Marketing afiliacyjny dla bystrzaków
- Autorzy:
- Ted Sudol, Paul Mladjenovic
- Wydawnictwo:
- Septem
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 320
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Marketing afiliacyjny dla bystrzaków
Zarabiaj, promując produkty, które kochasz!
Wykorzystaj swoje zainteresowania i dołącz do biznesu generującego dochód. Postaw prostą stronę WWW i dzięki marketingowi afiliacyjnemu otrzymuj prowizję za promowanie produktów setek firm w świecie online. SEO, social media, czy e-mail marketing? Wykorzystaj różne drogi dotarcia do klienta, by osiągnąć sukces. Ta książka wszystkiego Cię nauczy - krok po kroku.
W książce:
- Odkrywanie swojej niszy i przeprowadzanie badania słów kluczowych
- Znajdowanie narzędzi pozwalających zaoszczędzić czas i pracę
- Zaawansowane strategie osiągania większych zysków
- Unikanie potencjalnych pułapek
Partner Wydania:
Wybrane bestsellery
-
To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania. W książce zwrócono uwagę na t...
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)82.56 zł
129.00 zł(-36%) -
Nawyki mogą niepostrzeżenie ułatwić wszystko, co wymaga systematyczności: zdobycie pięknej sylwetki, zdrowe odżywianie się, nauczenie się nowego języka. Wystarczy tylko świadomie wybrać i wypracować mądre zachowania. Wymaga to włożenia pewnego wysiłku w wykształcenie nowego nawyku. Jest to dość p...
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielki...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%) -
W sieci zabezpieczeń, które stworzyliśmy dla ochrony naszych danych, najsłabszym elementem jest zawsze czynnik ludzki. Hackerzy, zarówno etyczni, jak i nie, korzystają z wachlarza sztuczek opierających na „hackowaniu osobistym” i pozwalających przekonać innych do ujawnienia haseł, prz...
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Zakładasz firmę. Zakładasz ją, ponieważ to chcesz w życiu robić. Prowadzić własny biznes. Masz na niego pomysł, masz zdolności, cele, zapał, ręce i głowę do pracy. Jesteś gotów na poświęcenia, nadgodziny, od czasu do czasu nawet zarwane weekendy. I masz to: nie śpisz po nocach, pracujesz po 18 go...
Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
47.74 zł
77.00 zł(-38%) -
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogran...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł(-40%)
O autorach książki
2 Ted Sudol , Paul MladjenovicTed Sudol od wielu lat działa jako marketer afiliacyjny, przez ten czas stworzył i sprzedał kilka stron internetowych opartych na marketingu afiliacyjnym. Obecnie na swoich stronach skupia się na marketingu afiliacyjnym i inwestowaniu w metale szlachetne.
Paul Mladjenovic to autor bestsellera Inwestowanie w akcje dla bystrzaków. Jest certyfikowanym planistą finansowym, jak również krajowym prelegentem i specjalistą w zakresie biznesów prowadzonych z domu.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Marketing afiliacyjny dla bystrzaków (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Majaa.em Grzechnik Maja
Seria książek „Dla bystrzaków” to ciekawa propozycja dla każdego kto jest poszukiwaczem ciekawostek, zarówno dzieci jak i dorosłych. Marketing afiliacyjny to książka, która pokazuje, jak możemy dorobić do domowego budżetu przy pomocy smartfona lub jakiegokolwiek sprzętu z dostępem do Internetu. Pomaga określić swoje zainteresowania, które można przekuć na niszę przynoszącą nam korzyści. A wiadomo, że dodatkowy dochód wynikający z własnej pasji w obecnym czasie jest świetnym rozwiązaniem. W książce znajdziemy informacje o tym jakie są pułapki i zagrożenia. Jak tworzyć lejki sprzedażowe i jaki program afiliacyjny wybrać. Zarabianie można również zacząć bez własnej strony internetowej opierając się tylko na pracy w social mediach bądź współpracy z partnerami. Autor porusza również tematy szczegółowego określenia własnej niszy, rynków sezonowych i zarządzania własnym czasem. Jest tak także dużo ciekawostek do wykorzystania w praktyce. Bardzo ciekawa propozycja.
-
karols.pl Skrzypek Karol
Znacie serię „dla bystrzaków”? Przyznaję, że to moja pierwsza styczność z książką wydaną w ramach tej serii, ale - wow! - jakie to genialne! „Marketing afiliacyjny dla bystrzaków” Teda Sudola i Paula Mladjenovica to zestaw recept, porad, a właściwie - moim zdaniem - wręcz istne kompendium wiedzy, które sprawdzi się zarówno wśród osób dopiero zainteresowanych tematem [Autorzy zaczynają od zdefiniowania marketingu afiliacyjnego], jak i wśród zaawansowanych marketerów afiliacyjnych [z książki można korzystać jak z „narzędzia”, które warto mieć na podorędziu]. Sudol wraz z Mladjenovicem prowadzą czytelnika za rękę od samego początku, a co najważniejsze - traktują temat holistycznie. Jeśli więc piszą o podstawach, piszą nie tylko o tym czym jest marketing afiliacyjny, ale dają też konkretne wskazówki dotyczące np. zarządzania własnym czasem. Podobnie w przypadku własnej strony internetowej - gdy już zaczynają o niej pisać, poruszają także temat hostingu, WordPressa, monitorowania strony, etc. Autorzy piszą jeszcze, m.in. o: słowach kluczowych, prowadzeniu działań z zakresu marketingu afiliacyjnego bez własnej strony internetowej [w mediach społecznościowych], e-mail marketingu, SEO, marketingu niszowym, strategiach stosowanych w marketingu afiliacyjnym, omawiają system prowizji w różnych rodzajach marketingu afiliacyjnego, itd. Co istotne - książka porusza również kwestie prawne - i pod tym względem ukłon do Wydawcy, bo „Marketing afiliacyjny dla bystrzaków” to nie tylko zwykły przekład z oryginalnego języka. Publikacja ta została dopasowana do polskich realiów: mowa tu np. o RODO, postępowaniu zgodnie z wytycznymi UOKiK czy choćby wyborze formy prowadzenia działalności gospodarczej. „Marketing afiliacyjny dla bystrzaków” jest jak dobrej jakości multitool, który warto zawsze mieć pod ręką [oczywiście, jeśli interesuje Was temat marketingu afiliacyjnego]. Serdecznie polecam 👍
-
Fajne ksiażki do czytania Marzol Jagoda
Marketing afiliacyjny do rodzaju marketingu internetowego, w którym partnerzy marketingowi (nazywani także afiliantami) promują produkty lub usługi innych firm w zamian za prowizję od sprzedaży lub innych działań marketingowych. Proces marketingu afiliacyjnego zwykle wygląda tak, że firma udostępnia swoje produkty lub usługi partnerom marketingowym (afiliantom), którzy promują je w swoich kanałach marketingowych, w tym jak strony internetowe, blogi, media społecznościowe, newslettery, kampanie e-mailowe itp. Warto jednak wiedzieć, że marketing afiliacyjny wymaga wsparcia planowania i strategii, aby pomóc w uzyskaniu pozytywnych rezultatów. Marketing afiliacyjny to system marketingu opartego na wynikach. Zasadniczo oznacza to, że wtedy i tylko wtedy, gdy zostanie dokonana sprzedaż lub podjęte zostaną określone działania, polecający marketingowiec stowarzyszony otrzyma zapłatę. Z książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Teda Sudola i Paula Mladjenovica dowiesz się, w jaki sposób Internet daje wiele możliwości marketingu afiliacyjnego, jak Internet automatyzuje ten proces i czym różni się marketing afiliacyjny od innych firm internetowych. Jeśli jesteś blogerem lub właścicielem strony internetowej i szukasz sposobu na zarabianie pieniędzy poprzez marketing afiliacyjny, książka o marketingu afiliacyjnym dla bystrzaków została stworzony właśnie dla Ciebie! Zanim skończysz korzystać z tego przewodnika po marketingu afiliacyjnym, nauczysz się, jak szukać odpowiedniego programu afiliacyjnego w swojej niszy, jak promować produkty afiliacyjne , których jesteś fanem, i stać się mistrzem w marketingu afiliacyjnym. Dzięki książce Marketing afiliacyjny dla bystrzaków: Wybierzesz odpowiedni dla siebie produkt lub usługę partnerską Znajdziesz najlepsze programy partnerskie dla siebie Znajdziesz najlepsze strategie marketingu afiliacyjnego Marketing afiliacyjny bystrzaków to skuteczna strategia marketingowa, która może pomóc w zarabianiu pieniędzy na szeroką skalę, jednak wymaga odpowiedniego procesu i dokładności. Dzięki temu poradnikowi poznasz kilka kroków, które pomogą Ci w działaniu w zakresie marketingu afiliacyjnego.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Affiliate Marketing For Dummies
- Tłumaczenie:
- Anna Zawiła, Tadeusz Zawiła
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8627-3, 9788328386273
- Data wydania książki drukowanej:
- 2023-04-04
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8628-0, 9788328386280
- Data wydania ebooka:
-
2023-04-03
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 178154
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » Marketing
Biznes IT » Inne
Spis treści książki
- Dedykacja
- Podziękowania od jednego z autorów
- O książce
- Niezbyt rozsądne założenia
- Ikony użyte w tej książce
- Oprócz książki
- Od czego zacząć?
- Zdobycie wiedzy o tym, jak działa marketing afiliacyjny
- Korzyści z internetowych promocji
- Mnożenie możliwości
- Automatyzacja przepływu pieniędzy
- Odróżnianie marketingu afiliacyjnego od innych biznesów internetowych
- Przygotowanie do rozpoczęcia działalności w ramach marketingu afiliacyjnego
- Wyznaczanie oczekiwań
- Praca u podstaw
- Przechodzenie przez proces
- Badanie wymagań związanych z rozpoczęciem tradycyjnej działalności gospodarczej
- Ocena zalet marketingu afiliacyjnego
- Możesz rozpocząć swoją działalność natychmiast
- Możesz wybrać swoją własną ścieżkę i styl życia
- Możesz oferować zróżnicowaną gamę produktów
- Nie ma konieczności ani rozwoju produktu, ani jego dostarczania
- Nie musisz być technicznym geniuszem
- Płatności i księgowość są zautomatyzowane
- Otrzymasz materiały marketingowe dostarczane przez firmę
- Możesz skorzystać z odliczeń od podatku
- Wyznaczanie oczekiwań
- Wypatrywanie osobistych pułapek
- Brak koncentracji
- Kiepskie zarządzanie czasem
- Robienie niewielu (jeśli w ogóle jakichkolwiek) aktualizacji treści
- Unikanie internetowego ryzyka
- Trzymaj się z dala od błyskawicznych biznesów
- Nie daj się nabrać na kolejną błyskotkę
- Nie inspiruj się za bardzo innymi osobami
- Więcej informacji
- Przeczytaj dodatkowy materiał na ten temat
- Wyznaczanie celów
- Ocena umiejętności, które posiadasz i których potrzebujesz
- Gdzie teraz jesteś?
- Jak ruszyć do przodu?
- Wzmacnianie zdolności do koncentracji
- Podejmowanie decyzji, co jest (a co nie jest) ważne
- Ustalanie priorytetów
- Dostrzeganie magii działania na ogromną skalę
- Znajdź czas na zabawę
- Pozbycie się pożeraczy czasu
- Ograniczenie korzystania z poczty elektronicznej i monitorowanie swojego czasu
- Wypowiedzi ekspertów
- Zarabianie przez internet z wykorzystaniem marketingu afiliacyjnego w Polsce. Jak wygląda?
- Zagłębianie się w programy afiliacyjne
- Ocena zalet programów afiliacyjnych
- Znajdowanie i ocena programów partnerskich
- Przystąpienie do programu afiliacyjnego
- Przyglądanie się sieciom afiliacyjnym
- Przyjrzymy się zaletom sieci afiliacyjnych
- Znajdowanie i ocena sieci afiliacyjnych
- Przystąpienie do sieci afiliacyjnej
- Zrozumienie niebezpieczeństw związanych z otrzymaniem bana
- Łączenie pasji z zyskiem
- Analiza słów kluczowych odnoszących się do produktów
- Słowa kluczowe z długiego ogona
- Złote słowa kluczowe
- Przeszukiwanie narzędzi do analizy słów kluczowych
- Keyword Revealer
- Keyword Planner
- Badanie rynków
- Koncentracja na rynkach stałych
- Ocena rynków sezonowych
- Korzyści dla marketera afiliacyjnego płynące z posiadania witryny
- Tworzenie nazwy domeny dla Twojej witryny
- Wybór nazwy
- Korzystanie z usług rejestratora
- Sprawdzanie rynku wtórnego
- Porównanie własnego hostingu i darmowego hostingu
- Własny hosting
- Darmowy hosting
- Korzystanie z oprogramowania WordPress
- Instalacja
- Motywy
- Wtyczki
- Monitorowanie Twojej strony internetowej
- Łączenie kosztów uruchomienia i prowadzenia strony internetowej marketingu afiliacyjnego
- Zadawanie kilku ważnych pytań dotyczących stron internetowych
- Zrozumienie podstaw marketingu niszowego
- Znalezienie swojej niszy
- Podążanie za głową i sercem
- Uwzględnienie wielkości rynku i konkurencji
- Przegląd narzędzi do analizy słów kluczowych w marketingu niszowym
- Keyword Revealer
- Narzędzia Google'a
- Keywords Everywhere
- Szpiegowanie konkurencji
- Badanie nisz sezonowych
- Wypowiedzi ekspertów
- Na czym zarabiać pieniądze? Pomagamy wybrać niszę
- Jak zacząć, kiedy masz publikę (i gdy brak Ci takowej)
- Wykorzystanie publiczności, którą już masz
- Podejmowanie działań, gdy nie jesteś obecny w mediach społecznościowych
- Strategie ankietowania dla różnych platform mediów społecznościowych
- YouTube
- Quora
- Blogi gościnne
- Sprawdzanie minusów marketingu afiliacyjnego bez strony internetowej
- Twoja obecność w sieci jest ograniczona
- Nie budujesz wartości aktywów
- Nie jesteś właścicielem fundamentów, na których budujesz swój biznes
- Twoje treści nie utrzymują się długo na widoku Twojej publiczności
- Zawsze walczysz z konkurencją
- Musisz dostosować swoje podejście do innego rodzaju publiczności
- Musisz być na bieżąco z ograniczeniami i restrykcjami dotyczącymi mediów społecznościowych
- Obsługa mediów społecznościowych niekoniecznie jest mniej skomplikowana od posiadania strony internetowej
- Posiadanie strony internetowej nie jest tak kosztowne, jak mogłoby się wydawać
- Więcej informacji
- Przeczytaj dodatkowy materiał na ten temat
- Zanim skupisz się na SEO, zadbaj o kilka spraw
- Wybór właściwej niszy
- Zrozumienie oczywistego gracza: Google'a
- Rozróżnianie czynników SEO on-page i off-page
- Czynniki wewnętrzne SEO
- Czynniki zewnętrzne SEO
- Konfigurowanie witryny pod kątem SEO
- Tagi i kategorie
- Posty i strony
- Budowanie silosu
- Wypróbowanie narzędzi SEO
- Yoast
- Google Webmasters
- Wypowiedzi ekspertów
- SEO - jak dobrze wykorzystać je dla afiliacji i zarobić?
- Więcej informacji
- Przeczytaj dodatkowy materiał na ten temat
- Ocena zalet e-mail marketingu
- Budowanie listy za pomocą różnych typów e-maili
- E-maile marketingowe
- Autorespondery
- E-maile transakcyjne
- Kampanie e-mailowe
- Hosting własnych e-maili
- Zalety hostingu
- Wady hostingu
- Gra według zasad
- CAN-SPAM
- Opt-in
- Double opt-in
- Rezygnacja z subskrypcji
- Zrozumienie procesu kontroli e-maili
- Miękkie odbicie i twarde odbicie
- Uważaj na kupowanie listy e-maili
- Ryzyko zawieszenia, w przypadku gdy adresy e-mailowe nie są sprawdzane
- Redukcja możliwości wysyłania poczty
- Rozważanie różnych dostawców usług poczty e-mail
- Sendinblue
- Amazon SES
- SendGrid
- Mailchimp
- Constant Contact
- Więcej informacji
- Przeczytaj dodatkowy materiał na ten temat
- Jak odnaleźć się w wielopoziomowym marketingu afiliacyjnym
- Korzystanie z marketingu dwupoziomowego
- Spojrzenie na trzeci poziom i wyższe poziomy
- Znalezienie partnerów dla Twojego programu wielopoziomowego
- Wybieranie możliwości uzyskania dochodu pasywnego
- Czerpanie zysków nawet w przypadku braku sprzedaży
- Cost per action/pay per lead
- Cost per click (koszt za kliknięcie)
- Cost per view (koszt za obejrzenie)
- Ocena platform afiliacyjnych
- MyLead
- JVZoo
- ClickBank
- CJ Affiliate
- Amazon Associates
- Przekopywanie się przez katalogi afiliacyjne
- Sprawdzanie sieci CPA
- Rzut oka na sieci reklamowe
- Badanie elementów strony opt-in
- Filmy wideo kontra tekst
- Układ
- Inne czynniki wpływające na sukces
- Sprawdzanie elementów strony docelowej
- Oprawa wizualna: kolory i obrazy
- Nagłówek i podtytuł
- Teksty reklamowe/sprzedażowe
- Referencje
- Bonusy
- Element "co znajduje się w środku"
- Życiorys
- Przyciski płatności
- Gwarancje
- Często zadawane pytania (FAQ)
- Informacje prawne i disclaimer
- Skupienie się na innych czynnikach sukcesu
- Testowanie z podziałem A/B
- Rozważania na temat SEO
- Używanie wyjściowego pop-upa
- Korzystanie z cudzej mądrości
- Wypróbowanie szablonów stron docelowych i oprogramowania
- Wyniki oceny
- Więcej informacji
- Przeczytaj dodatkowy materiał na ten temat
- Sprzedaj swojemu potencjalnemu klientowi wiele ofert
- Zaczynając od front-end
- Przejście do oferty głównej lub podstawowej
- Przejdźmy do oferty back-end
- Korzystanie z upsellingu i downsellingu
- Składanie wszystkiego w całość
- Ustawianie sekwencji ofert
- Rzut oka na narzędzia, których potrzebujesz
- Modelowanie lejka sprzedażowego
- Ocena lejka partnerskiego
- Budowanie struktury dla pasywnego dochodu
- Postępowanie zgodnie z wytycznymi UOKiK
- Znajomość głównej wytycznej
- Unikanie nierealistycznych twierdzeń
- Przechowywanie dokumentacji dotyczącej rekomendacji
- Uważaj na swój język
- Utrzymywanie spójnych cen
- Posiadanie jasnej polityki zwrotów
- Znajomość zasad dotyczących możliwości biznesowych
- Informacje na temat ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
- Bezpieczne korzystanie z obrazów i innych treści
- Uzyskanie pisemnej zgody
- Rozumienie specjalnych praw do treści
- Poruszanie kwestii prawnych na stronach internetowych
- Polityka prywatności
- Warunki korzystania z usługi
- Zasady obowiązujące na innych stronach
- Czy jesteś gotów, aby zostać sprzedawcą?
- Czy Twój produkt nadaje się do programu marketingu afiliacyjnego?
- Czy Twój plan wynagrodzeń jest atrakcyjny?
- Czy możesz obsługiwać partnerów?
- Zostanie "tajnym partnerem"
- Wybór technologii
- Rozważenie wewnętrznego programu partnerskiego
- Korzystanie z zewnętrznej platformy partnerskiej
- Outsourcing
- Rekrutacja i praca z partnerami
- Wiedza o tym, gdzie szukać partnerów
- Składanie ofert, którym nie będą mogli się oprzeć
- Dostarczanie narzędzi partnerskich
- Zarabianie bez posiadania firmy
- Rozliczenie ryczałtowe
- Wybór formy prowadzenia działalności gospodarczej
- Najprostsza struktura biznesowa: działalność nierejestrowana
- Druga najprostsza struktura biznesowa: jednoosobowa działalność gospodarcza
- Następny poziom: spółki z ograniczoną odpowiedzialnością i spółki akcyjne
- Podsumowanie
- Spoglądając w stronę "następnego błyszczącego obiektu"
- Walka z brakiem koncentracji
- Nieinwestowanie w siebie i swoją edukację
- Przejście od konsumenta treści do producenta treści
- Nierealistyczne oczekiwania
- Zbytnie rozpraszanie się
- Rezygnacja przed osiągnięciem sukcesu
- Niewydawanie pieniędzy zaoszczędzających czas
- Brak troski o przepływ zaufania i reputację
- WordPress
- Elementor
- Yoast
- Keywords Everywhere
- SpyFu
- Generator Pomysłów na Blog
- GTmetrix
- SimilarWeb
- Buffer
- Keyword Revealer SpyFu
- Elementor, Astra Pro Theme i Ultimate Addons
- WP Robot
- CleanTalk
- Sendinblue
- Amazon SES
- Mailster
- Blogowanie gościnne
- Strategie SEO
- Marketing w mediach społecznościowych
- Marketing w serwisie YouTube
- E-mail marketing
- Marketing treści
- Publikacja e-booków
- Wspólne przedsięwzięcia
- Wywiady z mediami
- Aplikacje na smartfony
- Podsumowanie
- Czas rozpocząć zarabianie
- Początek: Tutoriale i edukacja
- Najlepsze blogi afiliacyjne
- Kanały YouTube poświęcone marketingowi afiliacyjnemu
- Fora afiliacyjne
- Ogólne informacje dotyczące marketingu i sprzedaży
- Badania w zakresie marketingu niszowego
- Marketing w mediach społecznościowych
- Ogólne zasoby mediów społecznościowych
- Grupy marketingu afiliacyjnego na Facebooku
- Grupy marketingu afiliacyjnego na LinkedIn
- Blogi
- Narzędzia do e-mail marketingu
- Katalogi afiliacyjne
- Tworzenie i dostarczanie treści
- Zasoby sprzedażowe
- Książki i publikacje
- Wybierz przewodniki dla bystrzaków
- Inne książki
- Newslettery i e-ziny
- Stowarzyszenia, konferencje i wydarzenia na żywo
- Spółki
- Inne rozmaite narzędzia
- Więcej informacji
O autorach
Wstęp
Część 1: Zapoznanie się z marketingiem afiliacyjnym
Rozdział 1: Czym jest marketing afiliacyjny?
Rozdział 2: Dlaczego powinieneś zostać partnerem?
Rozdział 3: Pułapki i zagrożenia dla początkujących
Rozdział 4: Kroki, które zrobisz, zanim zostaniesz partnerem
Rozdział 5: Badanie afiliacyjnego krajobrazu: programy i sieci
Część 2: Zaczynanie od podstaw
Rozdział 6: Analiza słów kluczowych i wybór produktów
Rozdział 7: Wykorzystywanie strony internetowej do marketingu afiliacyjnego
Rozdział 8: Marketing niszowy
Rozdział 9: Marketing afiliacyjny bez strony internetowej
Rozdział 10: SEO: Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych
Rozdział 11: E-mail marketing
Część 3: Zaawansowane strategie afiliacyjne
Rozdział 12: Wielopoziomowe, pasywne i inne niestandardowe prowizje
Rozdział 13: Platformy afiliacyjne, katalogi i więcej
Rozdział 14: Strony typu opt-in i docelowe
Rozdział 15: Strategie lejka sprzedażowego
Część 4: Krok w stronę profesjonalizmu
Rozdział 16: Kwestie prawne
Rozdział 17: Handlowa strona marketingu afiliacyjnego
Rozdział 18: Marketing afiliacyjny a formy prowadzenia działalności i kwestie podatkowe
Część 5: Zestawienia
Rozdział 19: (Prawie) Dziesięć największych pułapek czyhających na marketera afiliacyjnego
Rozdział 20: Dziesięć najlepszych darmowych narzędzi dla marketerów afiliacyjnych
Rozdział 21: Dziesięć najlepszych płatnych narzędzi dla marketerów afiliacyjnych
Rozdział 22: Dziesięć najlepszych strategii marketingowych dla partnerów
Dodatek: Narzędzia i zasoby dla partnerów
Septem - inne książki
-
Szachy bardzo często bywały rozrywką królów. Nic dziwnego - uczą logicznego myślenia, planowania i realizacji strategii, taktyki zmylenia przeciwnika, cierpliwości, ale też godnego przyjmowania sukcesów i równie godnego akceptowania porażek by z ambicją i apetytem na kolejną partię spróbować się ...
Szachy w godzinę. Podręcznik dla początkujących. Wydanie II Szachy w godzinę. Podręcznik dla początkujących. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)28.29 zł
44.90 zł(-37%) -
Ludzie zajmują się modelarstwem redukcyjnym praktycznie od zawsze. Historia odtwarzania rzeczywistości w pomniejszonej skali bowiem sięga czasów prehistorycznych ― pierwsze figurki ludzi i zwierząt wykonane ręką człowieka liczą kilkadziesiąt tysięcy lat. Choć przez wieki zmieniały się motyw...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Powiedzmy sobie szczerze ? bycie rodzicami nie jest dziś łatwe. Natłok informacji, często z niesprawdzonych źródeł, powoduje, że osoby starające się o dziecko nie są w stanie ocenić, na które warto zwrócić uwagę. Przeglądanie tysięcy stron internetowych rodzi więcej pytań, niż przynosi odpowiedzi...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.35 zł
44.90 zł(-48%) -
Na Gry i zabawy z zapałkami składa się zestaw autorskich zadań, jakich nie znajdziesz w żadnym podręczniku. Adresowane są one przede wszystkim do uczniów starszych klas szkoły podstawowej, choć z pewnością przy rozwiązywaniu tych zagadnień nie będą się nudzić ani nastolatki, ani ich rodzice i dzi...
-
Wege energia to książka dla każdego, kto chciałby złapać wiatr w żagle, nabrać pozytywnego nastawienia do życia, zacząć się ruszać i jeść odpowiedzialnie. Zdrowa kuchnia to taka, która przynosi naszemu organizmowi same korzyści. Świadomość tego, co i jak jemy jest tutaj bardzo ważna. Dowiesz się,...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
24.34 zł
39.90 zł(-39%) -
Wege w kwadrans to książka dla każdego, komu wydaje się, że kuchnia wegetariańska i wegańska jest skomplikowana, trudna i czasochłonna. To też książka dla wszystkich, którzy chcieliby gotować roślinnie, a nie wiedzą, od czego zacząć.
Wege w kwadrans. 125 szybkich przepisów kuchni roślinnej. Wydanie II rozszerzone Wege w kwadrans. 125 szybkich przepisów kuchni roślinnej. Wydanie II rozszerzone
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)24.34 zł
39.90 zł(-39%) -
Szachy są jedną z najstarszych gier na świecie. Choć towarzyszą ludziom od co najmniej półtora tysiąca lat, wciąż rozpalają emocje, a przede wszystkim kształtują umysły graczy. Nie bez przyczyny tej gry uczono przyszłych władców na dworach królewskich — szachy, jak żadna inna gra, niesamowi...
Mały szachista. Wspólna nauka to dobra zabawa. Wydanie II rozszerzone Mały szachista. Wspólna nauka to dobra zabawa. Wydanie II rozszerzone
-
Airport City - an Urban Design Question 2nd edition Airport City - an Urban Design Question 2nd edition
-
Nabywanie umiejętności programowania przypomina uczenie się języka obcego. Ta książka to świetny poradnik, który sprawi, że zaczniesz pisać w dziwnie wyglądających językach tworzących globalną sieć. Dzięki prostym wskazówkom nauczysz się pracować z prawdziwym kodem i zbudujesz własnego przeglądar...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
15.25 zł
29.90 zł(-49%) -
Szycie wcale nie jest takie trudne, jak wydaje się tym, którzy nigdy nie sięgnęli po igłę i nitkę, a samodzielne wyczarowanie fantazyjnego stroju przynosi olbrzymią satysfakcję. Odkryj źródło niewyczerpanych inspiracji — skorzystaj z doświadczenia, porad i propozycji Anny Maksymiuk-Szymańsk...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.89 zł
49.00 zł(-39%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Ted Sudol , Paul Mladjenovic (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Fajne książki do czytania,
Data dodania: 2023-05-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem