Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting (14)

5

2018-01-19
Kamila Laniecka , Recruitment Marketing Intern
Świetna! Uświadomiła mi, jak wiele muszę się jeszcze nauczyć w temacie copywritingu. Czyta się przyjemnie i szybko (widać, że autor sam stosuje metody, o których pisze). Byłam na kilku prelekcjach Artura podczas różnych konferencji i czytając tę książkę, miałam wrażenie, że stoi obok :) Niesamowicie naturalnie napisana. Aż chce się więcej!
2017-11-28
Ewa Januszewska , social media manager
Świetna książka, z którą powinien zapoznać się każdy, kto zajmuje się komunikacją w mediach społecznościowych (i nie tylko!). Masa cennych przykładów, przydatne wskazówki i styl, który sprawia, że czyta się z niesamowitą lekkością. Dzięki :)
2018-06-03
bez podpisu
Świetna książka napisana bardzo prostym i przejrzystym językiem. Sama praktyka bez zbędnego rozwijania prostych tematów. Autor stosuje opisane metody, a one działają, nie tylko w internecie.
2019-08-16
Ewelina
Świetna książka! Można się z niej dużo dowiedzieć. Zapraszam do mojej recenzji na blogu
2019-04-03
Paweł
Super książka. Wiedza zawarta w niej jest bardzo przydatna. Polecam każdemu.
2017-11-28
bez podpisu , copywriter
Siedzę w copy od dawna, a mimo to książka pozytywnie mnie zaskoczyła i pozwoliła uzmysłowić sobie pewne sprawy na nowo. Pisanie rządzi się stałymi prawami, ale liczy się sposób przekazania, wyłożenia problemu – tutaj autor zdecydowanie wie jak to robić. Obowiązkowa pozycja dla każdego piszącego.
2017-12-08
Aleksandra Tomaszewska
Najlepsza i najbardziej wartościowa książka branżowa jaką przeczytałam w tym roku (a przeczytałam ich sporo). Czyta się ją świetnie i człowiek nie ma ochoty przerywać lektury. Pochłonęłam ją dwukrotnie ale z pewnością będę do niej jeszcze wracać wielokrotnie bo to kopalnia wiedzy.
2018-03-06
bez podpisu
Dobra jest! Przeczytałem z wielką ciekawością, a zajmuję się prowadzeniem sklepów internetowych i marketingiem od 4 lat. Książka na czasie i bardzo techniczna, w najlepszym znaczeniu. Język autora, po pewnym przyzwyczajeniu, także OK+ jest. Polecam bez wahania! JK
2017-11-28
Joanna Mazur
Dopiero zaczynam zajmować się webwritingiem. Książkę czytało się ciężlo, ale wiele z niej wyniosłam. Polecam
2017-11-28
Joanna Mazur
Dopiero zaczynam zajmować się webwritingiem. Książkę czytało się ciężlo, ale wiele z niej wyniosłam. Polecam
2017-11-23
Jakub Jasiński , social media manager
Bardzo dobra książka, jeżeli dopiero zaczynasz przygodę, ale jeśli zajmujesz się pisaniem trochę czasu, to też znajdziesz tam kilka smaczków dla siebie. Mnie się podobało :)
2017-11-20
bez podpisu , korporacyjny webwriter
Prawie każda książka o webwritingu ma kilka problemów. Jest nudna, pełna teorii i ciężko się ją czyta. Ta książka natomiast... jest taka sama jak reszta. Odpadłem w 1/2, bo brnie się przez nią mozolnie. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z webwritingiem, to pewnie znajdziesz w niej coś dla siebie. Jeśli piszesz już od jakiegoś czasu, to kupujesz na własne ryzyko. :)
2018-03-21
bez podpisu
Książka jest po prostu koszmarna. Jeśli już uczy się pisać innych ludzi, to należałoby mieć przynajmniej podstawowe pojęcie o stylistyce zdań czy stawianiu przecinków. "Żartobliwe" wtręty, zamiast śmieszyć, żenują do poziomu jeżących się włosów (niestety natrafia się na nie średnio co drugi akapit). Miało być amerykańsko i bezpośrednio, wyszło trochę "hamerykańsko". Co do samej merytoryki. Kiedy już przebrnie się przez rozdziały pełne teorii, banałów i product placementu ("zajrzyjcie na moją stronę, żeby zobaczyć, jak wygląda czcionka o rozmiarze X..." - serio?), można dotrzeć do tego, co autor faktycznie chciał napisać (tyle, że wtedy powstałaby broszura, a nie książka) - czyli języka korzyści. Mówiąc językiem korzyści - zaoszczędzisz czas i pieniądze, jeśli nie kupisz tej książki.
2017-11-27
Damian Marut , Freelancer
Brak innowacyjnej wiedzy w ksiażce przedstawione googlowskie schematy