Photoshop dla e-commerce i social media
- Autor:
- Sebastian Kończak
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.7/6 Opinie: 3
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Photoshop dla e-commerce i social media
Obraz wart więcej niż tysiąc słów
Jeśli jesteś pracownikiem działu marketingu, właścicielem sklepu internetowego, blogerem czy osobą prowadzącą fanpage na portalach społecznościowych, dobrze wiesz, że aby zainteresować sobą potencjalnego konsumenta, trzeba koniecznie użyć dobrej, przyciągającej oko fotografii lub grafiki. Jeśli brakuje Ci wiedzy i narzędzi, a wizualizacje, infografiki i zdjęcia, które umieszczasz w sieci, nie przynoszą pożądanych efektów, zajrzyj do tej książki! Oto pierwszy na polskim rynku podręcznik o wykorzystaniu najpopularniejszego programu graficznego na świecie — Photoshopa — w działalności e-commerce i social media. Ponieważ e-handel i media społecznościowe wykorzystują zlepek technologii, umiejętności i doświadczeń z różnych branż, w tej książce Photoshop i zadania w nim wykonywane przeplatają się z poradami dotyczącymi właściwej i skutecznej promocji online.Zawartość DVD:
Na płycie DVD dołączonej do książki czytelnik znajdzie dodatkowe ćwiczenia oraz materiały wideo, do których w książce odwołuje się autor.Sebastian Kończak — pasjonat grafiki komputerowej z kilkunastoletnim stażem. Poprzez swój blog http://blog.psboy.pl, szkolenia wideo i artykuły w prasie fachowej tłumaczy, jak wykorzystać programy graficzne do tworzenia wspaniałych rzeczy. Dzięki niemu wielu internautów ma okazję doskonalić swoje umiejętności pracy z Photoshopem, Illustratorem lub InDesignem. Jego zaangażowanie w propagowanie grafiki komputerowej zostało docenione przez firmę Adobe, która zaprosiła go do grona uczestników programów Adobe Influencers i Adobe Community Profe
Wybrane bestsellery
-
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
BPMN pozwala na ciągłe analizowanie, monitorowanie i optymalizowanie procesów biznesowych. Jest narzędziem bardzo skutecznym, prawdziwym „świętym Graalem” współczesnego biznesu. Jednak nie jest on niestety tak przyjazny, jak mógłby oczekiwać początkujący użytkownik. Jego oryginalną sp...
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
W sieci zabezpieczeń, które stworzyliśmy dla ochrony naszych danych, najsłabszym elementem jest zawsze czynnik ludzki. Hackerzy, zarówno etyczni, jak i nie, korzystają z wachlarza sztuczek opierających na „hackowaniu osobistym” i pozwalających przekonać innych do ujawnienia haseł, prz...
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
E-commerce wspierany przez potężną moc sztucznej inteligencji ― to dla wielu właścicieli rodzimych firm internetowych wciąż brzmi jak odległa przyszłość. Może gdzieś tam, w Kalifornii, może u technologicznych gigantów, może Apple, Amazon, a bliżej nas, powiedzmy, Allegro korzysta lub będzie...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.74 zł
42.90 zł(-40%) -
Ludzki mózg to dzieło idealne, najdoskonalszy twór w przyrodzie. Jego dominacją zachwiał komputer Deep Blue, który w 1997 roku pokonał w szachy mistrza świata, Garriego Kasparowa. Od tego czasu sztuczna inteligencja jest na ścieżce intensywnego rozwoju. Czy dominacja superinteligencji nad człowie...
Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum...
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Photoshop dla e-commerce i social media (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Trade Marketer
Jeśli jesteś pracownikiem działu marketingu, właścicielem sklepu internetowego, blogerem czy osobą prowadzącą fanpage na portalach społecznościowych, dobrze wiesz, że aby zainteresować sobą potencjalnego konsumenta, trzeba koniecznie użyć dobrej, przyciągającej oko fotografii lub grafiki. Jeśli brakuje Ci wiedzy i narzędzi, a wizualizacje, infografiki i zdjęcia, które umieszczasz w sieci, nie przynoszą pożądanych efektów, zajrzyj do tej książki!
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-0180-1, 9788328301801
- Data wydania książki drukowanej:
- 2015-09-11
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-1946-2, 9788328319462
- Data wydania ebooka:
-
2015-09-11
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 30992
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 33.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 43.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 70.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Photoshop
Biznes IT » E-biznes
Biznes IT » Marketing
Biznes IT » Social Media
- Serie wydawnicze: Grafika
Spis treści książki
- 1.1. Zasady kompozycji w e-commerce (14)
- 1.1.1. Nagłówek, treść, stopka (14)
- 1.1.2. Logo i logotyp (15)
- 1.1.3. Wyszukiwarka (15)
- 1.1.4. Linki i odnośniki (16)
- 1.1.5. Przyciski (16)
- 1.1.6. Produkty (16)
- 1.1.7. Zdjęcia produktowe (18)
- 1.1.8. Proces zakupowy (18)
- 1.1.9. Pusta przestrzeń (19)
- 1.2. Psychologia koloru w e-commerce (20)
- 1.2.1. Dobre praktyki kolorystyczne - tło (24)
- 1.2.2. Dobre praktyki kolorystyczne - przyciski i inne kluczowe elementy (24)
- 1.2.3. Dobre praktyki kolorystyczne - komunikaty dla klienta (24)
- 1.2.4. Dobre praktyki kolorystyczne - tekst (24)
- 1.3. 10 przykazań efektywnej pracy w Photoshopie (25)
- 1.4. Dobre nawyki podczas pracy w systemach Windows i Mac OS (32)
- 1.4.1. Stwórz strukturę katalogów i grupuj pliki tematycznie (32)
- 1.4.2. Sprzątaj od czasu do czasu (32)
- 1.4.3. Archiwizuj dane (33)
- 1.4.4. Używaj programu do zarządzania zadaniami (33)
- 1.4.5. Działaj bezpiecznie i rozsądnie (33)
- 1.4.6. Korzystaj z Dropboxa do współpracy zdalnej (33)
- 1.4.7. Korzystaj z FileZilla do przesyłania plików na serwer (33)
- 1.4.8. Aktualizuj oprogramowanie (34)
- 2.1. Dobór kolorów (36)
- 2.1.1. Reguły doboru kolorów (36)
- 2.1.2. Korzystanie z gotowych zestawów kolorystycznych (39)
- 2.1.3. Tworzenie własnych zestawów kolorystycznych (40)
- 2.1.4. Tworzenie zestawów w aplikacji Adobe Color CC (41)
- 2.2. Dobór fontów (44)
- 2.2.1. Serwisy z darmowymi fontami (45)
- 2.2.2. Google Fonts (47)
- 2.2.3. Adobe Typekit (48)
- 2.2.4. Brick.im (50)
- 2.3. Tworzenie szkieletów i projektów stron internetowych (50)
- 2.3.1. Pomiary (52)
- 2.3.2. Podstawowe kształty (55)
- 2.3.3. Tworzenie i formatowanie tekstu (57)
- 2.3.4. Tworzenie struktury (60)
- 2.4. Tworzenie elementów graficznych sklepu (62)
- 2.4.1. Logo (62)
- 2.4.2. Fawikona (66)
- 2.4.3. Ikony (68)
- 2.4.4. Eksport gotowych plików (71)
- 2.4.5. Zapis do internetu (76)
- 2.5. Sam nie podołasz, czyli współpraca z programistą (78)
- 3.1. Tworzenie dobrych zdjęć produktowych (82)
- 3.1.1. Packshoty (85)
- 3.1.2. Zdjęcia produktów w środowisku użycia (86)
- 3.1.3. Zdjęcia z ludźmi (86)
- 3.1.4. Makro i powiększenia (87)
- 3.1.5. Kalibracja monitora (88)
- 3.2. Zgrywanie zdjęć z aparatu lub karty pamięci (90)
- 3.3. Zarządzanie zbiorem fotografii (92)
- 3.3.1. Przeglądanie zdjęć (92)
- 3.3.2. Ocenianie i grupowanie zdjęć (95)
- 3.4. Obróbka zdjęć w Camera Raw (98)
- 3.4.1. Korekcje niedoskonałości obiektywu (100)
- 3.4.2. Kadrowanie i prostowanie [wideo] (103)
- 3.4.3. Balans bieli, czyli nastrój zdjęć [wideo] (106)
- 3.4.4. Korekcja jasności i kontrastu [wideo] (108)
- 3.4.5. Korekcja barwna [wideo] (115)
- 3.4.6. Wyostrzanie i redukcja szumu [wideo] (117)
- 3.4.7. Podnoszenie atrakcyjności zdjęć (121)
- 3.4.8. Miejscowe korekcje tonalno-barwne [wideo] (124)
- 3.4.9. Retusz [wideo] (129)
- 3.4.10. Eksport i kończenie pracy z Camera Raw (132)
- 3.5. Edycja zdjęć i grafik w Photoshopie (134)
- 3.5.1. Zmiana rozmiaru obrazu i modyfikowanie rozmiaru tła (134)
- 3.5.2. Kadrowanie [wideo] (136)
- 3.5.3. Tworzenie zoomów (138)
- 3.5.4. Korekcja tonalno-barwna [wideo] (140)
- 3.5.5. Retuszowanie niedoskonałości [wideo] (145)
- 3.5.6. Wyostrzanie i redukcja potrząśnięć [wideo] (148)
- 3.5.7. Wycinanie produktu z tła za pomocą szybkiego zaznaczania [wideo] (150)
- 3.5.8. Wycinanie produktu z tła za pomocą zakresu kolorów [wideo] (152)
- 3.5.9. Wycinanie produktu z tła za pomocą narzędzia Lasso (Lasso) (154)
- 3.5.10. Poprawianie niedoskonałych krawędzi zaznaczenia (155)
- 3.5.11. Fotomontaże i maski [wideo] (157)
- 3.5.12. Znaki wodne (161)
- 4.1. Statyczny baner reklamowy (164)
- 4.2. Animowany baner reklamowy [wideo] (167)
- 4.2.1. Jak można animować w Photoshopie? (167)
- 4.2.2. Animowanie położenia i widoczności (168)
- 4.2.3. Tworzenie łagodnych przejść (169)
- 4.2.4. Eksport animacji (169)
- 4.3. Grafiki promocyjne: slider i hero image (170)
- 4.4. Oferta sklepu w pliku PDF (172)
- 4.5. Reklama graficzna do Google AdWords (173)
- 4.6. Wideo (174)
- 4.6.1. Importowanie i umieszczanie klipów wideo (174)
- 4.6.2. Cięcia (176)
- 4.6.3. Przejścia i efekty (176)
- 4.6.4. Eksport do formatu webowego (177)
- 4.6.5. Eksport do formatu kompatybilnego z YouTube (179)
- 5.1. Facebook (182)
- 5.1.1. Zdjęcie profilowe (182)
- 5.1.2. Tło fanpage'a (183)
- 5.1.3. Dopasowanie do siebie tła i awatara (183)
- 5.1.4. Wytyczne dla materiałów do wykorzystania w postach (184)
- 5.1.5. Wytyczne dla materiałów zamieszczanych w wydarzeniach (184)
- 5.2. Twitter (185)
- 5.2.1. Zdjęcie profilowe (185)
- 5.2.2. Tło profilu (186)
- 5.2.3. Wytyczne dla materiałów do wykorzystania w tweetach (186)
- 5.3. YouTube (186)
- 5.3.1. Ikona kanału (187)
- 5.3.2. Grafika kanału (187)
- 5.3.3. Tworzenie statycznych plansz do filmów wideo (189)
- 5.4. Google+ (189)
- 5.4.1. Zdjęcie profilowe (190)
- 5.4.2. Tło profilu (191)
- 5.5. Pinterest (191)
- 5.5.1. Ikona profilu (192)
- 5.5.2. Wytyczne dla zdjęć (192)
- 5.6. Instagram (192)
- 5.7. LinkedIn (193)
- 5.8. Tumblr (195)
- 5.9. Etsy (196)
- 5.9.1. Zdjęcie profilowe sklepu (196)
- 5.9.2. Baner i zdjęcia w sekcji "O nas" (197)
- 5.9.3. Wytyczne dla zdjęć produktowych (197)
- 5.10. DaWanda (197)
- 5.10.1. Zdjęcie profilowe i baner (198)
- 5.10.2. Wytyczne dla zdjęć produktowych (198)
- 5.11. MyBaze (198)
- 5.11.1. Zdjęcie profilowe (198)
- 5.11.2. Tło sklepu (199)
- 5.11.3. Wytyczne dla zdjęć produktowych (199)
- 6.1. Seryjna zmiana nazw plików (202)
- 6.2. Seryjne pomniejszanie zdjęć (203)
- 6.3. Wykorzystywanie operacji (204)
- 6.3.1. Uruchamianie operacji (204)
- 6.3.2. Kontrola działania operacji (205)
- 6.3.3. Nagrywanie i edycja operacji (206)
- 6.3.4. Znaczniki i kroki warunkowe (206)
- 6.4. Seryjne stosowanie operacji (207)
- 6.5. Droplety (209)
- 6.6. Tworzenie serii grafik ze zmiennymi elementami (209)
- 6.6.1. Definiowanie zmiennych (210)
- 6.6.2. Tworzenie zbioru danych (210)
- 6.6.3. Tworzenie zewnętrznego zbioru danych w Windowsie (211)
- 6.6.4. Tworzenie zewnętrznego zbioru danych w Mac OS (213)
- 6.6.5. Eksportowanie gotowych grafik (214)
- 6.7. Skrypty (215)
- 6.7.1. Instalowanie i uruchamianie skryptów (215)
- 6.7.2. ExtendScript Toolkit i podstawy programowania (216)
- 6.7.3. Programowanie czynności i narzędzi Photoshopa (219)
- 6.7.4. ScriptingListener, czyli jak programować nieprogramowalne (224)
- 6.7.5. Co dalej? (226)
Wstęp (9)
Rozdział 1. Teoria na początek (13)
Rozdział 2. Tworzenie grafiki dla sklepu internetowego (35)
Rozdział 3. Edycja fotografii produktowej (81)
Rozdział 4. Tworzenie materiałów promocyjnych (163)
Rozdział 5. Materiały do social media i portali sprzedażowych (181)
Rozdział 6. Automatyzacja i przyspieszanie pracy (201)
Rozdział 7. Tabele pomocnicze (227)
Skorowidz (233)
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)95.20 zł
119.00 zł(-20%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)101.40 zł
169.00 zł(-40%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Photoshop dla e-commerce i social media Sebastian Kończak (3)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(2)
(1)
(0)
(0)
(0)
Kaz,
Data dodania: 2021-09-03 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Kuba, e-commerce
Data dodania: 2015-11-16 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Blazej Gorczynski, grafik
Data dodania: 2017-08-04 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii