którzy uratowali świat”. Programowanie w języku Python: funkcje i ich parametry
Kontynuujemy pisanie gry w języku Python. Gra zaczyna nabierać rumieńców – nadszedł czas na poznanie funkcji i parametrów. Zapewne z wcześniejszych artykułów pamiętacie, że próbujemy rozszyfrować zagadkę Enigmy. Żeby wypełnić zadanie, teleportujemy jednego z naszych bohaterów między różnymi miejscami w czasie II wojny światowej.
Adam Jurkiewicz, Katarzyna Wasilkowska
Stwórz swoją pierwszą grę RPG! Dźwięki i muzyka w grach wideo. Jak to działa w RPG Maker?
Z poprzedniego artykułu dowiedzieliście się, w jaki sposób dodawać kolejne mapy do naszego wirtualnego świata. Ta wiedza pozwala nam na praktycznie nieograniczone możliwości budowania gry. Opcja dodawania kolejnych lokalizacji stwarza możliwości tworzenia historii i projektowania kolejnych etapów wciągającej fabuły.
Mateusz Michalski, Dawid Tomaszewski
DZIAŁ PROJEKTY
Budujemy własną inteligentną bazę!
Zapraszam do wzięcia udziału w przygodzie, która pozwoli z twojego pokoju czy nawet całego domu zrobić ultranowoczesną i interaktywną bazę. Zaplanujemy, zainstalujemy i zaprogramujemy komputer centralny naszej bazy, a także dowiemy się, w jaki sposób dodawać do niego kolejne inteligentne elementy.
Michał Zbyl
Żaby w Minecraft! Stwórz własnego moba z MCreator
Zapewne zdarzyło się wam grać w Minecrafta z modami, które dodawały jakieś nowe moby, ale czy zastanawialiście się kiedyś, jak takie moby są tworzone? Z tego artykułu dowiecie się, jak samodzielnie stworzyć modyfikację do Minecrafta, która doda waszego własnego moba do świata gry.
Krystian Pochodyła
DZIAŁ ROBOTYKA – TECHNIKA
Własny model 3D do druku 3D – jak to zrobić?
Masz drukarkę 3D i filament... i co dalej? Możesz pobierać pliki z Internetu i je drukować. Na początku jest wspaniale. Jednak po jakimś czasie i po wydrukowaniu dla całej rodziny gwizdków, łódeczek i pudełek czujesz, że chcesz więcej. Proponuję wkroczenie na czasem wyboistą, ale jakże satysfakcjonującą drogę prowadzącą do wykonania własnego modelu 3D do druku. Aby wydruk się udał, musisz już podczas wykonywania modelu, czyli modelowania 3D w programie, pamiętać o kilku regułach. O nich oraz o samym programie do modelowania dowiesz się z lektury tego artykułu.
Piotr Cichalewski
DZIAŁ BEZPIECZEŃSTWO
Używamy managera haseł
Według przeprowadzonego w 2020 roku badania przeciętny użytkownik Internetu wykorzystuje około 100 haseł, by logować się do mediów społecznościowych, sklepów internetowych czy serwisów streamingowych. Co zrobić, żeby zadbać o bezpieczeństwo haseł i się w nich nie pogubić?
Wiktor Szymański
POZOSTAŁE
Zagadki matematyczne dla dzieci w wieku 11+
Michał Kremzer
SCENARIUSZE LEKCYJNE
Zagrajmy na lekcji matematyki –- czyli tworzymy grę w Scratch
Justyna Klimczyk
Przekładnie zębate LEGO® Spike Prime
Anna Misztal
Magazyn Programista - inne książki
-
API (Application Programming Interface) to zagadnienie, z którym spotykamy się na co dzień. Czy jednak potrafimy dobrze zaprojektować interfejsy w języku C++? W jaki sposób C++ różni się od innych języków pod względem projektowania API? Czy rozumiemy semantykę ró...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Zapraszamy do lektury 101 nr "Programisty". Wydanie tego numeru zbiegło się z 10 jubileuszem wydawania naszego tytułu.
Programista nr 101. Pierwsze spojrzenie na .NET MAUI Programista nr 101. Pierwsze spojrzenie na .NET MAUI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
O języku Rust słyszał już chyba każdy programista. Nie znaczy to oczywiście, że wszyscy potrafią z niego korzystać. Faktycznie jednak zyskał on niezwykłą popularność w bardzo krótkim czasie, a to za sprawą unikatowej cechy, jaką jest gwarancja bezpieczeństwa pamięci. Mowa tutaj zaró...
Programista nr 102. Mechanizmy bezpieczeństwa Rust z perspektywy C++ Programista nr 102. Mechanizmy bezpieczeństwa Rust z perspektywy C++
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.87 zł
26.90 zł(-15%) -
Implementujemy wirtualnego kierowcę przy pomocy sieci neuronowych i algorytmu ewolucyjnego Czy wam również zdarzyło się użyć jakiegoś sformułowania, które umieszczone w odpowiednim kontekście było całkowicie sensowne, ale wyrwane z tegoż kontekstu brzmiało całkowicie absurdalnie?...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.72 zł
27.90 zł(-15%) -
Tworzymy grę planszową dla systemów Windows i Android W dwóch wcześniejszych artykułach (Programista 102 i 103) oswajałem nową technologię .NET MAUI, która umożliwia tworzenie aplikacji wieloplatformowych z graficznym interfejsem użytkownika. Do tej pory testowaliśmy ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.72 zł
27.90 zł(-15%) -
W programistycznej karierze przychodzi w końcu taki moment, w którym musimy zmierzyć się z wyjątkowo trudnym do zdiagnozowania błędem. Moją piętą achillesową okazał się bug, z którym walczyłem półtora tygodnia i poległem; dopiero moi koledzy, którzy zaczęli mozolnie ko...
Programista nr 105. Zaawansowane metody debugowania w systemie Windows i Visual Studio Programista nr 105. Zaawansowane metody debugowania w systemie Windows i Visual Studio
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.72 zł
27.90 zł(-15%) -
Czy odkrywanie koła na nowo jest czymś, na co warto poświęcać czas? Prawdopodobnie nie. To samo tyczy się implementacji często używanych struktur danych i algorytmów do obliczeń numerycznych. Na szczęście możemy skorzystać z prostego w użyciu rozwiązania, które łączy w sobie najleps...
Programista nr 99. Obliczenia numeryczne w C++ przy użyciu biblioteki Armadillo Programista nr 99. Obliczenia numeryczne w C++ przy użyciu biblioteki Armadillo
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Zaawansowane metody optymalizacji mogą przyczynić się do generowania trudnych do wykrycia błędów, jeśli kod wejściowy nie jest napisany zgodnie ze standardem. Wykrycie źródła nieprawidłowości może być trudne i zależne od wielu czynników, np. wersji kompilatora i stopnia optym...
Programista nr 98. Zaprzyjaźnij się z kompilatorem. Krótki przewodnik po flagach kompilatora Programista nr 98. Zaprzyjaźnij się z kompilatorem. Krótki przewodnik po flagach kompilatora
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Program zapisany na dysku nie jest użyteczny sam w sobie. Najpierw musi trafić do pamięci komputera, z której jego instrukcje będą pobierane i wykonywane na przydzielonym procesorze. Wykonywany program wraz ze swoim stanem, tj. przestrzenią adresową, zawartością rejestrów procesora,...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.02 zł
25.90 zł(-15%) -
Zapraszamy do zamówienia rozszerzonego wydania Programisty nr 100. Programista nr 100 to: ponad 120 stron ciekawej i przydatnej programistycznej treści; artykuły od znanych i lubianych ekspertów; must-read i must-have każdego programisty.(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
26.27 zł
30.90 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Programista Junior 2/2021 (10) Programista Junior (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.